Музыкалық шығармалар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Музыкалық шығармалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәні мұғалімдеріне көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Саба қ тақырыбы: Халық музыкасының интерпретациясы

#1 слайд
Саба қ тақырыбы: Халық музыкасының интерпретациясы

1 слайд

Саба қ тақырыбы: Халық музыкасының интерпретациясы

Оқу мақсаты: Оқу мақсат: 5.1.1.1 музыкалық жанр мен көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау 5.2.2.1 м

#2 слайд
Оқу мақсаты: Оқу мақсат: 5.1.1.1 музыкалық жанр мен көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау 5.2.2.1 музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып, қарапайым композициялар шығару және импровизация жасау 5.3.1.1 өз жұмысын таныстыру, бағалау және жетілдіру  Сабақ мақсаты :  Оқушылар музыкалық аспаптар және дыбыстар арқылы музыкалық композицияны импровизациялау арқылы құрастырады.  Музыкалық шығарманы тыңдау арқылы, әуеннің жанрымен оның ерекшеліктерін талдайды.  Оқушылар шығармашылық қабілеттерін дамытуда динамикалық белгілер, музыкалық үннің тембрін, ырғақты есту дағдысын, ән айту және импровизациялауды қалыптастырады.

2 слайд

Оқу мақсаты: Оқу мақсат: 5.1.1.1 музыкалық жанр мен көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау 5.2.2.1 музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып, қарапайым композициялар шығару және импровизация жасау 5.3.1.1 өз жұмысын таныстыру, бағалау және жетілдіру  Сабақ мақсаты :  Оқушылар музыкалық аспаптар және дыбыстар арқылы музыкалық композицияны импровизациялау арқылы құрастырады.  Музыкалық шығарманы тыңдау арқылы, әуеннің жанрымен оның ерекшеліктерін талдайды.  Оқушылар шығармашылық қабілеттерін дамытуда динамикалық белгілер, музыкалық үннің тембрін, ырғақты есту дағдысын, ән айту және импровизациялауды қалыптастырады.

Б ағалау критерилері  Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы

#3 слайд
Б ағалау критерилері  Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы білім, орындаушылық шеберлігін, тыңдау, жазу және импровизациялай алады. Студенттер компютерлік шағын музыкалық фрагметтер жасау дағдылары қалыптасады, халық әндерін талдай алады.  Бағалау критерилері:  1) Музыкалық шығармаларды импровизациялай алады.  2) Шығарманың көркем орындалуын анықтай алады.  3) Дәстүрлі әндермен заманауи әндерді салыстырады.  4) Шығармашылық жұмыста өзінің ойын ашық жария етеді.

3 слайд

Б ағалау критерилері  Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы білім, орындаушылық шеберлігін, тыңдау, жазу және импровизациялай алады. Студенттер компютерлік шағын музыкалық фрагметтер жасау дағдылары қалыптасады, халық әндерін талдай алады.  Бағалау критерилері:  1) Музыкалық шығармаларды импровизациялай алады.  2) Шығарманың көркем орындалуын анықтай алады.  3) Дәстүрлі әндермен заманауи әндерді салыстырады.  4) Шығармашылық жұмыста өзінің ойын ашық жария етеді.

Тілдік терминдер  Пәнге қатысты лексика мен терминология .  • Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және т

#4 слайд
Тілдік терминдер  Пәнге қатысты лексика мен терминология .  • Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  Талқылауға арналған сұрақтар:  • Тұрмыс- c алт әндерінің ұқсастығы және айырмашылығы..  • Мен музыканың көңіл-күйін ...  • Әндегі динамика....  • Әндегі екпін....  • Әндегі ырғақ....  Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  • халық әні  • дәстүр  • дәстүрлі ән  • түрлендіру  • компьютерлік бағдарлама  • өңдеу

4 слайд

Тілдік терминдер  Пәнге қатысты лексика мен терминология .  • Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  Талқылауға арналған сұрақтар:  • Тұрмыс- c алт әндерінің ұқсастығы және айырмашылығы..  • Мен музыканың көңіл-күйін ...  • Әндегі динамика....  • Әндегі екпін....  • Әндегі ырғақ....  Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  • халық әні  • дәстүр  • дәстүрлі ән  • түрлендіру  • компьютерлік бағдарлама  • өңдеу

Құндылықтарды дарыту  Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу  Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.  Оқушылар бір-бірі

#5 слайд
Құндылықтарды дарыту  Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу  Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.  Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу.  Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

5 слайд

Құндылықтарды дарыту  Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу  Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.  Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу.  Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

АКТ қолдану дағдылары  Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.  Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде

#6 слайд
АКТ қолдану дағдылары  Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.  Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .

6 слайд

АКТ қолдану дағдылары  Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.  Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу:Сәлеметсіздерме?Здраствуйте! Good morning Оқушылармен бірігіп сабақтың тақырыбы мен

#7 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу:Сәлеметсіздерме?Здраствуйте! Good morning Оқушылармен бірігіп сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашып алуда видео материал көрсетіледі. Оқушылар дәстүрлі бесік жырын және заманауи бесік жырын тыңдайды. https://www.youtube.com/watch?v=T0BO9QmWnCI Әй-әй бөпем «Мюзикола» https://www.youtube.com/watch?v=huHP6jHyNlI « Әй-әй бөпем» орынд. М. Ералиева Видеотапсырмаларды көргеннен соң оқушылар екі әнді салыстарып өз ойларымен бөліседі және төмендегі сұрақтар бойынша жауап береді. 1. Видео тапсырмада қандай дәстүрді көре алдыңдар? 2. Екі видео тапсырма бойынша салыстыру жұмыстарын жасай аламызба? 3. Бұл қай салт-дәстүрге жатады? 4. Екі әннің айырмашылығы қандай? 5. Әннің мәтініне мән бердіңдерме? Не жайында айтылып жатыр? 6. Екі әннің динамикалары, екпіні, ырғағы өзгергенбе? Оқушылардың жауаптары...

7 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу:Сәлеметсіздерме?Здраствуйте! Good morning Оқушылармен бірігіп сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашып алуда видео материал көрсетіледі. Оқушылар дәстүрлі бесік жырын және заманауи бесік жырын тыңдайды. https://www.youtube.com/watch?v=T0BO9QmWnCI Әй-әй бөпем «Мюзикола» https://www.youtube.com/watch?v=huHP6jHyNlI « Әй-әй бөпем» орынд. М. Ералиева Видеотапсырмаларды көргеннен соң оқушылар екі әнді салыстарып өз ойларымен бөліседі және төмендегі сұрақтар бойынша жауап береді. 1. Видео тапсырмада қандай дәстүрді көре алдыңдар? 2. Екі видео тапсырма бойынша салыстыру жұмыстарын жасай аламызба? 3. Бұл қай салт-дәстүрге жатады? 4. Екі әннің айырмашылығы қандай? 5. Әннің мәтініне мән бердіңдерме? Не жайында айтылып жатыр? 6. Екі әннің динамикалары, екпіні, ырғағы өзгергенбе? Оқушылардың жауаптары...

Сыныпта талқылау: Орындаушылар бір әнді қалай талдайды? Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылардың түсінігін қалыптастыруда «интерпрет

#8 слайд
Сыныпта талқылау: Орындаушылар бір әнді қалай талдайды? Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылардың түсінігін қалыптастыруда «интерпретация» сөзін талдауға салады. Топтық жұмыс:Музыкалық аспаптар және дауыс көмегімен өзіңнің таңдаған әніңді әр түрлі стилде түрлендіріңіз. (вальс, марш, рэп, техно, рок, т.б ). Талдау: - Топтық орындауда не ұнады? - Нені жақсартуға болады? Оқушыларға дайындалуға 10 минут уақыт беріледі. Оқушылар жасалынған импровизацияларын топ алдында қорғайды. Импровизация жасауда музыкалық аспаптарды қолданады.Шығарманың көркем орындалуын негізге алады. (динамика, жылдамдық , ырғақ, ансамбль, көңіл-күй)

8 слайд

Сыныпта талқылау: Орындаушылар бір әнді қалай талдайды? Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылардың түсінігін қалыптастыруда «интерпретация» сөзін талдауға салады. Топтық жұмыс:Музыкалық аспаптар және дауыс көмегімен өзіңнің таңдаған әніңді әр түрлі стилде түрлендіріңіз. (вальс, марш, рэп, техно, рок, т.б ). Талдау: - Топтық орындауда не ұнады? - Нені жақсартуға болады? Оқушыларға дайындалуға 10 минут уақыт беріледі. Оқушылар жасалынған импровизацияларын топ алдында қорғайды. Импровизация жасауда музыкалық аспаптарды қолданады.Шығарманың көркем орындалуын негізге алады. (динамика, жылдамдық , ырғақ, ансамбль, көңіл-күй)

Сабақ соңы  Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі.  Топтар бір-бірін бағалауға арналған критерилер:  * Топта

#9 слайд
Сабақ соңы  Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі.  Топтар бір-бірін бағалауға арналған критерилер:  * Топта орындауда не ұнады?  * Музыканың көңіл күйі жеткізілді ме?  * Музыканы импровизациялау.  * Ансамбльді болды ма?  *Әннің динамикасын жеткізе алды ма?  *Қай тұстарды жақсартуға болады?  Топтар тапсырманы орындаған соң бір-бірлеріне сұрақтар қоюға болады.

9 слайд

Сабақ соңы  Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі.  Топтар бір-бірін бағалауға арналған критерилер:  * Топта орындауда не ұнады?  * Музыканың көңіл күйі жеткізілді ме?  * Музыканы импровизациялау.  * Ансамбльді болды ма?  *Әннің динамикасын жеткізе алды ма?  *Қай тұстарды жақсартуға болады?  Топтар тапсырманы орындаған соң бір-бірлеріне сұрақтар қоюға болады.

Сабақ соңындағы кері байланыс  • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар?  • Нені жетілдіруіміз керек?  • Қандай қиыншылы

#10 слайд
Сабақ соңындағы кері байланыс  • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар?  • Нені жетілдіруіміз керек?  • Қандай қиыншылықтар болды?  • Қызықты тұстары?  • Болашақ сабақтарды не көргілерің келеді?

10 слайд

Сабақ соңындағы кері байланыс  • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар?  • Нені жетілдіруіміз керек?  • Қандай қиыншылықтар болды?  • Қызықты тұстары?  • Болашақ сабақтарды не көргілерің келеді?

Файл форматы:
pptx
24.12.2019
1120
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі