«Музыкант болуым арманым» презентация 4 сынып
«Музыкант болуым арманым» презентация 4 сынып

#1 слайд
Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің «Ә. Молдағұлова атындағы Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің «Ә. Молдағұлова атындағы № № 2288 орта мектебі» орта мектебі»
коммуналдық мекемесікоммуналдық мекемесі
«Музыкант болуым «Музыкант болуым
арманым» арманым»
Музыка Музыка –– 4 сынып 4 сынып
1 слайд
Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің «Ә. Молдағұлова атындағы Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің «Ә. Молдағұлова атындағы № № 2288 орта мектебі» орта мектебі» коммуналдық мекемесікоммуналдық мекемесі «Музыкант болуым «Музыкант болуым арманым» арманым» Музыка Музыка –– 4 сынып 4 сынып
#2 слайд
Сабақ мақсаты:
.
4.1.1.1 - тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық
мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын
талдау;
4.1.3.3 - музыкалық шығармалардың қарапайым үзінділерін
музыкалық аспаптарда бірлесіп орындау
2 слайд
Сабақ мақсаты: . 4.1.1.1 - тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдау; 4.1.3.3 - музыкалық шығармалардың қарапайым үзінділерін музыкалық аспаптарда бірлесіп орындау
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
2 тапсырма. «Әнші балапан»
1.Білім, ғылым өнерге
Қанат қағар кездерің.
Ата салтын ертеңге
Жеткізетін өздерің,
Жеткізетін өздерің.
Қайырмасы:
Әнші, биші, әнші балапан,
Әнші, жыршы, күйші балапан.
2.Даңқын елдің көтерер,
Ән мен күймен өздерің.
Ойың алға жетелер,
Арман қуған кездерің,
Арман қуған кездерің.
5 слайд
2 тапсырма. «Әнші балапан» 1.Білім, ғылым өнерге Қанат қағар кездерің. Ата салтын ертеңге Жеткізетін өздерің, Жеткізетін өздерің. Қайырмасы: Әнші, биші, әнші балапан, Әнші, жыршы, күйші балапан. 2.Даңқын елдің көтерер, Ән мен күймен өздерің. Ойың алға жетелер, Арман қуған кездерің, Арман қуған кездерің.
#6 слайд
3- тапсырма «Сұрақтар ілмегі»әдісі
Заманымызға сай қандай мамандықтарды білесің?
«Музыкант» деген сөз қандай мағнаны білдіреді?
Осы тақырыпқа байланысты сөз жұмбақтар шеш.
М
У
З
Ы
К
А
6 слайд
3- тапсырма «Сұрақтар ілмегі»әдісі Заманымызға сай қандай мамандықтарды білесің? «Музыкант» деген сөз қандай мағнаны білдіреді? Осы тақырыпқа байланысты сөз жұмбақтар шеш. М У З Ы К А
#7 слайд
4-тапсырма Ритмды сезу әдісі.
7 слайд
4-тапсырма Ритмды сезу әдісі.
#8 слайд
5-тапсырма
Музыка мамандығы Музыкальная специальность Specialty music
Аспаптық музыка Инструментальная музыка Instrumental music
8 слайд
5-тапсырма Музыка мамандығы Музыкальная специальность Specialty music Аспаптық музыка Инструментальная музыка Instrumental music
#9 слайд
6- тапсырма Мозайка әдісі
9 слайд
6- тапсырма Мозайка әдісі
#10 слайд
7- тапсырма.
Жауаптар ауызша тыңдалады. Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір
оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.
Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып
бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін,
оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
10 слайд
7- тапсырма. Жауаптар ауызша тыңдалады. Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
#11 слайд
домбырашы
11 слайд
домбырашы
#12 слайд
АСПАЗШЫ
12 слайд
АСПАЗШЫ
#13 слайд
ДӘРІГЕР
13 слайд
ДӘРІГЕР
#14 слайд
ҰСТАЗ
14 слайд
ҰСТАЗ
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
7- тапсырма.
Жауаптар ауызша тыңдалады. Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір
оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.
Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып
бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін,
оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
16 слайд
7- тапсырма. Жауаптар ауызша тыңдалады. Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
#17 слайд
Ым-ишара әдісі
17 слайд
Ым-ишара әдісі
#18 слайд
Әуенді тап
18 слайд
Әуенді тап
#19 слайд
Сәйкесін тапСәйкесін тап
19 слайд
Сәйкесін тапСәйкесін тап
#20 слайд
Назарларыңызға
Назарларыңызға
рахмет!
рахмет!
20 слайд
Назарларыңызға Назарларыңызға рахмет! рахмет!
шағым қалдыра аласыз













