Музыканың адам өміріндегі маңызы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
САБА Қ
ТАҚЫРЫБЫ: ҚАЗАҚ
ХАЛҚЫНЫНЫҢ
ТҰРМЫС- САЛТ ӘНДЕРІ.
1 слайд
САБА Қ ТАҚЫРЫБЫ: ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫНЫҢ ТҰРМЫС- САЛТ ӘНДЕРІ.
2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ: 5.2.1.1 МУЗЫКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫҚ
ЖҰМЫСТАРДЫ ЖАСАУ ҮШІН ИДЕЯ ҰСЫНУ, ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ
МАТЕРИАЛ ЖИНАҚТАУ
Сабақ мақсаты:
1. Ұлттық дәстүрлер жайындағы түсініктерін
қалыптастыру.
2. Қазақтың салт-дәстүрлері мен әдет-
ғұрыптары туралы түсіндіру
2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ: 5.2.1.1 МУЗЫКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ ЖАСАУ ҮШІН ИДЕЯ ҰСЫНУ, ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ МАТЕРИАЛ ЖИНАҚТАУ Сабақ мақсаты: 1. Ұлттық дәстүрлер жайындағы түсініктерін қалыптастыру. 2. Қазақтың салт-дәстүрлері мен әдет- ғұрыптары туралы түсіндіру
3 слайд
ЖЕТІСТІК КРИТЕРИЛЕРІ
Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы
қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау
арқылы білім, орындаушылық шеберлігін, тыңдау, жазу
және импровизациялай алады. Студенттер компютерлік
шағын музыкалық фрагметтер жасау дағдылары
қалыптасады, халық әндерін талдай алады.
Бағалау критерилері:
Қазақ салт-дәстүрлерінің ерекшеліктерін біледі.
Музыканың жанрларын анықтай алады.
Шығармашылық жұмыстарда өз ойларын ұсына
алады.
3 слайд
ЖЕТІСТІК КРИТЕРИЛЕРІ Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы білім, орындаушылық шеберлігін, тыңдау, жазу және импровизациялай алады. Студенттер компютерлік шағын музыкалық фрагметтер жасау дағдылары қалыптасады, халық әндерін талдай алады. Бағалау критерилері: Қазақ салт-дәстүрлерінің ерекшеліктерін біледі. Музыканың жанрларын анықтай алады. Шығармашылық жұмыстарда өз ойларын ұсына алады.
4 слайд
ТІЛДІК ТЕРМИНДЕР
Пәнге қатысты лексика мен терминология .
• Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай
алады.
Талқылауға арналған сұрақтар:
• Тұрмыс- c алт әндерінің ұқсастығы және айырмашылығы..
• Мен музыканың көңіл-күйін ...
• Әндегі динамика....
• Әндегі екпін....
• Әндегі ырғақ....
Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.
• халық әні
• дәстүр
• дәстүрлі ән
• түрлендіру
• компьютерлік бағдарлама
• өңдеу
4 слайд
ТІЛДІК ТЕРМИНДЕР Пәнге қатысты лексика мен терминология . • Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады. Талқылауға арналған сұрақтар: • Тұрмыс- c алт әндерінің ұқсастығы және айырмашылығы.. • Мен музыканың көңіл-күйін ... • Әндегі динамика.... • Әндегі екпін.... • Әндегі ырғақ.... Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады. • халық әні • дәстүр • дәстүрлі ән • түрлендіру • компьютерлік бағдарлама • өңдеу
5 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ДАРЫТУ
Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу
Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.
Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың
жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу.
Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені
қалыптастыру.
5 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ДАРЫТУ Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату. Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу. Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
6 слайд
АКТ ҚОЛДАНУ ДАҒДЫЛАРЫ
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу
дағдысын дамыту.
Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты
мәліметтерді салыстыра білу .
6 слайд
АКТ ҚОЛДАНУ ДАҒДЫЛАРЫ Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .
7 слайд
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу: Сәлеметсіздерме?Здравствуйте! Good morning
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын оқушылармен
бірігіп анықтау барысында көрсетілетін видеоролик.
https://www.youtube.com/watch?v=_WHa35oL0uk
Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған
сұрақтар:
Видеороликте не байқадыңыздар?
Сал-дәстүр дегенімізді қалай түсінесіздер?
Видеотапсырмада не туралы бейнеленген?
Қандай салт-дәстүр жырын тыңдадыңыздар?
Оқушылардың жауабы...Сабақтың басы
7 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу: Сәлеметсіздерме?Здравствуйте! Good morning Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын оқушылармен бірігіп анықтау барысында көрсетілетін видеоролик. https://www.youtube.com/watch?v=_WHa35oL0uk Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар: Видеороликте не байқадыңыздар? Сал-дәстүр дегенімізді қалай түсінесіздер? Видеотапсырмада не туралы бейнеленген? Қандай салт-дәстүр жырын тыңдадыңыздар? Оқушылардың жауабы...Сабақтың басы
8 слайд
ТАПСЫРМА Практикалық жұмыс.Оқушыларды 4 топқа бөлу.
1 топ «Шілдехана»
2 топ «Үйлену салт-дәстүрлері»
3 топ «Тұсау кесу»
4 топ «Тілашар»
Зерттеу жұмысына 10 минут уақыт беріледі.
Оқушылар салт-дәстүрлердің тарихын зерттей алады.
Таңдалған салт-дәстүрдегі музыканың ерекшелігі қандай?
Таңдалған салт-дәстүрдің маңыздылығы.
Салт-дәстүрде қандай неген байланысты әндер орындалуда?
Тапсырма
Оқушылар топта таңдалған салт-дәстүрге байланысты әндерді
музыкалық аспаптардың көмегімен сүйемелдеп орындайды.
8 слайд
ТАПСЫРМА Практикалық жұмыс.Оқушыларды 4 топқа бөлу. 1 топ «Шілдехана» 2 топ «Үйлену салт-дәстүрлері» 3 топ «Тұсау кесу» 4 топ «Тілашар» Зерттеу жұмысына 10 минут уақыт беріледі. Оқушылар салт-дәстүрлердің тарихын зерттей алады. Таңдалған салт-дәстүрдегі музыканың ерекшелігі қандай? Таңдалған салт-дәстүрдің маңыздылығы. Салт-дәстүрде қандай неген байланысты әндер орындалуда? Тапсырма Оқушылар топта таңдалған салт-дәстүрге байланысты әндерді музыкалық аспаптардың көмегімен сүйемелдеп орындайды.
9 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЛЕРІ
Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі.
Топтар бірін-бірін бағалауға арналаған критерийлер:
Таңдалған салт-дәстүрдегі музыканың ерекшелігі
қандай?
Таңдалған салт-дәстүрдің маңыздылығы.
Салт-дәстүрде неген байланысты әндер орындалуда?
Салт-дәстүрге арналған әндердің композиторларын
атаңыз?
Музыканың жылдамдығы, ритмі, мінезі қандай?
Топтар тапсырманы орындаған соң бір-бірлеріне
сұрақтар қоюға болады.
9 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЛЕРІ Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі. Топтар бірін-бірін бағалауға арналаған критерийлер: Таңдалған салт-дәстүрдегі музыканың ерекшелігі қандай? Таңдалған салт-дәстүрдің маңыздылығы. Салт-дәстүрде неген байланысты әндер орындалуда? Салт-дәстүрге арналған әндердің композиторларын атаңыз? Музыканың жылдамдығы, ритмі, мінезі қандай? Топтар тапсырманы орындаған соң бір-бірлеріне сұрақтар қоюға болады.
10 слайд
САБАҚ СОҢЫНДА ҒЫ КЕРІ
БАЙЛАНЫС
• Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар?
• Нені жетілдіруіміз керек?
• Қандай қиыншылықтар болды.?
• Қызықты тұстары?
• Болашақ сабақтарды не көргілерің келеді?
10 слайд
САБАҚ СОҢЫНДА ҒЫ КЕРІ БАЙЛАНЫС • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар? • Нені жетілдіруіміз керек? • Қандай қиыншылықтар болды.? • Қызықты тұстары? • Болашақ сабақтарды не көргілерің келеді?