Материалдар / Музыканың адам өміріндегі маңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Музыканың адам өміріндегі маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
музыка пәні мұғалімдеріне арналған көмекші құралдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2019
901
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБА Қ ТАҚЫРЫБЫ: ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫНЫҢ ТҰРМЫС- САЛТ ӘНДЕРІ.

1 слайд
САБА Қ ТАҚЫРЫБЫ: ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫНЫҢ ТҰРМЫС- САЛТ ӘНДЕРІ.

1 слайд

САБА Қ ТАҚЫРЫБЫ: ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫНЫҢ ТҰРМЫС- САЛТ ӘНДЕРІ.

ОҚУ МАҚСАТЫ: 5.2.1.1 МУЗЫКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ ЖАСАУ ҮШІН ИДЕЯ ҰСЫНУ, ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ МАТЕРИАЛ ЖИНАҚТАУ  Сабақ мақсаты

2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ: 5.2.1.1 МУЗЫКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ ЖАСАУ ҮШІН ИДЕЯ ҰСЫНУ, ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ МАТЕРИАЛ ЖИНАҚТАУ  Сабақ мақсаты:  1. Ұлттық дәстүрлер жайындағы түсініктерін қалыптастыру.  2. Қазақтың салт-дәстүрлері мен әдет- ғұрыптары туралы түсіндіру

2 слайд

ОҚУ МАҚСАТЫ: 5.2.1.1 МУЗЫКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ ЖАСАУ ҮШІН ИДЕЯ ҰСЫНУ, ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ МАТЕРИАЛ ЖИНАҚТАУ  Сабақ мақсаты:  1. Ұлттық дәстүрлер жайындағы түсініктерін қалыптастыру.  2. Қазақтың салт-дәстүрлері мен әдет- ғұрыптары туралы түсіндіру

ЖЕТІСТІК КРИТЕРИЛЕРІ Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы біл

3 слайд
ЖЕТІСТІК КРИТЕРИЛЕРІ Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы білім, орындаушылық шеберлігін, тыңдау, жазу және импровизациялай алады. Студенттер компютерлік шағын музыкалық фрагметтер жасау дағдылары қалыптасады, халық әндерін талдай алады.  Бағалау критерилері:  Қазақ салт-дәстүрлерінің ерекшеліктерін біледі.  Музыканың жанрларын анықтай алады.  Шығармашылық жұмыстарда өз ойларын ұсына алады.

3 слайд

ЖЕТІСТІК КРИТЕРИЛЕРІ Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы білім, орындаушылық шеберлігін, тыңдау, жазу және импровизациялай алады. Студенттер компютерлік шағын музыкалық фрагметтер жасау дағдылары қалыптасады, халық әндерін талдай алады.  Бағалау критерилері:  Қазақ салт-дәстүрлерінің ерекшеліктерін біледі.  Музыканың жанрларын анықтай алады.  Шығармашылық жұмыстарда өз ойларын ұсына алады.

ТІЛДІК ТЕРМИНДЕР  Пәнге қатысты лексика мен терминология .  • Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және тал

4 слайд
ТІЛДІК ТЕРМИНДЕР  Пәнге қатысты лексика мен терминология .  • Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  Талқылауға арналған сұрақтар:  • Тұрмыс- c алт әндерінің ұқсастығы және айырмашылығы..  • Мен музыканың көңіл-күйін ...  • Әндегі динамика....  • Әндегі екпін....  • Әндегі ырғақ....  Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  • халық әні  • дәстүр  • дәстүрлі ән  • түрлендіру  • компьютерлік бағдарлама  • өңдеу

4 слайд

ТІЛДІК ТЕРМИНДЕР  Пәнге қатысты лексика мен терминология .  • Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  Талқылауға арналған сұрақтар:  • Тұрмыс- c алт әндерінің ұқсастығы және айырмашылығы..  • Мен музыканың көңіл-күйін ...  • Әндегі динамика....  • Әндегі екпін....  • Әндегі ырғақ....  Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  • халық әні  • дәстүр  • дәстүрлі ән  • түрлендіру  • компьютерлік бағдарлама  • өңдеу

ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ДАРЫТУ  Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу  Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.  Оқушылар бір-бірін

5 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ДАРЫТУ  Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу  Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.  Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу.  Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

5 слайд

ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ДАРЫТУ  Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу  Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.  Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу.  Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

АКТ ҚОЛДАНУ ДАҒДЫЛАРЫ  Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.  Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде н

6 слайд
АКТ ҚОЛДАНУ ДАҒДЫЛАРЫ  Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.  Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .

6 слайд

АКТ ҚОЛДАНУ ДАҒДЫЛАРЫ  Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.  Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .

 Ұйымдастыру кезеңі.  Сәлемдесу: Сәлеметсіздерме?Здравствуйте! Good morning  Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын оқушы

7 слайд
 Ұйымдастыру кезеңі.  Сәлемдесу: Сәлеметсіздерме?Здравствуйте! Good morning  Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын оқушылармен бірігіп анықтау барысында көрсетілетін видеоролик.  https://www.youtube.com/watch?v=_WHa35oL0uk  Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар:  Видеороликте не байқадыңыздар?  Сал-дәстүр дегенімізді қалай түсінесіздер?  Видеотапсырмада не туралы бейнеленген?  Қандай салт-дәстүр жырын тыңдадыңыздар?  Оқушылардың жауабы...Сабақтың басы

7 слайд

 Ұйымдастыру кезеңі.  Сәлемдесу: Сәлеметсіздерме?Здравствуйте! Good morning  Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын оқушылармен бірігіп анықтау барысында көрсетілетін видеоролик.  https://www.youtube.com/watch?v=_WHa35oL0uk  Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар:  Видеороликте не байқадыңыздар?  Сал-дәстүр дегенімізді қалай түсінесіздер?  Видеотапсырмада не туралы бейнеленген?  Қандай салт-дәстүр жырын тыңдадыңыздар?  Оқушылардың жауабы...Сабақтың басы

ТАПСЫРМА Практикалық жұмыс.Оқушыларды 4 топқа бөлу. 1 топ «Шілдехана» 2 топ «Үйлену салт-дәстүрлері» 3 топ «Тұсау кесу» 4 топ

8 слайд
ТАПСЫРМА Практикалық жұмыс.Оқушыларды 4 топқа бөлу. 1 топ «Шілдехана» 2 топ «Үйлену салт-дәстүрлері» 3 топ «Тұсау кесу» 4 топ «Тілашар» Зерттеу жұмысына 10 минут уақыт беріледі. Оқушылар салт-дәстүрлердің тарихын зерттей алады. Таңдалған салт-дәстүрдегі музыканың ерекшелігі қандай? Таңдалған салт-дәстүрдің маңыздылығы. Салт-дәстүрде қандай неген байланысты әндер орындалуда? Тапсырма Оқушылар топта таңдалған салт-дәстүрге байланысты әндерді музыкалық аспаптардың көмегімен сүйемелдеп орындайды.

8 слайд

ТАПСЫРМА Практикалық жұмыс.Оқушыларды 4 топқа бөлу. 1 топ «Шілдехана» 2 топ «Үйлену салт-дәстүрлері» 3 топ «Тұсау кесу» 4 топ «Тілашар» Зерттеу жұмысына 10 минут уақыт беріледі. Оқушылар салт-дәстүрлердің тарихын зерттей алады. Таңдалған салт-дәстүрдегі музыканың ерекшелігі қандай? Таңдалған салт-дәстүрдің маңыздылығы. Салт-дәстүрде қандай неген байланысты әндер орындалуда? Тапсырма Оқушылар топта таңдалған салт-дәстүрге байланысты әндерді музыкалық аспаптардың көмегімен сүйемелдеп орындайды.

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЛЕРІ Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі. Топтар бірін-бірін бағалауға арналаған критерийлер: Таңд

9 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЛЕРІ Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі. Топтар бірін-бірін бағалауға арналаған критерийлер: Таңдалған салт-дәстүрдегі музыканың ерекшелігі қандай? Таңдалған салт-дәстүрдің маңыздылығы. Салт-дәстүрде неген байланысты әндер орындалуда? Салт-дәстүрге арналған әндердің композиторларын атаңыз? Музыканың жылдамдығы, ритмі, мінезі қандай? Топтар тапсырманы орындаған соң бір-бірлеріне сұрақтар қоюға болады.

9 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЛЕРІ Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі. Топтар бірін-бірін бағалауға арналаған критерийлер: Таңдалған салт-дәстүрдегі музыканың ерекшелігі қандай? Таңдалған салт-дәстүрдің маңыздылығы. Салт-дәстүрде неген байланысты әндер орындалуда? Салт-дәстүрге арналған әндердің композиторларын атаңыз? Музыканың жылдамдығы, ритмі, мінезі қандай? Топтар тапсырманы орындаған соң бір-бірлеріне сұрақтар қоюға болады.

САБАҚ СОҢЫНДА ҒЫ КЕРІ БАЙЛАНЫС  • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар?  • Нені жетілдіруіміз керек?  • Қандай қиыншыл

10 слайд
САБАҚ СОҢЫНДА ҒЫ КЕРІ БАЙЛАНЫС  • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар?  • Нені жетілдіруіміз керек?  • Қандай қиыншылықтар болды.?  • Қызықты тұстары?  • Болашақ сабақтарды не көргілерің келеді?

10 слайд

САБАҚ СОҢЫНДА ҒЫ КЕРІ БАЙЛАНЫС  • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар?  • Нені жетілдіруіміз керек?  • Қандай қиыншылықтар болды.?  • Қызықты тұстары?  • Болашақ сабақтарды не көргілерің келеді?