Материалдар / Н.Айтұлы “Бәйтерек” поэмасы қайталау сабағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Н.Айтұлы “Бәйтерек” поэмасы қайталау сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
“Бәйтерек”поэмасының сюжетін композициялық құрылымын,тақырыбын және идеясын анықтау тапсырмалары ,автор стиліне сүйене отырып, қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырып талдайды;
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
9 сынып қазақ әдебиеті 4-бөлім Мәңгілік ел-Мәңгілік мұрат Н.Айтұлы “Бәйтерек” поэмасы қайталау сабағы

1 слайд
9 сынып қазақ әдебиеті 4-бөлім Мәңгілік ел-Мәңгілік мұрат Н.Айтұлы “Бәйтерек” поэмасы қайталау сабағы

Оқу мақсаты 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау Сабақтың мақсаты: “ Бәйт

2 слайд
Оқу мақсаты 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау Сабақтың мақсаты: “ Бәйтерек”поэмасының сюжетін композициялық құрылымын,тақырыбын және идеясын анықтаймыз. Бағалау критерийі: Автор бейнесін идеялық мазмұнын талдайды; Автор стиліне сүйене отырып, қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырып талдайды;

І. Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастыру атмосфераны орнату Өз туған еліне жақсы тілектеріңді арнаңдар ІІ. Топқа бөлу.

3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастыру атмосфераны орнату Өз туған еліне жақсы тілектеріңді арнаңдар ІІ. Топқа бөлу. 1-топ : Бәйтерек 2-топ : Мәңгілік ел

ІІІ. Миға шабуыл

4 слайд
ІІІ. Миға шабуыл

V І. Мағынаны тану. Бәйтерек деген сөздің мағынасын қалай түсінесіздер ?

5 слайд
V І. Мағынаны тану. Бәйтерек деген сөздің мағынасын қалай түсінесіздер ?

Бәйтерек деген сөздің мағынасын қалай түсінесіздер ? Үлкен Тамыры терең ЗаңғарЗәулімБиікАлып Аспанмен таласқан Тамыры тереңаға

6 слайд
Бәйтерек деген сөздің мағынасын қалай түсінесіздер ? Үлкен Тамыры терең ЗаңғарЗәулімБиікАлып Аспанмен таласқан Тамыры тереңағаш

ОСЫ ПОЭМА ТУРАЛЫ АҚЫН: «ТҮСІМДЕ БІР КҮНІ ЕЛБАСЫ ҚОЛЫМА АППАҚ ҚАҒАЗ БЕН АЛТЫН ҚАЛАМ ҰСТАТЫП ЖАТЫР ЕКЕН. ОСЫДАЙ КЕЙІН ОЙ ҮСТІНД

7 слайд
ОСЫ ПОЭМА ТУРАЛЫ АҚЫН: «ТҮСІМДЕ БІР КҮНІ ЕЛБАСЫ ҚОЛЫМА АППАҚ ҚАҒАЗ БЕН АЛТЫН ҚАЛАМ ҰСТАТЫП ЖАТЫР ЕКЕН. ОСЫДАЙ КЕЙІН ОЙ ҮСТІНДЕ ЖҮРГЕН «БӘЙТЕРЕК» ПОЭМАСЫ ТУДЫ,- ДЕЙДІ. ПОЭМАДА НҰРСҰЛТАН ӘБІШҰЛЫ НАЗАРБАЕВТЫҢ ЕРЕН ЕҢБЕГІМЕН ҚАТАР ТӘУЕЛСІЗДІК ТАҚЫРЫБЫ ТЕРЕҢДЕЙ АЙТЫЛАДЫ. ПОЭМАДАҒЫ НЕГІЗГІ ОЙ – ОҚЫРМАНДАРДЫ ЕЛДІГІМІЗДІҢ ҚАДІРІН БІЛУГЕ, БОЛАШАҚТЫ БЕРЕКЕЛІ ҚАРСЫ АЛУҒА ШАҚЫРУ .

V . «Сұрақ- жауап алаңы» әдісі. ( топтық жұмыс) (Топтарға ауызша сұрақ , оған жылдам жауап беру керек ) 1- топқа 1.Н.Айтұлы қа

8 слайд
V . «Сұрақ- жауап алаңы» әдісі. ( топтық жұмыс) (Топтарға ауызша сұрақ , оған жылдам жауап беру керек ) 1- топқа 1.Н.Айтұлы қай жылы,қай жерде дүниеге келген? 2. Алғашқы кітабы қалай аталады және қай жылы шықты? 3. «Байтерек» поэмасын жазуға не түрткі болды? 2-топқа 1. Алғашқы өлеңдер жинағы қай жылы жарық көрді? 2. Н.Айтұлының қандай аударма кітаптарын білесіңдер? 3. Еңбек жолын қандай газетте жұмыс жасаудан бастады?

V І . Поэма бойынша қайталау, шығармашылық жұмыстар 1-тапсырма . «Желпуіш» әдісі «Бәйтерек» поэмасы неше бөлімнен тұрады ,

9 слайд
V І . Поэма бойынша қайталау, шығармашылық жұмыстар 1-тапсырма . «Желпуіш» әдісі «Бәйтерек» поэмасы неше бөлімнен тұрады , әр бөлімге қандай тақырып қояр едіңіздер?

«Бәйтерек» поэмасы неше бөлімнен тұрады , әр бөлімге қандай тақырып қояр едіңіздер? 1-бөлім. Поэманың жазылуына түрткі болған о

10 слайд
«Бәйтерек» поэмасы неше бөлімнен тұрады , әр бөлімге қандай тақырып қояр едіңіздер? 1-бөлім. Поэманың жазылуына түрткі болған оқиға 2-бөлім . Бабалар арманының орындалуы 3-бөлім. Тәуелсіздік тұғыры 4-бөлім. Әлем таныған Қазақстан 5-бөлім. Өткенді ұмытпа 6-бөлім. Тарих беті таңдақ-таңдақ 7-бөлім. Алатаудың мұзбалағы 8-бөлім. Арқаны бетке алған көш 9-бөлім. Ақмоланың бәйтеректі Астанаға айналуы 10-бөлім. Мойындау

2-тапсырма. Қалай ойлайсыңдар? Поэма сюжетінде: 1.Поэмаға қандай мәселе арқау болған? 2 .Шығарма идеясына сай кейіпкерлер кі

11 слайд
2-тапсырма. Қалай ойлайсыңдар? Поэма сюжетінде: 1.Поэмаға қандай мәселе арқау болған? 2 .Шығарма идеясына сай кейіпкерлер кімдер ? 3.Поэманың негізгі сюжеті не туралы? 4. Бәйтерек поэмасын оқығанда,өмірімізге қажетті қандай мағұлмат алдық? 5.Автор жырлаған Бәйтерек пен Елордадағы «Бәйтерек» монументінің мазмұндық байланысы барма?

3- тапсырма . «Бәйтерек» поэмасындағы Елбасы бейнесін талдау Поэмадан үзінді Т ұжырым... … Армысың, Азаттығым, қыран

12 слайд
3- тапсырма . «Бәйтерек» поэмасындағы Елбасы бейнесін талдау   Поэмадан үзінді   Т ұжырым... … Армысың, Азаттығым, қыран қанат, Қалықтап қайта қонған тұғырына. Заманның көрдің салған қиғылығын. Еркіңде қалай бұрсаң аттың басын,       ... Шарпысып жаңа дәуір ескіменен, Көз көрді хикіметті естімеген. Елбасы шарқ ұрады шартарапқа,       Сарыарқа сайын дала - жер кіндігі, Баянды Байтағымен елдің күні. Ерлігі Елбасының жарқырап тұр,       Еңсесін елдігіңнің биіктеткен, Ортаңда бойлап өскен Бәйтерегің! Жайқалсын болашағың тамыр жайған. Бәйтерек - Елбасының өр тұлғасы,

4-тапсырма «Дейін-қазір-кейін» кестесін Ақмола-Астана-Нұр- Сұлтан қаласын сипаттайтын өлең жолдарымен сәйкестендіріңіздер Армыс

13 слайд
4-тапсырма «Дейін-қазір-кейін» кестесін Ақмола-Астана-Нұр- Сұлтан қаласын сипаттайтын өлең жолдарымен сәйкестендіріңіздер Армысың, Азаттықтың астанасы- Талпынған арманына еркін қала! Жаһанның жанарында жаңа қала, Жұлдыздай туа қалған өліарада.   Қазағы аман қапты сан қатерден. Ескі жұрт екен дейді сол баяғы, Керей мен Жәнібекті хан көтерген. Жар  болып жаратушы Алла бұлай ,     Нұрсұлтан - арқа тірек, алтын діңгек, Алыптың халқы ғана нарқын білмек. Ортаңда бойлап өскен Бәйтерегің! Өтінде арпалысқан өмір-майдан, Жайқалсын болашағың тамыр жайған Кейін Қазір Дейін

«Дейін-қазір-кейін» кестесін Ақмола-Астана-Нұр- Сұлтан қаласын сипаттайтын өлең жолдарымен сәйкестендіріңіздер ДЕЙІН ҚАЗІР КЕЙІ

14 слайд
«Дейін-қазір-кейін» кестесін Ақмола-Астана-Нұр- Сұлтан қаласын сипаттайтын өлең жолдарымен сәйкестендіріңіздер ДЕЙІН ҚАЗІР КЕЙІН Қазағы аман қапты сан қатерден. Ескі жұрт екен дейді сол баяғы, Керей мен Жәнібекті хан көтерген. Жар  болып жаратушы Алла бұлай , Нұрсұлтан - арқа тірек, алтын діңгек, Алыптың халқы ғана нарқын білмек. Ортаңда бойлап өскен Бәйтерегің! Өтінде арпалысқан өмір- майдан, Жайқалсын болашағың тамыр жайған. Армысың, Азаттықтың астанасы- Талпынған арманына еркін қала! Жаһанның жанарында жаңа қала, Жұлдыздай туа қалған өліарада.

5-тапсырма. Дәптермен жұмыс Поэманың сюжеттік –композициялық құрылысын жасау Кіріспе- зспозициясы Байланыстар Шиеленіс Шар

15 слайд
5-тапсырма. Дәптермен жұмыс Поэманың сюжеттік –композициялық құрылысын жасау Кіріспе- зспозициясы Байланыстар Шиеленіс Шарықтау шегі Шешімі

Поэманың сюжеттік –композициялық құрылысын жасау Кіріспе- зспозициясы Байланыстар Шиеленіс Шарықтау шегі Шешімі Түске енг

16 слайд
Поэманың сюжеттік –композициялық құрылысын жасау Кіріспе- зспозициясы Байланыстар Шиеленіс Шарықтау шегі Шешімі Түске енген Тәуелсіздік Патшасы Президент сайлануы. Қазақтың тәуелсіздік алуы. Қазақ халқының қалыптасуына үлес қосқан адамдар Елдің астанасы Ақмолаға ауысуы . Автордың Елбасыға алғыс арнауы.

6- тапсырма « МИКС » әдісі ( топтық жұмыс) Екі топқа ортақ тапсырма. «Мәңгілік ел»

17 слайд
6- тапсырма « МИКС » әдісі ( топтық жұмыс) Екі топқа ортақ тапсырма. «Мәңгілік ел» идеясын қалай түсінесіңдер? (Постерге жазып,ортақ шешімдерін түсіріп, қорғайды.) Дескриптор: -Автор стиліне сүйене отырып, қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырып талдайды. -«Мәңгілік ел» идеясының мағынасын түсінеді; -Өз ойларын ашық айта алады;

V І. Сабақты қорытындылау Ақын Несіпбек Айтұлының Бәйтерек поэмасында қандай оқиғалар айтылады? 1. Ақын түсіме Тәуелсіздік кі

18 слайд
V І. Сабақты қорытындылау Ақын Несіпбек Айтұлының Бәйтерек поэмасында қандай оқиғалар айтылады? 1. Ақын түсіме Тәуелсіздік кіріп, сол туралы жазғым келді. 2. Егер бостандық, тәуелсіздік болмаса не пайда дүниенің кеңдігінен. 3. Ақмоланың Астанаға айналуы, халықтың сол жаққа көшуі. 4. Нұрсұлтан Назарбаевтің бұл шешімін ақын құптайды. 5. Осы Ақмола үшін Кенесары хан орыстарға қарсы шықты, бекіністі бұзып,Тәуелсіздік

V ІІ. Рефлексия

19 слайд
V ІІ. Рефлексия

V ІІІ. Үй тапсырмасы Менің елім- Тәуелсіз Қазақстан» тақырыбына эссе жазыңдар. (эссе құрылымы 120-150 сөзден аспауы керек)

20 слайд
V ІІІ. Үй тапсырмасы Менің елім- Тәуелсіз Қазақстан» тақырыбына эссе жазыңдар. (эссе құрылымы 120-150 сөзден аспауы керек)