Нарық жүйесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Елбасы жолдауыЕлбасы жолдауы
Жоспарлы экономикадан нарықтық
экономикаға көшу жүзеге асырылды
. Біздің бәріміз бірлесіп, сол кезде елімізді
күйреуге, азамат соғысына, экономикалық
күйзеліске ұшыратпағанымыз мен үшін
өте маңызды. Қазақстан бұл
кезеңде аз шығын шығарып, зор
жетістіктерге қол жеткізді.
3 слайд
Елбасы жолдауыЕлбасы жолдауы Жоспарлы экономикадан нарықтық экономикаға көшу жүзеге асырылды . Біздің бәріміз бірлесіп, сол кезде елімізді күйреуге, азамат соғысына, экономикалық күйзеліске ұшыратпағанымыз мен үшін өте маңызды. Қазақстан бұл кезеңде аз шығын шығарып, зор жетістіктерге қол жеткізді.
4 слайд
Нарық түсінігіНарық түсінігі
Қазақстанда нарық құрлымының қалыптасуына Қазақстанда нарық құрлымының қалыптасуына
байланысты нарық экономикасы теориясының байланысты нарық экономикасы теориясының
маңызы жоғарлады. “Нарықтық экономика” және маңызы жоғарлады. “Нарықтық экономика” және
“нарық” түсініктері бірдей емес, бірақ олар бір-“нарық” түсініктері бірдей емес, бірақ олар бір-
бірімен өте тығыз байланысты, бір-бірінен бірімен өте тығыз байланысты, бір-бірінен
бөлінбейді, сондықтан қазіргі заманғы бөлінбейді, сондықтан қазіргі заманғы
экономикалық әдебиеттерде бірдей мағанада экономикалық әдебиеттерде бірдей мағанада
қолданылады.қолданылады.
4 слайд
Нарық түсінігіНарық түсінігі Қазақстанда нарық құрлымының қалыптасуына Қазақстанда нарық құрлымының қалыптасуына байланысты нарық экономикасы теориясының байланысты нарық экономикасы теориясының маңызы жоғарлады. “Нарықтық экономика” және маңызы жоғарлады. “Нарықтық экономика” және “нарық” түсініктері бірдей емес, бірақ олар бір-“нарық” түсініктері бірдей емес, бірақ олар бір- бірімен өте тығыз байланысты, бір-бірінен бірімен өте тығыз байланысты, бір-бірінен бөлінбейді, сондықтан қазіргі заманғы бөлінбейді, сондықтан қазіргі заманғы экономикалық әдебиеттерде бірдей мағанада экономикалық әдебиеттерде бірдей мағанада қолданылады.қолданылады.
5 слайд
Нарық – бұл сатушы мен Нарық – бұл сатушы мен
сатып алушының немесе сатып алушының немесе
өндіруші мен тұтынушының өндіруші мен тұтынушының
немесе сұраныс пен немесе сұраныс пен
ұсыныстың кездесуі. Бұл ұсыныстың кездесуі. Бұл
кездесудің нәтижесінде кездесудің нәтижесінде
сату-сатып алу процестері сату-сатып алу процестері
жүреді баға жүреді баға
қалыптасады.Осыдан қалыптасады.Осыдан
нарықты басқаратын баға нарықты басқаратын баға
деп айтуға боладыдеп айтуға болады
5 слайд
Нарық – бұл сатушы мен Нарық – бұл сатушы мен сатып алушының немесе сатып алушының немесе өндіруші мен тұтынушының өндіруші мен тұтынушының немесе сұраныс пен немесе сұраныс пен ұсыныстың кездесуі. Бұл ұсыныстың кездесуі. Бұл кездесудің нәтижесінде кездесудің нәтижесінде сату-сатып алу процестері сату-сатып алу процестері жүреді баға жүреді баға қалыптасады.Осыдан қалыптасады.Осыдан нарықты басқаратын баға нарықты басқаратын баға деп айтуға боладыдеп айтуға болады
6 слайд
•Нарық — тауар өндірісі мен айналымы заңдары
бойынша ұйымдастырылатын айырбасты
сипаттайтын тауар қатынастарының жиынтығын
білдіреді. Басқаша айтқанда, нарық — нақты тауар
сатушылар мен оны сатып алушылардың басын
қосатын кез келген институт немесе механизм.
Нарықтық экономика
6 слайд
•Нарық — тауар өндірісі мен айналымы заңдары бойынша ұйымдастырылатын айырбасты сипаттайтын тауар қатынастарының жиынтығын білдіреді. Басқаша айтқанда, нарық — нақты тауар сатушылар мен оны сатып алушылардың басын қосатын кез келген институт немесе механизм. Нарықтық экономика
7 слайд
Нарықты
экономикан
ың
элементтері
Нарық механизмінің өте
маңызды элементтері- сұраныс
пен ұсыныс.
Нарық
7 слайд
Нарықты экономикан ың элементтері Нарық механизмінің өте маңызды элементтері- сұраныс пен ұсыныс. Нарық
8 слайд
Ұсыныс және сұраныс заңы
Сұраныс деп сатып
алушылардың уақыттың сол
мезетінде сол бағаға белгілі бір
көлемде тауар сатып алу
қабілетін айтамыз.
Ұсыныс деп тауар өндірушінің
белгілі бір жерде, белгілі
уақытта тұтынушыға сата
алатын тауарларының көлемін
айтамыз.
8 слайд
Ұсыныс және сұраныс заңы Сұраныс деп сатып алушылардың уақыттың сол мезетінде сол бағаға белгілі бір көлемде тауар сатып алу қабілетін айтамыз. Ұсыныс деп тауар өндірушінің белгілі бір жерде, белгілі уақытта тұтынушыға сата алатын тауарларының көлемін айтамыз.
9 слайд
Нарықтың қызметіНарықтың қызметі
Баға қалыптастыру Баға қалыптастыру
қызметіқызметі
Ақпараттық қызметАқпараттық қызмет
Бағалау қызметіБағалау қызметі
Ынталандыру қызметіЫнталандыру қызметі
Бөлу қызметіБөлу қызметі
Сауықтырушы қызметіСауықтырушы қызметі
9 слайд
Нарықтың қызметіНарықтың қызметі Баға қалыптастыру Баға қалыптастыру қызметіқызметі Ақпараттық қызметАқпараттық қызмет Бағалау қызметіБағалау қызметі Ынталандыру қызметіЫнталандыру қызметі Бөлу қызметіБөлу қызметі Сауықтырушы қызметіСауықтырушы қызметі