Материалдар / "Натурал сандарды бөлу және көбейту"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Натурал сандарды бөлу және көбейту"

Материал туралы қысқаша түсінік
призентация 5 сынып математика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2019
813
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Натурал сандарды бөлу және көбейту

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Натурал сандарды бөлу және көбейту

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Натурал сандарды бөлу және көбейту

Сабақтың мақсаты: Білімділік: натурал сандарға амалдар қолдану, есеп шығару біліктіліктерін пысықтау Дамытушылық: оқушының

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: натурал сандарға амалдар қолдану, есеп шығару біліктіліктерін пысықтау Дамытушылық: оқушының ой- өрісін, сана- сезімін қалыптастыру, шығармашылық даму мүмкіндігіне жағдай жасау Тәрбиелік: оқушыларды алғырлыққа және тапқырлыққа тәрбиелеу

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: натурал сандарға амалдар қолдану, есеп шығару біліктіліктерін пысықтау Дамытушылық: оқушының ой- өрісін, сана- сезімін қалыптастыру, шығармашылық даму мүмкіндігіне жағдай жасау Тәрбиелік: оқушыларды алғырлыққа және тапқырлыққа тәрбиелеу

Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, деңгейлеп оқыту. Сабақтың түрі: Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы Көрнекілі

3 слайд
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, деңгейлеп оқыту. Сабақтың түрі: Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы Көрнекілік: Интерактивтик тақта, магниттік тақта.

3 слайд

Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, деңгейлеп оқыту. Сабақтың түрі: Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы Көрнекілік: Интерактивтик тақта, магниттік тақта.

Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аудару. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. “Ой толғау”

4 слайд
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аудару. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. “Ой толғау” өтілген бөлім бойынша материиялдарды қайталау. 4.Кестені толтыр. 5 .“Өзіңді тексер”

4 слайд

Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аудару. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 3. “Ой толғау” өтілген бөлім бойынша материиялдарды қайталау. 4.Кестені толтыр. 5 .“Өзіңді тексер”

“ Ой шақыру” Есептер шығару 1. Теңдеулерді шешіңдер. х*792 = 46865:721 (у- 4760) * 568 = 81224 а: 524 = 3570:70 х: 258 = 9875

5 слайд
“ Ой шақыру” Есептер шығару 1. Теңдеулерді шешіңдер. х*792 = 46865:721 (у- 4760) * 568 = 81224 а: 524 = 3570:70 х: 258 = 98756- 39984 2. Граммен өрнекте. 6кг; 5кг 458г; 147кг; 7кг4г; 5кг2г; 9кг678г; 39кг; 5кг20г 3. Салыстыр. 3600с * 6мин 1 км * 1452м 3тәул. * 71 сағ 16т350кг * 16350кг 7сағ * 422 мин 26кг500г * 7500г

5 слайд

“ Ой шақыру” Есептер шығару 1. Теңдеулерді шешіңдер. х*792 = 46865:721 (у- 4760) * 568 = 81224 а: 524 = 3570:70 х: 258 = 98756- 39984 2. Граммен өрнекте. 6кг; 5кг 458г; 147кг; 7кг4г; 5кг2г; 9кг678г; 39кг; 5кг20г 3. Салыстыр. 3600с * 6мин 1 км * 1452м 3тәул. * 71 сағ 16т350кг * 16350кг 7сағ * 422 мин 26кг500г * 7500г

Кестені толтыр. Тіктөртбұ рыштың ені 17м 36см Тіктөртбұр ыштың ұзындығы 18м 26дм 15см Периметрі 158см 48см Ауданы 624дм²

6 слайд
Кестені толтыр. Тіктөртбұ рыштың ені 17м 36см Тіктөртбұр ыштың ұзындығы 18м 26дм 15см Периметрі 158см 48см Ауданы 624дм²

6 слайд

Кестені толтыр. Тіктөртбұ рыштың ені 17м 36см Тіктөртбұр ыштың ұзындығы 18м 26дм 15см Периметрі 158см 48см Ауданы 624дм²

“ Өзіңді тексер” Амалдарды орында: 1. (13968- 9756): 234 2. 7791: (10 000- 9629) 3. 15 953: 53+ 29 080*18 -490 076 4. 59 993+ 61

7 слайд
“ Өзіңді тексер” Амалдарды орында: 1. (13968- 9756): 234 2. 7791: (10 000- 9629) 3. 15 953: 53+ 29 080*18 -490 076 4. 59 993+ 616 528: (21851- 21763) 5. 7068 + 9 3840:46- 250*18 6. 2076+ 456*532- 18 5060:487 7. 15 953:53+ 29 080*18 -490076

7 слайд

“ Өзіңді тексер” Амалдарды орында: 1. (13968- 9756): 234 2. 7791: (10 000- 9629) 3. 15 953: 53+ 29 080*18 -490 076 4. 59 993+ 616 528: (21851- 21763) 5. 7068 + 9 3840:46- 250*18 6. 2076+ 456*532- 18 5060:487 7. 15 953:53+ 29 080*18 -490076

Қорытындылау Не білеміз? Не білдік? Не білгіміз келеді?Натурал сандарды жазу Кесіндіні салуды, коорди

8 слайд
Қорытындылау Не білеміз? Не білдік? Не білгіміз келеді?Натурал сандарды жазу Кесіндіні салуды, координаталық сәулені Натурал сандарға амалдарды қолдануды

8 слайд

Қорытындылау Не білеміз? Не білдік? Не білгіміз келеді?Натурал сандарды жазу Кесіндіні салуды, координаталық сәулені Натурал сандарға амалдарды қолдануды

• Үйге тапсырма: Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер дайындап әкелу. • Бағалау

9 слайд
• Үйге тапсырма: Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер дайындап әкелу. • Бағалау

9 слайд

• Үйге тапсырма: Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер дайындап әкелу. • Бағалау

С а б а қ а я қ т а л д ы С а у б о л ы ң ы з д а р !

10 слайд
С а б а қ а я қ т а л д ы С а у б о л ы ң ы з д а р !

10 слайд

С а б а қ а я қ т а л д ы С а у б о л ы ң ы з д а р !