Материалдар / "Не? Қайда? Қашан?" Интеллектуалды ойын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Не? Қайда? Қашан?" Интеллектуалды ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал Жаратылыстану пәндері апталығында өткізуге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2019
3317
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 28 Амангелді атындағы орта мектеп Интеллектуалды ойын “ Не? Қайда? Қашан?”

1 слайд
№ 28 Амангелді атындағы орта мектеп Интеллектуалды ойын “ Не? Қайда? Қашан?”

1 слайд

№ 28 Амангелді атындағы орта мектеп Интеллектуалды ойын “ Не? Қайда? Қашан?”

Мақсаты: - Оқушылардың жаратылыстану пәндеріне деген қызығушылығын ояту, ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру

2 слайд
Мақсаты: - Оқушылардың жаратылыстану пәндеріне деген қызығушылығын ояту, ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру; - Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту; - Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, жан- жақтылыққа, өзін – өзі тәрбиелеуге үйрету;

2 слайд

Мақсаты: - Оқушылардың жаратылыстану пәндеріне деген қызығушылығын ояту, ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру; - Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту; - Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, жан- жақтылыққа, өзін – өзі тәрбиелеуге үйрету;

Ойын кезеңдері: 1-кезең “Кім тапқыр?” 2-кезең “Пәндер тарихы” 3-кезең “Кім білгір?” 4-кезең “Ұшқыр ой” 5-кезең “К

3 слайд
Ойын кезеңдері: 1-кезең “Кім тапқыр?” 2-кезең “Пәндер тарихы” 3-кезең “Кім білгір?” 4-кезең “Ұшқыр ой” 5-кезең “Кім көп біледі?”

3 слайд

Ойын кезеңдері: 1-кезең “Кім тапқыр?” 2-кезең “Пәндер тарихы” 3-кезең “Кім білгір?” 4-кезең “Ұшқыр ой” 5-кезең “Кім көп біледі?”

“ Кім тапқыр?” кезеңі

4 слайд
“ Кім тапқыр?” кезеңі

4 слайд

“ Кім тапқыр?” кезеңі

,, 1. Бір ағаштың он екі бұтағы бар, Әр бұтағында отыздан жапырағы бар, Жапырақтың бір жағы ақ, бір жағы қара.

5 слайд
,, 1. Бір ағаштың он екі бұтағы бар, Әр бұтағында отыздан жапырағы бар, Жапырақтың бір жағы ақ, бір жағы қара.

5 слайд

,, 1. Бір ағаштың он екі бұтағы бар, Әр бұтағында отыздан жапырағы бар, Жапырақтың бір жағы ақ, бір жағы қара.

(Жыл,ай, күн мен түн) (Год, месяц, день и ночь) (night-day, month, year)

6 слайд
(Жыл,ай, күн мен түн) (Год, месяц, день и ночь) (night-day, month, year)  

6 слайд

(Жыл,ай, күн мен түн) (Год, месяц, день и ночь) (night-day, month, year)  

2. Гүл-гүл жайнап жер, аспан. Гүрілдейді сайда өзен. Гүлжазира жарасқан, Гүлдерімен қай кезең?

7 слайд
2. Гүл-гүл жайнап жер, аспан. Гүрілдейді сайда өзен. Гүлжазира жарасқан, Гүлдерімен қай кезең?

7 слайд

2. Гүл-гүл жайнап жер, аспан. Гүрілдейді сайда өзен. Гүлжазира жарасқан, Гүлдерімен қай кезең?

Көктем, Весна, spring

8 слайд
Көктем, Весна, spring

8 слайд

Көктем, Весна, spring

3. Сарылдатады шәйнегін, Ұнатпаса да жұрт мейлі, Тереземнің әйнегін, Жуады, бірақ сүртпейді.

9 слайд
3. Сарылдатады шәйнегін, Ұнатпаса да жұрт мейлі, Тереземнің әйнегін, Жуады, бірақ сүртпейді.

9 слайд

3. Сарылдатады шәйнегін, Ұнатпаса да жұрт мейлі, Тереземнің әйнегін, Жуады, бірақ сүртпейді.

Жаңбыр, дождь,rain

10 слайд
Жаңбыр, дождь,rain

10 слайд

Жаңбыр, дождь,rain

4. Қозғалып жүрер жортақ шам, Барлығымызға ортақ шам.

11 слайд
4. Қозғалып жүрер жортақ шам, Барлығымызға ортақ шам.

11 слайд

4. Қозғалып жүрер жортақ шам, Барлығымызға ортақ шам.

Күн, Солнце, number

12 слайд
Күн, Солнце, number

12 слайд

Күн, Солнце, number

5. Күшіне сенген бір мықты, Жығып алып сегізді, Қайда барайын дегізді ?

13 слайд
5. Күшіне сенген бір мықты, Жығып алып сегізді, Қайда барайын дегізді ?

13 слайд

5. Күшіне сенген бір мықты, Жығып алып сегізді, Қайда барайын дегізді ?

Шексіздік, безконечность, infinity

14 слайд
Шексіздік, безконечность, infinity

14 слайд

Шексіздік, безконечность, infinity

6. Қонақтап күнде қонар су бетіне, Сүйсінер барлық адам келбетіне. Тұлғасы су ішінде көрінеді, Таңырқап қарап тұрсам суретіне.

15 слайд
6. Қонақтап күнде қонар су бетіне, Сүйсінер барлық адам келбетіне. Тұлғасы су ішінде көрінеді, Таңырқап қарап тұрсам суретіне.

15 слайд

6. Қонақтап күнде қонар су бетіне, Сүйсінер барлық адам келбетіне. Тұлғасы су ішінде көрінеді, Таңырқап қарап тұрсам суретіне.

Ай, Луна, moon

16 слайд
Ай, Луна, moon

16 слайд

Ай, Луна, moon

7. Қараңғыда жарқырайды жанады, Жарық түссе бірден сөніп қалады .

17 слайд
7. Қараңғыда жарқырайды жанады, Жарық түссе бірден сөніп қалады .

17 слайд

7. Қараңғыда жарқырайды жанады, Жарық түссе бірден сөніп қалады .

Жұлдыз, Звезда, stars

18 слайд
Жұлдыз, Звезда, stars

18 слайд

Жұлдыз, Звезда, stars

8. Арыстан арқырады Орман жарқырады.

19 слайд
8. Арыстан арқырады Орман жарқырады.

19 слайд

8. Арыстан арқырады Орман жарқырады.

Найзағай, Молния ,Lightning

20 слайд
Найзағай, Молния ,Lightning

20 слайд

Найзағай, Молния ,Lightning

9. Біз санбыз сызықпен бөлінген, Математиканы ұқпас адамға, Құбыжық боп көрінген. Дұрыс, бұрыс, аралас, Ондық болып бөлінген.

21 слайд
9. Біз санбыз сызықпен бөлінген, Математиканы ұқпас адамға, Құбыжық боп көрінген. Дұрыс, бұрыс, аралас, Ондық болып бөлінген.

21 слайд

9. Біз санбыз сызықпен бөлінген, Математиканы ұқпас адамға, Құбыжық боп көрінген. Дұрыс, бұрыс, аралас, Ондық болып бөлінген.

Бөлшек сан, дробные числа, Fraktional number

22 слайд
Бөлшек сан, дробные числа, Fraktional number

22 слайд

Бөлшек сан, дробные числа, Fraktional number

10. Алпыс төрт бөлмеде, Отыз екі тұрғын бар, Ақ,қара боп бөлгенде Бірін-бірі қуғандар Ханы үшін де, жаны үшін де, Бермейді олар

23 слайд
10. Алпыс төрт бөлмеде, Отыз екі тұрғын бар, Ақ,қара боп бөлгенде Бірін-бірі қуғандар Ханы үшін де, жаны үшін де, Бермейді олар намысын

23 слайд

10. Алпыс төрт бөлмеде, Отыз екі тұрғын бар, Ақ,қара боп бөлгенде Бірін-бірі қуғандар Ханы үшін де, жаны үшін де, Бермейді олар намысын

Шахмат ,chess

24 слайд
Шахмат ,chess

24 слайд

Шахмат ,chess

11. Нүктеден екі сәуледен Құрылған бұл не екен?

25 слайд
11. Нүктеден екі сәуледен Құрылған бұл не екен?

25 слайд

11. Нүктеден екі сәуледен Құрылған бұл не екен?

Түзу, Прямой, line

26 слайд
Түзу, Прямой, line

26 слайд

Түзу, Прямой, line

12. Сатпайын десем ауыр кілем, Сатайын десем тәуір кілем.

27 слайд
12. Сатпайын десем ауыр кілем, Сатайын десем тәуір кілем.

27 слайд

12. Сатпайын десем ауыр кілем, Сатайын десем тәуір кілем.

Жер, Земля, World.

28 слайд
Жер, Земля, World.

28 слайд

Жер, Земля, World.

13. Келбеті келген бір сұлу, Жағасы жоқ, жеңі жоқ, Үшбұрыш көйлек киіп тұр, Етегі жерге тиіп тұр Бұл қай фигура?

29 слайд
13. Келбеті келген бір сұлу, Жағасы жоқ, жеңі жоқ, Үшбұрыш көйлек киіп тұр, Етегі жерге тиіп тұр Бұл қай фигура?

29 слайд

13. Келбеті келген бір сұлу, Жағасы жоқ, жеңі жоқ, Үшбұрыш көйлек киіп тұр, Етегі жерге тиіп тұр Бұл қай фигура?

Пирамида ,пирамида , pyramid .

30 слайд
Пирамида ,пирамида , pyramid .

30 слайд

Пирамида ,пирамида , pyramid .

“ Пәндер тарихы” кезеңі

31 слайд
“ Пәндер тарихы” кезеңі

31 слайд

“ Пәндер тарихы” кезеңі

XVIII ғасырдың соңында Германияда бір сабақта мұғалім оқушыларына «1 - ден 100 - гедейінгі натурал сандардың қосындысы

32 слайд
XVIII ғасырдың соңында Германияда бір сабақта мұғалім оқушыларына «1 - ден 100 - гедейінгі натурал сандардың қосындысын табуды» тапсырыпты. Оқушылардың біреуі: «Ізделінді қосынды 5050 – ге тең», деп жауап беріпті. Бұл оқушы кейін аты әлемге әйгілі математиктер королі болған. Бұл ғалым кім және қай суретте кескінделген?

32 слайд

XVIII ғасырдың соңында Германияда бір сабақта мұғалім оқушыларына «1 - ден 100 - гедейінгі натурал сандардың қосындысын табуды» тапсырыпты. Оқушылардың біреуі: «Ізделінді қосынды 5050 – ге тең», деп жауап беріпті. Бұл оқушы кейін аты әлемге әйгілі математиктер королі болған. Бұл ғалым кім және қай суретте кескінделген?

« Табиғат философиясының математикалық негіздері» атты әйгілі еңбектің авторы, барлық еңбектері орыс тіліне аударылған ғалы

33 слайд
« Табиғат философиясының математикалық негіздері» атты әйгілі еңбектің авторы, барлық еңбектері орыс тіліне аударылған ғалым кім?

33 слайд

« Табиғат философиясының математикалық негіздері» атты әйгілі еңбектің авторы, барлық еңбектері орыс тіліне аударылған ғалым кім?

Әйелдерден шыққан тұңғыш математик кім?

34 слайд
Әйелдерден шыққан тұңғыш математик кім?

34 слайд

Әйелдерден шыққан тұңғыш математик кім?

Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғаларының арасындағы байланысты тұжырымдайтын геометрия теоремасын ашқан кім?

35 слайд
Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғаларының арасындағы байланысты тұжырымдайтын геометрия теоремасын ашқан кім?

35 слайд

Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғаларының арасындағы байланысты тұжырымдайтын геометрия теоремасын ашқан кім?

1540 жылы Францияда дүниеге келен. Мамандығы заңгер. Белгісіз шамаларға ғана емес, теңдеулер коэфиценттеріне әріптік белгіле

36 слайд
1540 жылы Францияда дүниеге келен. Мамандығы заңгер. Белгісіз шамаларға ғана емес, теңдеулер коэфиценттеріне әріптік белгілеуді жасаған,2-ші ,3-ші,4-ші дәрежелі теңдеулерді шешу тәсілін белгілеген ғалым.

36 слайд

1540 жылы Францияда дүниеге келен. Мамандығы заңгер. Белгісіз шамаларға ғана емес, теңдеулер коэфиценттеріне әріптік белгілеуді жасаған,2-ші ,3-ші,4-ші дәрежелі теңдеулерді шешу тәсілін белгілеген ғалым.

Идеяларын « Түрлердің шығу тегі туралы» еңбегінде жариялаған, ағылшын натуралисті, ғылыми тәсілдері шіркеулерде өшпенділікпе

37 слайд
Идеяларын « Түрлердің шығу тегі туралы» еңбегінде жариялаған, ағылшын натуралисті, ғылыми тәсілдері шіркеулерде өшпенділікпен қарсы алынған ғалым кім?

37 слайд

Идеяларын « Түрлердің шығу тегі туралы» еңбегінде жариялаған, ағылшын натуралисті, ғылыми тәсілдері шіркеулерде өшпенділікпен қарсы алынған ғалым кім?

« Адамзатты табиғат емдейді, дәрігер-табиғаттың көмекшісі ғана» деген тұжырымды жасаған, жараны таңу, буын шығуын, сүйек сын

38 слайд
« Адамзатты табиғат емдейді, дәрігер-табиғаттың көмекшісі ғана» деген тұжырымды жасаған, жараны таңу, буын шығуын, сүйек сынуын емдеу әдістерін тапқан ежелгі грек дәрігері кім?

38 слайд

« Адамзатты табиғат емдейді, дәрігер-табиғаттың көмекшісі ғана» деген тұжырымды жасаған, жараны таңу, буын шығуын, сүйек сынуын емдеу әдістерін тапқан ежелгі грек дәрігері кім?

1935 жылы дүниежүзілік физиологтардың атасы деп аталған, үлкен ми қыртысының сигналдық жүйелері туралы ілімге түсінік берге

39 слайд
1935 жылы дүниежүзілік физиологтардың атасы деп аталған, үлкен ми қыртысының сигналдық жүйелері туралы ілімге түсінік берген ғалым кім?

39 слайд

1935 жылы дүниежүзілік физиологтардың атасы деп аталған, үлкен ми қыртысының сигналдық жүйелері туралы ілімге түсінік берген ғалым кім?

1869 жылы химиялық элементтердің периодтық жүйесін ең алғаш жасаған ғалым кім?

40 слайд
1869 жылы химиялық элементтердің периодтық жүйесін ең алғаш жасаған ғалым кім?

40 слайд

1869 жылы химиялық элементтердің периодтық жүйесін ең алғаш жасаған ғалым кім?

Кез-келген заттың 1 молінде 6,02 *10 23 бөлшектен тұратынын тапқан италяндық ғалым кім?

41 слайд
Кез-келген заттың 1 молінде 6,02 *10 23 бөлшектен тұратынын тапқан италяндық ғалым кім?

41 слайд

Кез-келген заттың 1 молінде 6,02 *10 23 бөлшектен тұратынын тапқан италяндық ғалым кім?

Химия мен физиканың негізгі заңдарын 1.Зат масссасының сақталу заңы мен 2.Энергияның сақталу заңын ашқан орыс ғалымы кім?

42 слайд
Химия мен физиканың негізгі заңдарын 1.Зат масссасының сақталу заңы мен 2.Энергияның сақталу заңын ашқан орыс ғалымы кім?

42 слайд

Химия мен физиканың негізгі заңдарын 1.Зат масссасының сақталу заңы мен 2.Энергияның сақталу заңын ашқан орыс ғалымы кім?

«Дененің сенімсіз бөлшектерінің теориясын жасауға талпыну» деп аталатын еңбегінде заттардың ұсақ бөлшектері туралы түсінікт

43 слайд
«Дененің сенімсіз бөлшектерінің теориясын жасауға талпыну» деп аталатын еңбегінде заттардың ұсақ бөлшектері туралы түсініктерін мазмұндаған, олар туралы алғашқы теорияны жариялаған, түнде бақылайтын трубаны жасаған ғалым кім?

43 слайд

«Дененің сенімсіз бөлшектерінің теориясын жасауға талпыну» деп аталатын еңбегінде заттардың ұсақ бөлшектері туралы түсініктерін мазмұндаған, олар туралы алғашқы теорияны жариялаған, түнде бақылайтын трубаны жасаған ғалым кім?

Радиоактивтілік және атом құрылысы жөніндегі ілімнің негізін салған алғылшын физигі,Лондон корольдік қоғамының мүшесі болған

44 слайд
Радиоактивтілік және атом құрылысы жөніндегі ілімнің негізін салған алғылшын физигі,Лондон корольдік қоғамының мүшесі болған ғалым кім?

44 слайд

Радиоактивтілік және атом құрылысы жөніндегі ілімнің негізін салған алғылшын физигі,Лондон корольдік қоғамының мүшесі болған ғалым кім?

Еңбектерінің негізгі бағытын электр, оптика, кристаллооптика, акустика салаларына арнаған неміс ғалымы кім?

45 слайд
Еңбектерінің негізгі бағытын электр, оптика, кристаллооптика, акустика салаларына арнаған неміс ғалымы кім?

45 слайд

Еңбектерінің негізгі бағытын электр, оптика, кристаллооптика, акустика салаларына арнаған неміс ғалымы кім?

Қазақ халқының «Барымта» деген жағымсыз әдетін мейлінше сынаған, оны жұрттың көпшілігі баюдың, мал жинаудың ең жеңіл әдісі

46 слайд
Қазақ халқының «Барымта» деген жағымсыз әдетін мейлінше сынаған, оны жұрттың көпшілігі баюдың, мал жинаудың ең жеңіл әдісі деп қате түсініп жүргенін баса айтқан ғалым кім?

46 слайд

Қазақ халқының «Барымта» деген жағымсыз әдетін мейлінше сынаған, оны жұрттың көпшілігі баюдың, мал жинаудың ең жеңіл әдісі деп қате түсініп жүргенін баса айтқан ғалым кім?

« Тарих и Рашиди» және «Жаһаннаме» еңбектері дүниежүзілік әдеби мұраға енген ғалым кім?

47 слайд
« Тарих и Рашиди» және «Жаһаннаме» еңбектері дүниежүзілік әдеби мұраға енген ғалым кім?

47 слайд

« Тарих и Рашиди» және «Жаһаннаме» еңбектері дүниежүзілік әдеби мұраға енген ғалым кім?

1924 жылы дүниеге келген, Ұлы Отан Соғысына қатысқан, Герман Археологиялық институның корреспондент- мүшесі болған қай ғалым

48 слайд
1924 жылы дүниеге келген, Ұлы Отан Соғысына қатысқан, Герман Археологиялық институның корреспондент- мүшесі болған қай ғалым?

48 слайд

1924 жылы дүниеге келген, Ұлы Отан Соғысына қатысқан, Герман Археологиялық институның корреспондент- мүшесі болған қай ғалым?

“ Кім білгір?” кезеңі

49 слайд
“ Кім білгір?” кезеңі

49 слайд

“ Кім білгір?” кезеңі

Химия 50 30 20 40 10 Геогра фия 50 30 20 40 10Инфор матика 50 30 20 40 10Биолог ия 50 30 20 40 10 Физик а 50 30 20 40 10

50 слайд
Химия 50 30 20 40 10 Геогра фия 50 30 20 40 10Инфор матика 50 30 20 40 10Биолог ия 50 30 20 40 10 Физик а 50 30 20 40 10

50 слайд

Химия 50 30 20 40 10 Геогра фия 50 30 20 40 10Инфор матика 50 30 20 40 10Биолог ия 50 30 20 40 10 Физик а 50 30 20 40 10

Химиялық элементтер периодтық жүйесінде неше период бар?

51 слайд
Химиялық элементтер периодтық жүйесінде неше период бар?

51 слайд

Химиялық элементтер периодтық жүйесінде неше период бар?

7 период бар

52 слайд
7 период бар

52 слайд

7 период бар

Ересек адамның ағзасында 2 пайыз және оның 99 пайызы тістер мен сүйектерде кездесетін элемент?

53 слайд
Ересек адамның ағзасында 2 пайыз және оның 99 пайызы тістер мен сүйектерде кездесетін элемент?

53 слайд

Ересек адамның ағзасында 2 пайыз және оның 99 пайызы тістер мен сүйектерде кездесетін элемент?

Кальций

54 слайд
Кальций

54 слайд

Кальций

Индикаторды атаңыз?

55 слайд
Индикаторды атаңыз?

55 слайд

Индикаторды атаңыз?

Лакмус, метиллоранж, фенолфталейн

56 слайд
Лакмус, метиллоранж, фенолфталейн

56 слайд

Лакмус, метиллоранж, фенолфталейн

Бейорганикалық қосылыстардың маңызды класстарын жіктеңіз?

57 слайд
Бейорганикалық қосылыстардың маңызды класстарын жіктеңіз?

57 слайд

Бейорганикалық қосылыстардың маңызды класстарын жіктеңіз?

Оксидтер, қышқылдар, негіздер, тұздар

58 слайд
Оксидтер, қышқылдар, негіздер, тұздар

58 слайд

Оксидтер, қышқылдар, негіздер, тұздар

Пломбаның көлемін тістерді бастапқы қалпына келтіріп, олардың қызметін қайтадан қалыптастырады. Пломба латын сөзінен аударған

59 слайд
Пломбаның көлемін тістерді бастапқы қалпына келтіріп, олардың қызметін қайтадан қалыптастырады. Пломба латын сөзінен аударғанда қандай элементтің ұғымын білдіреді?

59 слайд

Пломбаның көлемін тістерді бастапқы қалпына келтіріп, олардың қызметін қайтадан қалыптастырады. Пломба латын сөзінен аударғанда қандай элементтің ұғымын білдіреді?

Плюмбум

60 слайд
Плюмбум

60 слайд

Плюмбум

Қара торғайдың орташа жылдамдығы 72 км/сағ, кептердіңкі 22 км/сағ, құстардың қайсысы жылдам ұшады?

61 слайд
Қара торғайдың орташа жылдамдығы 72 км/сағ, кептердіңкі 22 км/сағ, құстардың қайсысы жылдам ұшады?

61 слайд

Қара торғайдың орташа жылдамдығы 72 км/сағ, кептердіңкі 22 км/сағ, құстардың қайсысы жылдам ұшады?

Кептер жылдам ұшады

62 слайд
Кептер жылдам ұшады

62 слайд

Кептер жылдам ұшады

Неліктен транспорт қозғалысы кезінде тыйым салынатын белгіге қызыл түс алынған, басқа түс неге алынбаған ?

63 слайд
Неліктен транспорт қозғалысы кезінде тыйым салынатын белгіге қызыл түс алынған, басқа түс неге алынбаған ?

63 слайд

Неліктен транспорт қозғалысы кезінде тыйым салынатын белгіге қызыл түс алынған, басқа түс неге алынбаған ?

Қызыл сәуленің толқын ұзындығы үлкен,атмосфераға аз шашырайды

64 слайд
Қызыл сәуленің толқын ұзындығы үлкен,атмосфераға аз шашырайды

64 слайд

Қызыл сәуленің толқын ұзындығы үлкен,атмосфераға аз шашырайды

Терлеп, ыстықтап кетіп едім, суыну үшін қолыммен бетімді желпіп едім,суынып қалдым ғой, неге ?

65 слайд
Терлеп, ыстықтап кетіп едім, суыну үшін қолыммен бетімді желпіп едім,суынып қалдым ғой, неге ?

65 слайд

Терлеп, ыстықтап кетіп едім, суыну үшін қолыммен бетімді желпіп едім,суынып қалдым ғой, неге ?

Бетімізді желпігенде ауаның қозғалысы терді кептіру үшін энергия бет терісінен алынатындықтан беттің ішкі энергиясы азайып

66 слайд
Бетімізді желпігенде ауаның қозғалысы терді кептіру үшін энергия бет терісінен алынатындықтан беттің ішкі энергиясы азайып суынады

66 слайд

Бетімізді желпігенде ауаның қозғалысы терді кептіру үшін энергия бет терісінен алынатындықтан беттің ішкі энергиясы азайып суынады

Неліктен темір жол рельстері арасында саңылау қалдырады?

67 слайд
Неліктен темір жол рельстері арасында саңылау қалдырады?

67 слайд

Неліктен темір жол рельстері арасында саңылау қалдырады?

Жазды күні күн ысығанда рельс едәуір ұзарады,яғни деформацияланады. Ол саңылау деформациялану үшін керек

68 слайд
Жазды күні күн ысығанда рельс едәуір ұзарады,яғни деформацияланады. Ол саңылау деформациялану үшін керек

68 слайд

Жазды күні күн ысығанда рельс едәуір ұзарады,яғни деформацияланады. Ол саңылау деформациялану үшін керек

Сіздердің алдарыңызда түрлі физикалық құралдар қойылған. Осы құралдарды атын және олардың қызметтерін атыңыз .

69 слайд
Сіздердің алдарыңызда түрлі физикалық құралдар қойылған. Осы құралдарды атын және олардың қызметтерін атыңыз .

69 слайд

Сіздердің алдарыңызда түрлі физикалық құралдар қойылған. Осы құралдарды атын және олардың қызметтерін атыңыз .

Амперметр - токты өлшейтін құрал. Вольтметр - кернеуді өлшейтін құрал. Реостат - токты өлшейтін құрал. Динамометр - күшті өлше

70 слайд
Амперметр - токты өлшейтін құрал. Вольтметр - кернеуді өлшейтін құрал. Реостат - токты өлшейтін құрал. Динамометр - күшті өлшейтін құрал. Электроскоп - денелердің электрленгендігін анықтайтын құрал. Термоскоп -жылу қабылдағыш.

70 слайд

Амперметр - токты өлшейтін құрал. Вольтметр - кернеуді өлшейтін құрал. Реостат - токты өлшейтін құрал. Динамометр - күшті өлшейтін құрал. Электроскоп - денелердің электрленгендігін анықтайтын құрал. Термоскоп -жылу қабылдағыш.

Үлкен ми сыңарлары қыртысының негізгі элементтерін ата

71 слайд
Үлкен ми сыңарлары қыртысының негізгі элементтерін ата

71 слайд

Үлкен ми сыңарлары қыртысының негізгі элементтерін ата

Маңдай, төбе, шүйде, самай

72 слайд
Маңдай, төбе, шүйде, самай

72 слайд

Маңдай, төбе, шүйде, самай

Тірі организмдердің патшалығын ата?

73 слайд
Тірі организмдердің патшалығын ата?

73 слайд

Тірі организмдердің патшалығын ата?

Вирустар мен фагтар, бактериялар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар

74 слайд
Вирустар мен фагтар, бактериялар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар

74 слайд

Вирустар мен фагтар, бактериялар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар

Асқорыту мүшелері мен бездерін ата?

75 слайд
Асқорыту мүшелері мен бездерін ата?

75 слайд

Асқорыту мүшелері мен бездерін ата?

Ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, ашішек және тоқішек, бауыр, ұйқыбез

76 слайд
Ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, ашішек және тоқішек, бауыр, ұйқыбез

76 слайд

Ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, ашішек және тоқішек, бауыр, ұйқыбез

Нәруыздың биохимиялық синтезіне қатысатын нуклейн қышқылдарын ата?

77 слайд
Нәруыздың биохимиялық синтезіне қатысатын нуклейн қышқылдарын ата?

77 слайд

Нәруыздың биохимиялық синтезіне қатысатын нуклейн қышқылдарын ата?

ДНК-дезоксирибонуклейн, РНК- рибонуклейн қышқылы

78 слайд
ДНК-дезоксирибонуклейн, РНК- рибонуклейн қышқылы

78 слайд

ДНК-дезоксирибонуклейн, РНК- рибонуклейн қышқылы

Нәрестенің бас сүйектерінің бір-бірімен әлі тұтаспай тұрған кездегі дәнеке ұлпалы жарғағы не деп аталады?

79 слайд
Нәрестенің бас сүйектерінің бір-бірімен әлі тұтаспай тұрған кездегі дәнеке ұлпалы жарғағы не деп аталады?

79 слайд

Нәрестенің бас сүйектерінің бір-бірімен әлі тұтаспай тұрған кездегі дәнеке ұлпалы жарғағы не деп аталады?

еңбек, родничок

80 слайд
еңбек, родничок

80 слайд

еңбек, родничок

Байланыс арнасы деген не?

81 слайд
Байланыс арнасы деген не?

81 слайд

Байланыс арнасы деген не?

деректерді қашықтықтан жіберуге мүмкіндік беретін техникалық құрал

82 слайд
деректерді қашықтықтан жіберуге мүмкіндік беретін техникалық құрал

82 слайд

деректерді қашықтықтан жіберуге мүмкіндік беретін техникалық құрал

Ақпарат тарату жылдамдығы деген не?

83 слайд
Ақпарат тарату жылдамдығы деген не?

83 слайд

Ақпарат тарату жылдамдығы деген не?

Уақыт бірлігінде жіберетін ақпарат саны

84 слайд
Уақыт бірлігінде жіберетін ақпарат саны

84 слайд

Уақыт бірлігінде жіберетін ақпарат саны

Алгоритм дегеніміз не?

85 слайд
Алгоритм дегеніміз не?

85 слайд

Алгоритм дегеніміз не?

Алға қойған мақсатқа жету немесе берілген есепті шешу бағытында атқарушыға қандай әрекеттер орындау қажеттілігін әрі түсін

86 слайд
Алға қойған мақсатқа жету немесе берілген есепті шешу бағытында атқарушыға қандай әрекеттер орындау қажеттілігін әрі түсінікті, әрі дәл етіп көрсететін нұсқаулар реті

86 слайд

Алға қойған мақсатқа жету немесе берілген есепті шешу бағытында атқарушыға қандай әрекеттер орындау қажеттілігін әрі түсінікті, әрі дәл етіп көрсететін нұсқаулар реті

Ақпараттық модель деген не?

87 слайд
Ақпараттық модель деген не?

87 слайд

Ақпараттық модель деген не?

объектінің ,процестің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығы және сыртқы әлеммен өзара байланысы

88 слайд
объектінің ,процестің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығы және сыртқы әлеммен өзара байланысы

88 слайд

объектінің ,процестің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығы және сыртқы әлеммен өзара байланысы

Анимация деген не?

89 слайд
Анимация деген не?

89 слайд

Анимация деген не?

Мултипликация әсерін жасайтын экрандағы нысандардың түрін, формасын, мөлшерін немесе өзара орналасуын өзгерту

90 слайд
Мултипликация әсерін жасайтын экрандағы нысандардың түрін, формасын, мөлшерін немесе өзара орналасуын өзгерту

90 слайд

Мултипликация әсерін жасайтын экрандағы нысандардың түрін, формасын, мөлшерін немесе өзара орналасуын өзгерту

Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүзіп келіп, жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әртүрлі сұрақ қоя бастадыңыздар

91 слайд
Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүзіп келіп, жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әртүрлі сұрақ қоя бастадыңыздар. Ал олар сіздерге « Кенгуру » деген сөзден басқа сөз айтқан жоқ. Бұл қай жер және жергілікті адамдар не деп жауап берген?

91 слайд

Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүзіп келіп, жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әртүрлі сұрақ қоя бастадыңыздар. Ал олар сіздерге « Кенгуру » деген сөзден басқа сөз айтқан жоқ. Бұл қай жер және жергілікті адамдар не деп жауап берген?

Австралия материгі « Түсінбедім» деп жауап берген

92 слайд
Австралия материгі « Түсінбедім» деп жауап берген

92 слайд

Австралия материгі « Түсінбедім» деп жауап берген

Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген?

93 слайд
Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген?  

93 слайд

Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген?  

Африка

94 слайд
Африка

94 слайд

Африка

Ең ұзақ әнұран мәтіні қай елде? 158 өлең жолынын тұрады?

95 слайд
Ең ұзақ әнұран мәтіні қай елде? 158 өлең жолынын тұрады?

95 слайд

Ең ұзақ әнұран мәтіні қай елде? 158 өлең жолынын тұрады?

Грекия

96 слайд
Грекия

96 слайд

Грекия

Елдің 99 пайызын шөл алып жатқан , елдің кейбір бөліктеріне 10 жылдан бері жауын түспеген қай ел?

97 слайд
Елдің 99 пайызын шөл алып жатқан , елдің кейбір бөліктеріне 10 жылдан бері жауын түспеген қай ел?

97 слайд

Елдің 99 пайызын шөл алып жатқан , елдің кейбір бөліктеріне 10 жылдан бері жауын түспеген қай ел?

( Либия

98 слайд
( Либия

98 слайд

( Либия

Алматыдан ұшақ солтүстік бағытта ұшып шықты. 1000 км ұшқан соң ол батысқа бағыт өзгертіп 1000 км- ден кейін оңтүстікке 1000

99 слайд
Алматыдан ұшақ солтүстік бағытта ұшып шықты. 1000 км ұшқан соң ол батысқа бағыт өзгертіп 1000 км- ден кейін оңтүстікке 1000 км және шығысқа қарай 1000 км ұшты. Ұшақтың тоқтаған жерін анықтаңыз.

99 слайд

Алматыдан ұшақ солтүстік бағытта ұшып шықты. 1000 км ұшқан соң ол батысқа бағыт өзгертіп 1000 км- ден кейін оңтүстікке 1000 км және шығысқа қарай 1000 км ұшты. Ұшақтың тоқтаған жерін анықтаңыз.

Алматыға қайта келеді

100 слайд
Алматыға қайта келеді

100 слайд

Алматыға қайта келеді

“ Ұшқыр ой” кезеңі

101 слайд
“ Ұшқыр ой” кезеңі

101 слайд

“ Ұшқыр ой” кезеңі

Тарих Жолаушы Т ілдер Жұмбақ “ Кенгуру” Тәжірибе Сәуле Автобуста Цифр Қара жәшік Саңырауқұл ақ Туған күн Үшбұрыш Күн мен

102 слайд
Тарих Жолаушы Т ілдер Жұмбақ “ Кенгуру” Тәжірибе Сәуле Автобуста Цифр Қара жәшік Саңырауқұл ақ Туған күн Үшбұрыш Күн мен түн Сөздік Қызық дерек

102 слайд

Тарих Жолаушы Т ілдер Жұмбақ “ Кенгуру” Тәжірибе Сәуле Автобуста Цифр Қара жәшік Саңырауқұл ақ Туған күн Үшбұрыш Күн мен түн Сөздік Қызық дерек

Ерте замандарда өмір сүрген, математик, дәрігер,ақын, музыкант,ғалым болған ғұлама кім? Сұрақ:

103 слайд
Ерте замандарда өмір сүрген, математик, дәрігер,ақын, музыкант,ғалым болған ғұлама кім? Сұрақ:

103 слайд

Ерте замандарда өмір сүрген, математик, дәрігер,ақын, музыкант,ғалым болған ғұлама кім? Сұрақ:

Әл-Фараби

104 слайд
Әл-Фараби

104 слайд

Әл-Фараби

Екі қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым алға жүріп,кешке 1 шақырым кейін қайтады. Қырсық жолауш

105 слайд
Екі қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым алға жүріп,кешке 1 шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы екінші қыстаққа неше күнде жетеді? Сұрақ:

105 слайд

Екі қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым алға жүріп,кешке 1 шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы екінші қыстаққа неше күнде жетеді? Сұрақ:

9 күнде

106 слайд
9 күнде

106 слайд

9 күнде

70 туристің 35-і ағылшын тілін,36-сы неміс тілін,18-і екі тілді де біледі.Қалғандары француз тілін біледі.Қанша турист фр

107 слайд
70 туристің 35-і ағылшын тілін,36-сы неміс тілін,18-і екі тілді де біледі.Қалғандары француз тілін біледі.Қанша турист француз тілін біледі? Сұрақ:

107 слайд

70 туристің 35-і ағылшын тілін,36-сы неміс тілін,18-і екі тілді де біледі.Қалғандары француз тілін біледі.Қанша турист француз тілін біледі? Сұрақ:

17 турист

108 слайд
17 турист

108 слайд

17 турист

Сұрақ: Оң сандарға қолшатырдай Қалпақ болған беделі Квадраттасаң егер оны Жоғалтасың сен оны

109 слайд
Сұрақ: Оң сандарға қолшатырдай Қалпақ болған беделі Квадраттасаң егер оны Жоғалтасың сен оны

109 слайд

Сұрақ: Оң сандарға қолшатырдай Қалпақ болған беделі Квадраттасаң егер оны Жоғалтасың сен оны

Квадрат түбір

110 слайд
Квадрат түбір

110 слайд

Квадрат түбір

Сұрақ: «Кенгуру» байқауы 1991 жылдан бері Еуропада жыл сайын өткізіліп тұрады. Байқау 2009 жылы нешінші рет өткізіл

111 слайд
Сұрақ: «Кенгуру» байқауы 1991 жылдан бері Еуропада жыл сайын өткізіліп тұрады. Байқау 2009 жылы нешінші рет өткізілді?

111 слайд

Сұрақ: «Кенгуру» байқауы 1991 жылдан бері Еуропада жыл сайын өткізіліп тұрады. Байқау 2009 жылы нешінші рет өткізілді?

19 рет

112 слайд
19 рет

112 слайд

19 рет

Сұрақ: Автобуста келе жатқан 30 жолаушыдан бірінші аялдамада 5 ер мен 5 әйел адам шығып кетті.Қалған жолаушылардың ер

113 слайд
Сұрақ: Автобуста келе жатқан 30 жолаушыдан бірінші аялдамада 5 ер мен 5 әйел адам шығып кетті.Қалған жолаушылардың ер адамдары әйел адамдарынан үш есе артық болды.Бастапқыда автобуста неше ер адам болды?

113 слайд

Сұрақ: Автобуста келе жатқан 30 жолаушыдан бірінші аялдамада 5 ер мен 5 әйел адам шығып кетті.Қалған жолаушылардың ер адамдары әйел адамдарынан үш есе артық болды.Бастапқыда автобуста неше ер адам болды?

20 ер адам

114 слайд
20 ер адам

114 слайд

20 ер адам

Сұрақ: 1,2,3,4,5,6,7 цифрларының араларына қосындысы 100 болатындай етіп (+) таңбасын қоюға бола ма?

115 слайд
Сұрақ: 1,2,3,4,5,6,7 цифрларының араларына қосындысы 100 болатындай етіп (+) таңбасын қоюға бола ма?

115 слайд

Сұрақ: 1,2,3,4,5,6,7 цифрларының араларына қосындысы 100 болатындай етіп (+) таңбасын қоюға бола ма?

ия 1+2+34+56+7 =100 1+23+4+5+67= 100 ( ия 1+2+34+56+7 =100 1+23+4+5+67= 100)

116 слайд
ия 1+2+34+56+7 =100 1+23+4+5+67= 100 ( ия 1+2+34+56+7 =100 1+23+4+5+67= 100)

116 слайд

ия 1+2+34+56+7 =100 1+23+4+5+67= 100 ( ия 1+2+34+56+7 =100 1+23+4+5+67= 100)

Сұрақ: Қара жәшікте жатқан затты бір дарынды бала ойлап тапқан. Кейін де ол әлемдегі ең бірінші қолараны ойлап тапқан болатын

117 слайд
Сұрақ: Қара жәшікте жатқан затты бір дарынды бала ойлап тапқан. Кейін де ол әлемдегі ең бірінші қолараны ойлап тапқан болатын. Грецияда бұл затты қолдана алу-аса кемелділіктің,ал оның көмегімен есеп шығара алу қабілеті-қоғамдағы жоғары бедел мен парасаттылықтың белгісі болып саналады.Осы зат архитектура мен құрылыста таптырмас құрал.Ол не?

117 слайд

Сұрақ: Қара жәшікте жатқан затты бір дарынды бала ойлап тапқан. Кейін де ол әлемдегі ең бірінші қолараны ойлап тапқан болатын. Грецияда бұл затты қолдана алу-аса кемелділіктің,ал оның көмегімен есеп шығара алу қабілеті-қоғамдағы жоғары бедел мен парасаттылықтың белгісі болып саналады.Осы зат архитектура мен құрылыста таптырмас құрал.Ол не?

Циркуль

118 слайд
Циркуль

118 слайд

Циркуль

Нұржан қағаз парағын 5 рет бүктеді.Сосын ол бүктеген қағазды тесті. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік пайда болды? С

119 слайд
Нұржан қағаз парағын 5 рет бүктеді.Сосын ол бүктеген қағазды тесті. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік пайда болды? Сұрақ:

119 слайд

Нұржан қағаз парағын 5 рет бүктеді.Сосын ол бүктеген қағазды тесті. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік пайда болды? Сұрақ:

32 тесік

120 слайд
32 тесік

120 слайд

32 тесік

Сұрақ: Орманда әр 40 метр сайын Марат саңырауқұлақ тауып отырды. Марат барлығы 20 саңырауқұлақ тапса,

121 слайд
Сұрақ: Орманда әр 40 метр сайын Марат саңырауқұлақ тауып отырды. Марат барлығы 20 саңырауқұлақ тапса, бірінші саңырауқұлақтан бастап соңғы саңырауқұлаққа дейін қанша метр жер жүрген?

121 слайд

Сұрақ: Орманда әр 40 метр сайын Марат саңырауқұлақ тауып отырды. Марат барлығы 20 саңырауқұлақ тапса, бірінші саңырауқұлақтан бастап соңғы саңырауқұлаққа дейін қанша метр жер жүрген?

360 метр

122 слайд
360 метр

122 слайд

360 метр

Сұрақ: Қанат алдыңгүні 16-ға толғанын,ал келесі жылы 18-ге толатынын айтты.Осылай болу мүмкін бе? Ол осы сөзді 1-қаңтарда

123 слайд
Сұрақ: Қанат алдыңгүні 16-ға толғанын,ал келесі жылы 18-ге толатынын айтты.Осылай болу мүмкін бе? Ол осы сөзді 1-қаңтарда айтты,ал оның туған күні 30- желтоқсан?

123 слайд

Сұрақ: Қанат алдыңгүні 16-ға толғанын,ал келесі жылы 18-ге толатынын айтты.Осылай болу мүмкін бе? Ол осы сөзді 1-қаңтарда айтты,ал оның туған күні 30- желтоқсан?

Ия

124 слайд
Ия

124 слайд

Ия

Сұрақ: Үшбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы неге тең?

125 слайд
Сұрақ: Үшбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы неге тең?

125 слайд

Сұрақ: Үшбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы неге тең?

Периметр

126 слайд
Периметр

126 слайд

Периметр

Сұрақ: Бір нүктеден шыққан екі сәулені не деп атаймыз?

127 слайд
Сұрақ: Бір нүктеден шыққан екі сәулені не деп атаймыз?

127 слайд

Сұрақ: Бір нүктеден шыққан екі сәулені не деп атаймыз?

Бұрыш

128 слайд
Бұрыш

128 слайд

Бұрыш

Сұрақ: Түнгі сағат 12-де жаңбар жауып тұр.72 сағаттан кейін күнді көруге болады ма?

129 слайд
Сұрақ: Түнгі сағат 12-де жаңбар жауып тұр.72 сағаттан кейін күнді көруге болады ма?

129 слайд

Сұрақ: Түнгі сағат 12-де жаңбар жауып тұр.72 сағаттан кейін күнді көруге болады ма?

Жоқ,72 сағаттан соң түн болады

130 слайд
Жоқ,72 сағаттан соң түн болады

130 слайд

Жоқ,72 сағаттан соң түн болады

Сұрақ: «Пропорция» сөзі грек тілінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді?

131 слайд
Сұрақ: «Пропорция» сөзі грек тілінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді?

131 слайд

Сұрақ: «Пропорция» сөзі грек тілінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді?

Ән

132 слайд
Ән

132 слайд

Ән

1995 жылы Тайбэйде тұрғандарға топографиялық атаулардан осы санды алып тастауға рұхсат берілген, себебі бұл сан Қытай тіліне

133 слайд
1995 жылы Тайбэйде тұрғандарға топографиялық атаулардан осы санды алып тастауға рұхсат берілген, себебі бұл сан Қытай тіліне аударғанда « өлім » сөзімен бірдей дыбысталады. Көптеген Қытай аураханаларында осы санмен аталатын қабат жоқ. Бұл қай сан?

133 слайд

1995 жылы Тайбэйде тұрғандарға топографиялық атаулардан осы санды алып тастауға рұхсат берілген, себебі бұл сан Қытай тіліне аударғанда « өлім » сөзімен бірдей дыбысталады. Көптеген Қытай аураханаларында осы санмен аталатын қабат жоқ. Бұл қай сан?

Төрт саны

134 слайд
Төрт саны

134 слайд

Төрт саны

“ Кім көп біледі?” кезеңі

135 слайд
“ Кім көп біледі?” кезеңі

135 слайд

“ Кім көп біледі?” кезеңі

1-тапсырма: Берілген адамның бас құрылымына сипаттама жазыңыздар. 2-тапсырма: Картаға сүйене отырып, Қазақстанның су қорына с

136 слайд
1-тапсырма: Берілген адамның бас құрылымына сипаттама жазыңыздар. 2-тапсырма: Картаға сүйене отырып, Қазақстанның су қорына сипаттама беріңіздер. 3-тапсырма: Берілген мәтінге сай презентация жасаңыздар.

136 слайд

1-тапсырма: Берілген адамның бас құрылымына сипаттама жазыңыздар. 2-тапсырма: Картаға сүйене отырып, Қазақстанның су қорына сипаттама беріңіздер. 3-тапсырма: Берілген мәтінге сай презентация жасаңыздар.

Келіп қатысқандарыңызға рахмет!

137 слайд
Келіп қатысқандарыңызға рахмет!

137 слайд

Келіп қатысқандарыңызға рахмет!