"Не? Қайда? Қашан?" Интеллектуалды ойын
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 28 Амангелді атындағы орта мектеп
Интеллектуалды ойын
“ Не? Қайда? Қашан?”
1 слайд
№ 28 Амангелді атындағы орта мектеп Интеллектуалды ойын “ Не? Қайда? Қашан?”
2 слайд
Мақсаты:
- Оқушылардың жаратылыстану пәндеріне
деген қызығушылығын ояту, ойлау қабілетін,
ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру;
- Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту;
- Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге
қызығушылыққа, жауапкершілікке, жан-
жақтылыққа, өзін – өзі тәрбиелеуге үйрету;
2 слайд
Мақсаты: - Оқушылардың жаратылыстану пәндеріне деген қызығушылығын ояту, ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру; - Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту; - Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, жан- жақтылыққа, өзін – өзі тәрбиелеуге үйрету;
3 слайд
Ойын кезеңдері:
1-кезең “Кім тапқыр?”
2-кезең “Пәндер тарихы”
3-кезең “Кім білгір?”
4-кезең “Ұшқыр ой”
5-кезең “Кім көп біледі?”
3 слайд
Ойын кезеңдері: 1-кезең “Кім тапқыр?” 2-кезең “Пәндер тарихы” 3-кезең “Кім білгір?” 4-кезең “Ұшқыр ой” 5-кезең “Кім көп біледі?”
4 слайд
“ Кім тапқыр?” кезеңі
4 слайд
“ Кім тапқыр?” кезеңі
5 слайд
,,
1.
Бір ағаштың он екі бұтағы бар,
Әр бұтағында отыздан жапырағы бар,
Жапырақтың бір жағы ақ, бір жағы
қара.
5 слайд
,, 1. Бір ағаштың он екі бұтағы бар, Әр бұтағында отыздан жапырағы бар, Жапырақтың бір жағы ақ, бір жағы қара.
6 слайд
(Жыл,ай, күн мен түн)
(Год, месяц, день и ночь)
(night-day, month, year)
6 слайд
(Жыл,ай, күн мен түн) (Год, месяц, день и ночь) (night-day, month, year)
7 слайд
2.
Гүл-гүл жайнап жер, аспан.
Гүрілдейді сайда өзен.
Гүлжазира жарасқан,
Гүлдерімен қай кезең?
7 слайд
2. Гүл-гүл жайнап жер, аспан. Гүрілдейді сайда өзен. Гүлжазира жарасқан, Гүлдерімен қай кезең?
8 слайд
Көктем, Весна, spring
8 слайд
Көктем, Весна, spring
9 слайд
3.
Сарылдатады шәйнегін,
Ұнатпаса да жұрт мейлі,
Тереземнің әйнегін,
Жуады, бірақ сүртпейді.
9 слайд
3. Сарылдатады шәйнегін, Ұнатпаса да жұрт мейлі, Тереземнің әйнегін, Жуады, бірақ сүртпейді.
10 слайд
Жаңбыр, дождь,rain
10 слайд
Жаңбыр, дождь,rain
11 слайд
4.
Қозғалып жүрер жортақ шам,
Барлығымызға ортақ шам.
11 слайд
4. Қозғалып жүрер жортақ шам, Барлығымызға ортақ шам.
12 слайд
Күн, Солнце, number
12 слайд
Күн, Солнце, number
13 слайд
5.
Күшіне сенген бір мықты,
Жығып алып сегізді,
Қайда барайын дегізді ?
13 слайд
5. Күшіне сенген бір мықты, Жығып алып сегізді, Қайда барайын дегізді ?
14 слайд
Шексіздік, безконечность, infinity
14 слайд
Шексіздік, безконечность, infinity
15 слайд
6.
Қонақтап күнде қонар су бетіне,
Сүйсінер барлық адам келбетіне.
Тұлғасы су ішінде көрінеді,
Таңырқап қарап тұрсам суретіне.
15 слайд
6. Қонақтап күнде қонар су бетіне, Сүйсінер барлық адам келбетіне. Тұлғасы су ішінде көрінеді, Таңырқап қарап тұрсам суретіне.
16 слайд
Ай, Луна, moon
16 слайд
Ай, Луна, moon
17 слайд
7.
Қараңғыда жарқырайды жанады,
Жарық түссе бірден сөніп қалады .
17 слайд
7. Қараңғыда жарқырайды жанады, Жарық түссе бірден сөніп қалады .
18 слайд
Жұлдыз, Звезда, stars
18 слайд
Жұлдыз, Звезда, stars
19 слайд
8.
Арыстан арқырады
Орман жарқырады.
19 слайд
8. Арыстан арқырады Орман жарқырады.
20 слайд
Найзағай, Молния ,Lightning
20 слайд
Найзағай, Молния ,Lightning
21 слайд
9.
Біз санбыз сызықпен бөлінген,
Математиканы ұқпас адамға,
Құбыжық боп көрінген.
Дұрыс, бұрыс, аралас,
Ондық болып бөлінген.
21 слайд
9. Біз санбыз сызықпен бөлінген, Математиканы ұқпас адамға, Құбыжық боп көрінген. Дұрыс, бұрыс, аралас, Ондық болып бөлінген.
22 слайд
Бөлшек сан, дробные числа,
Fraktional number
22 слайд
Бөлшек сан, дробные числа, Fraktional number
23 слайд
10.
Алпыс төрт бөлмеде,
Отыз екі тұрғын бар,
Ақ,қара боп бөлгенде
Бірін-бірі қуғандар
Ханы үшін де, жаны үшін де,
Бермейді олар намысын
23 слайд
10. Алпыс төрт бөлмеде, Отыз екі тұрғын бар, Ақ,қара боп бөлгенде Бірін-бірі қуғандар Ханы үшін де, жаны үшін де, Бермейді олар намысын
24 слайд
Шахмат ,chess
24 слайд
Шахмат ,chess
25 слайд
11.
Нүктеден екі сәуледен
Құрылған бұл не екен?
25 слайд
11. Нүктеден екі сәуледен Құрылған бұл не екен?
26 слайд
Түзу, Прямой, line
26 слайд
Түзу, Прямой, line
27 слайд
12.
Сатпайын десем ауыр кілем,
Сатайын десем тәуір кілем.
27 слайд
12. Сатпайын десем ауыр кілем, Сатайын десем тәуір кілем.
28 слайд
Жер, Земля, World.
28 слайд
Жер, Земля, World.
29 слайд
13.
Келбеті келген бір сұлу,
Жағасы жоқ, жеңі жоқ,
Үшбұрыш көйлек киіп тұр,
Етегі жерге тиіп тұр
Бұл қай фигура?
29 слайд
13. Келбеті келген бір сұлу, Жағасы жоқ, жеңі жоқ, Үшбұрыш көйлек киіп тұр, Етегі жерге тиіп тұр Бұл қай фигура?
30 слайд
Пирамида ,пирамида , pyramid .
30 слайд
Пирамида ,пирамида , pyramid .
31 слайд
“ Пәндер тарихы”
кезеңі
31 слайд
“ Пәндер тарихы” кезеңі
32 слайд
XVIII ғасырдың соңында Германияда бір сабақта
мұғалім оқушыларына «1 - ден 100 - гедейінгі натурал
сандардың қосындысын табуды» тапсырыпты.
Оқушылардың біреуі: «Ізделінді қосынды 5050 – ге тең»,
деп жауап беріпті. Бұл оқушы кейін аты әлемге әйгілі
математиктер королі болған. Бұл ғалым кім және қай
суретте кескінделген?
32 слайд
XVIII ғасырдың соңында Германияда бір сабақта мұғалім оқушыларына «1 - ден 100 - гедейінгі натурал сандардың қосындысын табуды» тапсырыпты. Оқушылардың біреуі: «Ізделінді қосынды 5050 – ге тең», деп жауап беріпті. Бұл оқушы кейін аты әлемге әйгілі математиктер королі болған. Бұл ғалым кім және қай суретте кескінделген?
33 слайд
« Табиғат философиясының
математикалық негіздері»
атты әйгілі еңбектің авторы,
барлық еңбектері орыс тіліне
аударылған ғалым кім?
33 слайд
« Табиғат философиясының математикалық негіздері» атты әйгілі еңбектің авторы, барлық еңбектері орыс тіліне аударылған ғалым кім?
34 слайд
Әйелдерден
шыққан тұңғыш
математик кім?
34 слайд
Әйелдерден шыққан тұңғыш математик кім?
35 слайд
Тік бұрышты үшбұрыштың
қабырғаларының арасындағы
байланысты тұжырымдайтын
геометрия теоремасын ашқан кім?
35 слайд
Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғаларының арасындағы байланысты тұжырымдайтын геометрия теоремасын ашқан кім?
36 слайд
1540 жылы Францияда дүниеге келен.
Мамандығы заңгер. Белгісіз
шамаларға ғана емес, теңдеулер
коэфиценттеріне әріптік белгілеуді
жасаған,2-ші ,3-ші,4-ші дәрежелі
теңдеулерді шешу тәсілін белгілеген
ғалым.
36 слайд
1540 жылы Францияда дүниеге келен. Мамандығы заңгер. Белгісіз шамаларға ғана емес, теңдеулер коэфиценттеріне әріптік белгілеуді жасаған,2-ші ,3-ші,4-ші дәрежелі теңдеулерді шешу тәсілін белгілеген ғалым.
37 слайд
Идеяларын « Түрлердің шығу
тегі туралы» еңбегінде
жариялаған, ағылшын
натуралисті, ғылыми тәсілдері
шіркеулерде өшпенділікпен
қарсы алынған ғалым кім?
37 слайд
Идеяларын « Түрлердің шығу тегі туралы» еңбегінде жариялаған, ағылшын натуралисті, ғылыми тәсілдері шіркеулерде өшпенділікпен қарсы алынған ғалым кім?
38 слайд
« Адамзатты табиғат емдейді,
дәрігер-табиғаттың көмекшісі
ғана» деген тұжырымды
жасаған, жараны таңу, буын
шығуын, сүйек сынуын емдеу
әдістерін тапқан ежелгі грек
дәрігері кім?
38 слайд
« Адамзатты табиғат емдейді, дәрігер-табиғаттың көмекшісі ғана» деген тұжырымды жасаған, жараны таңу, буын шығуын, сүйек сынуын емдеу әдістерін тапқан ежелгі грек дәрігері кім?
39 слайд
1935 жылы дүниежүзілік
физиологтардың атасы деп
аталған, үлкен ми
қыртысының сигналдық
жүйелері туралы ілімге
түсінік берген ғалым кім?
39 слайд
1935 жылы дүниежүзілік физиологтардың атасы деп аталған, үлкен ми қыртысының сигналдық жүйелері туралы ілімге түсінік берген ғалым кім?
40 слайд
1869 жылы химиялық элементтердің
периодтық жүйесін ең алғаш
жасаған ғалым кім?
40 слайд
1869 жылы химиялық элементтердің периодтық жүйесін ең алғаш жасаған ғалым кім?
41 слайд
Кез-келген заттың 1 молінде
6,02 *10 23
бөлшектен тұратынын
тапқан италяндық ғалым кім?
41 слайд
Кез-келген заттың 1 молінде 6,02 *10 23 бөлшектен тұратынын тапқан италяндық ғалым кім?
42 слайд
Химия мен физиканың негізгі заңдарын
1.Зат масссасының сақталу заңы мен
2.Энергияның сақталу заңын ашқан
орыс ғалымы кім?
42 слайд
Химия мен физиканың негізгі заңдарын 1.Зат масссасының сақталу заңы мен 2.Энергияның сақталу заңын ашқан орыс ғалымы кім?
43 слайд
«Дененің сенімсіз
бөлшектерінің теориясын
жасауға талпыну» деп
аталатын еңбегінде заттардың
ұсақ бөлшектері туралы
түсініктерін мазмұндаған,
олар туралы алғашқы
теорияны жариялаған, түнде
бақылайтын трубаны жасаған
ғалым кім?
43 слайд
«Дененің сенімсіз бөлшектерінің теориясын жасауға талпыну» деп аталатын еңбегінде заттардың ұсақ бөлшектері туралы түсініктерін мазмұндаған, олар туралы алғашқы теорияны жариялаған, түнде бақылайтын трубаны жасаған ғалым кім?
44 слайд
Радиоактивтілік және атом
құрылысы жөніндегі ілімнің негізін
салған алғылшын физигі,Лондон
корольдік қоғамының мүшесі болған
ғалым кім?
44 слайд
Радиоактивтілік және атом құрылысы жөніндегі ілімнің негізін салған алғылшын физигі,Лондон корольдік қоғамының мүшесі болған ғалым кім?
45 слайд
Еңбектерінің негізгі бағытын электр,
оптика, кристаллооптика, акустика
салаларына арнаған неміс ғалымы
кім?
45 слайд
Еңбектерінің негізгі бағытын электр, оптика, кристаллооптика, акустика салаларына арнаған неміс ғалымы кім?
46 слайд
Қазақ халқының «Барымта» деген
жағымсыз әдетін мейлінше сынаған,
оны жұрттың көпшілігі баюдың, мал
жинаудың ең жеңіл әдісі деп қате
түсініп жүргенін баса айтқан ғалым
кім?
46 слайд
Қазақ халқының «Барымта» деген жағымсыз әдетін мейлінше сынаған, оны жұрттың көпшілігі баюдың, мал жинаудың ең жеңіл әдісі деп қате түсініп жүргенін баса айтқан ғалым кім?
47 слайд
« Тарих и Рашиди» және «Жаһаннаме»
еңбектері дүниежүзілік әдеби мұраға
енген ғалым кім?
47 слайд
« Тарих и Рашиди» және «Жаһаннаме» еңбектері дүниежүзілік әдеби мұраға енген ғалым кім?
48 слайд
1924 жылы дүниеге келген, Ұлы Отан
Соғысына қатысқан, Герман
Археологиялық институның
корреспондент- мүшесі болған қай
ғалым?
48 слайд
1924 жылы дүниеге келген, Ұлы Отан Соғысына қатысқан, Герман Археологиялық институның корреспондент- мүшесі болған қай ғалым?
49 слайд
“ Кім білгір?” кезеңі
49 слайд
“ Кім білгір?” кезеңі
50 слайд
Химия
50
30 20 40
10
Геогра
фия
50
30 20 40
10Инфор
матика
50
30 20 40
10Биолог
ия
50
30 20 40
10 Физик
а
50
30 20 40
10
50 слайд
Химия 50 30 20 40 10 Геогра фия 50 30 20 40 10Инфор матика 50 30 20 40 10Биолог ия 50 30 20 40 10 Физик а 50 30 20 40 10
51 слайд
Химиялық элементтер периодтық
жүйесінде неше период бар?
51 слайд
Химиялық элементтер периодтық жүйесінде неше период бар?
52 слайд
7 период бар
52 слайд
7 период бар
53 слайд
Ересек адамның ағзасында 2 пайыз және
оның 99 пайызы тістер мен сүйектерде
кездесетін элемент?
53 слайд
Ересек адамның ағзасында 2 пайыз және оның 99 пайызы тістер мен сүйектерде кездесетін элемент?
54 слайд
Кальций
54 слайд
Кальций
55 слайд
Индикаторды атаңыз?
55 слайд
Индикаторды атаңыз?
56 слайд
Лакмус, метиллоранж,
фенолфталейн
56 слайд
Лакмус, метиллоранж, фенолфталейн
57 слайд
Бейорганикалық қосылыстардың
маңызды класстарын жіктеңіз?
57 слайд
Бейорганикалық қосылыстардың маңызды класстарын жіктеңіз?
58 слайд
Оксидтер,
қышқылдар,
негіздер, тұздар
58 слайд
Оксидтер, қышқылдар, негіздер, тұздар
59 слайд
Пломбаның көлемін тістерді
бастапқы қалпына келтіріп, олардың
қызметін қайтадан қалыптастырады.
Пломба латын сөзінен аударғанда
қандай элементтің ұғымын
білдіреді?
59 слайд
Пломбаның көлемін тістерді бастапқы қалпына келтіріп, олардың қызметін қайтадан қалыптастырады. Пломба латын сөзінен аударғанда қандай элементтің ұғымын білдіреді?
60 слайд
Плюмбум
60 слайд
Плюмбум
61 слайд
Қара торғайдың орташа
жылдамдығы 72 км/сағ,
кептердіңкі 22 км/сағ,
құстардың қайсысы
жылдам ұшады?
61 слайд
Қара торғайдың орташа жылдамдығы 72 км/сағ, кептердіңкі 22 км/сағ, құстардың қайсысы жылдам ұшады?
62 слайд
Кептер жылдам ұшады
62 слайд
Кептер жылдам ұшады
63 слайд
Неліктен транспорт қозғалысы
кезінде тыйым салынатын
белгіге қызыл түс алынған,
басқа түс неге алынбаған ?
63 слайд
Неліктен транспорт қозғалысы кезінде тыйым салынатын белгіге қызыл түс алынған, басқа түс неге алынбаған ?
64 слайд
Қызыл сәуленің толқын
ұзындығы үлкен,атмосфераға
аз шашырайды
64 слайд
Қызыл сәуленің толқын ұзындығы үлкен,атмосфераға аз шашырайды
65 слайд
Терлеп, ыстықтап кетіп едім,
суыну үшін қолыммен бетімді
желпіп едім,суынып қалдым
ғой, неге ?
65 слайд
Терлеп, ыстықтап кетіп едім, суыну үшін қолыммен бетімді желпіп едім,суынып қалдым ғой, неге ?
66 слайд
Бетімізді желпігенде
ауаның қозғалысы
терді кептіру үшін
энергия бет терісінен
алынатындықтан беттің
ішкі энергиясы азайып
суынады
66 слайд
Бетімізді желпігенде ауаның қозғалысы терді кептіру үшін энергия бет терісінен алынатындықтан беттің ішкі энергиясы азайып суынады
67 слайд
Неліктен темір жол рельстері
арасында саңылау
қалдырады?
67 слайд
Неліктен темір жол рельстері арасында саңылау қалдырады?
68 слайд
Жазды күні күн ысығанда
рельс едәуір ұзарады,яғни
деформацияланады. Ол
саңылау деформациялану үшін
керек
68 слайд
Жазды күні күн ысығанда рельс едәуір ұзарады,яғни деформацияланады. Ол саңылау деформациялану үшін керек
69 слайд
Сіздердің алдарыңызда түрлі
физикалық құралдар
қойылған.
Осы құралдарды атын және
олардың қызметтерін
атыңыз .
69 слайд
Сіздердің алдарыңызда түрлі физикалық құралдар қойылған. Осы құралдарды атын және олардың қызметтерін атыңыз .
70 слайд
Амперметр - токты өлшейтін құрал.
Вольтметр - кернеуді өлшейтін құрал.
Реостат - токты өлшейтін құрал.
Динамометр - күшті өлшейтін құрал.
Электроскоп - денелердің
электрленгендігін анықтайтын құрал.
Термоскоп -жылу қабылдағыш.
70 слайд
Амперметр - токты өлшейтін құрал. Вольтметр - кернеуді өлшейтін құрал. Реостат - токты өлшейтін құрал. Динамометр - күшті өлшейтін құрал. Электроскоп - денелердің электрленгендігін анықтайтын құрал. Термоскоп -жылу қабылдағыш.
71 слайд
Үлкен ми
сыңарлары
қыртысының негізгі
элементтерін ата
71 слайд
Үлкен ми сыңарлары қыртысының негізгі элементтерін ата
72 слайд
Маңдай, төбе, шүйде, самай
72 слайд
Маңдай, төбе, шүйде, самай
73 слайд
Тірі организмдердің
патшалығын ата?
73 слайд
Тірі организмдердің патшалығын ата?
74 слайд
Вирустар мен фагтар,
бактериялар,
саңырауқұлақтар,
өсімдіктер, жануарлар
74 слайд
Вирустар мен фагтар, бактериялар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар
75 слайд
Асқорыту мүшелері мен
бездерін ата?
75 слайд
Асқорыту мүшелері мен бездерін ата?
76 слайд
Ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш,
асқазан, ашішек және тоқішек,
бауыр, ұйқыбез
76 слайд
Ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, ашішек және тоқішек, бауыр, ұйқыбез
77 слайд
Нәруыздың
биохимиялық синтезіне
қатысатын нуклейн
қышқылдарын ата?
77 слайд
Нәруыздың биохимиялық синтезіне қатысатын нуклейн қышқылдарын ата?
78 слайд
ДНК-дезоксирибонуклейн,
РНК- рибонуклейн қышқылы
78 слайд
ДНК-дезоксирибонуклейн, РНК- рибонуклейн қышқылы
79 слайд
Нәрестенің бас сүйектерінің
бір-бірімен әлі тұтаспай
тұрған кездегі дәнеке ұлпалы
жарғағы не деп аталады?
79 слайд
Нәрестенің бас сүйектерінің бір-бірімен әлі тұтаспай тұрған кездегі дәнеке ұлпалы жарғағы не деп аталады?
80 слайд
еңбек, родничок
80 слайд
еңбек, родничок
81 слайд
Байланыс арнасы деген не?
81 слайд
Байланыс арнасы деген не?
82 слайд
деректерді қашықтықтан
жіберуге мүмкіндік беретін
техникалық құрал
82 слайд
деректерді қашықтықтан жіберуге мүмкіндік беретін техникалық құрал
83 слайд
Ақпарат тарату жылдамдығы деген
не?
83 слайд
Ақпарат тарату жылдамдығы деген не?
84 слайд
Уақыт бірлігінде жіберетін ақпарат
саны
84 слайд
Уақыт бірлігінде жіберетін ақпарат саны
85 слайд
Алгоритм дегеніміз не?
85 слайд
Алгоритм дегеніміз не?
86 слайд
Алға қойған мақсатқа
жету немесе берілген
есепті шешу бағытында
атқарушыға қандай
әрекеттер орындау
қажеттілігін әрі түсінікті,
әрі дәл етіп көрсететін
нұсқаулар реті
86 слайд
Алға қойған мақсатқа жету немесе берілген есепті шешу бағытында атқарушыға қандай әрекеттер орындау қажеттілігін әрі түсінікті, әрі дәл етіп көрсететін нұсқаулар реті
87 слайд
Ақпараттық модель
деген не?
87 слайд
Ақпараттық модель деген не?
88 слайд
объектінің ,процестің,
құбылыстың қасиеттері
мен күйін сипаттайтын
ақпарат жиынтығы және
сыртқы әлеммен өзара
байланысы
88 слайд
объектінің ,процестің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығы және сыртқы әлеммен өзара байланысы
89 слайд
Анимация деген не?
89 слайд
Анимация деген не?
90 слайд
Мултипликация әсерін
жасайтын экрандағы
нысандардың түрін,
формасын, мөлшерін немесе
өзара орналасуын өзгерту
90 слайд
Мултипликация әсерін жасайтын экрандағы нысандардың түрін, формасын, мөлшерін немесе өзара орналасуын өзгерту
91 слайд
Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүзіп
келіп, жергілікті адамдармен тіл
табыспақшы болып, оларға әртүрлі
сұрақ қоя бастадыңыздар. Ал олар
сіздерге « Кенгуру » деген сөзден
басқа сөз айтқан жоқ. Бұл қай жер
және жергілікті адамдар не деп жауап
берген?
91 слайд
Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүзіп келіп, жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әртүрлі сұрақ қоя бастадыңыздар. Ал олар сіздерге « Кенгуру » деген сөзден басқа сөз айтқан жоқ. Бұл қай жер және жергілікті адамдар не деп жауап берген?
92 слайд
Австралия материгі
« Түсінбедім» деп жауап берген
92 слайд
Австралия материгі « Түсінбедім» деп жауап берген
93 слайд
Көңіл күйі болмаған
адамның бейнесінде
қандай материк
бейнеленген?
93 слайд
Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген?
94 слайд
Африка
94 слайд
Африка
95 слайд
Ең ұзақ
әнұран мәтіні қай елде?
158 өлең жолынын
тұрады?
95 слайд
Ең ұзақ әнұран мәтіні қай елде? 158 өлең жолынын тұрады?
96 слайд
Грекия
96 слайд
Грекия
97 слайд
Елдің 99 пайызын шөл
алып жатқан , елдің
кейбір бөліктеріне 10
жылдан бері жауын
түспеген қай ел?
97 слайд
Елдің 99 пайызын шөл алып жатқан , елдің кейбір бөліктеріне 10 жылдан бері жауын түспеген қай ел?
98 слайд
( Либия
98 слайд
( Либия
99 слайд
Алматыдан ұшақ солтүстік
бағытта ұшып шықты. 1000
км ұшқан соң ол батысқа
бағыт өзгертіп 1000 км- ден
кейін оңтүстікке 1000 км
және шығысқа қарай 1000
км ұшты. Ұшақтың тоқтаған
жерін анықтаңыз.
99 слайд
Алматыдан ұшақ солтүстік бағытта ұшып шықты. 1000 км ұшқан соң ол батысқа бағыт өзгертіп 1000 км- ден кейін оңтүстікке 1000 км және шығысқа қарай 1000 км ұшты. Ұшақтың тоқтаған жерін анықтаңыз.
100 слайд
Алматыға қайта келеді
100 слайд
Алматыға қайта келеді
101 слайд
“ Ұшқыр ой” кезеңі
101 слайд
“ Ұшқыр ой” кезеңі
102 слайд
Тарих
Жолаушы Т ілдер Жұмбақ
“ Кенгуру”
Тәжірибе
Сәуле Автобуста Цифр Қара
жәшік
Саңырауқұл
ақ Туған күн Үшбұрыш
Күн мен
түн Сөздік Қызық
дерек
102 слайд
Тарих Жолаушы Т ілдер Жұмбақ “ Кенгуру” Тәжірибе Сәуле Автобуста Цифр Қара жәшік Саңырауқұл ақ Туған күн Үшбұрыш Күн мен түн Сөздік Қызық дерек
103 слайд
Ерте замандарда өмір
сүрген, математик,
дәрігер,ақын,
музыкант,ғалым болған
ғұлама кім? Сұрақ:
103 слайд
Ерте замандарда өмір сүрген, математик, дәрігер,ақын, музыкант,ғалым болған ғұлама кім? Сұрақ:
104 слайд
Әл-Фараби
104 слайд
Әл-Фараби
105 слайд
Екі қыстақтың арасы
10 шақырым. Қырсық
жолаушы күніне 2
шақырым алға
жүріп,кешке 1
шақырым кейін
қайтады. Қырсық
жолаушы екінші
қыстаққа неше күнде
жетеді? Сұрақ:
105 слайд
Екі қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым алға жүріп,кешке 1 шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы екінші қыстаққа неше күнде жетеді? Сұрақ:
106 слайд
9 күнде
106 слайд
9 күнде
107 слайд
70 туристің 35-і ағылшын
тілін,36-сы неміс
тілін,18-і екі тілді де
біледі.Қалғандары
француз тілін
біледі.Қанша турист
француз тілін біледі? Сұрақ:
107 слайд
70 туристің 35-і ағылшын тілін,36-сы неміс тілін,18-і екі тілді де біледі.Қалғандары француз тілін біледі.Қанша турист француз тілін біледі? Сұрақ:
108 слайд
17 турист
108 слайд
17 турист
109 слайд
Сұрақ:
Оң сандарға қолшатырдай
Қалпақ болған беделі
Квадраттасаң егер оны
Жоғалтасың сен оны
109 слайд
Сұрақ: Оң сандарға қолшатырдай Қалпақ болған беделі Квадраттасаң егер оны Жоғалтасың сен оны
110 слайд
Квадрат
түбір
110 слайд
Квадрат түбір
111 слайд
Сұрақ:
«Кенгуру»
байқауы 1991
жылдан бері
Еуропада жыл
сайын өткізіліп
тұрады. Байқау
2009 жылы
нешінші рет
өткізілді?
111 слайд
Сұрақ: «Кенгуру» байқауы 1991 жылдан бері Еуропада жыл сайын өткізіліп тұрады. Байқау 2009 жылы нешінші рет өткізілді?
112 слайд
19 рет
112 слайд
19 рет
113 слайд
Сұрақ:
Автобуста келе жатқан 30
жолаушыдан бірінші аялдамада
5 ер мен 5 әйел адам шығып
кетті.Қалған жолаушылардың
ер адамдары әйел адамдарынан
үш есе артық
болды.Бастапқыда автобуста
неше ер адам болды?
113 слайд
Сұрақ: Автобуста келе жатқан 30 жолаушыдан бірінші аялдамада 5 ер мен 5 әйел адам шығып кетті.Қалған жолаушылардың ер адамдары әйел адамдарынан үш есе артық болды.Бастапқыда автобуста неше ер адам болды?
114 слайд
20 ер адам
114 слайд
20 ер адам
115 слайд
Сұрақ:
1,2,3,4,5,6,7 цифрларының
араларына қосындысы 100
болатындай етіп (+) таңбасын
қоюға бола ма?
115 слайд
Сұрақ: 1,2,3,4,5,6,7 цифрларының араларына қосындысы 100 болатындай етіп (+) таңбасын қоюға бола ма?
116 слайд
ия 1+2+34+56+7 =100
1+23+4+5+67= 100 ( ия 1+2+34+56+7 =100 1+23+4+5+67= 100)
116 слайд
ия 1+2+34+56+7 =100 1+23+4+5+67= 100 ( ия 1+2+34+56+7 =100 1+23+4+5+67= 100)
117 слайд
Сұрақ:
Қара жәшікте жатқан затты бір
дарынды бала ойлап тапқан. Кейін де
ол әлемдегі ең бірінші қолараны
ойлап тапқан болатын. Грецияда бұл
затты қолдана алу-аса
кемелділіктің,ал оның көмегімен
есеп шығара алу қабілеті-қоғамдағы
жоғары бедел мен
парасаттылықтың белгісі болып
саналады.Осы зат архитектура мен
құрылыста таптырмас құрал.Ол не?
117 слайд
Сұрақ: Қара жәшікте жатқан затты бір дарынды бала ойлап тапқан. Кейін де ол әлемдегі ең бірінші қолараны ойлап тапқан болатын. Грецияда бұл затты қолдана алу-аса кемелділіктің,ал оның көмегімен есеп шығара алу қабілеті-қоғамдағы жоғары бедел мен парасаттылықтың белгісі болып саналады.Осы зат архитектура мен құрылыста таптырмас құрал.Ол не?
118 слайд
Циркуль
118 слайд
Циркуль
119 слайд
Нұржан қағаз парағын 5
рет бүктеді.Сосын ол
бүктеген қағазды тесті.
Қағаз парақты қайта
жазғанда неше тесік пайда
болды? Сұрақ:
119 слайд
Нұржан қағаз парағын 5 рет бүктеді.Сосын ол бүктеген қағазды тесті. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік пайда болды? Сұрақ:
120 слайд
32 тесік
120 слайд
32 тесік
121 слайд
Сұрақ:
Орманда әр 40
метр сайын Марат
саңырауқұлақ тауып
отырды.
Марат барлығы
20 саңырауқұлақ
тапса,
бірінші
саңырауқұлақтан
бастап соңғы
саңырауқұлаққа
дейін қанша метр
жер жүрген?
121 слайд
Сұрақ: Орманда әр 40 метр сайын Марат саңырауқұлақ тауып отырды. Марат барлығы 20 саңырауқұлақ тапса, бірінші саңырауқұлақтан бастап соңғы саңырауқұлаққа дейін қанша метр жер жүрген?
122 слайд
360 метр
122 слайд
360 метр
123 слайд
Сұрақ:
Қанат алдыңгүні 16-ға
толғанын,ал келесі жылы
18-ге толатынын
айтты.Осылай болу
мүмкін бе? Ол осы сөзді
1-қаңтарда айтты,ал
оның туған күні 30-
желтоқсан?
123 слайд
Сұрақ: Қанат алдыңгүні 16-ға толғанын,ал келесі жылы 18-ге толатынын айтты.Осылай болу мүмкін бе? Ол осы сөзді 1-қаңтарда айтты,ал оның туған күні 30- желтоқсан?
124 слайд
Ия
124 слайд
Ия
125 слайд
Сұрақ:
Үшбұрыштың барлық
қабырғаларының қосындысы неге
тең?
125 слайд
Сұрақ: Үшбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы неге тең?
126 слайд
Периметр
126 слайд
Периметр
127 слайд
Сұрақ:
Бір нүктеден шыққан екі
сәулені не деп атаймыз?
127 слайд
Сұрақ: Бір нүктеден шыққан екі сәулені не деп атаймыз?
128 слайд
Бұрыш
128 слайд
Бұрыш
129 слайд
Сұрақ:
Түнгі сағат 12-де жаңбар
жауып тұр.72 сағаттан
кейін күнді көруге болады
ма?
129 слайд
Сұрақ: Түнгі сағат 12-де жаңбар жауып тұр.72 сағаттан кейін күнді көруге болады ма?
130 слайд
Жоқ,72 сағаттан соң түн
болады
130 слайд
Жоқ,72 сағаттан соң түн болады
131 слайд
Сұрақ:
«Пропорция» сөзі грек
тілінен аударғанда қандай
мағынаны білдіреді?
131 слайд
Сұрақ: «Пропорция» сөзі грек тілінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді?
132 слайд
Ән
132 слайд
Ән
133 слайд
1995 жылы Тайбэйде тұрғандарға
топографиялық атаулардан осы санды
алып тастауға рұхсат берілген, себебі
бұл сан Қытай тіліне аударғанда
« өлім » сөзімен бірдей дыбысталады.
Көптеген Қытай аураханаларында осы
санмен аталатын қабат жоқ. Бұл қай
сан?
133 слайд
1995 жылы Тайбэйде тұрғандарға топографиялық атаулардан осы санды алып тастауға рұхсат берілген, себебі бұл сан Қытай тіліне аударғанда « өлім » сөзімен бірдей дыбысталады. Көптеген Қытай аураханаларында осы санмен аталатын қабат жоқ. Бұл қай сан?
134 слайд
Төрт саны
134 слайд
Төрт саны
135 слайд
“ Кім көп біледі?” кезеңі
135 слайд
“ Кім көп біледі?” кезеңі
136 слайд
1-тапсырма:
Берілген адамның бас құрылымына
сипаттама жазыңыздар.
2-тапсырма:
Картаға сүйене отырып, Қазақстанның
су қорына сипаттама беріңіздер.
3-тапсырма:
Берілген мәтінге сай презентация
жасаңыздар.
136 слайд
1-тапсырма: Берілген адамның бас құрылымына сипаттама жазыңыздар. 2-тапсырма: Картаға сүйене отырып, Қазақстанның су қорына сипаттама беріңіздер. 3-тапсырма: Берілген мәтінге сай презентация жасаңыздар.
137 слайд
Келіп
қатысқандарыңызға
рахмет!
137 слайд
Келіп қатысқандарыңызға рахмет!