1 слайд
Суреттермен сөйлемдерді байланыстырып
ертегіні оқиды.Судың қасиетін айтады.
Сын есімдерді сөз құрамына
талдайды.Ертегі мазмұны бойынша сұрақ
құрастырады,тірек сөздерді пайдаланып
сөйлем құрастырады.
Ертегідегі негізгі ойды анықтайды.Тірек
сөздерді пайдаланып әңгіме
құрастырады,мәтінге тақырып қояды.Барлық
оқушылар
Көптеген
оқушылар
Кейбір
оқушылар Алматы обылысы,Талғар ауданы Рысқұл ауылы
№ 16 орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі
Мухамеджанова Бейбитгул Рымжановна
Қазақ тілі пәнінен ықшам сабағым
Сабақтың тақырыбы :Негізгі және
туынды сын есім
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын
және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды
анықтау
Сабақтың мақсаты
Мәтіндегі негізгі ойды анықтап,
сын есімдерді сөз құрамына талдау.
.Қазақ тілі
3 сынып
2 слайд
Мақсаты:
Сабақтың тақырыбына
бағдарланған ашық
сұрақтар
қолданып,қабілеті
жағынан әртүрлі
оқушыларды пікірталасқа
қатыстыру. «Сұрақ қою және талқылау» әдісі
Белс
енді
оқы
ту Дескриптор
--Мәтіннің мазмұнын
әңгімелейді.
-”Судың қадірі” деген
сөздің мағынасын
түсіндіреді. № 1 ТАПСЫРМА
Қолданылуы: -Мәтінді түсініп оқы
-Мәтіннің мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап бер.
. Мәтінде не туралы айтылған?
.”Судың қадірі”дегенді қалай түсінесің?
.Мәтін неліктен”Судың да сұрауы бар”деп
аталған?
.Сен қалай ойлайсың? Өз ойыңды білдір.
Мақсаты: Оқушылар өздеріне
жақын сөйлемді таңдап, стикер
арқылы айтылған ойды
жалғастырады. « Аяқталмаған сөйлем» әді сі
Дескриптор
-Тірек сөздерді
пайдаланып,тый-
ым сөздерді
құрастырады,нұс-
қаулығын
толықтырып
жазады. № 2 ТАПСЫРМА
Тірек сөздерді пайдаланып,
тыйым сөздерді құрастыр,
нұсқаулығын толықтырып жаз
Тірек сөздер: барма, қалдырма, баспа,
түкірме, төкпе,үнемде,
салма,болмайды, сұрауы бар,ойнама. Жаңартылған бағдарламаның ерекшелігі белсенді әдістерді қолданып,тапсырмаларды орындау.
3 слайд
Саралау әдісі
№ 3 ТАПСЫРМА
Саралау әдісі «Жіктеу» тәсілі
Мақсаты: Оқытуды болжаулық
мақсатына
қарай”Сазан”,”Шортан”,”Тыран” үш
аралас гендерлік топ құру.
Барлық оқушылар:
Суреттегі балықтарды
көлеміне қарай
салыстыра сипаттайды.
Көптеген оқушылар:
Қолданылған сын
есімдерді сөз құрамына
талдайды.
Кейбір оқушылар :
Өз бетінше мәтін
құрастырады,мәтінге
тақырып қояды,олардың
немен қоректенетінін
анықтайды.Қолданылуы :
-Суреттегі балықтар
бойынша
жалпақтау,ұзындау,кіші
рек сөздерін
қатыстырып,оларды
салыстыра сипатта.
-Қолданған сын
есімдерді сөз құрамына
талда.
-Топтың атына
байланысты
балықтардың
мекенжайын,немен
көректенетінін
әңгімеле,суретін сал . № 4 ТАПСЫРМА
Саралау әдісі «Тапсырма» тәсілі
Мақсаты: Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға күрделілігіне
қарай алға ілгерілетіп отыратын тапсырма беру.Мәтіннен
негізгі ойды анықтауды үйрену қосымша тапсырма беру .
Қолданылуы :
-Ертегі бойынша бір-біріңе
сұрақ қой
-Ертегі бойынша негізгі
ойды анықта.
-Су болмаса не болатынын
елестетіп көр және оны
айтып бер.
-Су-бу-жаңбыр.Осы
үшеуін байланыстырып
әңгімеле. Барлық оқушылар :
Суреттермен сөйлемдерді
байланыстырып ертегіні
оқиды.Судың қасиетін айтады.
Көптеген оқушылар :
Ертегі мазмұны бойынша
сұрақ құрастырады.Тірек
сөздерді пайдаланып,сөйле
құрастырады.
Кейбір оқушылар:
Ертегідегі негізгі ойды
анықтайды.Тірек сөздерді
пайдаланып әңгіме
құрастырады.
4 слайд
Түсіну
•
№ 1 Қолдану
•
№ 2 Талдау Білу
ЖИНАҚТАУ
•
№ 3.4
*. Мәтіндегі
негізгі ойды
анықтайды Тыйым сөздердегі
ауыспалы
мағыналы
сөздердің
мағынасын
ажыратады *Талдау деңгейінде
қолданылған сын есімдерді сөз
құрамына талдайды.
Білу деңгейінде мәтін
тақырыбын анықтайды,
ертегідегі негізгі ойды
анықтайды.
Жинақтау деңгейінде Судың
қасиетін біледі
Тапсырманы орындау
күрделігіне қарай өте
жақсы орындаған
оқушыларды
«Желқайық», жақсы
орындаған
оқушыларды «Кеме»,
қанағаттандырарлық
денгейде талпынған
оқушыларға «Қайық»
беремін
Топтардың
дұрыс
жауаптарын
балықтармен
бағалау.
“ Алтын
балық”-өте
жақсы.
“ Күміс балық”-
жақсы.
“ Қола балық-
талпын. «Балықтар »
арқылы
“ Алтын балық”-өте
жақсы,керемет.
“ Күміс балық”-
жақсы,
“ Қола балық” -
талпын Бағалау
критерийлері
Қалыптастыру
шы бағалау Ойлау
дағдыларының
деңгейі
5 слайд
Қорытынды
ТРЕНЕР
ТАРАПЫНАН ӘРІПТЕСТЕР
ТАРАПЫНАН
Тренеріміз
Фазлыева Гулжаухар Какишевна
Жаңартылған білім беру
бағдарламасы,оқу бағдарламасы мен
оқу жоспарының
құрылымы,бастауыш білім мазмұнын
жаңарту шеңберінде қолданатын
құжаттарды, критериалды бағалау
және оқытуды
жоспарлау,қалыптастырушы
бағалау,жиынтық бағалау,оқыту және
оқу,мұғалімнің рөлі,бастауыш сынып
пәндерін оқытуды жоспарлау,тиімді
оқыту және оқу тәсілдері жайында
мағлұмат берді. Ықшам сабақты жоспарлауда курста алған білімім,
әріптестер мен тренердің ұсынған кері байланыстары
қажеттілігіме жарады. Сабақ жоспарын құруда
тапсырмаларды анық
тұжырымдап,нақты,өлшемді,қолжетімді, шынайы
мақсаттарға бағыттап үйрендім.
Тиімді кері байланыс жасап үйрендім.Тапсырманы
зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құрып
дағдыландым. Жеке тәжірибеде ықшам сабақты
жоспарлау көзделген,белсенді оқыту әдістемесін, тиімді
оқытуды басты назарда ұстау алдағы негізгі мақсат болып
табылады. Курста алған білімімді өз тәжірибемде
қолданып, ұштастырамын. «Жаңартылған білім –
болашақтың кепілі»
6 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз