Материалдар / Негізгі тригонометриялық тепе -теңдікке есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Негізгі тригонометриялық тепе -теңдікке есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдікті есептер шығаруда түрлендіру арқылы өрнектерді ықшамдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2023
316
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Қ. Сыпатаев жалпы орта мектеп” МКМ Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерге есеп шығару Математика пәнінің мұғалімі: Тасты

1 слайд
“ Қ. Сыпатаев жалпы орта мектеп” МКМ Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерге есеп шығару Математика пәнінің мұғалімі: Тастыбай Майя 9 “А” сынып

1 слайд

“ Қ. Сыпатаев жалпы орта мектеп” МКМ Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктерге есеп шығару Математика пәнінің мұғалімі: Тастыбай Майя 9 “А” сынып

Сабақ жоспары 1.Топқа бөлу 2. “Сатамын, сатып аламын” психологиялық тренинг 3. Үй жұмысын тексеру 4. Ой шақыру. “Адасқан формул

2 слайд
Сабақ жоспары 1.Топқа бөлу 2. “Сатамын, сатып аламын” психологиялық тренинг 3. Үй жұмысын тексеру 4. Ой шақыру. “Адасқан формула” 5. Жеке жұмыс 6. Жұптық жұмыс 7. Сергіту сәті “Мен қандаймын” 8. Оқулықпен жұмыс 9. Топтық жұмыс 10. Қорытынды

2 слайд

Сабақ жоспары 1.Топқа бөлу 2. “Сатамын, сатып аламын” психологиялық тренинг 3. Үй жұмысын тексеру 4. Ой шақыру. “Адасқан формула” 5. Жеке жұмыс 6. Жұптық жұмыс 7. Сергіту сәті “Мен қандаймын” 8. Оқулықпен жұмыс 9. Топтық жұмыс 10. Қорытынды

Балалар! Оқуға бар! Жатпа қарап! Жуынып, киініңдер шапшаңырақ Шақырды тауық мана әлдеқашан, Қарап тұр терезеден күн жылтырап. Ад

3 слайд
Балалар! Оқуға бар! Жатпа қарап! Жуынып, киініңдер шапшаңырақ Шақырды тауық мана әлдеқашан, Қарап тұр терезеден күн жылтырап. Адам да, ұшқан құс та, жүрген аң да, Жұмыссыз тек тұрған жоқ ешбір жан да: Кішкене қоңыз да жүр жүгін сүйреп, Барады аралар да ұшып балға. Күн ашық, тоғайлар шат, ың-жың орман, Оянып жан-мақұлық түнде қонған, Шығады тоқылдақтың тоқ-тоқ даусы, Сайрағы сарғалдақтың сыңғырлаған. Өзенде балықшылар ау қарап жүр, Тоғайда орақ даусы шаң-шұң орған. Аллалап, ал кітапты қолдарыңа! Құлдарын Құдай сүймес жалқау болған.Оқуға шақыру

3 слайд

Балалар! Оқуға бар! Жатпа қарап! Жуынып, киініңдер шапшаңырақ Шақырды тауық мана әлдеқашан, Қарап тұр терезеден күн жылтырап. Адам да, ұшқан құс та, жүрген аң да, Жұмыссыз тек тұрған жоқ ешбір жан да: Кішкене қоңыз да жүр жүгін сүйреп, Барады аралар да ұшып балға. Күн ашық, тоғайлар шат, ың-жың орман, Оянып жан-мақұлық түнде қонған, Шығады тоқылдақтың тоқ-тоқ даусы, Сайрағы сарғалдақтың сыңғырлаған. Өзенде балықшылар ау қарап жүр, Тоғайда орақ даусы шаң-шұң орған. Аллалап, ал кітапты қолдарыңа! Құлдарын Құдай сүймес жалқау болған.Оқуға шақыру

“ Сатамын, сатып аламын” психологиялық тренинг (өзінің бойындағы ұнамайтын қасиетін сатып, жолдасының ұнайтын қасиетін сатып

4 слайд
“ Сатамын, сатып аламын” психологиялық тренинг (өзінің бойындағы ұнамайтын қасиетін сатып, жолдасының ұнайтын қасиетін сатып алады)

4 слайд

“ Сатамын, сатып аламын” психологиялық тренинг (өзінің бойындағы ұнамайтын қасиетін сатып, жолдасының ұнайтын қасиетін сатып алады)

3. Ой шақыру. “Адасқан формула” 4. Жеке жұмыс. Оқушыларға жеке- жеке есептер беріледі 5. Жұптық жұмыс. Жеке жұмыста орындаған е

5 слайд
3. Ой шақыру. “Адасқан формула” 4. Жеке жұмыс. Оқушыларға жеке- жеке есептер беріледі 5. Жұптық жұмыс. Жеке жұмыста орындаған есептерін қасындағы серігімен ауысып орындайды, яғни орындау арқылы бір-бірінің есебін тексереді.

5 слайд

3. Ой шақыру. “Адасқан формула” 4. Жеке жұмыс. Оқушыларға жеке- жеке есептер беріледі 5. Жұптық жұмыс. Жеке жұмыста орындаған есептерін қасындағы серігімен ауысып орындайды, яғни орындау арқылы бір-бірінің есебін тексереді.

“ Мен қандаймын” ойыны 1ден 9санына дейінгі сандарды екі қолымызға қаламсап ұстап жазып шығамызСергіту сәті

6 слайд
“ Мен қандаймын” ойыны 1ден 9санына дейінгі сандарды екі қолымызға қаламсап ұстап жазып шығамызСергіту сәті

6 слайд

“ Мен қандаймын” ойыны 1ден 9санына дейінгі сандарды екі қолымызға қаламсап ұстап жазып шығамызСергіту сәті

1. Іскер, болашақ басшысыз 2. Бейбіт өмірді жақтайтын адамсыз 3. Көшбасшысыз 4. Ақылды, зерексіз 5. Жан-жақты дамыған адамсыз 6

7 слайд
1. Іскер, болашақ басшысыз 2. Бейбіт өмірді жақтайтын адамсыз 3. Көшбасшысыз 4. Ақылды, зерексіз 5. Жан-жақты дамыған адамсыз 6. Ақылды, сабырлысыз 7. Сенім артуға болады 8. Сымбаттысыз , көріктісіз 9. Үздіксіз

7 слайд

1. Іскер, болашақ басшысыз 2. Бейбіт өмірді жақтайтын адамсыз 3. Көшбасшысыз 4. Ақылды, зерексіз 5. Жан-жақты дамыған адамсыз 6. Ақылды, сабырлысыз 7. Сенім артуға болады 8. Сымбаттысыз , көріктісіз 9. Үздіксіз

7. Оқулықпен жұмыс №22,4 8. Топтық жұмыс 9. Қорытынды

8 слайд
7. Оқулықпен жұмыс №22,4 8. Топтық жұмыс 9. Қорытынды

8 слайд

7. Оқулықпен жұмыс №22,4 8. Топтық жұмыс 9. Қорытынды

Тригонометриялық функциялардың таңбалары мен жұп және тақтылығы туралы мәлімет беру 1-топ 2-топ 3-топ

9 слайд
Тригонометриялық функциялардың таңбалары мен жұп және тақтылығы туралы мәлімет беру 1-топ 2-топ 3-топ

9 слайд

Тригонометриялық функциялардың таңбалары мен жұп және тақтылығы туралы мәлімет беру 1-топ 2-топ 3-топ

Қорытынды Білім ағашы арқылы оқушылар өзін-өзі бағалау. Рефлексия жазу

10 слайд
Қорытынды Білім ағашы арқылы оқушылар өзін-өзі бағалау. Рефлексия жазу

10 слайд

Қорытынды Білім ағашы арқылы оқушылар өзін-өзі бағалау. Рефлексия жазу