Неліктен АҚШ-та 1920-шы жылдарды «гүлдену кезеңі» деп атайды?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Неліктен АҚШ-та 1920-шы жылдарды «гүлдену кезеңі» деп атайды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Неліктен АҚШ-та 1920-шы жылдарды «гүлдену кезеңі» деп атайды? 8 сынып дүниежүзі тарихынан сабақтың презентациясы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Неліктен АҚШ-та 1920-шы жылдарды «гүлдену кезеңі» деп атайды? Оқу мақсаты: 8.4.1.2 индустриялық қоғамның

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Неліктен АҚШ-та 1920-шы жылдарды «гүлдену кезеңі» деп атайды? Оқу мақсаты: 8.4.1.2 индустриялық қоғамның даму процесін түсіндіру үшін «модернизация» ұғымын пайдалану 8.4.1.1 ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын бағалау.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Неліктен АҚШ-та 1920-шы жылдарды «гүлдену кезеңі» деп атайды? Оқу мақсаты: 8.4.1.2 индустриялық қоғамның даму процесін түсіндіру үшін «модернизация» ұғымын пайдалану 8.4.1.1 ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын бағалау.

Сабақ мақсаты •Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтаймыз. (білу, түсіну) •Оқушылардың басым бөлігі

#2 слайд
Сабақ мақсаты •Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтаймыз. (білу, түсіну) •Оқушылардың басым бөлігі: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму кезеңіндегі модернизация ұғымын пайдаланып, гүлдену кезеңін анықтаймыз, талдаймыз. (қолдану, талдау) •Кейбір оқушылар: ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын талдап, бағасын береміз. (қолдану, талдау, бағалау)

2 слайд

Сабақ мақсаты •Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтаймыз. (білу, түсіну) •Оқушылардың басым бөлігі: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму кезеңіндегі модернизация ұғымын пайдаланып, гүлдену кезеңін анықтаймыз, талдаймыз. (қолдану, талдау) •Кейбір оқушылар: ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын талдап, бағасын береміз. (қолдану, талдау, бағалау)

Бағалау критерийлері •Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтайсындар. •Оқушылардың басым бөлігі: АҚШ-

#3 слайд
Бағалау критерийлері •Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтайсындар. •Оқушылардың басым бөлігі: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму кезеңіндегі модернизация ұғымын пайдаланып, гүлдену кезеңін анықтап, талдайсындар •Кейбір оқушылар: ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын талдап, бағасын бересіңдер.

3 слайд

Бағалау критерийлері •Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтайсындар. •Оқушылардың басым бөлігі: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму кезеңіндегі модернизация ұғымын пайдаланып, гүлдену кезеңін анықтап, талдайсындар •Кейбір оқушылар: ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын талдап, бағасын бересіңдер.

Тақырыпқа шығу: 1.АҚШ қандай мемлекет? 2.АҚШ астанасы қалай аталады? 3.Индустрия дегенді қалай түсінесіңдер? БЕЛСЕН

#4 слайд
Тақырыпқа шығу: 1.АҚШ қандай мемлекет? 2.АҚШ астанасы қалай аталады? 3.Индустрия дегенді қалай түсінесіңдер? БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ

4 слайд

Тақырыпқа шығу: 1.АҚШ қандай мемлекет? 2.АҚШ астанасы қалай аталады? 3.Индустрия дегенді қалай түсінесіңдер? БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 1922 – 1929 жж. кезең АҚШ-та өркендеу немесе «просперити дәуірі» деп аталады. • 1920 жылдардың басын

#5 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 1922 – 1929 жж. кезең АҚШ-та өркендеу немесе «просперити дәуірі» деп аталады. • 1920 жылдардың басында АҚШ әлемдегі өнеркәсіптік өнімнің 48%-ын өндірді. Сондай-ақ Америка дүниежүзі елдеріне несие бере отырып, жаһандық несие берушіге айналды. • Республикалық президенттер 1920 жылдары «қатты бизнес салығын төмендетіп, жоғары кедендік тарифтерді енгізді.Уоррен Гардинг(1921-1923 ) Гардинг әкімшілігі АҚШ тарихындағы ең жемқоры саналды. Себебі Президенттің жақын достары мафиямен (ұйымдасқан қылмыстық топтар) тығыз байланыста болды.

5 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 1922 – 1929 жж. кезең АҚШ-та өркендеу немесе «просперити дәуірі» деп аталады. • 1920 жылдардың басында АҚШ әлемдегі өнеркәсіптік өнімнің 48%-ын өндірді. Сондай-ақ Америка дүниежүзі елдеріне несие бере отырып, жаһандық несие берушіге айналды. • Республикалық президенттер 1920 жылдары «қатты бизнес салығын төмендетіп, жоғары кедендік тарифтерді енгізді.Уоррен Гардинг(1921-1923 ) Гардинг әкімшілігі АҚШ тарихындағы ең жемқоры саналды. Себебі Президенттің жақын достары мафиямен (ұйымдасқан қылмыстық топтар) тығыз байланыста болды.

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •«Американың ісі – бизнес» ұранымен Калвин Кулидж (1923 – 1929 жж.) протекционизм және елге шектеулі иммигр

#6 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •«Американың ісі – бизнес» ұранымен Калвин Кулидж (1923 – 1929 жж.) протекционизм және елге шектеулі иммиграция саясатын жалғастырды. •Герберт Гувер (1929 – 1932 жж.) билікке өркендеу ұранымен келді, бірақ оның бүкіл билігі ұзақ жылдар бойы экономикалық дағдарысқа душар болды.

6 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •«Американың ісі – бизнес» ұранымен Калвин Кулидж (1923 – 1929 жж.) протекционизм және елге шектеулі иммиграция саясатын жалғастырды. •Герберт Гувер (1929 – 1932 жж.) билікке өркендеу ұранымен келді, бірақ оның бүкіл билігі ұзақ жылдар бойы экономикалық дағдарысқа душар болды.

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •Жаңа салалар – автомобиль өнеркәсібі, электротехника, химия және авиация барынша жылдам қарқынмен дамыды. Э

#7 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •Жаңа салалар – автомобиль өнеркәсібі, электротехника, химия және авиация барынша жылдам қарқынмен дамыды. Экономикалық өрлеудің маңызды алғышарты дәстүрлі отынды электрмен және мұнаймен алмастыру болды. Осы ретте өнеркәсіп өнімдерін стандарттау және унификациялау ерекше рөл атқарды. Көптеген өнеркәсіп конвейерді құрастыру әдісін қолдана бастады, оны алғаш рет Г. Форд өзінің автомобиль зауыттарына енгізді. Конвейер еңбек өнімділігін 10 есеге арттыруға мүмкіндік берді. 1925 жылға қарай автомобиль бағасы 300 доллардан төмен болды, бұл оны көпшілікке қолжетімді етті. 1929 жылға қарай АҚШ зауыттары 39 миллион автомобиль шығарды.

7 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •Жаңа салалар – автомобиль өнеркәсібі, электротехника, химия және авиация барынша жылдам қарқынмен дамыды. Экономикалық өрлеудің маңызды алғышарты дәстүрлі отынды электрмен және мұнаймен алмастыру болды. Осы ретте өнеркәсіп өнімдерін стандарттау және унификациялау ерекше рөл атқарды. Көптеген өнеркәсіп конвейерді құрастыру әдісін қолдана бастады, оны алғаш рет Г. Форд өзінің автомобиль зауыттарына енгізді. Конвейер еңбек өнімділігін 10 есеге арттыруға мүмкіндік берді. 1925 жылға қарай автомобиль бағасы 300 доллардан төмен болды, бұл оны көпшілікке қолжетімді етті. 1929 жылға қарай АҚШ зауыттары 39 миллион автомобиль шығарды.

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ

#8 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ

8 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •1-тапсырма: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесін анықтаңдар? •Дескриптор: білім алушы- •1) АҚШ-тағы

#9 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •1-тапсырма: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесін анықтаңдар? •Дескриптор: білім алушы- •1) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің алғышарттарын анықтайды; •2) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің барысын сипаттап, анықтайды; •3) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің салдарың сипаттап, анықтайды; •Қалыптастырушы бағалау: Басбармақ әдісі

9 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •1-тапсырма: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесін анықтаңдар? •Дескриптор: білім алушы- •1) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің алғышарттарын анықтайды; •2) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің барысын сипаттап, анықтайды; •3) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің салдарың сипаттап, анықтайды; •Қалыптастырушы бағалау: Басбармақ әдісі

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •2-тапсырма: Деректер мен •дәйектерге сүйене отырып •АҚШ президенттерінің рөлін •сипаттап, талдап жазыңда

#10 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •2-тапсырма: Деректер мен •дәйектерге сүйене отырып •АҚШ президенттерінің рөлін •сипаттап, талдап жазыңдар. •Кестені толтырыңдар. •Дескриптор: білім алушы- •1) Деректер мен дәйектерге •сүйене отырып АҚШ •президенттерінің рөлін сипаттап •жазыңдар •2) АҚШ президенттерінің оң •және теріс факторларын сипаттап •Жазыңдар •Қалыптастырушы бағалау: •Басбармақ әдісі АҚШ президенттері АҚШ тарихында ғы рөлі 1. Уоррен Гардинг 2. Калвин Кулидж 3. Герберт Гувер

10 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •2-тапсырма: Деректер мен •дәйектерге сүйене отырып •АҚШ президенттерінің рөлін •сипаттап, талдап жазыңдар. •Кестені толтырыңдар. •Дескриптор: білім алушы- •1) Деректер мен дәйектерге •сүйене отырып АҚШ •президенттерінің рөлін сипаттап •жазыңдар •2) АҚШ президенттерінің оң •және теріс факторларын сипаттап •Жазыңдар •Қалыптастырушы бағалау: •Басбармақ әдісі АҚШ президенттері АҚШ тарихында ғы рөлі 1. Уоррен Гардинг 2. Калвин Кулидж 3. Герберт Гувер

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •3-тапсырма: «Просперити» кезіңіндегі АҚШ – тың ішкі саясатына баға беріңдер? •Дескриптор: білім алушы- •1)

#11 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •3-тапсырма: «Просперити» кезіңіндегі АҚШ – тың ішкі саясатына баға беріңдер? •Дескриптор: білім алушы- •1) Деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы АҚШ – тың ішкі саясатын салыстырып сипаттаңдар; •2) Деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы АҚШ – тың ішкі саясатының бағасын беріңдер; •Қалыптастырушы бағалау: Басбармақ әдісі

11 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ •3-тапсырма: «Просперити» кезіңіндегі АҚШ – тың ішкі саясатына баға беріңдер? •Дескриптор: білім алушы- •1) Деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы АҚШ – тың ішкі саясатын салыстырып сипаттаңдар; •2) Деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы АҚШ – тың ішкі саясатының бағасын беріңдер; •Қалыптастырушы бағалау: Басбармақ әдісі

Критериалды бағалау •Қалыптастырушы бағалау:"Бас бармақ" әдісі Үй тапсырмасы: §17 оқу OnlineMektep тапсырмасын орындау.

#12 слайд
Критериалды бағалау •Қалыптастырушы бағалау:"Бас бармақ" әдісі Үй тапсырмасы: §17 оқу OnlineMektep тапсырмасын орындау.

12 слайд

Критериалды бағалау •Қалыптастырушы бағалау:"Бас бармақ" әдісі Үй тапсырмасы: §17 оқу OnlineMektep тапсырмасын орындау.

Файл форматы:
pptx
23.11.2024
572
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі