Материалдар / Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады?

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2019
1944
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Психологиялық серпіліс «Сатамын және сатып аламын» Шеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қаси

1 слайд
Психологиялық серпіліс «Сатамын және сатып аламын» Шеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы : «Мен еріншектігімді сізге сатып , сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып аламын»

1 слайд

Психологиялық серпіліс «Сатамын және сатып аламын» Шеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы : «Мен еріншектігімді сізге сатып , сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып аламын»

Топқа бөлу /тірек сөздер таратылады/ • І-топ «Монархия» /талдау/ • ІІ- топ «Император» /сипаттау/ • ІІІ-топ «Сұлта

2 слайд
Топқа бөлу /тірек сөздер таратылады/ • І-топ «Монархия» /талдау/ • ІІ- топ «Император» /сипаттау/ • ІІІ-топ «Сұлтан» /баяндау/

2 слайд

Топқа бөлу /тірек сөздер таратылады/ • І-топ «Монархия» /талдау/ • ІІ- топ «Император» /сипаттау/ • ІІІ-топ «Сұлтан» /баяндау/

Алдыңғы білімді оқушылар дескриптор құру арқылы ойларын пысықтайды. • - Батыс пен Шығыстағы монархияның сословиелік- өкілді

3 слайд
Алдыңғы білімді оқушылар дескриптор құру арқылы ойларын пысықтайды. • - Батыс пен Шығыстағы монархияның сословиелік- өкілдік және шексіз билік формаларын бір-бірінен ажыратады;  • - абсолютизмнің 5-6 сипатын атайды; • - маңызды хронологиялық оқиғаларды біледі.

3 слайд

Алдыңғы білімді оқушылар дескриптор құру арқылы ойларын пысықтайды. • - Батыс пен Шығыстағы монархияның сословиелік- өкілдік және шексіз билік формаларын бір-бірінен ажыратады;  • - абсолютизмнің 5-6 сипатын атайды; • - маңызды хронологиялық оқиғаларды біледі.

Бұл суреттерді ортақ не байланыстырады? https:// ru.wikipedia.org/wiki https:// uk.wikipedia.org/wiki

4 слайд
Бұл суреттерді ортақ не байланыстырады? https:// ru.wikipedia.org/wiki https:// uk.wikipedia.org/wiki

4 слайд

Бұл суреттерді ортақ не байланыстырады? https:// ru.wikipedia.org/wiki https:// uk.wikipedia.org/wiki

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады?Сабақтың тақырыбы:

5 слайд
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады?Сабақтың тақырыбы:

5 слайд

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады?Сабақтың тақырыбы:

Оқу мақсаттары: 6.3.1.2 - Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату

6 слайд
Оқу мақсаттары: 6.3.1.2 - Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату   6.3.1.5 - саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру

6 слайд

Оқу мақсаттары: 6.3.1.2 - Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату   6.3.1.5 - саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру

 Батыс пен Шығыс мемлекеттеріндегі абсолютизм белгілерінің көрінісін анықтап, кестеде толтырады;  І Карл мен ІІ Осман

7 слайд
 Батыс пен Шығыс мемлекеттеріндегі абсолютизм белгілерінің көрінісін анықтап, кестеде толтырады;  І Карл мен ІІ Османның билігінің монархияның шексіз болғанын талдайды, түсінеді және сипаттайды;  Оқушылар І Карл мен ІІ Османға кеңестер жазады;  Оқушылар топта І Карл мен ІІ Османның шексіз билеуші бола алмауының кем дегенде екі негізгі себебі мен салдарына дәлелдер келтіріп, қорытынды жасайды;Бағалау критерийлері:

7 слайд

 Батыс пен Шығыс мемлекеттеріндегі абсолютизм белгілерінің көрінісін анықтап, кестеде толтырады;  І Карл мен ІІ Османның билігінің монархияның шексіз болғанын талдайды, түсінеді және сипаттайды;  Оқушылар І Карл мен ІІ Османға кеңестер жазады;  Оқушылар топта І Карл мен ІІ Османның шексіз билеуші бола алмауының кем дегенде екі негізгі себебі мен салдарына дәлелдер келтіріп, қорытынды жасайды;Бағалау критерийлері:

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

«Ұлы Карлдың империясы» бейнежазба https://bilimland.kz/kk/courses/dunie-zhuzi-tarixy/frankter- memleketi-sakson-auleti/l

10 слайд
«Ұлы Карлдың империясы» бейнежазба https://bilimland.kz/kk/courses/dunie-zhuzi-tarixy/frankter- memleketi-sakson-auleti/lesson/uly-karldyng-imperiyasy- zhane-madeni-zhangaru

10 слайд

«Ұлы Карлдың империясы» бейнежазба https://bilimland.kz/kk/courses/dunie-zhuzi-tarixy/frankter- memleketi-sakson-auleti/lesson/uly-karldyng-imperiyasy- zhane-madeni-zhangaru

Дескриптор: • - мәліметтерді толықтырады; • - абсолюттік билікті дәлелдейтін фактілерді іздейді; • - монархтарға қысқаша мазмұн

11 слайд
Дескриптор: • - мәліметтерді толықтырады; • - абсолюттік билікті дәлелдейтін фактілерді іздейді; • - монархтарға қысқаша мазмұндама жасайды.

11 слайд

Дескриптор: • - мәліметтерді толықтырады; • - абсолюттік билікті дәлелдейтін фактілерді іздейді; • - монархтарға қысқаша мазмұндама жасайды.

Жеке жұмыс «Артефактімен жұмыс» әдісі. / Суреттерге қарап әңгіме құрастыру/.

12 слайд
Жеке жұмыс «Артефактімен жұмыс» әдісі. / Суреттерге қарап әңгіме құрастыру/.

12 слайд

Жеке жұмыс «Артефактімен жұмыс» әдісі. / Суреттерге қарап әңгіме құрастыру/.

Дескрипторлар: - Мына суреттер арқылы билік түрлерін сипаттайды; - Билік қандай түрі болуы керектігін анықтайды; - Не себепті

13 слайд
Дескрипторлар: - Мына суреттер арқылы билік түрлерін сипаттайды; - Билік қандай түрі болуы керектігін анықтайды; - Не себепті билікті шексіз деуге болады және кімдер ондай билікті орнатқандығын біледі.   

13 слайд

Дескрипторлар: - Мына суреттер арқылы билік түрлерін сипаттайды; - Билік қандай түрі болуы керектігін анықтайды; - Не себепті билікті шексіз деуге болады және кімдер ондай билікті орнатқандығын біледі.   

Топтық жұмыс Шығармашылық жұмыс. І-топ Ағылшын абсолютизмі. І Карл өзін шексіз монарх ретінде көрсете алмау себебі неде

14 слайд
Топтық жұмыс Шығармашылық жұмыс. І-топ Ағылшын абсолютизмі. І Карл өзін шексіз монарх ретінде көрсете алмау себебі неде? ... талдаңыз ІІ-топ Осман мемлекетінің қалыптасуы тарихы, Осман империясының әкімшілік - басқару жүйесін сипаттаңыз. ІІІ-топ Төменде берілген ақпаратқа сүйеніп, сұрақтарға жауап жазыңыз. Ағылшын абсолютизмін күшейткен әулет кім? Осман империясында тоқырау дәуірі кезеңдері болды ма? Осман сұлтаны ІІ Осман мен Англия королі І Карл неге шексіз билік қалыптастыра алмады?

14 слайд

Топтық жұмыс Шығармашылық жұмыс. І-топ Ағылшын абсолютизмі. І Карл өзін шексіз монарх ретінде көрсете алмау себебі неде? ... талдаңыз ІІ-топ Осман мемлекетінің қалыптасуы тарихы, Осман империясының әкімшілік - басқару жүйесін сипаттаңыз. ІІІ-топ Төменде берілген ақпаратқа сүйеніп, сұрақтарға жауап жазыңыз. Ағылшын абсолютизмін күшейткен әулет кім? Осман империясында тоқырау дәуірі кезеңдері болды ма? Осман сұлтаны ІІ Осман мен Англия королі І Карл неге шексіз билік қалыптастыра алмады?

Дескриптор : • Ағылшын абсолютизмінің бірнеше ерекшеліктерін айта алады; • Осман империясының әкімшілік-басқару жүйесін талдай

15 слайд
Дескриптор : • Ағылшын абсолютизмінің бірнеше ерекшеліктерін айта алады; • Осман империясының әкімшілік-басқару жүйесін талдай алады; • Осман сұлтаны ІІ Осман мен Англия королі І Карл неге шексіз билік қалыптастыра алмағандығы жайлы түсінеді.

15 слайд

Дескриптор : • Ағылшын абсолютизмінің бірнеше ерекшеліктерін айта алады; • Осман империясының әкімшілік-басқару жүйесін талдай алады; • Осман сұлтаны ІІ Осман мен Англия королі І Карл неге шексіз билік қалыптастыра алмағандығы жайлы түсінеді.

Ақпараттық ғаламтор / Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды./ 1. жеке билік; шексіз билік – абсолютизм – absolutism 2 .

16 слайд
Ақпараттық ғаламтор / Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды./   1. жеке билік; шексіз билік – абсолютизм – absolutism 2 . лат.   bureau  - бюро , канцелярия және грек, kratos - күш, билік, үстемдік; канцелярияның билігі – бюрократия – bureaucracy 3. парламент – парламент – parliament 4. ислам мемлекеттеріндегі атқарушы, заң шығарушы немесе заң шығарушы биліктің ең жоғарғы органы – диван – Court 5. бас штаттар – государства – the states 6. тюдорлар – тюдоры – toutors 7. лат .   reformatio  – қайта құру түзеті – реформация – reformation 8. лат. expansio – тарату, кеңейту экспанция – expansion

16 слайд

Ақпараттық ғаламтор / Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды./   1. жеке билік; шексіз билік – абсолютизм – absolutism 2 . лат.   bureau  - бюро , канцелярия және грек, kratos - күш, билік, үстемдік; канцелярияның билігі – бюрократия – bureaucracy 3. парламент – парламент – parliament 4. ислам мемлекеттеріндегі атқарушы, заң шығарушы немесе заң шығарушы биліктің ең жоғарғы органы – диван – Court 5. бас штаттар – государства – the states 6. тюдорлар – тюдоры – toutors 7. лат .   reformatio  – қайта құру түзеті – реформация – reformation 8. лат. expansio – тарату, кеңейту экспанция – expansion

Дескрипторлар: • Тақырыптағы тірек сөздердің мағынасын аша алады; • абсолютизмнің жоғарғы заң шығарушы орган екенін біледі; •

17 слайд
Дескрипторлар: • Тақырыптағы тірек сөздердің мағынасын аша алады; • абсолютизмнің жоғарғы заң шығарушы орган екенін біледі; • абсолюттік монархияның мәнін түсінеді, қазіргі қоғаммен байланыстыра отырып мысалдар келтіреді.

17 слайд

Дескрипторлар: • Тақырыптағы тірек сөздердің мағынасын аша алады; • абсолютизмнің жоғарғы заң шығарушы орган екенін біледі; • абсолюттік монархияның мәнін түсінеді, қазіргі қоғаммен байланыстыра отырып мысалдар келтіреді.

«Document camera» арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындайды. І топ. І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші мона

18 слайд
«Document camera» арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындайды. І топ. І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмағандығын төмендегі сұрақтар бойынша талдаңыздар ІІ топ. Карл мен ІІ Османның шексіз билеуші монарх болудағы сәтсіз талпыныстарының себептерін анықтаңыз. ІІІ топ . Монархиялық басқару жүйелеріне тән белгілерді сәйкесінше кестеге орналастырыңыз.

18 слайд

«Document camera» арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындайды. І топ. І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмағандығын төмендегі сұрақтар бойынша талдаңыздар ІІ топ. Карл мен ІІ Османның шексіз билеуші монарх болудағы сәтсіз талпыныстарының себептерін анықтаңыз. ІІІ топ . Монархиялық басқару жүйелеріне тән белгілерді сәйкесінше кестеге орналастырыңыз.

Дескриптор: • І Карлдың шексіз билігіндегі сәтсіздік проблемасын анықтайды; • сәтсіздіктердің себептері мен дәлелдерін кел

19 слайд
Дескриптор: • І Карлдың шексіз билігіндегі сәтсіздік проблемасын анықтайды; • сәтсіздіктердің себептері мен дәлелдерін келтіреді; • ІІ Османның шексіз билігіндегі сәтсіздік проблемасын анықтайды; • сәтсіздіктердің себептері мен дәлелдерін келтіреді.

19 слайд

Дескриптор: • І Карлдың шексіз билігіндегі сәтсіздік проблемасын анықтайды; • сәтсіздіктердің себептері мен дәлелдерін келтіреді; • ІІ Османның шексіз билігіндегі сәтсіздік проблемасын анықтайды; • сәтсіздіктердің себептері мен дәлелдерін келтіреді.

Сергіту сәті «Әдемі ойлай және демала біл» Мұғалім: «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды

20 слайд
Сергіту сәті «Әдемі ойлай және демала біл» Мұғалім: «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем алыңдар: - Ойша: «Мен арыстанмын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен құспын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен гүлмін»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен сабырлымын»,- деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді»

20 слайд

Сергіту сәті «Әдемі ойлай және демала біл» Мұғалім: «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем алыңдар: - Ойша: «Мен арыстанмын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен құспын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен гүлмін»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен сабырлымын»,- деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді»

Рефлексия «Баспалдақ» Толық түсінбедім Түсіндім, бірақ толықтыру керек Бәрін түсіндім, білдім

21 слайд
Рефлексия «Баспалдақ» Толық түсінбедім Түсіндім, бірақ толықтыру керек Бәрін түсіндім, білдім

21 слайд

Рефлексия «Баспалдақ» Толық түсінбедім Түсіндім, бірақ толықтыру керек Бәрін түсіндім, білдім