Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Психологиялық серпіліс
«Сатамын және сатып аламын»
Шеңберде тұрған қатысушы қасындағы
көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып,
оның жақсы қасиетін сатып алады.
Мысалы : «Мен еріншектігімді сізге сатып ,
сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып
аламын»
1 слайд
Психологиялық серпіліс «Сатамын және сатып аламын» Шеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы : «Мен еріншектігімді сізге сатып , сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып аламын»
2 слайд
Топқа бөлу /тірек сөздер таратылады/
•
І-топ «Монархия» /талдау/
•
ІІ- топ «Император» /сипаттау/
•
ІІІ-топ «Сұлтан» /баяндау/
2 слайд
Топқа бөлу /тірек сөздер таратылады/ • І-топ «Монархия» /талдау/ • ІІ- топ «Император» /сипаттау/ • ІІІ-топ «Сұлтан» /баяндау/
3 слайд
Алдыңғы білімді оқушылар дескриптор құру арқылы ойларын
пысықтайды.
•
- Батыс пен Шығыстағы монархияның сословиелік-
өкілдік және шексіз билік формаларын бір-бірінен
ажыратады;
•
- абсолютизмнің 5-6 сипатын атайды;
•
- маңызды хронологиялық оқиғаларды біледі.
3 слайд
Алдыңғы білімді оқушылар дескриптор құру арқылы ойларын пысықтайды. • - Батыс пен Шығыстағы монархияның сословиелік- өкілдік және шексіз билік формаларын бір-бірінен ажыратады; • - абсолютизмнің 5-6 сипатын атайды; • - маңызды хронологиялық оқиғаларды біледі.
4 слайд
Бұл суреттерді ортақ не байланыстырады? https://
ru.wikipedia.org/wiki https://
uk.wikipedia.org/wiki
4 слайд
Бұл суреттерді ортақ не байланыстырады? https:// ru.wikipedia.org/wiki https:// uk.wikipedia.org/wiki
5 слайд
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші
монарх бола алмады?Сабақтың тақырыбы:
5 слайд
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады?Сабақтың тақырыбы:
6 слайд
Оқу мақсаттары:
6.3.1.2 - Батыс пен Шығыстағы монархия
формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз
билік) ажырату
6.3.1.5 - саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау
үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін
салыстыру
6 слайд
Оқу мақсаттары: 6.3.1.2 - Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату 6.3.1.5 - саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру
7 слайд
Батыс пен Шығыс мемлекеттеріндегі абсолютизм
белгілерінің көрінісін анықтап, кестеде толтырады;
І Карл мен ІІ Османның билігінің монархияның шексіз
болғанын талдайды, түсінеді және сипаттайды;
Оқушылар І Карл мен ІІ Османға кеңестер жазады;
Оқушылар топта І Карл мен ІІ Османның шексіз билеуші
бола алмауының кем дегенде екі негізгі себебі мен
салдарына дәлелдер келтіріп, қорытынды жасайды;Бағалау критерийлері:
7 слайд
Батыс пен Шығыс мемлекеттеріндегі абсолютизм белгілерінің көрінісін анықтап, кестеде толтырады; І Карл мен ІІ Османның билігінің монархияның шексіз болғанын талдайды, түсінеді және сипаттайды; Оқушылар І Карл мен ІІ Османға кеңестер жазады; Оқушылар топта І Карл мен ІІ Османның шексіз билеуші бола алмауының кем дегенде екі негізгі себебі мен салдарына дәлелдер келтіріп, қорытынды жасайды;Бағалау критерийлері:
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
«Ұлы Карлдың империясы»
бейнежазба
https://bilimland.kz/kk/courses/dunie-zhuzi-tarixy/frankter-
memleketi-sakson-auleti/lesson/uly-karldyng-imperiyasy-
zhane-madeni-zhangaru
10 слайд
«Ұлы Карлдың империясы» бейнежазба https://bilimland.kz/kk/courses/dunie-zhuzi-tarixy/frankter- memleketi-sakson-auleti/lesson/uly-karldyng-imperiyasy- zhane-madeni-zhangaru
11 слайд
Дескриптор:
•
- мәліметтерді толықтырады;
•
- абсолюттік билікті дәлелдейтін фактілерді
іздейді;
•
- монархтарға қысқаша мазмұндама
жасайды.
11 слайд
Дескриптор: • - мәліметтерді толықтырады; • - абсолюттік билікті дәлелдейтін фактілерді іздейді; • - монархтарға қысқаша мазмұндама жасайды.
12 слайд
Жеке жұмыс «Артефактімен жұмыс» әдісі.
/ Суреттерге қарап әңгіме құрастыру/.
12 слайд
Жеке жұмыс «Артефактімен жұмыс» әдісі. / Суреттерге қарап әңгіме құрастыру/.
13 слайд
Дескрипторлар:
- Мына суреттер арқылы билік түрлерін
сипаттайды;
- Билік қандай түрі болуы керектігін анықтайды;
- Не себепті билікті шексіз деуге болады және
кімдер ондай билікті орнатқандығын біледі.
13 слайд
Дескрипторлар: - Мына суреттер арқылы билік түрлерін сипаттайды; - Билік қандай түрі болуы керектігін анықтайды; - Не себепті билікті шексіз деуге болады және кімдер ондай билікті орнатқандығын біледі.
14 слайд
Топтық жұмыс
Шығармашылық жұмыс.
І-топ Ағылшын абсолютизмі. І Карл өзін шексіз монарх ретінде
көрсете алмау себебі неде? ... талдаңыз
ІІ-топ Осман мемлекетінің қалыптасуы тарихы, Осман
империясының әкімшілік - басқару жүйесін сипаттаңыз.
ІІІ-топ Төменде берілген ақпаратқа сүйеніп, сұрақтарға жауап
жазыңыз.
Ағылшын абсолютизмін күшейткен әулет кім?
Осман империясында тоқырау дәуірі кезеңдері болды ма?
Осман сұлтаны ІІ Осман мен Англия королі І Карл неге шексіз
билік қалыптастыра алмады?
14 слайд
Топтық жұмыс Шығармашылық жұмыс. І-топ Ағылшын абсолютизмі. І Карл өзін шексіз монарх ретінде көрсете алмау себебі неде? ... талдаңыз ІІ-топ Осман мемлекетінің қалыптасуы тарихы, Осман империясының әкімшілік - басқару жүйесін сипаттаңыз. ІІІ-топ Төменде берілген ақпаратқа сүйеніп, сұрақтарға жауап жазыңыз. Ағылшын абсолютизмін күшейткен әулет кім? Осман империясында тоқырау дәуірі кезеңдері болды ма? Осман сұлтаны ІІ Осман мен Англия королі І Карл неге шексіз билік қалыптастыра алмады?
15 слайд
Дескриптор :
•
Ағылшын абсолютизмінің бірнеше
ерекшеліктерін айта алады;
•
Осман империясының әкімшілік-басқару
жүйесін талдай алады;
•
Осман сұлтаны ІІ Осман мен Англия королі
І Карл неге шексіз билік қалыптастыра
алмағандығы жайлы түсінеді.
15 слайд
Дескриптор : • Ағылшын абсолютизмінің бірнеше ерекшеліктерін айта алады; • Осман империясының әкімшілік-басқару жүйесін талдай алады; • Осман сұлтаны ІІ Осман мен Англия королі І Карл неге шексіз билік қалыптастыра алмағандығы жайлы түсінеді.
16 слайд
Ақпараттық ғаламтор
/ Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды./
1. жеке билік; шексіз билік – абсолютизм – absolutism
2 . лат. bureau - бюро , канцелярия және грек, kratos - күш, билік, үстемдік;
канцелярияның билігі – бюрократия – bureaucracy
3. парламент – парламент – parliament
4. ислам мемлекеттеріндегі атқарушы, заң шығарушы немесе заң шығарушы
биліктің ең жоғарғы органы – диван – Court
5. бас штаттар – государства – the states
6. тюдорлар – тюдоры – toutors
7. лат . reformatio – қайта құру түзеті – реформация – reformation
8. лат. expansio – тарату, кеңейту экспанция – expansion
16 слайд
Ақпараттық ғаламтор / Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды./ 1. жеке билік; шексіз билік – абсолютизм – absolutism 2 . лат. bureau - бюро , канцелярия және грек, kratos - күш, билік, үстемдік; канцелярияның билігі – бюрократия – bureaucracy 3. парламент – парламент – parliament 4. ислам мемлекеттеріндегі атқарушы, заң шығарушы немесе заң шығарушы биліктің ең жоғарғы органы – диван – Court 5. бас штаттар – государства – the states 6. тюдорлар – тюдоры – toutors 7. лат . reformatio – қайта құру түзеті – реформация – reformation 8. лат. expansio – тарату, кеңейту экспанция – expansion
17 слайд
Дескрипторлар:
•
Тақырыптағы тірек сөздердің мағынасын аша
алады;
•
абсолютизмнің жоғарғы заң шығарушы орган
екенін біледі;
•
абсолюттік монархияның мәнін түсінеді, қазіргі
қоғаммен байланыстыра отырып мысалдар
келтіреді.
17 слайд
Дескрипторлар: • Тақырыптағы тірек сөздердің мағынасын аша алады; • абсолютизмнің жоғарғы заң шығарушы орган екенін біледі; • абсолюттік монархияның мәнін түсінеді, қазіргі қоғаммен байланыстыра отырып мысалдар келтіреді.
18 слайд
«Document camera» арқылы
қалыптастырушы бағалау тапсырмасын
орындайды.
І топ. І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола
алмағандығын төмендегі сұрақтар бойынша талдаңыздар
ІІ топ. Карл мен ІІ Османның шексіз билеуші монарх болудағы
сәтсіз талпыныстарының себептерін анықтаңыз.
ІІІ топ . Монархиялық басқару жүйелеріне тән белгілерді
сәйкесінше кестеге орналастырыңыз.
18 слайд
«Document camera» арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындайды. І топ. І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмағандығын төмендегі сұрақтар бойынша талдаңыздар ІІ топ. Карл мен ІІ Османның шексіз билеуші монарх болудағы сәтсіз талпыныстарының себептерін анықтаңыз. ІІІ топ . Монархиялық басқару жүйелеріне тән белгілерді сәйкесінше кестеге орналастырыңыз.
19 слайд
Дескриптор:
•
І Карлдың шексіз билігіндегі сәтсіздік
проблемасын анықтайды;
•
сәтсіздіктердің себептері мен дәлелдерін
келтіреді;
•
ІІ Османның шексіз билігіндегі сәтсіздік
проблемасын анықтайды;
•
сәтсіздіктердің себептері мен дәлелдерін
келтіреді.
19 слайд
Дескриптор: • І Карлдың шексіз билігіндегі сәтсіздік проблемасын анықтайды; • сәтсіздіктердің себептері мен дәлелдерін келтіреді; • ІІ Османның шексіз билігіндегі сәтсіздік проблемасын анықтайды; • сәтсіздіктердің себептері мен дәлелдерін келтіреді.
20 слайд
Сергіту сәті «Әдемі ойлай және демала
біл»
Мұғалім: «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр,
қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем
алыңдар: - Ойша: «Мен арыстанмын»,- деп деміңді ішке ал,
сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен құспын»,- деп деміңді ішке ал,
сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен гүлмін»,- деп деміңді ішке ал,
сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен сабырлымын»,- деп деміңді
шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді»
20 слайд
Сергіту сәті «Әдемі ойлай және демала біл» Мұғалім: «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем алыңдар: - Ойша: «Мен арыстанмын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен құспын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен гүлмін»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен сабырлымын»,- деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді»
21 слайд
Рефлексия
«Баспалдақ»
Толық түсінбедім Түсіндім, бірақ толықтыру керек Бәрін түсіндім, білдім
21 слайд
Рефлексия «Баспалдақ» Толық түсінбедім Түсіндім, бірақ толықтыру керек Бәрін түсіндім, білдім