Материалдар / Ноталарды танып білу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ноталарды танып білу

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Маусым 2020
323
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
МАҢ ҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ МҰНАЙШЫ АУЫЛЫ № 7 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КММ МУЗЫКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ АМАНШАЕВА ЖАРҚЫНАЙ НҰРЛЫБА

1 слайд
МАҢ ҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ МҰНАЙШЫ АУЫЛЫ № 7 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КММ МУЗЫКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ АМАНШАЕВА ЖАРҚЫНАЙ НҰРЛЫБАЙ ҚЫЗЫ Оқу мақсаттары • 1 .1.4.1. Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіну Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар: адамның дене мүшелерін ажырата біледі. • Оқушылардың басым бөлігі: денсаулықты сақтау үшін дәрігерге қаралудың маңызын түсінеді • Кейбір оқушылар: салауатты өмір салтының маңыздылығын түсінеді. Бағалау критерийлері • Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді Тілдік масқат • Пәнге тән лексика мен терминология: • гигиена, таза лық. Сабақтың тақырыптары: Тазалық-денсаулық кепілі

Топқа бөлу І топ- “Сүлгі” ІІ топ- “Сабын” ІІІ топ- “Тіс пастасы” ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Өзімді-өзім жақтаймын, Денса

2 слайд
Топқа бөлу І топ- “Сүлгі” ІІ топ- “Сабын” ІІІ топ- “Тіс пастасы” ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Өзімді-өзім жақтаймын, Денсаулықты сақтаймын. Жүректен жылу соншама, Тілейміз саулық баршаға. Алтын ереже 1.Сабаққа зейін қою. 2.Топпен жұмыс кезінде белсенділік көрсету. 3.Бір-бірімізді тыңдай білу. 4.Ұйымшыл болу. 5.Уақытты үнемді пайдалану. 6.Бір-бірімізді сыйлау,құрметтеу.

І топ: Адамның дене мүшелеріне нелер жатады ІІ топ: Жаттығу жасауға қай кез қолайлы? ІІІ топ: Құтқару қызметінің телефон нөм

3 слайд
І топ: Адамның дене мүшелеріне нелер жатады ІІ топ: Жаттығу жасауға қай кез қолайлы? ІІІ топ: Құтқару қызметінің телефон нөмірі қандай Белсенді оқудағы әдіс – тәсілдерім Айналмалы бекет “”https://www.youtube.com/ watch?v =HaljRqHsfDQ “ Конверт” әдісіМиға шабуыл Оқулықпен жұмысБелсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “ Блиц кездесу” әдісі “ Сәйкестендіру” әдісі Сіздің негізгі сөзіңіз Көңілді күн. Сергіту сәті. “ Жалғасын тап” ойыны”

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс

4 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар (дескриптор) Дәптермен жұмыс Бағалау “ Жеміс ағашы” “ Артығын тап” ойыны Қорытындыла у “ Уақыт шеңбері” әдісі

Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін пайдалану тиімді

5 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін пайдалану тиімді;  Қарым-қатынас жасауға дағдыланады;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағаланады;  Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім. Ықшамсабақты жоспарлау туралы пікірім

Назарларыңызға рахмет!

6 слайд
Назарларыңызға рахмет!