Материалдар / «Ой мен ойын» интелектуалдық сайысы

«Ой мен ойын» интелектуалдық сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Ой мен ойын» интелектуалдық сайысы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Рақымбай Азамат
11 Сәуір 2025
205
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Рақымбай Азамат Қатысушы: 6 сынып «Ой мен ойын» интелектуалдық сайысы

1 слайд
Рақымбай Азамат Қатысушы: 6 сынып «Ой мен ойын» интелектуалдық сайысы

1 слайд

Рақымбай Азамат Қатысушы: 6 сынып «Ой мен ойын» интелектуалдық сайысы

I- кезең «Білгенге маржан» 1 1. Жеті күнге тең, уақыттың өлшем бірлігі. 2. Шеңбер салуға арналған құрал. 3. Көбейту нәтижесі.

2 слайд
I- кезең «Білгенге маржан» 1 1. Жеті күнге тең, уақыттың өлшем бірлігі. 2. Шеңбер салуға арналған құрал. 3. Көбейту нәтижесі. 4. Алымы мен бөлімдері тең болатын жай бөлшек қалай аталады? 5. Шеңбердің радиусы 6 см тең. Диаметрі нешеге тең? 6. Миллиард санында неше нөл бар? 7. Барлық қабырғалары тең төртбұрыш қалай аталады? 8. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? 9. Төрт жылда неше ай бар? 10. Үштің квадраты тоғызға тең, төрттің квадраты он алтыға тең. Ал квадраттағы бұрыш нешеге тең? 2 1. Шеңбердің екі нүктесін центр арқылы қосатын кесінді? 2. Өзара кері сандардың көбейтіндісі неге тең? 3. Оң санға да теріс санға да жатпайтын сан 4. 9-ға қарама қарсы сан 5. -99,9 бен 1 қайсысы үлкен? 6. 0-ден үлкен сандар 7. Өлшемі 90 градустан кіші бұрыш 8. 2 мен 3-тің арасына қандай таңба қойғанда 2-ден үлкен, 3-тен кіші сан шығады? 9. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? 10. Қандай санның кез-келген дәрежесі сол санның өзіне тең? 31. Қандай сан барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді? 2. Шеңбердің нүктесін центрімен қосатын кесінді? 3. | – 10 | мен 1 қайсысы үлкен? 4. Екі санның қатынасы не деп аталады? пропорция 5. 0- ден кіші сандар? 6. Ең үлкен уақыт өлшемі? 7. Өлшемі 90 градустан үлкен бұрыш 8. Қатар тұрған 3 санның қосындысы да көбейтіндісі де 6-ға тең. Бұл қандай сандар? 9. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалайлақтыру керек? 10. Қаранғы бөлмеде керосин шамы және шырақ қатар тұрса, бірінші нені тұтатар едіңіз?

2 слайд

I- кезең «Білгенге маржан» 1 1. Жеті күнге тең, уақыттың өлшем бірлігі. 2. Шеңбер салуға арналған құрал. 3. Көбейту нәтижесі. 4. Алымы мен бөлімдері тең болатын жай бөлшек қалай аталады? 5. Шеңбердің радиусы 6 см тең. Диаметрі нешеге тең? 6. Миллиард санында неше нөл бар? 7. Барлық қабырғалары тең төртбұрыш қалай аталады? 8. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? 9. Төрт жылда неше ай бар? 10. Үштің квадраты тоғызға тең, төрттің квадраты он алтыға тең. Ал квадраттағы бұрыш нешеге тең? 2 1. Шеңбердің екі нүктесін центр арқылы қосатын кесінді? 2. Өзара кері сандардың көбейтіндісі неге тең? 3. Оң санға да теріс санға да жатпайтын сан 4. 9-ға қарама қарсы сан 5. -99,9 бен 1 қайсысы үлкен? 6. 0-ден үлкен сандар 7. Өлшемі 90 градустан кіші бұрыш 8. 2 мен 3-тің арасына қандай таңба қойғанда 2-ден үлкен, 3-тен кіші сан шығады? 9. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? 10. Қандай санның кез-келген дәрежесі сол санның өзіне тең? 31. Қандай сан барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді? 2. Шеңбердің нүктесін центрімен қосатын кесінді? 3. | – 10 | мен 1 қайсысы үлкен? 4. Екі санның қатынасы не деп аталады? пропорция 5. 0- ден кіші сандар? 6. Ең үлкен уақыт өлшемі? 7. Өлшемі 90 градустан үлкен бұрыш 8. Қатар тұрған 3 санның қосындысы да көбейтіндісі де 6-ға тең. Бұл қандай сандар? 9. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалайлақтыру керек? 10. Қаранғы бөлмеде керосин шамы және шырақ қатар тұрса, бірінші нені тұтатар едіңіз?

II- кезең «Ойлан, тап!» 1 1). «Шаштараз » Таныс емес қалаға келген математик шашын алмақшы болды. Қалада екі ғана шаштараз ба

3 слайд
II- кезең «Ойлан, тап!» 1 1). «Шаштараз » Таныс емес қалаға келген математик шашын алмақшы болды. Қалада екі ғана шаштараз бар, әрқайсысының өз орны бар. Біреуіне кіріп, ол оның орны лас екенін көріп, шебердің алқам-салқам киімін көріп, шашы қалай болса солай алынғанын байқады. Ал екіншісінде тап-таза, иесі мұнтаздай таза және шашы тамаша алынған екенін байқады. Аз уақыт ойланып, математик бірінші шаштаразға барды. -Неге? 2) «Бір мая шөп» Бір мая шөпті жылқы 1 айдың ішінде жейді, ал ешкі 2 ай, қой 2 ай жейді. Үшеуі қосылып бір мая шөпті қашан бітіреді? 2 1)«Үй иесі мен ұрылар» Бір күні Қожаның үйіне ұрылар түспек болады. Үй иесі мұны сезіп: -Сапырып-сапырып Сарманға бер, Құйып-құйып Құрманға бер, Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер Өзің іш те маған бер деген екен. Мұны естіген ұрылар – «Қой мұнымыз болмас. Бұл үй толы кісі болды, әрі бізден екі есе артық екен, кетейік»- деп кетіп қалыпты. Үй иесі тапқырлығымен ұрылардан осылай аман қалыпты. -Сонда нешеу, ұры қанша? 2) «Күлшеқыз» Күлшеқызға өгей шешесі «45 бұршақты үш ыдысқа бөліп, екеуіне бірдей, үшіншісіне 2 есе аз сал» деп тапсырма берді. Күлшеқызға бұршақтарды дұрыс бөлуге көмектесіңдер. 3 1) Алдаркөсе ауылға келе жатты. Жолда ол байды және оның үш нөкерін кездестірді. Осы ауылға қанша адам бара жатты? 2) Бес жыл бұрын ағасы мен қарындасының жастарының қосындысы сегізге тең болды.Бес жылдан кейін олардың жастарының қосындысы неге тең болады?

3 слайд

II- кезең «Ойлан, тап!» 1 1). «Шаштараз » Таныс емес қалаға келген математик шашын алмақшы болды. Қалада екі ғана шаштараз бар, әрқайсысының өз орны бар. Біреуіне кіріп, ол оның орны лас екенін көріп, шебердің алқам-салқам киімін көріп, шашы қалай болса солай алынғанын байқады. Ал екіншісінде тап-таза, иесі мұнтаздай таза және шашы тамаша алынған екенін байқады. Аз уақыт ойланып, математик бірінші шаштаразға барды. -Неге? 2) «Бір мая шөп» Бір мая шөпті жылқы 1 айдың ішінде жейді, ал ешкі 2 ай, қой 2 ай жейді. Үшеуі қосылып бір мая шөпті қашан бітіреді? 2 1)«Үй иесі мен ұрылар» Бір күні Қожаның үйіне ұрылар түспек болады. Үй иесі мұны сезіп: -Сапырып-сапырып Сарманға бер, Құйып-құйып Құрманға бер, Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер Өзің іш те маған бер деген екен. Мұны естіген ұрылар – «Қой мұнымыз болмас. Бұл үй толы кісі болды, әрі бізден екі есе артық екен, кетейік»- деп кетіп қалыпты. Үй иесі тапқырлығымен ұрылардан осылай аман қалыпты. -Сонда нешеу, ұры қанша? 2) «Күлшеқыз» Күлшеқызға өгей шешесі «45 бұршақты үш ыдысқа бөліп, екеуіне бірдей, үшіншісіне 2 есе аз сал» деп тапсырма берді. Күлшеқызға бұршақтарды дұрыс бөлуге көмектесіңдер. 3 1) Алдаркөсе ауылға келе жатты. Жолда ол байды және оның үш нөкерін кездестірді. Осы ауылға қанша адам бара жатты? 2) Бес жыл бұрын ағасы мен қарындасының жастарының қосындысы сегізге тең болды.Бес жылдан кейін олардың жастарының қосындысы неге тең болады?

III- кезең «Таңдау-табыс» 1 1. Ерланның торында бес торғай бар еді. Бес торғайын бес досына таратып бергеннен кейін торда та

4 слайд
III- кезең «Таңдау-табыс» 1 1. Ерланның торында бес торғай бар еді. Бес торғайын бес досына таратып бергеннен кейін торда тағы бір торғай қалды. Бұл қалай болғаны? 2. Егер екі кірпіштің салмағы 8 кг болса, бір жарым кірпіштің салмағы неше кг? 3. Натурал санның мағынасы 2 4. Бес таңбалы сан берілген одан кейінгі сан алты таңбалы болады. Бұл қай сан? 5. Екі санның қосындысы 8-ге тең, айырмасы 2-ге, ал көбейтіндісі 15-ке тең. Бұл қай сандар? 6. Айжан мен Маржан – Асқар мен Мұраттың қыздары. Айжан Асқардың қызынан үш жас кіші болса, бұлардың әрқайсысының әкелерінің аты кім? 3 7. Алғашқы үш сабақ: қазақ тілі, математика және тарих болды. Математика бірінші емес, тарих бірінші де, үшінші де емес. Қай пән нешінші болды? 8. 2 литрлік бөтелкені қолданып, 9 литрлік шелекті сумен толтыру үшін су көзіне қанша рет бару керек? 9. Бірінші баланың әкесі ұына 150 теңге, ал екінші әке баласына 50 теңге береді. Екі бала қолдарындағы ақшаны қосса 150 теңге ғана болады. Неліктен?

4 слайд

III- кезең «Таңдау-табыс» 1 1. Ерланның торында бес торғай бар еді. Бес торғайын бес досына таратып бергеннен кейін торда тағы бір торғай қалды. Бұл қалай болғаны? 2. Егер екі кірпіштің салмағы 8 кг болса, бір жарым кірпіштің салмағы неше кг? 3. Натурал санның мағынасы 2 4. Бес таңбалы сан берілген одан кейінгі сан алты таңбалы болады. Бұл қай сан? 5. Екі санның қосындысы 8-ге тең, айырмасы 2-ге, ал көбейтіндісі 15-ке тең. Бұл қай сандар? 6. Айжан мен Маржан – Асқар мен Мұраттың қыздары. Айжан Асқардың қызынан үш жас кіші болса, бұлардың әрқайсысының әкелерінің аты кім? 3 7. Алғашқы үш сабақ: қазақ тілі, математика және тарих болды. Математика бірінші емес, тарих бірінші де, үшінші де емес. Қай пән нешінші болды? 8. 2 литрлік бөтелкені қолданып, 9 литрлік шелекті сумен толтыру үшін су көзіне қанша рет бару керек? 9. Бірінші баланың әкесі ұына 150 теңге, ал екінші әке баласына 50 теңге береді. Екі бала қолдарындағы ақшаны қосса 150 теңге ғана болады. Неліктен?

IV кезең «Білім аукционы» 1 1- топ: Қазақ халқының ауызша есептері Бір бай үш жыл құл жалдап, оның ақысына бір бұзау және 12

5 слайд
IV кезең «Білім аукционы» 1 1- топ: Қазақ халқының ауызша есептері Бір бай үш жыл құл жалдап, оның ақысына бір бұзау және 12 лақ беруге уәделеседі. Байғұс құл байдың жөн-жосықсыз аямай жұмсағанына шыдамай 2 жылдан кейін кетіп қалады. Бай малайына бір бұзау және 6 лақ береді. Бұзауды қанша лаққа бағалаған? 2 2- топ:(әзіл есеп) “ Түлкі мен қасқыр”. Екеуі тегін балыққа тап болады. Қасқыр айтады “Мен математикаға нашармын, балықты сен бөл” дейді түлкіге. Сонда түлкі саған біреу, маған екеу, саған үшеу, маған төртеу т.с.с. Ең соңында жиырма балықты өзіне салады. Кім көп алды және қаншаға артық алды? 3 3-топ: Есептеусіз математика Азамат, Ержан, Тоқтар бақылау жұмысынан қандай баға алғандарын мұғалімнен сұрағанда, ол: “Ешкім“2” алған жоқ, бірақ бағаларың әртүрлі. Тоқтар “3” алған жоқ, Ержанның бағасы “3” те, “5” те емес,- деді. Балалар қандай баға алды?

5 слайд

IV кезең «Білім аукционы» 1 1- топ: Қазақ халқының ауызша есептері Бір бай үш жыл құл жалдап, оның ақысына бір бұзау және 12 лақ беруге уәделеседі. Байғұс құл байдың жөн-жосықсыз аямай жұмсағанына шыдамай 2 жылдан кейін кетіп қалады. Бай малайына бір бұзау және 6 лақ береді. Бұзауды қанша лаққа бағалаған? 2 2- топ:(әзіл есеп) “ Түлкі мен қасқыр”. Екеуі тегін балыққа тап болады. Қасқыр айтады “Мен математикаға нашармын, балықты сен бөл” дейді түлкіге. Сонда түлкі саған біреу, маған екеу, саған үшеу, маған төртеу т.с.с. Ең соңында жиырма балықты өзіне салады. Кім көп алды және қаншаға артық алды? 3 3-топ: Есептеусіз математика Азамат, Ержан, Тоқтар бақылау жұмысынан қандай баға алғандарын мұғалімнен сұрағанда, ол: “Ешкім“2” алған жоқ, бірақ бағаларың әртүрлі. Тоқтар “3” алған жоқ, Ержанның бағасы “3” те, “5” те емес,- деді. Балалар қандай баға алды?

V - кезең «Жұмбақтағы математика» 1 1. Айқасқан 2 таяқ, тұрады жоқты сұрап 2. Шекер жейтін аққұтан Бір қазыққа байланды Аузына

6 слайд
V - кезең «Жұмбақтағы математика» 1 1. Айқасқан 2 таяқ, тұрады жоқты сұрап 2. Шекер жейтін аққұтан Бір қазыққа байланды Аузына тістеп шекерін Ол қазықты айналды. 3. Қандай санның атының жазылуында қанша әріп болса, соншалық цифр бар? 2 4. Бірдей санды бірнеше рет, Көбейтуден тұрады. Егер оны ықшамдасаң, Қандай атау болады. 5. Егіз туған қос жүйрік, Жарыса шауып терлейді. Бірін-бірі көрмейді, Бір мәреге келмейді. 6. Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай. Айтындаршы бұл қандай сан Жан-жағына қарамай. 37. 12 бұтағы бар алып емен, 52 шыбық тарап, өсіп өнген. Шыбық сайын 7-ден жапырағы Бар ма еді, сондай ағаш көзің көрген. 8. Алды –артымыз шексізде Жете алмайсыз біздерге Сәуле менен кесінді шыққан тегін білсін бе? 9. Түйе, бота маң басқан, Төрт аяғын тең басқан. Шұнақ құлақ бес ешкі Қос лақты қос ешкі Төрт қозылы екі қой Бәрін білсең санап қой.

6 слайд

V - кезең «Жұмбақтағы математика» 1 1. Айқасқан 2 таяқ, тұрады жоқты сұрап 2. Шекер жейтін аққұтан Бір қазыққа байланды Аузына тістеп шекерін Ол қазықты айналды. 3. Қандай санның атының жазылуында қанша әріп болса, соншалық цифр бар? 2 4. Бірдей санды бірнеше рет, Көбейтуден тұрады. Егер оны ықшамдасаң, Қандай атау болады. 5. Егіз туған қос жүйрік, Жарыса шауып терлейді. Бірін-бірі көрмейді, Бір мәреге келмейді. 6. Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай. Айтындаршы бұл қандай сан Жан-жағына қарамай. 37. 12 бұтағы бар алып емен, 52 шыбық тарап, өсіп өнген. Шыбық сайын 7-ден жапырағы Бар ма еді, сондай ағаш көзің көрген. 8. Алды –артымыз шексізде Жете алмайсыз біздерге Сәуле менен кесінді шыққан тегін білсін бе? 9. Түйе, бота маң басқан, Төрт аяғын тең басқан. Шұнақ құлақ бес ешкі Қос лақты қос ешкі Төрт қозылы екі қой Бәрін білсең санап қой.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі