Ойын-бала үшін нағыз өмір
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Мемлекет басшысы Н.Ә.Назарбаевтың “ Болашаққа бағдар : рухани
жаңғыру” мақаласының тарихи мәні саяси реформа мен экономикалық
жаңғыру бағдарламасын Қазақстандық қоғамды және әр қазақстандықты
рухани жаңғырту арқылы жалғастырады. Ұлт көшбасшысы атап көрсеткен
бұл шаралар еліміздің дамудың жаңа деңгейіне көтеріліуіне өз септігін
тигізетініне сенімдімін. Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол –
әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу. Мен көздеген
жұмыстарымыздың бәрін дер уақытында және барынша тиімді жүзеге
асарына сенімдімін.
2 слайд
Мемлекет басшысы Н.Ә.Назарбаевтың “ Болашаққа бағдар : рухани жаңғыру” мақаласының тарихи мәні саяси реформа мен экономикалық жаңғыру бағдарламасын Қазақстандық қоғамды және әр қазақстандықты рухани жаңғырту арқылы жалғастырады. Ұлт көшбасшысы атап көрсеткен бұл шаралар еліміздің дамудың жаңа деңгейіне көтеріліуіне өз септігін тигізетініне сенімдімін. Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу. Мен көздеген жұмыстарымыздың бәрін дер уақытында және барынша тиімді жүзеге асарына сенімдімін.
3 слайд
Тәрбиеші деген кім? Алдымен осы сұрақтың жауабын тағы да бір
айқындап бағайық.
Тәрбиеші – адамшылық ар-ожданы жоғары, намысшыл, қайталанбайтын жеке
тұлға. Тәрбиеші мамандығы – біліктілікті, икемділікті, шеберлікті, ерекеше
шәкірт жандылықты, мейірімділікті қажет ететін мамандық. «Адамға ең бірінші
білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас
жауы, тәрбиесіз берілген білім адамзатқа апат әкеледі» — деген екен ғұлама
ғалым Әбу Насыр Әл-Фараби. Адам баласы шыр етіп дүниеге келген сәби
кезінен бастап берілетін тәлім – тәрбиенің маңызы өте зор. Баланың тұлға
болып қалыптасуына отбасының тәрбиесі аздық етеді. Бұл орайда бала
тәрбиесінде балабақшаның орны ерекше. Өйтекені, әр бала әр үйдің ерке –
тотай тентегі. Әжесі мен атасының төбесіне шығарып отырған елдегі жоқ
тәттісі. Ата – ананың әлпештеген ардақтысы. Бағындырып көріңіз осындай әр
үйдің еркесін. Олар оңайлықпен бағынбайды. Айтқанды қылмайды. Олар жүген
– құрық тиген тайдан бетер асау. Бұған енді үлкен шыдам, шексіз сабыр, терең
ақыл, парасат – пайым, кез келген адамда бола бермейтін әдіс, айла керек.
Өйткені, адам баласын ұрып жөндей алмайсың. Қатты сөйлеп, қорқыта
алмайсың. Сондықтан жауқазындай жаңа ғана бүр жарып, көктеп келе жатқан,
әлі оң-солын танып білмеген жас бүлдіршіндердің өмір атты үлкен мектепке
алғашқы қадамы балабақшадан басталады. Әр үйдің еркелерін тәрбиелеген
балабақша тәрбиешісінің еңбегі жеңілге жатпайды. Баланың тілін табу үшін де
терең білім, сабырлылық, шыдамдылық керек – ақ. Осындай қиын да, қызықты,
ең құрметті мамандықты жанына серік еткендердің бірі – мен. Кейде: «мен
шаршадым, мына дәптер, мына қағаз» — деп бәріне қолыңды бір сілтегің
келеді. Алайда, мен осылай салғырттық танытсам, менен қандай тәрбиеші
шығады? Ал мен үшін осының бәрін жеңуде, өз мақсаттарыма жетудің ең
біріншісі төзімділігімнің арқасында. Шынында да, төзімділік бар болса,
көптеген биік жетістіктерге жетіп, өз жұмысыңды нақты және бапты да
ойластырып, атқарасың. Төзімділік – адам бойындағы жақсы қасиеттердің бірі.
Төзімді болғанда ғана жақсы бір нәтижелерге жетуге, нақты дұрыс шешім
қабылдауға болады. Таң сәріден көзін тырнап ашып, ұйқысы қанбай қыңқылға
басқан балдырғандарды жайдары мінезбен құшақ жая қарсы алу да төзімділікті
талап етеді.Такыбаева
Гулум
Дуйсенбаевна
Мамандығым-
мақтанышым
3 слайд
Тәрбиеші деген кім? Алдымен осы сұрақтың жауабын тағы да бір айқындап бағайық. Тәрбиеші – адамшылық ар-ожданы жоғары, намысшыл, қайталанбайтын жеке тұлға. Тәрбиеші мамандығы – біліктілікті, икемділікті, шеберлікті, ерекеше шәкірт жандылықты, мейірімділікті қажет ететін мамандық. «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы, тәрбиесіз берілген білім адамзатқа апат әкеледі» — деген екен ғұлама ғалым Әбу Насыр Әл-Фараби. Адам баласы шыр етіп дүниеге келген сәби кезінен бастап берілетін тәлім – тәрбиенің маңызы өте зор. Баланың тұлға болып қалыптасуына отбасының тәрбиесі аздық етеді. Бұл орайда бала тәрбиесінде балабақшаның орны ерекше. Өйтекені, әр бала әр үйдің ерке – тотай тентегі. Әжесі мен атасының төбесіне шығарып отырған елдегі жоқ тәттісі. Ата – ананың әлпештеген ардақтысы. Бағындырып көріңіз осындай әр үйдің еркесін. Олар оңайлықпен бағынбайды. Айтқанды қылмайды. Олар жүген – құрық тиген тайдан бетер асау. Бұған енді үлкен шыдам, шексіз сабыр, терең ақыл, парасат – пайым, кез келген адамда бола бермейтін әдіс, айла керек. Өйткені, адам баласын ұрып жөндей алмайсың. Қатты сөйлеп, қорқыта алмайсың. Сондықтан жауқазындай жаңа ғана бүр жарып, көктеп келе жатқан, әлі оң-солын танып білмеген жас бүлдіршіндердің өмір атты үлкен мектепке алғашқы қадамы балабақшадан басталады. Әр үйдің еркелерін тәрбиелеген балабақша тәрбиешісінің еңбегі жеңілге жатпайды. Баланың тілін табу үшін де терең білім, сабырлылық, шыдамдылық керек – ақ. Осындай қиын да, қызықты, ең құрметті мамандықты жанына серік еткендердің бірі – мен. Кейде: «мен шаршадым, мына дәптер, мына қағаз» — деп бәріне қолыңды бір сілтегің келеді. Алайда, мен осылай салғырттық танытсам, менен қандай тәрбиеші шығады? Ал мен үшін осының бәрін жеңуде, өз мақсаттарыма жетудің ең біріншісі төзімділігімнің арқасында. Шынында да, төзімділік бар болса, көптеген биік жетістіктерге жетіп, өз жұмысыңды нақты және бапты да ойластырып, атқарасың. Төзімділік – адам бойындағы жақсы қасиеттердің бірі. Төзімді болғанда ғана жақсы бір нәтижелерге жетуге, нақты дұрыс шешім қабылдауға болады. Таң сәріден көзін тырнап ашып, ұйқысы қанбай қыңқылға басқан балдырғандарды жайдары мінезбен құшақ жая қарсы алу да төзімділікті талап етеді.Такыбаева Гулум Дуйсенбаевна Мамандығым- мақтанышым
4 слайд
“ Ойын-бала үшін нағыз өмір”
Ойын ұғымына түсініктеме берсем-
бұл адамның мінез-құлқы өз
басқаруымен анықталған қоғамдық
тәжірибені қалыптастыруға
арналған іс-әрекеттің бір түрі болып
табылады. Ойын сөзінің мағынасы
қуаныш,әзіл деген мағынаны
білдіреді. Ойын-дегеніміз не ?Ойын дегеніміз-
халықтың баланы
әдептілікке,сауаттылыққа баулитын
құралдың бірі.Мектеп жасына
дейінгі тәрбиеленушілердің
танымдық іс-әрекетін
қалыптастыруда негізігі жұмыс түрі
–ойын әрекеті.Бала
саналы,адамгершілігі
зор,сыпайы,жан-жақты даму
үшін,тілін,сөздік қорларын дамыту
үшін,және де айналадағы өмірдің
құбылысын танып,білу үшін
пайдаланудың маңызы зор
4 слайд
“ Ойын-бала үшін нағыз өмір” Ойын ұғымына түсініктеме берсем- бұл адамның мінез-құлқы өз басқаруымен анықталған қоғамдық тәжірибені қалыптастыруға арналған іс-әрекеттің бір түрі болып табылады. Ойын сөзінің мағынасы қуаныш,әзіл деген мағынаны білдіреді. Ойын-дегеніміз не ?Ойын дегеніміз- халықтың баланы әдептілікке,сауаттылыққа баулитын құралдың бірі.Мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілердің танымдық іс-әрекетін қалыптастыруда негізігі жұмыс түрі –ойын әрекеті.Бала саналы,адамгершілігі зор,сыпайы,жан-жақты даму үшін,тілін,сөздік қорларын дамыту үшін,және де айналадағы өмірдің құбылысын танып,білу үшін пайдаланудың маңызы зор
5 слайд
Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамыту бағытында
жүргізілетін жұмыстардың бірі -ойын
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша өз тәжірибемде осы 3 ойынды
таңдап,жүргіздім.Бұл ойындар баланың жас ерекшелігіне,және олардың сыни ойлауына
бағытталған ойындар.
1.Тәрбиешінің жетекшілігімен ойналатын ойын: тәрбиеші ойынға қажетті материалдар мен
балаларды қамтамасыз етіп,ойынды бастап береді,немесе баланы бағдарлау үшін ойынға
қосылады.
2.Құрылымдалған ойын: М.ж.д балаға белгілі бір дағдыларды үйретуге және дамытуға
бағытталған ойын түрінде ұйымдастырылған іс-шара.Құрылымдалған ойынға әр-түрлі қимыл
қозғалыс ойындары,жаттығулар,секіру,өрмелеу,су,құм,сазбалшық,арттераписы жатады.
3.Еркін ойын: Нақты шекарасы мен ережесі жоқ,бала қалағаның жасайтын ойын.Бұл ойынның
маңыздылығы қарым-қатынасын дамытумен байланысты.Еркін ойын-балаларды
талқылау,қақтығыстардың алдын алу.
Басқа ойындарға қарағанда осы үш ойынның ерекшелігі мақсаты мен құрылымында.
5 слайд
Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамыту бағытында жүргізілетін жұмыстардың бірі -ойын Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша өз тәжірибемде осы 3 ойынды таңдап,жүргіздім.Бұл ойындар баланың жас ерекшелігіне,және олардың сыни ойлауына бағытталған ойындар. 1.Тәрбиешінің жетекшілігімен ойналатын ойын: тәрбиеші ойынға қажетті материалдар мен балаларды қамтамасыз етіп,ойынды бастап береді,немесе баланы бағдарлау үшін ойынға қосылады. 2.Құрылымдалған ойын: М.ж.д балаға белгілі бір дағдыларды үйретуге және дамытуға бағытталған ойын түрінде ұйымдастырылған іс-шара.Құрылымдалған ойынға әр-түрлі қимыл қозғалыс ойындары,жаттығулар,секіру,өрмелеу,су,құм,сазбалшық,арттераписы жатады. 3.Еркін ойын: Нақты шекарасы мен ережесі жоқ,бала қалағаның жасайтын ойын.Бұл ойынның маңыздылығы қарым-қатынасын дамытумен байланысты.Еркін ойын-балаларды талқылау,қақтығыстардың алдын алу. Басқа ойындарға қарағанда осы үш ойынның ерекшелігі мақсаты мен құрылымында.
6 слайд
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша өз тәжірибемде осы 3 ойынды таңдап,жүргіздім.
Бұл ойындар баланың жас ерекшелігіне,және олардың сыни ойлауына бағытталған ойындар.
Тәрбиешінің
жетекшілігімен ойналатын
ойын
Құрылымдалған ойын
Еркін ойын
6 слайд
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша өз тәжірибемде осы 3 ойынды таңдап,жүргіздім. Бұл ойындар баланың жас ерекшелігіне,және олардың сыни ойлауына бағытталған ойындар. Тәрбиешінің жетекшілігімен ойналатын ойын Құрылымдалған ойын Еркін ойын
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Жапсыру сабағында қағаз майлықтармен
жұмыс
9 слайд
Жапсыру сабағында қағаз майлықтармен жұмыс
10 слайд
Мүсіндеу сабағындағы ермек сазбен жұмыс
10 слайд
Мүсіндеу сабағындағы ермек сазбен жұмыс
11 слайд
Сандар мен пішіндері ажырату
11 слайд
Сандар мен пішіндері ажырату
12 слайд
Түрлі-түсті қағазбен жұмыс
12 слайд
Түрлі-түсті қағазбен жұмыс
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Сурет салу сабағы
14 слайд
Сурет салу сабағы
15 слайд
Қылқаламмен жұмыс
15 слайд
Қылқаламмен жұмыс
16 слайд
Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық
қабілетін дамыту бағытында жүргізілетін
жұмыстардың бірі -ойын
16 слайд
Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамыту бағытында жүргізілетін жұмыстардың бірі -ойын
17 слайд
17 слайд
18 слайд
Дидактикалық ойындар
18 слайд
Дидактикалық ойындар
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд
22 слайд
22 слайд
23 слайд
23 слайд
24 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ !!!
24 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!