Материалдар / Ойын түрлері

Ойын түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешіге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
579
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ойын!!!Ойын!!!

1 слайд
Ойын!!!Ойын!!!

1 слайд

Ойын!!!Ойын!!!

Балалар үшін ойынның маңызыБалалар үшін ойынның маңызы «Ойынсыз ақыл-ойдың қалыпты дамуы да жоқ «Ойынсыз ақыл-ойдың қалыпты д

2 слайд
Балалар үшін ойынның маңызыБалалар үшін ойынның маңызы «Ойынсыз ақыл-ойдың қалыпты дамуы да жоқ «Ойынсыз ақыл-ойдың қалыпты дамуы да жоқ және болуы да мүмкін емес. Ойын дүниеге және болуы да мүмкін емес. Ойын дүниеге қарай ашылған үлкен терезе сияқты, ол қарай ашылған үлкен терезе сияқты, ол арқылы баланың рухани сезімі жасампаз арқылы баланың рухани сезімі жасампаз өмірмен ұштасып, өзін қоршаған орта мен өмірмен ұштасып, өзін қоршаған орта мен дүние туралы түсінік алады.дүние туралы түсінік алады. Ойын дегеніміз – ұшқын білімге құштарлық Ойын дегеніміз – ұшқын білімге құштарлық пен еліктеудің маздап жанар оты».пен еліктеудің маздап жанар оты». В.А.Сухомлинский. В.А.Сухомлинский.

2 слайд

Балалар үшін ойынның маңызыБалалар үшін ойынның маңызы «Ойынсыз ақыл-ойдың қалыпты дамуы да жоқ «Ойынсыз ақыл-ойдың қалыпты дамуы да жоқ және болуы да мүмкін емес. Ойын дүниеге және болуы да мүмкін емес. Ойын дүниеге қарай ашылған үлкен терезе сияқты, ол қарай ашылған үлкен терезе сияқты, ол арқылы баланың рухани сезімі жасампаз арқылы баланың рухани сезімі жасампаз өмірмен ұштасып, өзін қоршаған орта мен өмірмен ұштасып, өзін қоршаған орта мен дүние туралы түсінік алады.дүние туралы түсінік алады. Ойын дегеніміз – ұшқын білімге құштарлық Ойын дегеніміз – ұшқын білімге құштарлық пен еліктеудің маздап жанар оты».пен еліктеудің маздап жанар оты». В.А.Сухомлинский. В.А.Сухомлинский.

Ойынның негізгі ерекшелігіОйынның негізгі ерекшелігі Балалар үн-түнсіз ойнамайды. Тіпті Балалар үн-түнсіз ойнамайды. Тіп

3 слайд
Ойынның негізгі ерекшелігіОйынның негізгі ерекшелігі Балалар үн-түнсіз ойнамайды. Тіпті Балалар үн-түнсіз ойнамайды. Тіпті бала жалғыз болғанның өзінде де бала жалғыз болғанның өзінде де сөйлесіп жүреді. Ойын процесінде сөйлесіп жүреді. Ойын процесінде сөйлесу қарым-қатынасы үлкен роль сөйлесу қарым-қатынасы үлкен роль атқарады. Сөйлесе жүріп, балалар атқарады. Сөйлесе жүріп, балалар пікірлесіп, әсер алып, ойынның түпкі пікірлесіп, әсер алып, ойынның түпкі ниеті мен мазмұнын анықтайды. ниеті мен мазмұнын анықтайды.

3 слайд

Ойынның негізгі ерекшелігіОйынның негізгі ерекшелігі Балалар үн-түнсіз ойнамайды. Тіпті Балалар үн-түнсіз ойнамайды. Тіпті бала жалғыз болғанның өзінде де бала жалғыз болғанның өзінде де сөйлесіп жүреді. Ойын процесінде сөйлесіп жүреді. Ойын процесінде сөйлесу қарым-қатынасы үлкен роль сөйлесу қарым-қатынасы үлкен роль атқарады. Сөйлесе жүріп, балалар атқарады. Сөйлесе жүріп, балалар пікірлесіп, әсер алып, ойынның түпкі пікірлесіп, әсер алып, ойынның түпкі ниеті мен мазмұнын анықтайды. ниеті мен мазмұнын анықтайды.

Дидактикалық ойындардағы Дидактикалық ойындардағы негізгі міндет негізгі міндет Балалардың ақыл-ойын дамыту, білім

4 слайд
Дидактикалық ойындардағы Дидактикалық ойындардағы негізгі міндет негізгі міндет  Балалардың ақыл-ойын дамыту, білімін Балалардың ақыл-ойын дамыту, білімін байыту.байыту. Дидактикалық ойын балалардың қоршаған Дидактикалық ойын балалардың қоршаған орта туралы түсінігін кеңейтеді, баланы орта туралы түсінігін кеңейтеді, баланы ойнай білуге баулып, ақыл-ой қызметін ойнай білуге баулып, ақыл-ой қызметін қалыптастырады, әрі адамгершілікке қалыптастырады, әрі адамгершілікке тәрбиелеу құралы болып табылады. тәрбиелеу құралы болып табылады. Дидактикалық ойынның ережелері балалардан Дидактикалық ойынның ережелері балалардан ұстамдылықты, тәртіптілікті қажет етеді. ұстамдылықты, тәртіптілікті қажет етеді. Баланың тілін дамытуда ауызекі сөйлеу, тілдің Баланың тілін дамытуда ауызекі сөйлеу, тілдің дыбысталу мәдениетіне тәрбиелеуде, дыбысталу мәдениетіне тәрбиелеуде, байланыстырып сөйлеу, сөздік қорын дамыту байланыстырып сөйлеу, сөздік қорын дамыту үшін сабақта және сабақтан тыс уақытта үшін сабақта және сабақтан тыс уақытта ойналатын дидактикалық ойындардың маңызы ойналатын дидактикалық ойындардың маңызы зор. зор.

4 слайд

Дидактикалық ойындардағы Дидактикалық ойындардағы негізгі міндет негізгі міндет  Балалардың ақыл-ойын дамыту, білімін Балалардың ақыл-ойын дамыту, білімін байыту.байыту. Дидактикалық ойын балалардың қоршаған Дидактикалық ойын балалардың қоршаған орта туралы түсінігін кеңейтеді, баланы орта туралы түсінігін кеңейтеді, баланы ойнай білуге баулып, ақыл-ой қызметін ойнай білуге баулып, ақыл-ой қызметін қалыптастырады, әрі адамгершілікке қалыптастырады, әрі адамгершілікке тәрбиелеу құралы болып табылады. тәрбиелеу құралы болып табылады. Дидактикалық ойынның ережелері балалардан Дидактикалық ойынның ережелері балалардан ұстамдылықты, тәртіптілікті қажет етеді. ұстамдылықты, тәртіптілікті қажет етеді. Баланың тілін дамытуда ауызекі сөйлеу, тілдің Баланың тілін дамытуда ауызекі сөйлеу, тілдің дыбысталу мәдениетіне тәрбиелеуде, дыбысталу мәдениетіне тәрбиелеуде, байланыстырып сөйлеу, сөздік қорын дамыту байланыстырып сөйлеу, сөздік қорын дамыту үшін сабақта және сабақтан тыс уақытта үшін сабақта және сабақтан тыс уақытта ойналатын дидактикалық ойындардың маңызы ойналатын дидактикалық ойындардың маңызы зор. зор.

Ойын түрлері!!!Ойын түрлері!!!

5 слайд
Ойын түрлері!!!Ойын түрлері!!!

5 слайд

Ойын түрлері!!!Ойын түрлері!!!

Мысықтың баласы доппен ойнайды!!! • Жапсыруға бейімдеу дағдыларын қалыптастыру үшін әр түрлі Жапсыруға бейімдеу дағдыларын

6 слайд
Мысықтың баласы доппен ойнайды!!! • Жапсыруға бейімдеу дағдыларын қалыптастыру үшін әр түрлі Жапсыруға бейімдеу дағдыларын қалыптастыру үшін әр түрлі ойындар ұйымдастыруға болады.ойындар ұйымдастыруға болады. Тақырыбы: мысықтың баласы доппен ойнайды.Тақырыбы: мысықтың баласы доппен ойнайды. Мақсаты: Дөңгелек формаларды фланелографта орналастыра білу Мақсаты: Дөңгелек формаларды фланелографта орналастыра білу дағдыларын қалыптастыру. Кеңістікті бағдарлауға бейімдеу. дағдыларын қалыптастыру. Кеңістікті бағдарлауға бейімдеу. Берілген тапсырмалар бойынша қимыл – қозғалысын жетілдіру.Берілген тапсырмалар бойынша қимыл – қозғалысын жетілдіру. Тәрбиеші балаларды дербес көркемөнер бұрышына шақырып, Тәрбиеші балаларды дербес көркемөнер бұрышына шақырып, балалардың назарын фланелографтағы мысықтың баласына балалардың назарын фланелографтағы мысықтың баласына аударады. Мысықтың баласының түр-түсі, дене мүшелерін аударады. Мысықтың баласының түр-түсі, дене мүшелерін сұрайды. әрі-бері қозғалтып жүргізудегі қандай дыбыс сұрайды. әрі-бері қозғалтып жүргізудегі қандай дыбыс шығаратынын балалар айтады. Мысықтың баласының сүт ішкісі шығаратынын балалар айтады. Мысықтың баласының сүт ішкісі келіп тұр екен. Міне, мына ыдыстағы сүтті алдына кояйық деп келіп тұр екен. Міне, мына ыдыстағы сүтті алдына кояйық деп мысықтың баласына сүт беретін ыдысты фланелографқа мысықтың баласына сүт беретін ыдысты фланелографқа орналастырады. Мысық, жан-жағына қарап ыдыс-тағы сүтті енді орналастырады. Мысық, жан-жағына қарап ыдыс-тағы сүтті енді көрді. Ол сүт ішкісі келіп тұр.көрді. Ол сүт ішкісі келіп тұр. Мысықтың баласы сүтті қайтіп ішеді, көргендерің барма?Мысықтың баласы сүтті қайтіп ішеді, көргендерің барма? Тәрбиеші: - Мысық қалай ішеді?Тәрбиеші: - Мысық қалай ішеді? Көзін жұмып көлгірсіп,Көзін жұмып көлгірсіп, Жалап-жалап ішеді.Жалап-жалап ішеді. Бәрін өзі білгірсіпБәрін өзі білгірсіп Санап-санап ішеді.Санап-санап ішеді. Себебі не сондағы?

6 слайд

Мысықтың баласы доппен ойнайды!!! • Жапсыруға бейімдеу дағдыларын қалыптастыру үшін әр түрлі Жапсыруға бейімдеу дағдыларын қалыптастыру үшін әр түрлі ойындар ұйымдастыруға болады.ойындар ұйымдастыруға болады. Тақырыбы: мысықтың баласы доппен ойнайды.Тақырыбы: мысықтың баласы доппен ойнайды. Мақсаты: Дөңгелек формаларды фланелографта орналастыра білу Мақсаты: Дөңгелек формаларды фланелографта орналастыра білу дағдыларын қалыптастыру. Кеңістікті бағдарлауға бейімдеу. дағдыларын қалыптастыру. Кеңістікті бағдарлауға бейімдеу. Берілген тапсырмалар бойынша қимыл – қозғалысын жетілдіру.Берілген тапсырмалар бойынша қимыл – қозғалысын жетілдіру. Тәрбиеші балаларды дербес көркемөнер бұрышына шақырып, Тәрбиеші балаларды дербес көркемөнер бұрышына шақырып, балалардың назарын фланелографтағы мысықтың баласына балалардың назарын фланелографтағы мысықтың баласына аударады. Мысықтың баласының түр-түсі, дене мүшелерін аударады. Мысықтың баласының түр-түсі, дене мүшелерін сұрайды. әрі-бері қозғалтып жүргізудегі қандай дыбыс сұрайды. әрі-бері қозғалтып жүргізудегі қандай дыбыс шығаратынын балалар айтады. Мысықтың баласының сүт ішкісі шығаратынын балалар айтады. Мысықтың баласының сүт ішкісі келіп тұр екен. Міне, мына ыдыстағы сүтті алдына кояйық деп келіп тұр екен. Міне, мына ыдыстағы сүтті алдына кояйық деп мысықтың баласына сүт беретін ыдысты фланелографқа мысықтың баласына сүт беретін ыдысты фланелографқа орналастырады. Мысық, жан-жағына қарап ыдыс-тағы сүтті енді орналастырады. Мысық, жан-жағына қарап ыдыс-тағы сүтті енді көрді. Ол сүт ішкісі келіп тұр.көрді. Ол сүт ішкісі келіп тұр. Мысықтың баласы сүтті қайтіп ішеді, көргендерің барма?Мысықтың баласы сүтті қайтіп ішеді, көргендерің барма? Тәрбиеші: - Мысық қалай ішеді?Тәрбиеші: - Мысық қалай ішеді? Көзін жұмып көлгірсіп,Көзін жұмып көлгірсіп, Жалап-жалап ішеді.Жалап-жалап ішеді. Бәрін өзі білгірсіпБәрін өзі білгірсіп Санап-санап ішеді.Санап-санап ішеді. Себебі не сондағы?

Сонша сараң болғаны – деп айтып тұрып сүт ішкізгендей болады. Енді, әбден тойып болған соң ойнағысы келді. Мысықтың баласы н

7 слайд
Сонша сараң болғаны – деп айтып тұрып сүт ішкізгендей болады. Енді, әбден тойып болған соң ойнағысы келді. Мысықтың баласы немен ойнайды. Балалар шумақ жіппен, доппен, т.б. айтуы мүмкін. «Доппен қалай ойнайды екен қане, бәріміз қазір көрейік». Балалар айнала қоршап тұрған үстел үстінде допты кезек-кезек қолдарымен әрі-бері қозғалтып көреді. Ал, мысықтың баласы допты қозғалтады, тәрбиеші дөңгелекті фланелографқа қойып мысықтың баласының аяғын тигізеді де, дөңгелекті оңға қарай жылжытып қояды. Доп бір орнында тұрмайды, оны соқса жоғары көтеріледі, кім көрсетеді, доп жоғары қарай қалай ұшады.балалардың біреуі дөңгелекті жоғарыға орналастырады. Бірнеше дөңгелектерді қойып мысық аяғын тигізеді, балаларға доп жоғары ұшты, оң жаққа, сол жаққа, төменге түсті деп нұсқау береді, балалар орналастырады, өзі мысықтың баласын доптарды қозғалтқанын көрсетіп, балалардың өздеріне ойын процесін жалғастыруды ұсынады да, басшылық етеді. Доптардың түстерін сұрап, қызыл доп жоғары ұшты, көк доп оңға қарай домалады, т.б. балалар қимыл-әрекетті айта тұрып, тапсырмаларды орындауын қадағалайды. Балалар кеңістікте доптарды әрі-бері қозғалта орналастыруды меңгергеннен кейін, мысықтың баласы доппен ойнап шаршап қалды, енді сендер доппен қайтіп ойнайсыңдар екен соны көргісі келеді дейді. «Менің көңілді добым» ойыны ойналады. Добым менің, добым менің, Өзің неткен көңілді едің, Зымырайсың қутыңдайсың Бірақ менен құтылмайсың – Деп, допты жерге соғып, балалар доппен бірге секіреді. Ойын соңынан мысықтың баласы балалардың іс-әрекетін мадақтап, қорытынды жасалады.

7 слайд

Сонша сараң болғаны – деп айтып тұрып сүт ішкізгендей болады. Енді, әбден тойып болған соң ойнағысы келді. Мысықтың баласы немен ойнайды. Балалар шумақ жіппен, доппен, т.б. айтуы мүмкін. «Доппен қалай ойнайды екен қане, бәріміз қазір көрейік». Балалар айнала қоршап тұрған үстел үстінде допты кезек-кезек қолдарымен әрі-бері қозғалтып көреді. Ал, мысықтың баласы допты қозғалтады, тәрбиеші дөңгелекті фланелографқа қойып мысықтың баласының аяғын тигізеді де, дөңгелекті оңға қарай жылжытып қояды. Доп бір орнында тұрмайды, оны соқса жоғары көтеріледі, кім көрсетеді, доп жоғары қарай қалай ұшады.балалардың біреуі дөңгелекті жоғарыға орналастырады. Бірнеше дөңгелектерді қойып мысық аяғын тигізеді, балаларға доп жоғары ұшты, оң жаққа, сол жаққа, төменге түсті деп нұсқау береді, балалар орналастырады, өзі мысықтың баласын доптарды қозғалтқанын көрсетіп, балалардың өздеріне ойын процесін жалғастыруды ұсынады да, басшылық етеді. Доптардың түстерін сұрап, қызыл доп жоғары ұшты, көк доп оңға қарай домалады, т.б. балалар қимыл-әрекетті айта тұрып, тапсырмаларды орындауын қадағалайды. Балалар кеңістікте доптарды әрі-бері қозғалта орналастыруды меңгергеннен кейін, мысықтың баласы доппен ойнап шаршап қалды, енді сендер доппен қайтіп ойнайсыңдар екен соны көргісі келеді дейді. «Менің көңілді добым» ойыны ойналады. Добым менің, добым менің, Өзің неткен көңілді едің, Зымырайсың қутыңдайсың Бірақ менен құтылмайсың – Деп, допты жерге соғып, балалар доппен бірге секіреді. Ойын соңынан мысықтың баласы балалардың іс-әрекетін мадақтап, қорытынды жасалады.

«Самолеттер ұшып жүр» ойыны.«Самолеттер ұшып жүр» ойыны. Мақсаты: фланелографта жоғары жағын, төменгі бөлігін Мақсаты: фланел

8 слайд
«Самолеттер ұшып жүр» ойыны.«Самолеттер ұшып жүр» ойыны. Мақсаты: фланелографта жоғары жағын, төменгі бөлігін Мақсаты: фланелографта жоғары жағын, төменгі бөлігін ажырата самолеттерді бірінен соң бірін тізбектей ұшыру. ажырата самолеттерді бірінен соң бірін тізбектей ұшыру. Жерге қонғанын бейнелеу. Желімсіз жапсыру дағдыларын Жерге қонғанын бейнелеу. Желімсіз жапсыру дағдыларын қалыптастыру.қалыптастыру. Барысы. Тәрбиеші балаларға қағаздан жасалған Барысы. Тәрбиеші балаларға қағаздан жасалған самолеттерді ұшырып ойнатады. Бұдан кейін дербес самолеттерді ұшырып ойнатады. Бұдан кейін дербес көркемөнер бұрышына жинап фланелографқа назар аударып көркемөнер бұрышына жинап фланелографқа назар аударып оның алдында столда көп самолеттер ұшуға дайындалып оның алдында столда көп самолеттер ұшуға дайындалып тұр. Қане, сендер барлықтарың ұшқыш боласыңдар. Мына тұр. Қане, сендер барлықтарың ұшқыш боласыңдар. Мына самолеттерді ұшырамыз. Самолет аспанға көтерілді. өзі самолеттерді ұшырамыз. Самолет аспанға көтерілді. өзі көрсетеді. Қалған самолеттерді балалар бір-бірлеп алып көрсетеді. Қалған самолеттерді балалар бір-бірлеп алып аспанда тізбектеле ұшқанын бейнелеп аспанда тізбектеле ұшқанын бейнелеп «жапсырып»орналастырады. Тәрбиеші самолет «ұшты», «жапсырып»орналастырады. Тәрбиеші самолет «ұшты», «қонды» деген тапсырмасы бойынша балалар іс-әрекетті «қонды» деген тапсырмасы бойынша балалар іс-әрекетті орындайды. Фланелограф бетінде дұрыс орналастыра орындайды. Фланелограф бетінде дұрыс орналастыра білулеріне, бір-біріне кедергі жасамай тапсырманы білулеріне, бір-біріне кедергі жасамай тапсырманы орындауын қадағалайды. Балалар жұмыстарын талдап, орындауын қадағалайды. Балалар жұмыстарын талдап, бекітіп, қорытынды жасайды.бекітіп, қорытынды жасайды.

8 слайд

«Самолеттер ұшып жүр» ойыны.«Самолеттер ұшып жүр» ойыны. Мақсаты: фланелографта жоғары жағын, төменгі бөлігін Мақсаты: фланелографта жоғары жағын, төменгі бөлігін ажырата самолеттерді бірінен соң бірін тізбектей ұшыру. ажырата самолеттерді бірінен соң бірін тізбектей ұшыру. Жерге қонғанын бейнелеу. Желімсіз жапсыру дағдыларын Жерге қонғанын бейнелеу. Желімсіз жапсыру дағдыларын қалыптастыру.қалыптастыру. Барысы. Тәрбиеші балаларға қағаздан жасалған Барысы. Тәрбиеші балаларға қағаздан жасалған самолеттерді ұшырып ойнатады. Бұдан кейін дербес самолеттерді ұшырып ойнатады. Бұдан кейін дербес көркемөнер бұрышына жинап фланелографқа назар аударып көркемөнер бұрышына жинап фланелографқа назар аударып оның алдында столда көп самолеттер ұшуға дайындалып оның алдында столда көп самолеттер ұшуға дайындалып тұр. Қане, сендер барлықтарың ұшқыш боласыңдар. Мына тұр. Қане, сендер барлықтарың ұшқыш боласыңдар. Мына самолеттерді ұшырамыз. Самолет аспанға көтерілді. өзі самолеттерді ұшырамыз. Самолет аспанға көтерілді. өзі көрсетеді. Қалған самолеттерді балалар бір-бірлеп алып көрсетеді. Қалған самолеттерді балалар бір-бірлеп алып аспанда тізбектеле ұшқанын бейнелеп аспанда тізбектеле ұшқанын бейнелеп «жапсырып»орналастырады. Тәрбиеші самолет «ұшты», «жапсырып»орналастырады. Тәрбиеші самолет «ұшты», «қонды» деген тапсырмасы бойынша балалар іс-әрекетті «қонды» деген тапсырмасы бойынша балалар іс-әрекетті орындайды. Фланелограф бетінде дұрыс орналастыра орындайды. Фланелограф бетінде дұрыс орналастыра білулеріне, бір-біріне кедергі жасамай тапсырманы білулеріне, бір-біріне кедергі жасамай тапсырманы орындауын қадағалайды. Балалар жұмыстарын талдап, орындауын қадағалайды. Балалар жұмыстарын талдап, бекітіп, қорытынды жасайды.бекітіп, қорытынды жасайды.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ