Материалдар / Ойын түрлері және оның ерекшеліктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойын түрлері және оның ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешіге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
1121
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Ойын Ойын балалардың негізгі балалардың негізгі іс әрекеті ретіндеіс әрекеті ретінде Психологиялық, анатомиялық, Психологиялық

2 слайд
Ойын Ойын балалардың негізгі балалардың негізгі іс әрекеті ретіндеіс әрекеті ретінде Психологиялық, анатомиялық, Психологиялық, анатомиялық, физиологиялық, педагогикалық физиологиялық, педагогикалық маңызы зор маңызы зор қызметтер атқарадықызметтер атқарады..

2 слайд

Ойын Ойын балалардың негізгі балалардың негізгі іс әрекеті ретіндеіс әрекеті ретінде Психологиялық, анатомиялық, Психологиялық, анатомиялық, физиологиялық, педагогикалық физиологиялық, педагогикалық маңызы зор маңызы зор қызметтер атқарадықызметтер атқарады..

Ойын Баланың даму құралы,Баланың даму құралы, таным көзі, білімдік, таным көзі, білімдік, тәрбиелік, дамытушылық тәрбиелік,

3 слайд
Ойын Баланың даму құралы,Баланың даму құралы, таным көзі, білімдік, таным көзі, білімдік, тәрбиелік, дамытушылық тәрбиелік, дамытушылық мәнге ие бола отырып, мәнге ие бола отырып, адамның жеке тұлға адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуына ретінде қалыптасуына ықпал етеді.ықпал етеді.

3 слайд

Ойын Баланың даму құралы,Баланың даму құралы, таным көзі, білімдік, таным көзі, білімдік, тәрбиелік, дамытушылық тәрбиелік, дамытушылық мәнге ие бола отырып, мәнге ие бола отырып, адамның жеке тұлға адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуына ретінде қалыптасуына ықпал етеді.ықпал етеді.

Ойынды әрбір адам ойнап өседі,Ойынды әрбір адам ойнап өседі, ойынды көп ойнаған адамныңойынды көп ойнаған адамның дүниетанымы ке

4 слайд
Ойынды әрбір адам ойнап өседі,Ойынды әрбір адам ойнап өседі, ойынды көп ойнаған адамныңойынды көп ойнаған адамның дүниетанымы кең, жаны таза, жүрегі нәзік, дүниетанымы кең, жаны таза, жүрегі нәзік, нағыз сезімтал тұлға болмақ. Әрине, нағыз сезімтал тұлға болмақ. Әрине, ойын адамның дамуына, қалыптасуынаойын адамның дамуына, қалыптасуына әртүрлі әсер береді. Кей бала ойынды әртүрлі әсер береді. Кей бала ойынды шынайы өмірді бейнелесе, шынайы өмірді бейнелесе, кей бала ішкі сезімін білдіреді.кей бала ішкі сезімін білдіреді.

4 слайд

Ойынды әрбір адам ойнап өседі,Ойынды әрбір адам ойнап өседі, ойынды көп ойнаған адамныңойынды көп ойнаған адамның дүниетанымы кең, жаны таза, жүрегі нәзік, дүниетанымы кең, жаны таза, жүрегі нәзік, нағыз сезімтал тұлға болмақ. Әрине, нағыз сезімтал тұлға болмақ. Әрине, ойын адамның дамуына, қалыптасуынаойын адамның дамуына, қалыптасуына әртүрлі әсер береді. Кей бала ойынды әртүрлі әсер береді. Кей бала ойынды шынайы өмірді бейнелесе, шынайы өмірді бейнелесе, кей бала ішкі сезімін білдіреді.кей бала ішкі сезімін білдіреді.

Ойынның дамуына жәнеОйынның дамуына және баланың ойынға араласуына баланың ойынға араласуына әсер ететін факторлар өте көпәсе

5 слайд
Ойынның дамуына жәнеОйынның дамуына және баланың ойынға араласуына баланың ойынға араласуына әсер ететін факторлар өте көпәсер ететін факторлар өте көп Мысалы, үлкендердің ойынға Мысалы, үлкендердің ойынға басшылық жасауы, ойыншықтар,басшылық жасауы, ойыншықтар, баланың өсетін ортасы, балалар баланың өсетін ортасы, балалар ұжымы, баланың тәрбиесі т.б. ұжымы, баланың тәрбиесі т.б. Дегенмен де ойын тек әрекет емес, Дегенмен де ойын тек әрекет емес, балардың да, үлкендердің балардың да, үлкендердің де қызығушылық әрекеті. де қызығушылық әрекеті. Балалар тұрмақ, үлкен адамдар Балалар тұрмақ, үлкен адамдар да әлі күнге дейін ойнайды, да әлі күнге дейін ойнайды, ойынның түрлері өте көп.ойынның түрлері өте көп.

5 слайд

Ойынның дамуына жәнеОйынның дамуына және баланың ойынға араласуына баланың ойынға араласуына әсер ететін факторлар өте көпәсер ететін факторлар өте көп Мысалы, үлкендердің ойынға Мысалы, үлкендердің ойынға басшылық жасауы, ойыншықтар,басшылық жасауы, ойыншықтар, баланың өсетін ортасы, балалар баланың өсетін ортасы, балалар ұжымы, баланың тәрбиесі т.б. ұжымы, баланың тәрбиесі т.б. Дегенмен де ойын тек әрекет емес, Дегенмен де ойын тек әрекет емес, балардың да, үлкендердің балардың да, үлкендердің де қызығушылық әрекеті. де қызығушылық әрекеті. Балалар тұрмақ, үлкен адамдар Балалар тұрмақ, үлкен адамдар да әлі күнге дейін ойнайды, да әлі күнге дейін ойнайды, ойынның түрлері өте көп.ойынның түрлері өте көп.

Балалар ойынына талдау Балалар ойынына талдау жасайтын болсақжасайтын болсақ оның өзгеріп отыруы балалардың жас және оның өзге

6 слайд
Балалар ойынына талдау Балалар ойынына талдау жасайтын болсақжасайтын болсақ оның өзгеріп отыруы балалардың жас және оның өзгеріп отыруы балалардың жас және жеке дара ерекшеліктеріне байланысты. Мысалы, жеке дара ерекшеліктеріне байланысты. Мысалы, сюжеттік рөлді, қимыл-қозғалыс, драматизациялық, сюжеттік рөлді, қимыл-қозғалыс, драматизациялық, музыкалық, дидактикалық, құрастыру, ұлттық, музыкалық, дидактикалық, құрастыру, ұлттық, спорттық, дамытушы ойындардың түрлері бар. спорттық, дамытушы ойындардың түрлері бар. Әрқайсысының өзіндік мәні, ерекшеліктері, мазмұны, Әрқайсысының өзіндік мәні, ерекшеліктері, мазмұны, ережелері, тәртібі, білімдік, тәрбиелік, дамытушылық ережелері, тәртібі, білімдік, тәрбиелік, дамытушылық функциялары бар. Оның әрқайсысына жеке функциялары бар. Оның әрқайсысына жеке тоқталатын болсақ, сюжеттік рөлді ойындар тоқталатын болсақ, сюжеттік рөлді ойындар ойынның алғашқы танымы десек, артық болмас.ойынның алғашқы танымы десек, артық болмас.

6 слайд

Балалар ойынына талдау Балалар ойынына талдау жасайтын болсақжасайтын болсақ оның өзгеріп отыруы балалардың жас және оның өзгеріп отыруы балалардың жас және жеке дара ерекшеліктеріне байланысты. Мысалы, жеке дара ерекшеліктеріне байланысты. Мысалы, сюжеттік рөлді, қимыл-қозғалыс, драматизациялық, сюжеттік рөлді, қимыл-қозғалыс, драматизациялық, музыкалық, дидактикалық, құрастыру, ұлттық, музыкалық, дидактикалық, құрастыру, ұлттық, спорттық, дамытушы ойындардың түрлері бар. спорттық, дамытушы ойындардың түрлері бар. Әрқайсысының өзіндік мәні, ерекшеліктері, мазмұны, Әрқайсысының өзіндік мәні, ерекшеліктері, мазмұны, ережелері, тәртібі, білімдік, тәрбиелік, дамытушылық ережелері, тәртібі, білімдік, тәрбиелік, дамытушылық функциялары бар. Оның әрқайсысына жеке функциялары бар. Оның әрқайсысына жеке тоқталатын болсақ, сюжеттік рөлді ойындар тоқталатын болсақ, сюжеттік рөлді ойындар ойынның алғашқы танымы десек, артық болмас.ойынның алғашқы танымы десек, артық болмас.

Балалар ойындарының тәрбиелік маңызын жоғары бағалай келіп, А. С. Макаренко былай деп жазды “Бала өмірінде ойынның маңызы зор

7 слайд
Балалар ойындарының тәрбиелік маңызын жоғары бағалай келіп, А. С. Макаренко былай деп жазды “Бала өмірінде ойынның маңызы зор, ересек адам үшін еңбектің, жұмыстың, қызметтің қандай маңызы болса, нақ сондай маңызы бар. Бала ойында қандай болса, өскен соң жұмыста да көп жағынан сондай болады. Сондықтан келешек қайраткерді тәрбиелеу алдымен ойында басталады”.

7 слайд

Балалар ойындарының тәрбиелік маңызын жоғары бағалай келіп, А. С. Макаренко былай деп жазды “Бала өмірінде ойынның маңызы зор, ересек адам үшін еңбектің, жұмыстың, қызметтің қандай маңызы болса, нақ сондай маңызы бар. Бала ойында қандай болса, өскен соң жұмыста да көп жағынан сондай болады. Сондықтан келешек қайраткерді тәрбиелеу алдымен ойында басталады”.

Мысалы, сюжеттік-рөлді ойындарМысалы, сюжеттік-рөлді ойындар Ойынның негізгі ерекшелігі ол балалардың Ойынның негізгі ерекшелігі

8 слайд
Мысалы, сюжеттік-рөлді ойындарМысалы, сюжеттік-рөлді ойындар Ойынның негізгі ерекшелігі ол балалардың Ойынның негізгі ерекшелігі ол балалардың қоршаған өмірді – адамдардың қимылын, қоршаған өмірді – адамдардың қимылын, іс-әрекетерін бейнелеуболып табылады. іс-әрекетерін бейнелеуболып табылады. Ойында бөлме теңіз, аспан кеңістігі де,Ойында бөлме теңіз, аспан кеңістігі де, темір жол вагоны да болуы мүмкін. темір жол вагоны да болуы мүмкін. Балалар жағдайға ойынның өздері Балалар жағдайға ойынның өздері ойлаған түпкі ниеті мен мазмұнынаойлаған түпкі ниеті мен мазмұнына лайықты маңыз береді.лайықты маңыз береді.

8 слайд

Мысалы, сюжеттік-рөлді ойындарМысалы, сюжеттік-рөлді ойындар Ойынның негізгі ерекшелігі ол балалардың Ойынның негізгі ерекшелігі ол балалардың қоршаған өмірді – адамдардың қимылын, қоршаған өмірді – адамдардың қимылын, іс-әрекетерін бейнелеуболып табылады. іс-әрекетерін бейнелеуболып табылады. Ойында бөлме теңіз, аспан кеңістігі де,Ойында бөлме теңіз, аспан кеңістігі де, темір жол вагоны да болуы мүмкін. темір жол вагоны да болуы мүмкін. Балалар жағдайға ойынның өздері Балалар жағдайға ойынның өздері ойлаған түпкі ниеті мен мазмұнынаойлаған түпкі ниеті мен мазмұнына лайықты маңыз береді.лайықты маңыз береді.

Ойын іс-әрекетініңОйын іс-әрекетінің тағы бір ерекшелігітағы бір ерекшелігі онын әрекеттік сипаты.балалар онын әрекеттік сипат

9 слайд
Ойын іс-әрекетініңОйын іс-әрекетінің тағы бір ерекшелігітағы бір ерекшелігі онын әрекеттік сипаты.балалар онын әрекеттік сипаты.балалар ойын шығарушылар, ойынды жасаушылар ойын шығарушылар, ойынды жасаушылар болып табылады. Олар ойында өздеріне болып табылады. Олар ойында өздеріне мәлім өмір құбылыстарымен оқиғалары мәлім өмір құбылыстарымен оқиғалары туралы білімдерін бейнелейді, оларға туралы білімдерін бейнелейді, оларға өзінің қатынасын білдіреді. Балалар ойынының өзінің қатынасын білдіреді. Балалар ойынының ерекшелігі сондай-ақ бейненің, ойын әрекеті мен ерекшелігі сондай-ақ бейненің, ойын әрекеті мен сөздің ұштасуымен өзара байланыстылығында. сөздің ұштасуымен өзара байланыстылығында. Бұл оның сыртқы белгісі емес, шын мәні. Бұл оның сыртқы белгісі емес, шын мәні. Ойында бала өзі бейнелеген қаһарманның Ойында бала өзі бейнелеген қаһарманның іс-әрекетімен, сезімімен тыныстайды. іс-әрекетімен, сезімімен тыныстайды. Кейде бейненің баланы баурап әкететіні Кейде бейненің баланы баурап әкететіні соншалық, ол тіпті өзін әдеттегідей соншалық, ол тіпті өзін әдеттегідей шақырғанға жауап та қатпайды.шақырғанға жауап та қатпайды.

9 слайд

Ойын іс-әрекетініңОйын іс-әрекетінің тағы бір ерекшелігітағы бір ерекшелігі онын әрекеттік сипаты.балалар онын әрекеттік сипаты.балалар ойын шығарушылар, ойынды жасаушылар ойын шығарушылар, ойынды жасаушылар болып табылады. Олар ойында өздеріне болып табылады. Олар ойында өздеріне мәлім өмір құбылыстарымен оқиғалары мәлім өмір құбылыстарымен оқиғалары туралы білімдерін бейнелейді, оларға туралы білімдерін бейнелейді, оларға өзінің қатынасын білдіреді. Балалар ойынының өзінің қатынасын білдіреді. Балалар ойынының ерекшелігі сондай-ақ бейненің, ойын әрекеті мен ерекшелігі сондай-ақ бейненің, ойын әрекеті мен сөздің ұштасуымен өзара байланыстылығында. сөздің ұштасуымен өзара байланыстылығында. Бұл оның сыртқы белгісі емес, шын мәні. Бұл оның сыртқы белгісі емес, шын мәні. Ойында бала өзі бейнелеген қаһарманның Ойында бала өзі бейнелеген қаһарманның іс-әрекетімен, сезімімен тыныстайды. іс-әрекетімен, сезімімен тыныстайды. Кейде бейненің баланы баурап әкететіні Кейде бейненің баланы баурап әкететіні соншалық, ол тіпті өзін әдеттегідей соншалық, ол тіпті өзін әдеттегідей шақырғанға жауап та қатпайды.шақырғанға жауап та қатпайды.

Бала үн-түнсіз ойнамайды Тіпті бала жалғыз болғанның өзінде ойыншықтармен сөйлесіп жүреді. Ойынға қиялдағы қатысушылармен әңг

10 слайд
Бала үн-түнсіз ойнамайды Тіпті бала жалғыз болғанның өзінде ойыншықтармен сөйлесіп жүреді. Ойынға қиялдағы қатысушылармен әңгімелеседі, өзі мен мамасы үшін, науқас кісі мен дәрігер үшін сөйлеседі және т.б. Сөз нақ бір ойын әрекетін сүйемелдеуші болып табылады, бейнені, оған баланың өз қатынасын толығырақ ашады.

10 слайд

Бала үн-түнсіз ойнамайды Тіпті бала жалғыз болғанның өзінде ойыншықтармен сөйлесіп жүреді. Ойынға қиялдағы қатысушылармен әңгімелеседі, өзі мен мамасы үшін, науқас кісі мен дәрігер үшін сөйлеседі және т.б. Сөз нақ бір ойын әрекетін сүйемелдеуші болып табылады, бейнені, оған баланың өз қатынасын толығырақ ашады.