Ойыншығыма арналған бесік жыры
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ тақырыбы:
Ойыншығыма арналған бесік жыры
Оқу мақсаты: 2.2.1.2. Қарапайым музыкалық
шығармашылық жұмыстарды
шығару үшін музыкалық
көркемдеуіш құралдарды қолдану.
Барлық
оқушылар Сабақ мақсаты:
Оқушылардың
басым бөлігі Кейбір
оқушыларда
Әннің мазмұнын
түсінеді. Оқушылар ән тыңдап оның
мазмұнын айта алады.
Берілген тапсырмаларды
орындайды Әннің мазмұнын талдап өз пікірін
айта алады.
Топпен және жеке ән айтады.№ 131 ЖОМ Музыка пән мұғалімі Байбосынова Замзагул
Шынарбекқызы
1 слайд
Сабақ тақырыбы: Ойыншығыма арналған бесік жыры Оқу мақсаты: 2.2.1.2. Қарапайым музыкалық шығармашылық жұмыстарды шығару үшін музыкалық көркемдеуіш құралдарды қолдану. Барлық оқушылар Сабақ мақсаты: Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушыларда Әннің мазмұнын түсінеді. Оқушылар ән тыңдап оның мазмұнын айта алады. Берілген тапсырмаларды орындайды Әннің мазмұнын талдап өз пікірін айта алады. Топпен және жеке ән айтады.№ 131 ЖОМ Музыка пән мұғалімі Байбосынова Замзагул Шынарбекқызы
2 слайд
Тілдік мақсат Әнді тыңдап мазмұнын айтады
Музыканың көркемдеуіш құралдарын анықтайды.
Әнге қатысты сұрақтарға жауап береді.
Музыкалық аспаптардың дыбыс бояуын
ажаратады.
Құндылықтарға баулу Оқушылардың жұмыстарын орындай
отырып,топтық,жеке жұмыс жасау кезінде
оқушыларды бірлесіп жұмыс жасауға,бір-бірінің
пікірін құрмеуге, ізденушілікке,қоршаған
ортаны,өсімдіктерді қорғауға тәрбиелеу.
Пәнаралық
байланыс
Музыка,қазақ тілі. П әнге қатысты пән лексикасы мен
терминалогиясы.
Екпін,ырғақ,дыбыс биіктігі,дыбыс күші.
Форте-қатты,пиано-ақырынБағалау критерийлері
2 слайд
Тілдік мақсат Әнді тыңдап мазмұнын айтады Музыканың көркемдеуіш құралдарын анықтайды. Әнге қатысты сұрақтарға жауап береді. Музыкалық аспаптардың дыбыс бояуын ажаратады. Құндылықтарға баулу Оқушылардың жұмыстарын орындай отырып,топтық,жеке жұмыс жасау кезінде оқушыларды бірлесіп жұмыс жасауға,бір-бірінің пікірін құрмеуге, ізденушілікке,қоршаған ортаны,өсімдіктерді қорғауға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Музыка,қазақ тілі. П әнге қатысты пән лексикасы мен терминалогиясы. Екпін,ырғақ,дыбыс биіктігі,дыбыс күші. Форте-қатты,пиано-ақырынБағалау критерийлері
3 слайд
«Шаттық шеңбер»
әдісі арқылы жаңа
сабақты түсіну
деңгейін арттыруға
ықпал
етеді.Оқушыларда
ойлау,жазылым
дағдысы артады.
Жаңа сабақты
меңгергендігін айқындау
мақсатында «БББ» әдісіін
жүргіземін. Оқушылардың
тақырыпты меңгеру
дәрежесін білу мақсатында.
«Бір сөзбен» әдісі арқылы
оқушылар жаңа термин
сөздерді білу мақсатында өз
бетінше жеке жұмыс
жасауға,ойлау дағдысын
қалыптастыруға үйретеді
және а йтылым,тыңдалым,
дағдылары қалыптасады. Белсенді оқу
әдістері
«Ойлан тап» әдісін
пайдалану барысында
оқушылар постер қорғау
арқылы топпен бірлесіп
жұмыс жасауға
айтылым,тыңдалым,жаз
ылым,бірін-бірі бағалау
дағдысы дамиды. «Менен сұрақ сізден
жауап » әдісімен
оқушылардың есте
сақтау,ойлау дәрежесі
артады,айтылым,тыңдал
ым дағдысы дамиды.«Санамақ әді сі» арқылы
топқа бөлеміз. Бұл әдістің
пайдасы оқушылар бірлесіп
топпен жұмыс жасауға
үйренеді.
3 слайд
«Шаттық шеңбер» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіну деңгейін арттыруға ықпал етеді.Оқушыларда ойлау,жазылым дағдысы артады. Жаңа сабақты меңгергендігін айқындау мақсатында «БББ» әдісіін жүргіземін. Оқушылардың тақырыпты меңгеру дәрежесін білу мақсатында. «Бір сөзбен» әдісі арқылы оқушылар жаңа термин сөздерді білу мақсатында өз бетінше жеке жұмыс жасауға,ойлау дағдысын қалыптастыруға үйретеді және а йтылым,тыңдалым, дағдылары қалыптасады. Белсенді оқу әдістері «Ойлан тап» әдісін пайдалану барысында оқушылар постер қорғау арқылы топпен бірлесіп жұмыс жасауға айтылым,тыңдалым,жаз ылым,бірін-бірі бағалау дағдысы дамиды. «Менен сұрақ сізден жауап » әдісімен оқушылардың есте сақтау,ойлау дәрежесі артады,айтылым,тыңдал ым дағдысы дамиды.«Санамақ әді сі» арқылы топқа бөлеміз. Бұл әдістің пайдасы оқушылар бірлесіп топпен жұмыс жасауға үйренеді.
4 слайд
Саралау әдісі
Әннің мазмұнын
түсінеді. Оқушылар ән
тыңдап .,оның
мазмұнын айталады Әннің мазмұнын
талдап,өз пікірін
айталады
«Менен сұрақ
сізден
жауап» әдісі
арқылы әннің
мазмұнын сұрау
«Ойлан тап» әдісі
1-топ.
Әннің дыбыс
күшін,екпінің,ырғағын
анықтайды.
2-топ.
Оқушылар ән
тыңдап,оның мазмұнын
айталады
3-топ
Әннің мазмұнын
талдап,өз пікірін
айталады « Бір сөзбен» әдісі
оқушыларға
тақырыпқа
байланысты термин
сөздер беріп, нақты
жауап аламын.
4 слайд
Саралау әдісі Әннің мазмұнын түсінеді. Оқушылар ән тыңдап .,оның мазмұнын айталады Әннің мазмұнын талдап,өз пікірін айталады «Менен сұрақ сізден жауап» әдісі арқылы әннің мазмұнын сұрау «Ойлан тап» әдісі 1-топ. Әннің дыбыс күшін,екпінің,ырғағын анықтайды. 2-топ. Оқушылар ән тыңдап,оның мазмұнын айталады 3-топ Әннің мазмұнын талдап,өз пікірін айталады « Бір сөзбен» әдісі оқушыларға тақырыпқа байланысты термин сөздер беріп, нақты жауап аламын.
5 слайд
Менен сұрақ
сізден
жауап»әдісі
«Ойлан тап» әдісі
«Бір сөзбен»әдісі БағалауДескриптор
Тапсырма
Әнді тыңдап мазмұнын айтады.
Әннің мазмұнына қатысты сөз сөз
тіркестерін жазады.
Бала уату әніне суретке қарап музыка
таңдайды .
Кері байланыс.
Білім қоржынына
оқушылар «Б.Б.Б.» әдісі
арқылы стикерге жазып
салады.
5 слайд
Менен сұрақ сізден жауап»әдісі «Ойлан тап» әдісі «Бір сөзбен»әдісі БағалауДескриптор Тапсырма Әнді тыңдап мазмұнын айтады. Әннің мазмұнына қатысты сөз сөз тіркестерін жазады. Бала уату әніне суретке қарап музыка таңдайды . Кері байланыс. Білім қоржынына оқушылар «Б.Б.Б.» әдісі арқылы стикерге жазып салады.