Оксидтертердің қасиеттерін зерттеу

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Оксидтертердің қасиеттерін зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
оксид туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Аялы алақан» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнату. «Микроскоп», «Лупа» суреттері түсі бойынша

#1 слайд
«Аялы алақан» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнату. «Микроскоп», «Лупа» суреттері түсі бойынша 2 топқа бірігеді

1 слайд

«Аялы алақан» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнату. «Микроскоп», «Лупа» суреттері түсі бойынша 2 топқа бірігеді

Үй тапсырмасы

#2 слайд
Үй тапсырмасы

2 слайд

Үй тапсырмасы

«Суретті сөйлет!» тәсілі

#3 слайд
«Суретті сөйлет!» тәсілі

3 слайд

«Суретті сөйлет!» тәсілі

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ПӘНІ: ЖАРАТЫЛЫСТАНУ СЫНЫБЫ: 6 Зерттеу сұрағы

#4 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ПӘНІ: ЖАРАТЫЛЫСТАНУ СЫНЫБЫ: 6 Зерттеу сұрағы

4 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ПӘНІ: ЖАРАТЫЛЫСТАНУ СЫНЫБЫ: 6 Зерттеу сұрағы

Оқу мақсаты:  6.1.2.1 тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау Сабақтың мақсаты: Білім алушылар тәу

#5 слайд
Оқу мақсаты:  6.1.2.1 тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау Сабақтың мақсаты: Білім алушылар тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтауды үйренеді

5 слайд

Оқу мақсаты:  6.1.2.1 тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау Сабақтың мақсаты: Білім алушылар тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтауды үйренеді

Топтық жұмыс. «Ойлан,бөліс, талда» әдісі арқылы 1-топқа «Бізді қоршаған әлемдегі себеп пен салдар» 2-топқа «Күрделі таб

#6 слайд
Топтық жұмыс. «Ойлан,бөліс, талда» әдісі арқылы 1-топқа «Бізді қоршаған әлемдегі себеп пен салдар» 2-топқа «Күрделі табиғи себептер мен салдар» туралы

6 слайд

Топтық жұмыс. «Ойлан,бөліс, талда» әдісі арқылы 1-топқа «Бізді қоршаған әлемдегі себеп пен салдар» 2-топқа «Күрделі табиғи себептер мен салдар» туралы

1-тапсырма. «Суретті зерделе» тәсілі Суретке талдау жасаңдар: Қар көшкінінің пайда болуына не себеп болды? Қайсысы

#7 слайд
1-тапсырма. «Суретті зерделе» тәсілі Суретке талдау жасаңдар: Қар көшкінінің пайда болуына не себеп болды? Қайсысы себеп, қайсысы салдар екенін анықтаңдар. Себебі: Салдары: Дескриптор Ұпай Қар көшкінінің пайда болуына себебін анықтайды; 2 Қар көшкінінің салдарын анықтайды; 2 Барлығы: 4

7 слайд

1-тапсырма. «Суретті зерделе» тәсілі Суретке талдау жасаңдар: Қар көшкінінің пайда болуына не себеп болды? Қайсысы себеп, қайсысы салдар екенін анықтаңдар. Себебі: Салдары: Дескриптор Ұпай Қар көшкінінің пайда болуына себебін анықтайды; 2 Қар көшкінінің салдарын анықтайды; 2 Барлығы: 4

2-тапсырма Суретке талдау жасаңдар. Бұндай зардап қандай табиғат құбылысының әсерінен болуы мұмкін. Қайсысы

#8 слайд
2-тапсырма Суретке талдау жасаңдар. Бұндай зардап қандай табиғат құбылысының әсерінен болуы мұмкін. Қайсысы себеп, қайсысы салдар екенін анықтаңдар. Себебі: Салдары: Дескриптор Ұпай қандай табиғат құбылысының әсері екенін анықтайды; 2 қайсысы себеп, қайсысы салдарын екенін анықтайды; 2 Барлығы: 4

8 слайд

2-тапсырма Суретке талдау жасаңдар. Бұндай зардап қандай табиғат құбылысының әсерінен болуы мұмкін. Қайсысы себеп, қайсысы салдар екенін анықтаңдар. Себебі: Салдары: Дескриптор Ұпай қандай табиғат құбылысының әсері екенін анықтайды; 2 қайсысы себеп, қайсысы салдарын екенін анықтайды; 2 Барлығы: 4

«Сұрақ бізден жауап сізден» тәсілі 1.Айнымалы дегеніміз не? 2.Тәуелді және тәуелсіз айнымалылардың айырмашылыrы қанда

#9 слайд
«Сұрақ бізден жауап сізден» тәсілі 1.Айнымалы дегеніміз не? 2.Тәуелді және тәуелсіз айнымалылардың айырмашылыrы қандай?

9 слайд

«Сұрақ бізден жауап сізден» тәсілі 1.Айнымалы дегеніміз не? 2.Тәуелді және тәуелсіз айнымалылардың айырмашылыrы қандай?

КЕРІ БАЙЛАНЫС

#10 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС

10 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Үй тапсырмасы §2 оку Үй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 оку

#11 слайд
Үй тапсырмасы §2 оку Үй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 оку

11 слайд

Үй тапсырмасы §2 оку Үй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 оку

Файл форматы:
pptx
03.04.2025
202
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі