Материалдар / Өмір бойы оқу: НЕ ҮШІН? ҚАЛАЙ? Педагогикалық қолдау.

Өмір бойы оқу: НЕ ҮШІН? ҚАЛАЙ? Педагогикалық қолдау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмір бойы оқу: НЕ ҮШІН? ҚАЛАЙ? Педагогикалық қолдау орталығы- презентация
Авторы:
25 Қараша 2024
1047
14 рет жүктелген
1900 ₸
Бүгін алсаңыз
+95 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +95 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
НЕ ҮШІН? ӨМІР БОЙЫ ОҚУ ҚАЛАЙ?

1 слайд
НЕ ҮШІН? ӨМІР БОЙЫ ОҚУ ҚАЛАЙ?

1 слайд

НЕ ҮШІН? ӨМІР БОЙЫ ОҚУ ҚАЛАЙ?

Адам жетіліп, өз мақсатына жеткенде, алдағы өмірінде өзін-өзі тәрбиелеуге күші мен еркі болғанда және оны қалай жүзеге асыр

2 слайд
Адам жетіліп, өз мақсатына жеткенде, алдағы өмірінде өзін-өзі тәрбиелеуге күші мен еркі болғанда және оны қалай жүзеге асыра алатынын білгенде, адамның алған тәрбиесі аяқталады. Адольф Дистервег

2 слайд

Адам жетіліп, өз мақсатына жеткенде, алдағы өмірінде өзін-өзі тәрбиелеуге күші мен еркі болғанда және оны қалай жүзеге асыра алатынын білгенде, адамның алған тәрбиесі аяқталады. Адольф Дистервег

“СӘТТІЛІК” тапсырмасы Балаңыздың жетістігін қалай елестетесіз?

3 слайд
“СӘТТІЛІК” тапсырмасы Балаңыздың жетістігін қалай елестетесіз?

3 слайд

“СӘТТІЛІК” тапсырмасы Балаңыздың жетістігін қалай елестетесіз?

Тұлғаның жетістігі неге байланысты? Арнайы дағдылар (hard skkils немесе «қатты» дағдылар) адамның белгілі бір іс- ә

4 слайд
Тұлғаның жетістігі неге байланысты? Арнайы дағдылар (hard skkils немесе «қатты» дағдылар) адамның белгілі бір іс- әрекеттегі жетістігіне әсер етеді. Кез келген бастамада табысқа жету үшін әмбебап дағдылар (soft skills немесе «жұмсақ») керек.

4 слайд

Тұлғаның жетістігі неге байланысты? Арнайы дағдылар (hard skkils немесе «қатты» дағдылар) адамның белгілі бір іс- әрекеттегі жетістігіне әсер етеді. Кез келген бастамада табысқа жету үшін әмбебап дағдылар (soft skills немесе «жұмсақ») керек.

Логикалық ойлау: Ақпаратпен жұмыс істей білу Мақсат қоя білу және оған жету жолдарын жоспарлау. Коммуникативтік дағ

5 слайд
Логикалық ойлау: Ақпаратпен жұмыс істей білу Мақсат қоя білу және оған жету жолдарын жоспарлау. Коммуникативтік дағдылар: қарым- қатынас жасау жәнекөпшілік алдында сөйлеуқабілеті әмбебап дағдыла р Өзін- өзіұйымдастыр у, тайм- менеджмент Жеке қасиеттер: көшбасшылық, ерік, табандылық

5 слайд

Логикалық ойлау: Ақпаратпен жұмыс істей білу Мақсат қоя білу және оған жету жолдарын жоспарлау. Коммуникативтік дағдылар: қарым- қатынас жасау жәнекөпшілік алдында сөйлеуқабілеті әмбебап дағдыла р Өзін- өзіұйымдастыр у, тайм- менеджмент Жеке қасиеттер: көшбасшылық, ерік, табандылық

«Мақсат қоюды үйреніңіз» жаттығуы

6 слайд
«Мақсат қоюды үйреніңіз» жаттығуы

6 слайд

«Мақсат қоюды үйреніңіз» жаттығуы

«Тұлғаның әмбебап дағдылары» жаттығуы (топтық жұмыс)

7 слайд
«Тұлғаның әмбебап дағдылары» жаттығуы (топтық жұмыс)

7 слайд

«Тұлғаның әмбебап дағдылары» жаттығуы (топтық жұмыс)

3-қадам. Мақсаттың нақты, қолжетімді және маңызды екеніне көз жеткізіңіз 4- қадам. Іс-қимыл жоспарынжазыңыз (ай сайыннақты

8 слайд
3-қадам. Мақсаттың нақты, қолжетімді және маңызды екеніне көз жеткізіңіз 4- қадам. Іс-қимыл жоспарынжазыңыз (ай сайыннақты соманы кейінге қалдыра бастаңыз → жинақтау жоспарын жасаңыз→ басқа қаражаткөздерін анықтаңыз → компьютерлік жабдықтар дүкендерінде сату шарттарын қадағалаңыз → компьютерді таңдаңыз, сатып алыңыз). 1-қадам. Тізімнен жеткіңізкелетін мақсатты таңдаңыз 2-қадам. Негізгі мақсаттыкішігірім мақсаттарға бөліңіз «Армандарды мақсатқа айналдырамыз » алгоритмі

8 слайд

3-қадам. Мақсаттың нақты, қолжетімді және маңызды екеніне көз жеткізіңіз 4- қадам. Іс-қимыл жоспарынжазыңыз (ай сайыннақты соманы кейінге қалдыра бастаңыз → жинақтау жоспарын жасаңыз→ басқа қаражаткөздерін анықтаңыз → компьютерлік жабдықтар дүкендерінде сату шарттарын қадағалаңыз → компьютерді таңдаңыз, сатып алыңыз). 1-қадам. Тізімнен жеткіңізкелетін мақсатты таңдаңыз 2-қадам. Негізгі мақсаттыкішігірім мақсаттарға бөліңіз «Армандарды мақсатқа айналдырамыз » алгоритмі

ҚОРЫТЫНД Ы Томас Эдисон: «Мені осы күнге анам жеткізді. Ол мықты еді, оның маған шын жүректен сенетінін сезіндім, өмірімді ар

9 слайд
ҚОРЫТЫНД Ы Томас Эдисон: «Мені осы күнге анам жеткізді. Ол мықты еді, оның маған шын жүректен сенетінін сезіндім, өмірімді арнайтын адамым бар және мен оның көңілін қалдырмауым керек»

9 слайд

ҚОРЫТЫНД Ы Томас Эдисон: «Мені осы күнге анам жеткізді. Ол мықты еді, оның маған шын жүректен сенетінін сезіндім, өмірімді арнайтын адамым бар және мен оның көңілін қалдырмауым керек»

Қатысқанд арыңызға рахмет

10 слайд
Қатысқанд арыңызға рахмет

10 слайд

Қатысқанд арыңызға рахмет

Министірлікпен келісілген курстар тізімі