Өмір бойы оқу: НЕ ҮШІН? ҚАЛАЙ? Педагогикалық қолдау.
Өмір бойы оқу: НЕ ҮШІН? ҚАЛАЙ? Педагогикалық қолдау.

#1 слайд
НЕ ҮШІН?
ӨМІР БОЙЫ ОҚУ
ҚАЛАЙ?
1 слайд
НЕ ҮШІН? ӨМІР БОЙЫ ОҚУ ҚАЛАЙ?
#2 слайд
Адам жетіліп, өз мақсатына
жеткенде, алдағы өмірінде өзін-өзі
тәрбиелеуге күші мен еркі болғанда
және оны қалай жүзеге асыра
алатынын білгенде, адамның алған
тәрбиесі аяқталады.
Адольф Дистервег
2 слайд
Адам жетіліп, өз мақсатына жеткенде, алдағы өмірінде өзін-өзі тәрбиелеуге күші мен еркі болғанда және оны қалай жүзеге асыра алатынын білгенде, адамның алған тәрбиесі аяқталады. Адольф Дистервег
#3 слайд
“СӘТТІЛІК”
тапсырмасы
Балаңыздың жетістігін
қалай елестетесіз?
3 слайд
“СӘТТІЛІК” тапсырмасы Балаңыздың жетістігін қалай елестетесіз?
#4 слайд
Тұлғаның жетістігі неге байланысты?
Арнайы дағдылар (hard skkils
немесе «қатты»
дағдылар) адамның белгілі бір іс-
әрекеттегі жетістігіне
әсер етеді.
Кез келген бастамада табысқа
жету үшін әмбебап дағдылар (soft
skills немесе «жұмсақ») керек.
4 слайд
Тұлғаның жетістігі неге байланысты? Арнайы дағдылар (hard skkils немесе «қатты» дағдылар) адамның белгілі бір іс- әрекеттегі жетістігіне әсер етеді. Кез келген бастамада табысқа жету үшін әмбебап дағдылар (soft skills немесе «жұмсақ») керек.
#5 слайд
Логикалық
ойлау:
Ақпаратпен
жұмыс істей білу
Мақсат қоя білу
және оған жету
жолдарын
жоспарлау.
Коммуникативтік
дағдылар: қарым-
қатынас
жасау жәнекөпшілік
алдында сөйлеуқабілеті
әмбебап
дағдыла
р
Өзін-
өзіұйымдастыр
у, тайм-
менеджмент
Жеке қасиеттер:
көшбасшылық, ерік,
табандылық
5 слайд
Логикалық ойлау: Ақпаратпен жұмыс істей білу Мақсат қоя білу және оған жету жолдарын жоспарлау. Коммуникативтік дағдылар: қарым- қатынас жасау жәнекөпшілік алдында сөйлеуқабілеті әмбебап дағдыла р Өзін- өзіұйымдастыр у, тайм- менеджмент Жеке қасиеттер: көшбасшылық, ерік, табандылық
#6 слайд
«Мақсат қоюды үйреніңіз»
жаттығуы
6 слайд
«Мақсат қоюды үйреніңіз» жаттығуы
#7 слайд
«Тұлғаның
әмбебап
дағдылары»
жаттығуы
(топтық жұмыс)
7 слайд
«Тұлғаның әмбебап дағдылары» жаттығуы (топтық жұмыс)
#8 слайд
3-қадам.
Мақсаттың нақты,
қолжетімді және
маңызды екеніне
көз жеткізіңіз
4- қадам. Іс-қимыл жоспарынжазыңыз
(ай сайыннақты соманы кейінге
қалдыра бастаңыз → жинақтау
жоспарын жасаңыз→ басқа
қаражаткөздерін анықтаңыз
→ компьютерлік жабдықтар
дүкендерінде сату шарттарын
қадағалаңыз → компьютерді
таңдаңыз, сатып алыңыз).
1-қадам.
Тізімнен
жеткіңізкелетін
мақсатты
таңдаңыз
2-қадам.
Негізгі
мақсаттыкішігірім
мақсаттарға
бөліңіз
«Армандарды
мақсатқа
айналдырамыз
» алгоритмі
8 слайд
3-қадам. Мақсаттың нақты, қолжетімді және маңызды екеніне көз жеткізіңіз 4- қадам. Іс-қимыл жоспарынжазыңыз (ай сайыннақты соманы кейінге қалдыра бастаңыз → жинақтау жоспарын жасаңыз→ басқа қаражаткөздерін анықтаңыз → компьютерлік жабдықтар дүкендерінде сату шарттарын қадағалаңыз → компьютерді таңдаңыз, сатып алыңыз). 1-қадам. Тізімнен жеткіңізкелетін мақсатты таңдаңыз 2-қадам. Негізгі мақсаттыкішігірім мақсаттарға бөліңіз «Армандарды мақсатқа айналдырамыз » алгоритмі
#9 слайд
ҚОРЫТЫНД
Ы
Томас Эдисон: «Мені осы күнге анам
жеткізді. Ол мықты еді, оның маған шын
жүректен сенетінін сезіндім, өмірімді
арнайтын адамым бар және мен оның көңілін
қалдырмауым керек»
9 слайд
ҚОРЫТЫНД Ы Томас Эдисон: «Мені осы күнге анам жеткізді. Ол мықты еді, оның маған шын жүректен сенетінін сезіндім, өмірімді арнайтын адамым бар және мен оның көңілін қалдырмауым керек»
#10 слайд
Қатысқанд
арыңызға
рахмет
10 слайд
Қатысқанд арыңызға рахмет
шағым қалдыра аласыз













