Материалдар / Өмір маған бақыт сыйлайды!

Өмір маған бақыт сыйлайды!

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың өмірге құштарлығын арттыру, өмірді сүюге үйрету
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Мақсаты: Өмірді сүюге үйрету, оның әрбір сәтін қадірлеуді түсіндіру. Өмірдің мәні туралы ой-пікірлерін ортаға салдыру, өмірге

2 слайд
Мақсаты: Өмірді сүюге үйрету, оның әрбір сәтін қадірлеуді түсіндіру. Өмірдің мәні туралы ой-пікірлерін ортаға салдыру, өмірге жақсы көзқараспен қарауға, бағалай білуге, жастарды бүгінгі қоғамымызды жауалаған зиянды әдеттерден бойын аулақ ұстауға, өз – өздеріне қол жұмсаудың алдын алуға тәрбиелеу. Оқушылардың өмір құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту. Сапалы білім, саналы тәрбие алып, болашақ өмірдің баспалдығын аттауға дайындау. Өмірдің өте қымбат екендігіне көздерін жеткізу.

2 слайд

Мақсаты: Өмірді сүюге үйрету, оның әрбір сәтін қадірлеуді түсіндіру. Өмірдің мәні туралы ой-пікірлерін ортаға салдыру, өмірге жақсы көзқараспен қарауға, бағалай білуге, жастарды бүгінгі қоғамымызды жауалаған зиянды әдеттерден бойын аулақ ұстауға, өз – өздеріне қол жұмсаудың алдын алуға тәрбиелеу. Оқушылардың өмір құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту. Сапалы білім, саналы тәрбие алып, болашақ өмірдің баспалдығын аттауға дайындау. Өмірдің өте қымбат екендігіне көздерін жеткізу.

Міндеттері: - жастар арасында суициалды мінез - құлықтың алдын алу; - «өмір» ұғымына тереңірек үңілуге ықпал жасау; - өмірге д

3 слайд
Міндеттері: - жастар арасында суициалды мінез - құлықтың алдын алу; - «өмір» ұғымына тереңірек үңілуге ықпал жасау; - өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру; - өзінде бар құндылықтарды бағалай білуге үйрету.

3 слайд

Міндеттері: - жастар арасында суициалды мінез - құлықтың алдын алу; - «өмір» ұғымына тереңірек үңілуге ықпал жасау; - өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру; - өзінде бар құндылықтарды бағалай білуге үйрету.

«Өмір сүрудің екі тәсілі бар. Біріншісі- ғажайып жоқ деп өмір сүру; екіншісі-

4 слайд
«Өмір сүрудің екі тәсілі бар. Біріншісі- ғажайып жоқ деп өмір сүру; екіншісі- бұл өмірде бәрі ғажайып деп өмір сүру». Альберт Эйнштейн

4 слайд

«Өмір сүрудің екі тәсілі бар. Біріншісі- ғажайып жоқ деп өмір сүру; екіншісі- бұл өмірде бәрі ғажайып деп өмір сүру». Альберт Эйнштейн

Ғажайып бақытпен байланысты. Ал бақыт байлықпен саналмайды. Мысалы, Наполеон барлығына қол жеткізді- атаққа, байлыққа, мәртебе

5 слайд
Ғажайып бақытпен байланысты. Ал бақыт байлықпен саналмайды. Мысалы, Наполеон барлығына қол жеткізді- атаққа, байлыққа, мәртебеге, бірақ өмірінің соңында ол «Менің өмірімде тіпті алты бақытты күн болмапты» деп өкінген екен.

5 слайд

Ғажайып бақытпен байланысты. Ал бақыт байлықпен саналмайды. Мысалы, Наполеон барлығына қол жеткізді- атаққа, байлыққа, мәртебеге, бірақ өмірінің соңында ол «Менің өмірімде тіпті алты бақытты күн болмапты» деп өкінген екен.

«Мен Боргильд Даль «Мен көргім келді» кітабында: «Мен асүйде ыдыс жуғанда көпіршіктерді көрген сайын ойнай бастаймын. М

6 слайд
«Мен Боргильд Даль «Мен көргім келді» кітабында: «Мен асүйде ыдыс жуғанда көпіршіктерді көрген сайын ойнай бастаймын. Мен үшін бұл үлкен бақыт. Әр көпіршіктен неше түрлі бояуды көремін» деп жазған еді.

6 слайд

«Мен Боргильд Даль «Мен көргім келді» кітабында: «Мен асүйде ыдыс жуғанда көпіршіктерді көрген сайын ойнай бастаймын. Мен үшін бұл үлкен бақыт. Әр көпіршіктен неше түрлі бояуды көремін» деп жазған еді.

•Ойын «Әріп таңдау» •Ойынның мақсаты: балалардың көңіл – күйлерін көтеру, жылдам ойлауға, ұтымдыққа тәрбиелеу. •Ойын шарты: ой

7 слайд
•Ойын «Әріп таңдау» •Ойынның мақсаты: балалардың көңіл – күйлерін көтеру, жылдам ойлауға, ұтымдыққа тәрбиелеу. •Ойын шарты: ойыншылар дөңгелене отырып, қобдишадан әріп таңдайды. Сұрақтар қойылған кезде, оқушылар жауапты сол таңдалған әріптен бастап жауап беруге тиісті.(М, Қ, К, А, Ы, Ж, Ө, Ә, А, Б)

7 слайд

•Ойын «Әріп таңдау» •Ойынның мақсаты: балалардың көңіл – күйлерін көтеру, жылдам ойлауға, ұтымдыққа тәрбиелеу. •Ойын шарты: ойыншылар дөңгелене отырып, қобдишадан әріп таңдайды. Сұрақтар қойылған кезде, оқушылар жауапты сол таңдалған әріптен бастап жауап беруге тиісті.(М, Қ, К, А, Ы, Ж, Ө, Ә, А, Б)

•«Уақыттың босқа кеткеніне оны бағалайтын адам ғана қиналып, қынжылады». / Иоганн Гете/

8 слайд
•«Уақыттың босқа кеткеніне оны бағалайтын адам ғана қиналып, қынжылады». / Иоганн Гете/ 

8 слайд

•«Уақыттың босқа кеткеніне оны бағалайтын адам ғана қиналып, қынжылады». / Иоганн Гете/ 

Жағдаяттар: 1. Ата-анасы ішімдікке салынған. Үйінде өмір сүрүге жағдай жоқ, қара нан мен қара шайдың өзі сирек кезде

9 слайд
Жағдаяттар:  1. Ата-анасы ішімдікке салынған. Үйінде өмір сүрүге жағдай жоқ, қара нан мен қара шайдың өзі сирек кездеседі. 

9 слайд

Жағдаяттар:  1. Ата-анасы ішімдікке салынған. Үйінде өмір сүрүге жағдай жоқ, қара нан мен қара шайдың өзі сирек кездеседі. 

2. Ата-анасынан айырылған. Отбасында жетекшілері жоқ. Өмір сүрудің жолын білмейді. Өлімнен басқа жол жоқ деп ойлайды

10 слайд
2. Ата-анасынан айырылған. Отбасында жетекшілері жоқ. Өмір сүрудің жолын білмейді. Өлімнен басқа жол жоқ деп ойлайды. 

10 слайд

2. Ата-анасынан айырылған. Отбасында жетекшілері жоқ. Өмір сүрудің жолын білмейді. Өлімнен басқа жол жоқ деп ойлайды. 

Тірлігі басқалардан төмен. Жұртпен бірдей киініп, ойнап күле алмайды. Достарымен бірге жүрмейді. Осыны өзінің кемшіліг

11 слайд
Тірлігі басқалардан төмен. Жұртпен бірдей киініп, ойнап күле алмайды. Достарымен бірге жүрмейді. Осыны өзінің кемшілігі деп санайды. Досы жоқ жалғыз қалады. Шешімі қоштасу болады. 

11 слайд

Тірлігі басқалардан төмен. Жұртпен бірдей киініп, ойнап күле алмайды. Достарымен бірге жүрмейді. Осыны өзінің кемшілігі деп санайды. Досы жоқ жалғыз қалады. Шешімі қоштасу болады. 

Қызық өмір. /М. Мақатаев/ Қызық өмір, кім білсін, сонысымен,Аласы мен құласы, торысымен. Тағдыр түрлі болғанмен, өмір біреу, Ұ

12 слайд
Қызық өмір. /М. Мақатаев/ Қызық өмір, кім білсін, сонысымен,Аласы мен құласы, торысымен. Тағдыр түрлі болғанмен, өмір біреу, Ұнатамын өмірді сол үшін мен. Ұнайды өмір ынтымақ, күресімен, Құр қалмайды ешкімде үлесінен. Өліп - талып жеткенде бақытына, Шорт үзіліп кей тағдыр түгесілген. Өміріме өзімнің таңданамын, Қалмаймын деп қатардан қарманамын. Бүгінімді өткізсем қиындықпен, Ертеңіме үмітпен алданамын. Ұнатамын өмірдің ой - қырларын, Сауық құрып, сайрандап, той қылғанын. Өмір керек көлеңке, шуағымен, Өмір керек! Басқаның қойдым бәрін...

12 слайд

Қызық өмір. /М. Мақатаев/ Қызық өмір, кім білсін, сонысымен,Аласы мен құласы, торысымен. Тағдыр түрлі болғанмен, өмір біреу, Ұнатамын өмірді сол үшін мен. Ұнайды өмір ынтымақ, күресімен, Құр қалмайды ешкімде үлесінен. Өліп - талып жеткенде бақытына, Шорт үзіліп кей тағдыр түгесілген. Өміріме өзімнің таңданамын, Қалмаймын деп қатардан қарманамын. Бүгінімді өткізсем қиындықпен, Ертеңіме үмітпен алданамын. Ұнатамын өмірдің ой - қырларын, Сауық құрып, сайрандап, той қылғанын. Өмір керек көлеңке, шуағымен, Өмір керек! Басқаның қойдым бәрін...

•«Екі бақа» аңызы мысалға келтіріледі. Сарайда тұрған шыныдағы қаймаққа екі бақа түсіп кетеді. Біреуі шыға алмайтынына көзі жет

13 слайд
•«Екі бақа» аңызы мысалға келтіріледі. Сарайда тұрған шыныдағы қаймаққа екі бақа түсіп кетеді. Біреуі шыға алмайтынына көзі жетіп, қақтығыспай өліп қалады. Ал, екіншісі, шыға алмайтынына көзі жетіп тұрса да, қақтығысқанның бәрі бекер көрінсе де, секіре береді. Бірақ аяғында әлгі бақаның секіргенінен, қаймақ қоюланып, майға айналады. Бақа сөйтіп, секіріп шыныдан шығып кетеді. - Ал сен біреуге ренжіп неге оп - оңай өле салуың керек, бақа ғұрлы жоқсың ба? Бақа да өз өмірі үшін күресіп ақыры жеңіске жетті. Адам өзін - өзі тәрбиелеуі, алдына мақсат қоя білуі керек. Сол мақсатқа жету үшін адами құндылықтарды бағалай отырып, «өз өмірім өзіме құнды» деген қағиданы басты назарда ұстауы қажет.

13 слайд

•«Екі бақа» аңызы мысалға келтіріледі. Сарайда тұрған шыныдағы қаймаққа екі бақа түсіп кетеді. Біреуі шыға алмайтынына көзі жетіп, қақтығыспай өліп қалады. Ал, екіншісі, шыға алмайтынына көзі жетіп тұрса да, қақтығысқанның бәрі бекер көрінсе де, секіре береді. Бірақ аяғында әлгі бақаның секіргенінен, қаймақ қоюланып, майға айналады. Бақа сөйтіп, секіріп шыныдан шығып кетеді. - Ал сен біреуге ренжіп неге оп - оңай өле салуың керек, бақа ғұрлы жоқсың ба? Бақа да өз өмірі үшін күресіп ақыры жеңіске жетті. Адам өзін - өзі тәрбиелеуі, алдына мақсат қоя білуі керек. Сол мақсатқа жету үшін адами құндылықтарды бағалай отырып, «өз өмірім өзіме құнды» деген қағиданы басты назарда ұстауы қажет.

«Егер сен ағаш болсаң» жаттығуы Балалар (жапырақ, діңгек, тамыр) біреуін таңдауы керек, неге таңдағандарын айтып түсіндірул

14 слайд
«Егер сен ағаш болсаң» жаттығуы Балалар (жапырақ, діңгек, тамыр) біреуін таңдауы керек, неге таңдағандарын айтып түсіндірулері қажет. жапырақ – ол көктейді, гүлдейді; діңгек – барлық ауыртпашылықты, жауапкершілікті көтереді; тамыр – ол арқылы бүкіл ағаш қоректенеді.

14 слайд

«Егер сен ағаш болсаң» жаттығуы Балалар (жапырақ, діңгек, тамыр) біреуін таңдауы керек, неге таңдағандарын айтып түсіндірулері қажет. жапырақ – ол көктейді, гүлдейді; діңгек – барлық ауыртпашылықты, жауапкершілікті көтереді; тамыр – ол арқылы бүкіл ағаш қоректенеді.

«Егер сен ағаш болсаң» жаттығуы

15 слайд
«Егер сен ағаш болсаң» жаттығуы

15 слайд

«Егер сен ағаш болсаң» жаттығуы

16 Келесі тренинг « Менің мақсатым». Сендер әрбіреуің бір - бір үйдің гүлісіңдер, сондықтан өз мақсаттарыңды г

16 слайд
16 Келесі тренинг « Менің мақсатым». Сендер әрбіреуің бір - бір үйдің гүлісіңдер, сондықтан өз мақсаттарыңды гүлдерге жазып осы ағашқа ілулерің керек.- Осы мақсатымызға, арманымызға жету үшін не істеуіміз керек? Ол үшін ең бастысы денсаулығымызды керек.Өмір арпалыс, күрес. Бұл табиғат заңдылықтары. Өмірде мойымағандар тарихта аттарын қалдырып кеткен, ел есінде сақталған адамдар бар. Сондықтан осындай адамдарды өздеріңе үлгі тұтыңдар.

16 слайд

16 Келесі тренинг « Менің мақсатым». Сендер әрбіреуің бір - бір үйдің гүлісіңдер, сондықтан өз мақсаттарыңды гүлдерге жазып осы ағашқа ілулерің керек.- Осы мақсатымызға, арманымызға жету үшін не істеуіміз керек? Ол үшін ең бастысы денсаулығымызды керек.Өмір арпалыс, күрес. Бұл табиғат заңдылықтары. Өмірде мойымағандар тарихта аттарын қалдырып кеткен, ел есінде сақталған адамдар бар. Сондықтан осындай адамдарды өздеріңе үлгі тұтыңдар.

«Мен – ол мен. Бар әлемде маған ұқсайтын адам жоқ. Менің барлық жеңісім мен табысым тек маған тиесілі. Менің барлық жең

17 слайд
«Мен – ол мен. Бар әлемде маған ұқсайтын адам жоқ. Менің барлық жеңісім мен табысым тек маған тиесілі. Менің барлық жеңілісім, менің қателігім өзімдікі.Мен өзіме жеткіліктімін, мен өзімді жасай аламын. Мен өте тамаша адаммын! Вирджиния Сатир

17 слайд

«Мен – ол мен. Бар әлемде маған ұқсайтын адам жоқ. Менің барлық жеңісім мен табысым тек маған тиесілі. Менің барлық жеңілісім, менің қателігім өзімдікі.Мен өзіме жеткіліктімін, мен өзімді жасай аламын. Мен өте тамаша адаммын! Вирджиния Сатир

•Ник Вуйчич аяқ-қолсыз дүниеге келген жарымжан екендігіне қарамастан өн бойынан өмірге деген құштарлық таба білген адам. Н и́

18 слайд
•Ник Вуйчич аяқ-қолсыз дүниеге келген жарымжан екендігіне қарамастан өн бойынан өмірге деген құштарлық таба білген адам.  Н и́к (Н и́колас) Вуйчич(ағылш. Nicholas James Vujicic) – кәсіби мотивациялық оратор, сирек кездесетін синдром тетра-амелия деп аталатын ауру түрімен туылған. •Ол 1982 жылы 4 желтоқсанда Австралияның Брисбене қаласында Борис Вуйчич пен Душка Вуйчич отбасында дүниеге келген. Ол екі қолы және екі аяғы жоқ болғанына қарамастан дені сау бала болып өмір есігін ашқан.Сондықтан да ата-анасының талабы бойынша ол мүгедектерге арналған емес, қарапайым мектепте білім алған.

18 слайд

•Ник Вуйчич аяқ-қолсыз дүниеге келген жарымжан екендігіне қарамастан өн бойынан өмірге деген құштарлық таба білген адам.  Н и́к (Н и́колас) Вуйчич(ағылш. Nicholas James Vujicic) – кәсіби мотивациялық оратор, сирек кездесетін синдром тетра-амелия деп аталатын ауру түрімен туылған. •Ол 1982 жылы 4 желтоқсанда Австралияның Брисбене қаласында Борис Вуйчич пен Душка Вуйчич отбасында дүниеге келген. Ол екі қолы және екі аяғы жоқ болғанына қарамастан дені сау бала болып өмір есігін ашқан.Сондықтан да ата-анасының талабы бойынша ол мүгедектерге арналған емес, қарапайым мектепте білім алған.

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

Өмірді таңда! Өмір – адамға бір - ақ рет берілетін баға жетпес қымбат сый. Осындай сыйды бізге сыйлаған кім? Әрине, саған осынд

21 слайд
Өмірді таңда! Өмір – адамға бір - ақ рет берілетін баға жетпес қымбат сый. Осындай сыйды бізге сыйлаған кім? Әрине, саған осындай баға жетпес сый сыйлаған ең қымбат адамдарың - ата – анаң. Егер саған анаң осындай баға жетпес сый сыйласа, сен соған лайықты өмір сүруге тиіссің. Адамдар, негізінен, бұл өмірге қонақ. Соны түсініп, сезіне білген адам өмірдің шын рахатын сезінеді. Өмірдегі түрлі оқиғаларда саған сүйеу болатын, сүрінгенде демейтін досың болғаны дұрыс. Жақсы досы бар адам түзу жолдан таймайды. Өмір - өзен ағып жатыр, тынбайды, Өмір болмас қасіретсіз, мұң қайғы,- деп қазақ халқы өмірді ағып жатқан өзенге теңейді. Өйткені өмір өзен тәрізді тоқтаусыз, ешкімге білдірмей өтіп жатады. Сол өзен ағынында кейбір жан өз арнасын тауып жатса, енді кейбіреулері бастарын тасқа да, жарға да ұрып, өз жолын таба алмай жатады. Соңғысы, әрине, өкінішті - ақ. Өмір деген менің түсінігім бойынша алланың бізге берген сынағы. Қандай жағдай болмасын ақыл - ойымызбен, сабырлылығымызбен жеңе білуіміз керек.

21 слайд

Өмірді таңда! Өмір – адамға бір - ақ рет берілетін баға жетпес қымбат сый. Осындай сыйды бізге сыйлаған кім? Әрине, саған осындай баға жетпес сый сыйлаған ең қымбат адамдарың - ата – анаң. Егер саған анаң осындай баға жетпес сый сыйласа, сен соған лайықты өмір сүруге тиіссің. Адамдар, негізінен, бұл өмірге қонақ. Соны түсініп, сезіне білген адам өмірдің шын рахатын сезінеді. Өмірдегі түрлі оқиғаларда саған сүйеу болатын, сүрінгенде демейтін досың болғаны дұрыс. Жақсы досы бар адам түзу жолдан таймайды. Өмір - өзен ағып жатыр, тынбайды, Өмір болмас қасіретсіз, мұң қайғы,- деп қазақ халқы өмірді ағып жатқан өзенге теңейді. Өйткені өмір өзен тәрізді тоқтаусыз, ешкімге білдірмей өтіп жатады. Сол өзен ағынында кейбір жан өз арнасын тауып жатса, енді кейбіреулері бастарын тасқа да, жарға да ұрып, өз жолын таба алмай жатады. Соңғысы, әрине, өкінішті - ақ. Өмір деген менің түсінігім бойынша алланың бізге берген сынағы. Қандай жағдай болмасын ақыл - ойымызбен, сабырлылығымызбен жеңе білуіміз керек.

22 слайд

22 слайд

Көрініс: «ӨМІР СҮРУДІҢ ЕҢ ЖАҚСЫ ЖОЛЫ»

23 слайд
Көрініс: «ӨМІР СҮРУДІҢ ЕҢ ЖАҚСЫ ЖОЛЫ»  

23 слайд

Көрініс: «ӨМІР СҮРУДІҢ ЕҢ ЖАҚСЫ ЖОЛЫ»  

24 слайд

24 слайд

Ойынның мақсаты: Оқушылардың білім жетістіктерін молайту, ой пікірін ортаға салдырту. Жан жақты ашылу деңгейлерін байқау, қ

25 слайд
Ойынның мақсаты: Оқушылардың білім жетістіктерін молайту, ой пікірін ортаға салдырту. Жан жақты ашылу деңгейлерін байқау, қорқыныш пен үрей сезімдерін қадағалау. Біз дұрыс өмір салтын қалаймыз! Ал оған қол жеткізуіміз үшін біз неден аулақ болуымыз керек? Ұсынылған парақ қағаздарына бірнеше нұсқасын жазу. Жазғаннан соң оқып, қолшатырдың үстіне жапсыру. Барлығы қолшатыр астына жиналады. Яғни мұндағы сабақ мақсаты, балаларды біріктіру, қарым – қатынастарын жақсарту, бір мақсатты көздетіп, дұрыс жолға қоя білу. «Қолшатыр» ойыны.

25 слайд

Ойынның мақсаты: Оқушылардың білім жетістіктерін молайту, ой пікірін ортаға салдырту. Жан жақты ашылу деңгейлерін байқау, қорқыныш пен үрей сезімдерін қадағалау. Біз дұрыс өмір салтын қалаймыз! Ал оған қол жеткізуіміз үшін біз неден аулақ болуымыз керек? Ұсынылған парақ қағаздарына бірнеше нұсқасын жазу. Жазғаннан соң оқып, қолшатырдың үстіне жапсыру. Барлығы қолшатыр астына жиналады. Яғни мұндағы сабақ мақсаты, балаларды біріктіру, қарым – қатынастарын жақсарту, бір мақсатты көздетіп, дұрыс жолға қоя білу. «Қолшатыр» ойыны.

26 слайд

26 слайд

Қатысқандарыңызға көп рахмет!

27 слайд
Қатысқандарыңызға көп рахмет!

27 слайд

Қатысқандарыңызға көп рахмет!

ҮІІІ бөлім “Бос микрофон” (рефлекция) Өте жақсы! Жақсы! Бір қалыпты! Онша емес! Жаман! Еркін түрде қатысушылар психологиялық

28 слайд
ҮІІІ бөлім “Бос микрофон” (рефлекция) Өте жақсы! Жақсы! Бір қалыпты! Онша емес! Жаман! Еркін түрде қатысушылар психологиялық тренингтен алған әсерлерімен бөліседі.

28 слайд

ҮІІІ бөлім “Бос микрофон” (рефлекция) Өте жақсы! Жақсы! Бір қалыпты! Онша емес! Жаман! Еркін түрде қатысушылар психологиялық тренингтен алған әсерлерімен бөліседі.

09 Желтоқсан 2024
169
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі