Материалдар / Өмір неткен керемет
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өмір неткен керемет

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмірге деген құлшыныстарын арттыру психологиялық тренинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Наурыз 2019
1402
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
“ Өмір неткен керемет! ”

1 слайд
“ Өмір неткен керемет! ”

“ Өмір неткен керемет!” тренинг сабақ Тренинг мақсаты: оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйеті

2 слайд
“ Өмір неткен керемет!” тренинг сабақ Тренинг мақсаты: оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау. Міндеті: • Оқушылардың эмоционалдық көңіл-күйін жақсарту; • оқушыларды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйрету; • Оқушыларды өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу; • Оқушылардың ойын ашу, өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру.

• Қазірдің өзінде мен үшін өте сәтті мүмкіндіктер қалыптасып келеді. • Мен қандай болсам, өзімді сол қалпымда жақсы көремін. •

3 слайд
• Қазірдің өзінде мен үшін өте сәтті мүмкіндіктер қалыптасып келеді. • Мен қандай болсам, өзімді сол қалпымда жақсы көремін. • Менің қаблетім әр күн сайын жақсаруда .

Жоспары: 1. Кіріспе 2. Қол шатыр кімге тиеді 3.Ақша қар 4. Аиналма жіптік курс 5. Қаз-қаз қадам 6.Жіптік курс күрек 7.Арт тер

4 слайд
Жоспары: 1. Кіріспе 2. Қол шатыр кімге тиеді 3.Ақша қар 4. Аиналма жіптік курс 5. Қаз-қаз қадам 6.Жіптік курс күрек 7.Арт терапия 8. Рефлексия

1.Кіріспе. Өмір сүрудің екі тәсілі бар.Біріншісі-ғажайып жоқ деп өмір сүру; екіншісі-бұл өмірде бәрі ғажайып

5 слайд
1.Кіріспе. Өмір сүрудің екі тәсілі бар.Біріншісі-ғажайып жоқ деп өмір сүру; екіншісі-бұл өмірде бәрі ғажайып деп өмір сүру.Қалай ойлайсыңдар, бұл сөзді кім айтты деп ойлайсыңдар ? (ғашық адам, философ, ақын,Лирик т.б.) Бұл сөзді Альберт Эйнштейн айтқан болатын. Ол туралы не білесіңдер ? (Физик)

Мақсаты : Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеріп ұйымшылдыққа, жылдамдыққа дағдыландыру Нұсқау: Ш еңбер болып тұрамыз ,шеңберді

6 слайд
Мақсаты : Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеріп ұйымшылдыққа, жылдамдыққа дағдыландыру Нұсқау: Ш еңбер болып тұрамыз ,шеңбердің ортасында 9-қолшатыр болады.Әуен ойналғанда шеңбер болып билеп журеді.Әуен тоқтатылғанда қ ол шатырды алып отырамыз, Қолшатыр жетпеген ойыншы Ойына н шығып отырады. Соңында 1-ойыншы жеңімпаз болады. Талдау: О йын жаттығуы аяқталғаннан кейін қат- ы сушылар ал ған әсерлер- Імен бөлісіп өз ойларын о ртаға салады. 2.Қолшатыр кімге тиеді?

Мақсаты : Оқушылардың ойын ашу,өмірге деген көзқарастарын қалыптастыру Нұсқау : Жіп қатысушылар санына қарай бөлінеді.12 қатысуш

7 слайд
Мақсаты : Оқушылардың ойын ашу,өмірге деген көзқарастарын қалыптастыру Нұсқау : Жіп қатысушылар санына қарай бөлінеді.12 қатысушы болса 6 бөлікке бөлінген 2 метр жіп қажет.Әр қатысушының қолында жіптің бір ұшы қалуы тиіс. Ақылдаса отырып жіптерді алмастырып, қар үлгісін жасайды.Ортасына қарандаш қойылады.Қарандашты жерге түсірмей құтыға салу қажет. Талдау : Ойын жаттығуы аяқталғаннан кейін қатысушылар алған әсерімен бөлісіп ,өз ойларын ортаға салады. 3. Ақша қар.

4.Айналма жіптік курс калцо. Мақсаты : О қушылардың көшбасшылық позициясын дамыту, қойы

8 слайд
4.Айналма жіптік курс калцо. Мақсаты : О қушылардың көшбасшылық позициясын дамыту, қойылған міндетті бірлесіп шешу іскерлігін қалыптастыру, бір-бірі не қолдау көрсету, сабақтағы психологиялық күйді жоғарлату. Нұсқаудың сипаттамасы: Қатысушылар шеңбер жасап қолдарына ұстап тұрады. Жаттығыу нұсқаушысының белгісінен кейін айналманы қолдарын үзбей топтан өтіп шығыу керек.Жаттығыуды күрделендіру үшін айналманың орнына жіп қолдануға да болады. Талдау : Ойын жаттығуы аяқталғаннан кейін қатысушылар алған әсерлерімен бөлісіп, өз ойлар- ын ортаға салады.

5.Қаз-қаз қадам Мақсаты:Адам бойында болатын асыл қасиеттерді, адамгер- шілік,мейірімділік сезімдерін дамыту. Нұсқау :2-топқа бө

9 слайд
5.Қаз-қаз қадам Мақсаты:Адам бойында болатын асыл қасиеттерді, адамгер- шілік,мейірімділік сезімдерін дамыту. Нұсқау :2-топқа бөлеміз,топпен бірлесе отырып айналманы айналдырып жүру. Талдау: ойын жаттығу аяқталғаннан кейін қатысушылар алған әсерлері мен бөлісіп өз оиларын ортаға салады.

• Мақсаты : Қарым-қатынас ситуацияларын-да байланыс орнату,мүмкіндігін кеңейту. Нұсқау: Оқушылар курекке байланған жіптің ұшын

10 слайд
• Мақсаты : Қарым-қатынас ситуацияларын-да байланыс орнату,мүмкіндігін кеңейту. Нұсқау: Оқушылар курекке байланған жіптің ұшынан ұстап тұрады.Жерде шашылған кішкене доптарды курекпен алып шелекке салады. Толдау :Ойын жаттығуы аяқталғаннан кейін өз ойларын ортаға салады. 6. Жіптік курс күрек.

.7. Арт терапия Мақсаты: Арт-терапияның түрлерімен таныстыру, тимділерін тәжірбеде пайдалану, Оқушылардың достық қарым-қатынас

11 слайд
.7. Арт терапия Мақсаты: Арт-терапияның түрлерімен таныстыру, тимділерін тәжірбеде пайдалану, Оқушылардың достық қарым-қатынасын,топпен жұмыс жасауды арттыру. Н ұсқау:Оқушыларды 2-топқа бөлеміз, Өмір неткен керемет!тақырыбында берілген түрлі-түсті тұздар мен шығармашылық жұмыс жасау. Талдау: ойын жаттығуы аяқталғаннан кейін қаты- сушылар алған әсерлерімен бөлісіп, өз ойларын ортаға салады.

•

12 слайд

8.Рефлексия 2-топқа қима қағаздар беріледі. Қима қағаздарды құрастырғанда 1-ші топтан сәбіз,2-ші топтан жұмыртқа шығады.

13 слайд
8.Рефлексия 2-топқа қима қағаздар беріледі. Қима қағаздарды құрастырғанда 1-ші топтан сәбіз,2-ші топтан жұмыртқа шығады.

Көтеріп тұрып, құлатады өмір. Күлдіріп тұрып, жылатады өмір. Етегің толып еңіре

14 слайд
Көтеріп тұрып, құлатады өмір. Күлдіріп тұрып, жылатады өмір. Етегің толып еңіреген кезде Қайтадан өзі жұбатады өмір. Үмітіңді үзіп, түңіле көрме, Құлап барып та гүл атады өмір. Үп деген желге дірілдей берме Шыдамдылықты ұнатады өмір. Қыс өтіп, көктем келеді. Көктемде ақ жауын көп жауады. Жауын суы жерге сіңіп, жер ананы бусандырады. Сол сияқты сіздер де, бүгінгі тренингтен алған әсерлеріңізді жүрек түкпіріне қалдыруларыңызды өтінемін.

15 слайд

16 слайд