Өмір қымбатсың сен маған!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
“ Өмір қымбатсың сен
маған!”
тренинг сабақТренинг мақсаты: - өмір адам баласына бірақ рет берілетін қымбат сый екеніне ықпал ету.
- адам бойында болатын асыл қасиеттерді, адамгершілік, мейірімділік, сезімдерін дамыту.
Міндеті:
•
Оқушылардың эмоционалдық көңіл-күйін жақсарту;
•
оқушыларды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйрету;
•
оқушыларды өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу;
•
Оқушылардың ойын ашу, өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру.
2 слайд
“ Өмір қымбатсың сен маған!” тренинг сабақТренинг мақсаты: - өмір адам баласына бірақ рет берілетін қымбат сый екеніне ықпал ету. - адам бойында болатын асыл қасиеттерді, адамгершілік, мейірімділік, сезімдерін дамыту. Міндеті: • Оқушылардың эмоционалдық көңіл-күйін жақсарту; • оқушыларды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйрету; • оқушыларды өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу; • Оқушылардың ойын ашу, өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру.
3 слайд
Жоспары:
1. Кіріспе
2. Шаттық шеңбер
3. «Менің мінез-құлқым»
4. «Ойлануға арналған
балықтар»
5. Сергіту сәті
6.Жіп бойындағы сурет
7. Кері байланыс
3 слайд
Жоспары: 1. Кіріспе 2. Шаттық шеңбер 3. «Менің мінез-құлқым» 4. «Ойлануға арналған балықтар» 5. Сергіту сәті 6.Жіп бойындағы сурет 7. Кері байланыс
4 слайд
“ Кітап - өмір ұстазы. Сондықтан
жастар кітап оқуды күнделікті әдет
қылуы тиіс. Кітап оқымай өмірді
білу, білім алу мүмкін емес.
С. ҚожамқұловҚұрметті ұстаздар мен оқушылар бүгінгі
ұйымдастырылып отырған “Мен өмірді
сүйемін” тақырыбындағы тренинг
кешімізге қош келдіңіздер!
Әрбір адам-өмірге келген қонақ. Өмір өте
мәнді, мағыналы,мазмұнды өтуі үшін
“қамшының ғана сабындай қысқа өмірде
“адамдардың бір-бірімен сыйластыққта
болғанына не жетсін!
Олай болса, бүгінгі тренингіміз осы өзіміз
таңдаған өмірімізде мәнді де, мағыналы
өмір сүру әрқайсысымыздың өз қолымызда.
Бүгінгі тренинг барысында өзіміз сүріп
жатқан өмірді танимыз.
4 слайд
“ Кітап - өмір ұстазы. Сондықтан жастар кітап оқуды күнделікті әдет қылуы тиіс. Кітап оқымай өмірді білу, білім алу мүмкін емес. С. ҚожамқұловҚұрметті ұстаздар мен оқушылар бүгінгі ұйымдастырылып отырған “Мен өмірді сүйемін” тақырыбындағы тренинг кешімізге қош келдіңіздер! Әрбір адам-өмірге келген қонақ. Өмір өте мәнді, мағыналы,мазмұнды өтуі үшін “қамшының ғана сабындай қысқа өмірде “адамдардың бір-бірімен сыйластыққта болғанына не жетсін! Олай болса, бүгінгі тренингіміз осы өзіміз таңдаған өмірімізде мәнді де, мағыналы өмір сүру әрқайсысымыздың өз қолымызда. Бүгінгі тренинг барысында өзіміз сүріп жатқан өмірді танимыз.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
.
«Менің мінез құлқым»? жаттығуы
Мақсаты:
Төрт бөлікке бөлінген ақ парақтың бетіне таңдап алынып,
жабыстырылған суреттеріңіз арқылы сіздің
мінез-құлықтарыңызды айқындау.
Күтілетін нәтиже : Алдарына берілген ақ парақта шеңбер сызып
және төрт бөлікке бөледі . Осы шеңбердің ішіндегі төрт бөліктің
төртеуінеде аңдар мен құстардың суретін жабыстырады.
Жабыстырған суреттер арқылы сіздің Үйде, Сабақта, Өзіндік баға,
Достарының алдында қандай мінез-құлықта болатынын
айқындайды.
6 слайд
. «Менің мінез құлқым»? жаттығуы Мақсаты: Төрт бөлікке бөлінген ақ парақтың бетіне таңдап алынып, жабыстырылған суреттеріңіз арқылы сіздің мінез-құлықтарыңызды айқындау. Күтілетін нәтиже : Алдарына берілген ақ парақта шеңбер сызып және төрт бөлікке бөледі . Осы шеңбердің ішіндегі төрт бөліктің төртеуінеде аңдар мен құстардың суретін жабыстырады. Жабыстырған суреттер арқылы сіздің Үйде, Сабақта, Өзіндік баға, Достарының алдында қандай мінез-құлықта болатынын айқындайды.
7 слайд
4 . “Ойлануға арналған балықтар” жаттығуы
1. Өмір дегеніміз не, қалай түсінесің?
2.Өмір сүру жақсы ма, әлде жаман ба?
3.Сен бақыттысың ба? Келешекте сен өз өміріңді қалай
құрар едің?
7 слайд
4 . “Ойлануға арналған балықтар” жаттығуы 1. Өмір дегеніміз не, қалай түсінесің? 2.Өмір сүру жақсы ма, әлде жаман ба? 3.Сен бақыттысың ба? Келешекте сен өз өміріңді қалай құрар едің?
8 слайд
5. Сергіту сәті
8 слайд
5. Сергіту сәті
9 слайд
•
Түйе – Шыдамдылық
Ат - Тектілік
Қой – Жайдарлылық
Ешкі – Ұйымдастырушы қабілеті бар
Ит – Адалдық
Мысық – биоөрісі басым
Тауық – шығармашылық қабілет
Қаз, үйрек – ұқыптылыққа, сақтыққа, тазалыққа бейім адамдар
Үкі, байғыз – сақтық
Қарлығаш – бауырмал адамдар
Көгершін, аққу – сезімді жоғары бағалайтын жандар
Жыртқыш аңдар: аю,қасқыр,барыс,арыстан,қабылан – қайратты,жігерлі
Түлкі – бейімделгіш
Жыртқыш құстар: бүркіт, лашын – сұсты адамдар
Балық, дельфин – еркіндікті жақсы көретіндер
Бұлбұл. Бозторғай – ән айтатын адамдар
Тауешкі, марал,ақбөкен – талғамы биік адамдар
Маймыл – арттистік қабілеті бар
Жылан – салқындылық, сабырлылық
Тасбақа – мейрімділік, баяулық
Қоян, тиін – елгезек, жұмысты аяғына дейін жеткізбей тастап кетеді
Қырғауыл – күйгелек
9 слайд
• Түйе – Шыдамдылық Ат - Тектілік Қой – Жайдарлылық Ешкі – Ұйымдастырушы қабілеті бар Ит – Адалдық Мысық – биоөрісі басым Тауық – шығармашылық қабілет Қаз, үйрек – ұқыптылыққа, сақтыққа, тазалыққа бейім адамдар Үкі, байғыз – сақтық Қарлығаш – бауырмал адамдар Көгершін, аққу – сезімді жоғары бағалайтын жандар Жыртқыш аңдар: аю,қасқыр,барыс,арыстан,қабылан – қайратты,жігерлі Түлкі – бейімделгіш Жыртқыш құстар: бүркіт, лашын – сұсты адамдар Балық, дельфин – еркіндікті жақсы көретіндер Бұлбұл. Бозторғай – ән айтатын адамдар Тауешкі, марал,ақбөкен – талғамы биік адамдар Маймыл – арттистік қабілеті бар Жылан – салқындылық, сабырлылық Тасбақа – мейрімділік, баяулық Қоян, тиін – елгезек, жұмысты аяғына дейін жеткізбей тастап кетеді Қырғауыл – күйгелек
10 слайд
.Нұсқау : Ұзын жіпке 3 парақ іленеді. Топ
қатысушылары барып акварел бояуымен
“Мен өмірді сүйемін” тақырыбында сурет
салады. 5 минутта салынған суретті әр
топ өздері қорғап береді. 6 . Жіп бойындағы сурет
10 слайд
.Нұсқау : Ұзын жіпке 3 парақ іленеді. Топ қатысушылары барып акварел бояуымен “Мен өмірді сүйемін” тақырыбында сурет салады. 5 минутта салынған суретті әр топ өздері қорғап береді. 6 . Жіп бойындағы сурет
11 слайд
7 . Кері байланыс
Аяқ іздері әдісі арқылы әр топтан бір
қатысушы сабақтан алған әсерлерін бөлісіп
талқылайды.
11 слайд
7 . Кері байланыс Аяқ іздері әдісі арқылы әр топтан бір қатысушы сабақтан алған әсерлерін бөлісіп талқылайды.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд