Өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушымен жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушымен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушымен жүргізілетін жұмыс туралы ақпарат
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушымен жұмыс

#1 слайд
Өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушымен жұмыс

1 слайд

Өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушымен жұмыс

Өмірде қиын жағдайға тап болған балалар - қалыптасқан күрделі ахуалдың салдарынан өмір сүру тіршілігі бұзылған балалар. Өм

#2 слайд
Өмірде қиын жағдайға тап болған балалар - қалыптасқан күрделі ахуалдың салдарынан өмір сүру тіршілігі бұзылған балалар. Өмірде қиын жағдайға тап болған балалармен жұмыс жасау мақсаты: Өмірде қиын жағдайға тап болған балаларға әлеуметтік психологиялық қолдау көрсету ; Өмірде қиын жағдайға тап болған балалардың отбасымен жұмыс істеудің, ата-ана мен бала арасындағы жағымды қарым-қатынасты орнатудың тиімді әдіс-тәсілдерін, жаңа жолдарын іздестіру; Қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға, олардың отбасына қамқорлық жасау, өмірге деген жағымды көзқарасын ояту.

2 слайд

Өмірде қиын жағдайға тап болған балалар - қалыптасқан күрделі ахуалдың салдарынан өмір сүру тіршілігі бұзылған балалар. Өмірде қиын жағдайға тап болған балалармен жұмыс жасау мақсаты: Өмірде қиын жағдайға тап болған балаларға әлеуметтік психологиялық қолдау көрсету ; Өмірде қиын жағдайға тап болған балалардың отбасымен жұмыс істеудің, ата-ана мен бала арасындағы жағымды қарым-қатынасты орнатудың тиімді әдіс-тәсілдерін, жаңа жолдарын іздестіру; Қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға, олардың отбасына қамқорлық жасау, өмірге деген жағымды көзқарасын ояту.

Міндеті: Баланың отбасында тұлға ретінде қалыптасып дамуына әлеуметтік- педагогикалық және психологиялық проблемалардың жа

#3 слайд
Міндеті: Баланың отбасында тұлға ретінде қалыптасып дамуына әлеуметтік- педагогикалық және психологиялық проблемалардың жағымсыз әсер етуін анықтау және зерттеу; Ата-аналарды бала тәрбиесіне қатысты міндеті мен құқығын, бала құқығын орындауда құқықтық көмектер беру; Отбасының жағдайын зерттеу нәтижелері бойынша өмірде қиын жағдайға тап болған балаларға, отбасыларына қажетті көмек беру.

3 слайд

Міндеті: Баланың отбасында тұлға ретінде қалыптасып дамуына әлеуметтік- педагогикалық және психологиялық проблемалардың жағымсыз әсер етуін анықтау және зерттеу; Ата-аналарды бала тәрбиесіне қатысты міндеті мен құқығын, бала құқығын орындауда құқықтық көмектер беру; Отбасының жағдайын зерттеу нәтижелері бойынша өмірде қиын жағдайға тап болған балаларға, отбасыларына қажетті көмек беру.

Жұмыс істеу әдістері Ø Бақылау Ø Анықтау Ø Көмек беру Ø Қолдау Ø Әңгімелесу Ø Кеңес беру

#4 слайд
Жұмыс істеу әдістері Ø Бақылау Ø Анықтау Ø Көмек беру Ø Қолдау Ø Әңгімелесу Ø Кеңес беру

4 слайд

Жұмыс істеу әдістері Ø Бақылау Ø Анықтау Ø Көмек беру Ø Қолдау Ø Әңгімелесу Ø Кеңес беру

Жұмыстың алғашқы кезеңі Ø Өмірде қиын жағдайға тап болған балаларды анықтау, толық мәлімет жинау және сараптама жасау; 

#5 слайд
Жұмыстың алғашқы кезеңі Ø Өмірде қиын жағдайға тап болған балаларды анықтау, толық мәлімет жинау және сараптама жасау; Ø Баланың қызығушылығын анықтау; Ø Отбасымен жұмыс жасаудың жаңа жолдарын қарастыру, жоспар құру;

5 слайд

Жұмыстың алғашқы кезеңі Ø Өмірде қиын жағдайға тап болған балаларды анықтау, толық мәлімет жинау және сараптама жасау; Ø Баланың қызығушылығын анықтау; Ø Отбасымен жұмыс жасаудың жаңа жолдарын қарастыру, жоспар құру;

Жұмыс бағыттары Ø Психологиялық кеңес беру Ø диагностика жүргізу Ø Түзете-дамыту жұмыстары Ø Психологиялық ағарту

#6 слайд
Жұмыс бағыттары Ø Психологиялық кеңес беру Ø диагностика жүргізу Ø Түзете-дамыту жұмыстары Ø Психологиялық ағарту

6 слайд

Жұмыс бағыттары Ø Психологиялық кеңес беру Ø диагностика жүргізу Ø Түзете-дамыту жұмыстары Ø Психологиялық ағарту

Психологиялық кеңес беру Білім алушылардың ортаға бейімсіздігінің алдын алу, бейәлеуметтік мінез-құлықтарының алдын алу, түзе

#7 слайд
Психологиялық кеңес беру Білім алушылардың ортаға бейімсіздігінің алдын алу, бейәлеуметтік мінез-құлықтарының алдын алу, түзету бойынша кеңестер беру. Диагностика жасау Баланың жеке портретін қалыптастыру, өзін-өзі бағалау деңгейін, жеке басының проблемаларын, ерекшелігін, басқа балалармен қарым-қатынасқа түсуде кездесетін қиындықтарын, өмірде қиын жағдайға тап болу себептерін анықтау . Түзету-дамыту жұмыстары Тәртібін бақылай алуға, қоршаған ортада өзін ұстай білуге үйрену, айналасындағыларға мейірімді, рухани көзқараспен қарауға, өзіне, өзінің болашағына деген жақсы көзқарасын қалыптастыруға жету жолдарын таңдауға көмектесу, дамыту . Психологиялық ағарту Білім алушылар мен олардың ата-аналарының әлеуметтік- психологиялық, құқықтық, педагогикалық мәдениетін, білімін көтеру бағытында дәрістер оқу

7 слайд

Психологиялық кеңес беру Білім алушылардың ортаға бейімсіздігінің алдын алу, бейәлеуметтік мінез-құлықтарының алдын алу, түзету бойынша кеңестер беру. Диагностика жасау Баланың жеке портретін қалыптастыру, өзін-өзі бағалау деңгейін, жеке басының проблемаларын, ерекшелігін, басқа балалармен қарым-қатынасқа түсуде кездесетін қиындықтарын, өмірде қиын жағдайға тап болу себептерін анықтау . Түзету-дамыту жұмыстары Тәртібін бақылай алуға, қоршаған ортада өзін ұстай білуге үйрену, айналасындағыларға мейірімді, рухани көзқараспен қарауға, өзіне, өзінің болашағына деген жақсы көзқарасын қалыптастыруға жету жолдарын таңдауға көмектесу, дамыту . Психологиялық ағарту Білім алушылар мен олардың ата-аналарының әлеуметтік- психологиялық, құқықтық, педагогикалық мәдениетін, білімін көтеру бағытында дәрістер оқу

Психологиялық кеңес беру Білім алушылардың ортаға бейімсіздігінің алдын алу, бейәлеуметтік мінез-құлықтарының алдын алу, түзе

#8 слайд
Психологиялық кеңес беру Білім алушылардың ортаға бейімсіздігінің алдын алу, бейәлеуметтік мінез-құлықтарының алдын алу, түзету бойынша кеңестер беру. Диагностика жасау Баланың жеке портретін қалыптастыру, өзін-өзі бағалау деңгейін, жеке басының проблемаларын, ерекшелігін, басқа балалармен қарым-қатынасқа түсуде кездесетін қиындықтарын, өмірде қиын жағдайға тап болу себептерін анықтау . Түзету-дамыту жұмыстары Тәртібін бақылай алуға, қоршаған ортада өзін ұстай білуге үйрену, айналасындағыларға мейірімді, рухани көзқараспен қарауға, өзіне, өзінің болашағына деген жақсы көзқарасын қалыптастыруға жету жолдарын таңдауға көмектесу, дамыту . Психологиялық ағарту Білім алушылар мен олардың ата-аналарының әлеуметтік- психологиялық, құқықтық, педагогикалық мәдениетін, білімін көтеру бағытында дәрістер оқу Өмірде қиын жағдайға тап болуына қандай себептер болуы мүмкін?

8 слайд

Психологиялық кеңес беру Білім алушылардың ортаға бейімсіздігінің алдын алу, бейәлеуметтік мінез-құлықтарының алдын алу, түзету бойынша кеңестер беру. Диагностика жасау Баланың жеке портретін қалыптастыру, өзін-өзі бағалау деңгейін, жеке басының проблемаларын, ерекшелігін, басқа балалармен қарым-қатынасқа түсуде кездесетін қиындықтарын, өмірде қиын жағдайға тап болу себептерін анықтау . Түзету-дамыту жұмыстары Тәртібін бақылай алуға, қоршаған ортада өзін ұстай білуге үйрену, айналасындағыларға мейірімді, рухани көзқараспен қарауға, өзіне, өзінің болашағына деген жақсы көзқарасын қалыптастыруға жету жолдарын таңдауға көмектесу, дамыту . Психологиялық ағарту Білім алушылар мен олардың ата-аналарының әлеуметтік- психологиялық, құқықтық, педагогикалық мәдениетін, білімін көтеру бағытында дәрістер оқу Өмірде қиын жағдайға тап болуына қандай себептер болуы мүмкін?

Өмірде қиын жағдайға тап болуына қандай себептер болуы мүмкін? v Ата-анасының ажырасуы v Ата-анасынан айырылуы (өлім) v Отбас

#9 слайд
Өмірде қиын жағдайға тап болуына қандай себептер болуы мүмкін? v Ата-анасының ажырасуы v Ата-анасынан айырылуы (өлім) v Отбасындағы материалдық жетіспеушілік, баланың қажеттілігін қанағаттандырмау v Отбасы қолайсыздығы, ата-ананың ішімдікке, нашақорлыққа әуес болуы v Денсаулығына байланысты мүмкіндігінің шектелуі (бала немесе ата-ана) v Туған баласынан бас тарту. Қаңғыбастық. Ата-ананың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігінің жоқтығы немесе тиісті деңгейде болмауы v Ата-анасы қамауда отырғандар, ата-аналары ұзақ уақыт емделіп жатқандар, ата- аналық құқықтарынан шектелген, ата-аналары іздеуде немесе із-түзсіз жоғалып кеткендер.

9 слайд

Өмірде қиын жағдайға тап болуына қандай себептер болуы мүмкін? v Ата-анасының ажырасуы v Ата-анасынан айырылуы (өлім) v Отбасындағы материалдық жетіспеушілік, баланың қажеттілігін қанағаттандырмау v Отбасы қолайсыздығы, ата-ананың ішімдікке, нашақорлыққа әуес болуы v Денсаулығына байланысты мүмкіндігінің шектелуі (бала немесе ата-ана) v Туған баласынан бас тарту. Қаңғыбастық. Ата-ананың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігінің жоқтығы немесе тиісті деңгейде болмауы v Ата-анасы қамауда отырғандар, ата-аналары ұзақ уақыт емделіп жатқандар, ата- аналық құқықтарынан шектелген, ата-аналары іздеуде немесе із-түзсіз жоғалып кеткендер.

#10 слайд

10 слайд

Баланы сексуалдық қорлау: бұл не және оны қалай тануға болады? - Сексуалдық зорлық деген не? - Сексуалдық зорлық деген не? «К

#11 слайд
Баланы сексуалдық қорлау: бұл не және оны қалай тануға болады? - Сексуалдық зорлық деген не? - Сексуалдық зорлық деген не? «Кең мағынада, бұл ересек адамның балаға қатысты немесе жас айырмашылығы бар екі адам арасындағы кез-келген әрекеті зорлық-зомбылық деп саналады. Бірақ бұл ұғымға көп нәрсе енеді - біз күнделікті өмірде «азғыру», «сыбайлас жемқорлық» және «зорлау әрекеті» деген сөздер бар. Атасы немересін аяғының арасына тигізді - бұл зорлық-зомбылық. Өгей әкесі бала порнографиясын көрсетті - бұл зорлық-зомбылық. Немересі үнемі және мақсатты түрде өзінің халатын әпкесінің көзінше ашып, жыныс мүшелерін көрсетеді - бұл зорлық-зомбылық. 12 жастағы жігіт 5 жасар қарындасымен дәрігер ретінде ойнайды және оның денесінің ішкі бөліктеріне тигізеді - бұл да зорлық-зомбылық. Егер адамдар жыныстық зорлық- зомбылықтың қаншалықты көрінісі мен оның балаларға қандай зардаптары бар екенін түсінетін болса, проблеманың ауқымы жақсаратын еді ».

11 слайд

Баланы сексуалдық қорлау: бұл не және оны қалай тануға болады? - Сексуалдық зорлық деген не? - Сексуалдық зорлық деген не? «Кең мағынада, бұл ересек адамның балаға қатысты немесе жас айырмашылығы бар екі адам арасындағы кез-келген әрекеті зорлық-зомбылық деп саналады. Бірақ бұл ұғымға көп нәрсе енеді - біз күнделікті өмірде «азғыру», «сыбайлас жемқорлық» және «зорлау әрекеті» деген сөздер бар. Атасы немересін аяғының арасына тигізді - бұл зорлық-зомбылық. Өгей әкесі бала порнографиясын көрсетті - бұл зорлық-зомбылық. Немересі үнемі және мақсатты түрде өзінің халатын әпкесінің көзінше ашып, жыныс мүшелерін көрсетеді - бұл зорлық-зомбылық. 12 жастағы жігіт 5 жасар қарындасымен дәрігер ретінде ойнайды және оның денесінің ішкі бөліктеріне тигізеді - бұл да зорлық-зомбылық. Егер адамдар жыныстық зорлық- зомбылықтың қаншалықты көрінісі мен оның балаларға қандай зардаптары бар екенін түсінетін болса, проблеманың ауқымы жақсаратын еді ».

- Баланың зорлық-зомбылықты сезінетінін қандай белгілерден білуге ​​болады «Біз мінез-құлықтың өзгеруіне қарауымыз керек. Ба

#12 слайд
- Баланың зорлық-зомбылықты сезінетінін қандай белгілерден білуге ​​болады «Біз мінез-құлықтың өзгеруіне қарауымыз керек. Балалар кез-келген стрессте белгілі бір жолмен әрекет етеді. Фактіні анықтайтын бір симптом жоқ. Егер баланың мінез-құлқы өзгерсе, сіз өзіңізге: «Неге?» деген сұрақ қоюыңыз керек. Мен барлық ата-аналарды басқа күйзелістерден басқа - ажырасу, мектептен шығару, мектептен ауыстыру, сыныптастармен қиын қарым-қатынас - жыныстық зорлық-зомбылыққа қатысты болуы мүмкін екенін есте ұстауға шақырамын ».

12 слайд

- Баланың зорлық-зомбылықты сезінетінін қандай белгілерден білуге ​​болады «Біз мінез-құлықтың өзгеруіне қарауымыз керек. Балалар кез-келген стрессте белгілі бір жолмен әрекет етеді. Фактіні анықтайтын бір симптом жоқ. Егер баланың мінез-құлқы өзгерсе, сіз өзіңізге: «Неге?» деген сұрақ қоюыңыз керек. Мен барлық ата-аналарды басқа күйзелістерден басқа - ажырасу, мектептен шығару, мектептен ауыстыру, сыныптастармен қиын қарым-қатынас - жыныстық зорлық-зомбылыққа қатысты болуы мүмкін екенін есте ұстауға шақырамын ».

«Бұл қандай болуы мүмкін?» «Бала өзін агрессивті ұстай бастады. Қосымша уақыт жалғыз және балалармен бірге болуды немесе отба

#13 слайд
«Бұл қандай болуы мүмкін?» «Бала өзін агрессивті ұстай бастады. Қосымша уақыт жалғыз және балалармен бірге болуды немесе отбасымен уақыт өткізуді қаламайды. Бала депрессияға ұшыраған сыңай көрінеді. Ол әрдайым қайғырады, оған ештеңе ұнамайды немесе ол кенеттен тітіркенді. Оның қорқынышы болды, әсіресе қараңғыдан қорқу, мазасыздық. Іш қату, тәбет жоғалту, салмақ жоғалту, салмақ жоғалту, жиі ауырсыну туралы шағымдар, жыныстық қатынас туралы айтылғанда балада мазасыздық болады (қолын сыртылдату, аяқтарын қозғалту, бет мимикасының өзгеруі) пайда болады. Мектепте бала дәретханаға жүгіріп, басқаларға тыңшылық жасау пайда болады. Үлкен жастағы балаларда байқалатын белгілердің бірі гигиенамен байланысты проблемалар болуы мүмкін, мысалы, өзін-өзі бағалаудың төмендігі және бүлінген және лас сезімнің салдарынан жуудан бас тарту. Егер сізде жоғарыда аталған проблемалардың кез-келгеніне түсініктеме болса, бұл бір нәрсе. Бірақ егер проблема болса, бірақ түсіндірме болмаса, бұл сексуалдық зорлық-зомбылық болуы мүмкін екенін ескеру керек.

13 слайд

«Бұл қандай болуы мүмкін?» «Бала өзін агрессивті ұстай бастады. Қосымша уақыт жалғыз және балалармен бірге болуды немесе отбасымен уақыт өткізуді қаламайды. Бала депрессияға ұшыраған сыңай көрінеді. Ол әрдайым қайғырады, оған ештеңе ұнамайды немесе ол кенеттен тітіркенді. Оның қорқынышы болды, әсіресе қараңғыдан қорқу, мазасыздық. Іш қату, тәбет жоғалту, салмақ жоғалту, салмақ жоғалту, жиі ауырсыну туралы шағымдар, жыныстық қатынас туралы айтылғанда балада мазасыздық болады (қолын сыртылдату, аяқтарын қозғалту, бет мимикасының өзгеруі) пайда болады. Мектепте бала дәретханаға жүгіріп, басқаларға тыңшылық жасау пайда болады. Үлкен жастағы балаларда байқалатын белгілердің бірі гигиенамен байланысты проблемалар болуы мүмкін, мысалы, өзін-өзі бағалаудың төмендігі және бүлінген және лас сезімнің салдарынан жуудан бас тарту. Егер сізде жоғарыда аталған проблемалардың кез-келгеніне түсініктеме болса, бұл бір нәрсе. Бірақ егер проблема болса, бірақ түсіндірме болмаса, бұл сексуалдық зорлық-зомбылық болуы мүмкін екенін ескеру керек.

Фактілер мен сандар (ЮНИСЕФ)  • Әлемдегі балалардың 11% -ы жыныстық зорлық-зомбылыққа душар болады.  • Зорлық-зомбылық ф

#14 слайд
Фактілер мен сандар (ЮНИСЕФ)  • Әлемдегі балалардың 11% -ы жыныстық зорлық-зомбылыққа душар болады.  • Зорлық-зомбылық фактілерінің 40-тан 60% -ы отбасында жасалады - бұл міндетті түрде биологиялық ата-аналар емес. Өгей әкесі немесе анасының еркектерімен тұратын қыздарда жыныстық зорлық-зомбылық екі есе жиі кездеседі.  • Отбасынан тыс зорлық-зомбылық жағдайларының 30% -ы балаға таныс адамдар тарапынан болады.

14 слайд

Фактілер мен сандар (ЮНИСЕФ)  • Әлемдегі балалардың 11% -ы жыныстық зорлық-зомбылыққа душар болады.  • Зорлық-зомбылық фактілерінің 40-тан 60% -ы отбасында жасалады - бұл міндетті түрде биологиялық ата-аналар емес. Өгей әкесі немесе анасының еркектерімен тұратын қыздарда жыныстық зорлық-зомбылық екі есе жиі кездеседі.  • Отбасынан тыс зорлық-зомбылық жағдайларының 30% -ы балаға таныс адамдар тарапынан болады.

Олар «адамдар танымайтынын» және отбасы «масқараланбағанын немесе күйеуінен айырылып қалмауынан» істі жасырады. Көбіне ол

#15 слайд
Олар «адамдар танымайтынын» және отбасы «масқараланбағанын немесе күйеуінен айырылып қалмауынан» істі жасырады. Көбіне олардың отбасы мүшелері баланы қорғай алмады. Керісінше күйеуін қорғап, ақтап баланы өтірік айтуға итермелейді. Шындық жайына қалады. Баланың тағдырына алаңдамайды. Қазір бұған көп нәрсе ықпал етуде - көптеген аналар, өз тілімен айтқанда, зорлық-зомбылықтан аман- есен өткен балаға сенбейді. Егер олар сенетін болса, олар бұл фактіні жасырғысы келеді, «отбасын құртпаңыз», зорлаушыны жауып, баланы оны зорлаған адаммен жақсы қарым-қатынас жасауға итермелейді. Қандай да бір себептермен туысымен жалған сөйлесу кішкентай адамның сезімдерінен гөрі маңызды. Олар «адамдар танымайтынын» және отбасы масқараланбағанын немесе күйеуінен айырылып қалмауынан істі жасырады. Сондықтан балалар мен жасөспірімдер мамандардан көмек алғысы келмейді. Өйткені іс ары қарай жалғасын таппайды. -Кейбір аналар, не болып жатқанын түсінсе де, өз балаларын қорғай алмайды. Олардың отбасылық жүйесінде ер адам үйдің патшасы ретінде қабылданады, онсыз адам өмір сүре алмайды. Күйеуінің түрмеге түскенін қаламайды.

15 слайд

Олар «адамдар танымайтынын» және отбасы «масқараланбағанын немесе күйеуінен айырылып қалмауынан» істі жасырады. Көбіне олардың отбасы мүшелері баланы қорғай алмады. Керісінше күйеуін қорғап, ақтап баланы өтірік айтуға итермелейді. Шындық жайына қалады. Баланың тағдырына алаңдамайды. Қазір бұған көп нәрсе ықпал етуде - көптеген аналар, өз тілімен айтқанда, зорлық-зомбылықтан аман- есен өткен балаға сенбейді. Егер олар сенетін болса, олар бұл фактіні жасырғысы келеді, «отбасын құртпаңыз», зорлаушыны жауып, баланы оны зорлаған адаммен жақсы қарым-қатынас жасауға итермелейді. Қандай да бір себептермен туысымен жалған сөйлесу кішкентай адамның сезімдерінен гөрі маңызды. Олар «адамдар танымайтынын» және отбасы масқараланбағанын немесе күйеуінен айырылып қалмауынан істі жасырады. Сондықтан балалар мен жасөспірімдер мамандардан көмек алғысы келмейді. Өйткені іс ары қарай жалғасын таппайды. -Кейбір аналар, не болып жатқанын түсінсе де, өз балаларын қорғай алмайды. Олардың отбасылық жүйесінде ер адам үйдің патшасы ретінде қабылданады, онсыз адам өмір сүре алмайды. Күйеуінің түрмеге түскенін қаламайды.

- Сексуалдық зорлық-зомбылықтың алдын-алуға болады ма? Ол қандай? Сексуалдық зорлық-зомбылықтың алдын-алу: ұқыпты мінез-құ

#16 слайд
- Сексуалдық зорлық-зомбылықтың алдын-алуға болады ма? Ол қандай? Сексуалдық зорлық-зомбылықтың алдын-алу: ұқыпты мінез-құлық  «Ең жақсы алдын-алу - бұл ата-ана мен баланың арасындағы сенімді қарым-қатынас. Сонымен қатар, тағы үш маңызды жайт бар. Біріншісі - сексуалдық зорлық-зомбылық тақырыбындағы әңгімелер, өсу жолында не болуы мүмкін, қандай қауіптер туралы түсініктемелер. Жақсы да, жағымсыз да жан бар екенін айт, ал соңғысын жасай алатын адамдар бар. Бұл шараптың жағымсыз иісі үшін тек осы адамдарға тиесілі екенін атап өту. Екіншісі - нақты түсінік: егер біреу бірдеңе жасыруды сұраса, жағымсыз нәрсе жасаса, бала ата-анасына сеніп, бәрін айта алады. Үшіншісі - барлық гаджеттердегі «ата-ана бақылауы» функциясының параметрлері, соның ішінде теледидарлар, планшеттер және ойын консольдері. Бұл сізге жасына сәйкес келмейтін мазмұнға кіруді сүзуге мүмкіндік береді.

16 слайд

- Сексуалдық зорлық-зомбылықтың алдын-алуға болады ма? Ол қандай? Сексуалдық зорлық-зомбылықтың алдын-алу: ұқыпты мінез-құлық  «Ең жақсы алдын-алу - бұл ата-ана мен баланың арасындағы сенімді қарым-қатынас. Сонымен қатар, тағы үш маңызды жайт бар. Біріншісі - сексуалдық зорлық-зомбылық тақырыбындағы әңгімелер, өсу жолында не болуы мүмкін, қандай қауіптер туралы түсініктемелер. Жақсы да, жағымсыз да жан бар екенін айт, ал соңғысын жасай алатын адамдар бар. Бұл шараптың жағымсыз иісі үшін тек осы адамдарға тиесілі екенін атап өту. Екіншісі - нақты түсінік: егер біреу бірдеңе жасыруды сұраса, жағымсыз нәрсе жасаса, бала ата-анасына сеніп, бәрін айта алады. Үшіншісі - барлық гаджеттердегі «ата-ана бақылауы» функциясының параметрлері, соның ішінде теледидарлар, планшеттер және ойын консольдері. Бұл сізге жасына сәйкес келмейтін мазмұнға кіруді сүзуге мүмкіндік береді.

 Ата-ана тарапынан назардың жетіспеуінен бала педофил құрбанына айналуы мүмкін бе?  – Педофилдер – агрессивті емес адамдар

#17 слайд
  Ата-ана тарапынан назардың жетіспеуінен бала педофил құрбанына айналуы мүмкін бе?  – Педофилдер – агрессивті емес адамдар. Педофилдер балаларға жетіспейтін нәрселердің орнын толтыруға тырысады. Ол – ең алдымен, әкесі мен анасы тарапынан назардың жетіспеуі. Мен барлық ата-аналарды айыптай алмаймын, өйткені олардың қолдары бос болмауы мүмкін. Бірақ адамның, баланың жанын ұмытпауы қажет. Өз балаңды педофилдің құрбаны болып кетпейтіндей етіп тәрбиелеу керек. Егер жұмысбасты болып жатсаңыз, ең болмағанда, екі-үш аптада бір рет балаңыздан "маған ештеңе айтқың келмей ме? Осы үш апта ішінде мен сені ренжіткен жоқпын ба?" деп сұрап қойыңызшы. Егер балаңыз, мысалы, "иә, анашым, сен мені жексенбі күні қалаған жеріме алып бармадың" деп бұртиса, оған қуаныңыз. Өйткені бұл, баланың сізге сенетінінің дәлелі, педофил қандай заттар көрсетіп, қызықтырмасын, баланың оның артынан еріп кетіп қалмайтынының кепілі. Себебі оған керек бар нәрсені ата-анасы береді. Ал егер балаңыз көзіңізге тік қарамай тұрса, онда бұл араларыңызда бір нәрсенің дұрыс емес екенін білдіреді. 

17 слайд

  Ата-ана тарапынан назардың жетіспеуінен бала педофил құрбанына айналуы мүмкін бе?  – Педофилдер – агрессивті емес адамдар. Педофилдер балаларға жетіспейтін нәрселердің орнын толтыруға тырысады. Ол – ең алдымен, әкесі мен анасы тарапынан назардың жетіспеуі. Мен барлық ата-аналарды айыптай алмаймын, өйткені олардың қолдары бос болмауы мүмкін. Бірақ адамның, баланың жанын ұмытпауы қажет. Өз балаңды педофилдің құрбаны болып кетпейтіндей етіп тәрбиелеу керек. Егер жұмысбасты болып жатсаңыз, ең болмағанда, екі-үш аптада бір рет балаңыздан "маған ештеңе айтқың келмей ме? Осы үш апта ішінде мен сені ренжіткен жоқпын ба?" деп сұрап қойыңызшы. Егер балаңыз, мысалы, "иә, анашым, сен мені жексенбі күні қалаған жеріме алып бармадың" деп бұртиса, оған қуаныңыз. Өйткені бұл, баланың сізге сенетінінің дәлелі, педофил қандай заттар көрсетіп, қызықтырмасын, баланың оның артынан еріп кетіп қалмайтынының кепілі. Себебі оған керек бар нәрсені ата-анасы береді. Ал егер балаңыз көзіңізге тік қарамай тұрса, онда бұл араларыңызда бір нәрсенің дұрыс емес екенін білдіреді. 

Баланы жыныстық тұрғыда қалай дұрыс тәрбиелеу керек? – Жыныстық жаққа қызығушылық, әсіресе

#18 слайд
Баланы жыныстық тұрғыда қалай дұрыс тәрбиелеу керек? – Жыныстық жаққа қызығушылық, әсіресе, 3 жастан 5 жасқа дейінгі балаларда және ары қарай, жасөспірім кезінде ерекше арта түседі. Бұл кезде, бүйрек үсті безінің белсенділігіне байланысты гормоналды процестер қарқынды жүреді. Сондықтан да ата-аналар осы жастағы балаларына назар аударғаны жөн. Оларға жыныстық энергияны сублимациялауға көмектескені өте маңызды. Осындайда бала ермексазбен айналысып, үйірмеге, секцияға қатысып, сублимацияға түсуі керек. Егер ата-ана бала үшін маңызды уақытты өткізіп алса, бала "тұйық" болып кетуі мүмкін. Бұл кейінірек гомосексуализмге, педофилияға бейімділіктен байқалады. 

18 слайд

Баланы жыныстық тұрғыда қалай дұрыс тәрбиелеу керек? – Жыныстық жаққа қызығушылық, әсіресе, 3 жастан 5 жасқа дейінгі балаларда және ары қарай, жасөспірім кезінде ерекше арта түседі. Бұл кезде, бүйрек үсті безінің белсенділігіне байланысты гормоналды процестер қарқынды жүреді. Сондықтан да ата-аналар осы жастағы балаларына назар аударғаны жөн. Оларға жыныстық энергияны сублимациялауға көмектескені өте маңызды. Осындайда бала ермексазбен айналысып, үйірмеге, секцияға қатысып, сублимацияға түсуі керек. Егер ата-ана бала үшін маңызды уақытты өткізіп алса, бала "тұйық" болып кетуі мүмкін. Бұл кейінірек гомосексуализмге, педофилияға бейімділіктен байқалады. 

– Ең бастысы – ешкімге кінә артпау керек. Баланың ересек адам емес екенін түсініңіз. Ең алдымен, оған ниет білдіріп, қандай

#19 слайд
 – Ең бастысы – ешкімге кінә артпау керек. Баланың ересек адам емес екенін түсініңіз. Ең алдымен, оған ниет білдіріп, қандай жағдай болмасын, ұрып-соқпайтыныңызға бала сенімді болуы қажет. Бұл – баланың кінәсі емес, қайғысы. Зорлық көрсетккен адамды міндетті түрде жауапкершілікке тарту керек. Сол кезде ғана бала өзін қорғайтын адамдардың бар екенін түсінеді. Сонымен қатар, жағдайды құпия ұстау да аса маңызды. Баланың аты, жүзі, қандай жағдай болмасын, ешқандай жерде шықпауға тиіс. Өйткені оның өмірі әлі алда. Ата-аналарға айтарым, өз балаларыңызға мұқият болыңыздар! Олармен жақын және сенімді қарым-қатынас орнатыңыздар. Егер ата-ана баланың бойынан күдік тудыратындай белгілерді байқаса, онда оны міндетті түрде психологқа апарғаны жөн.  Балаға зорлық жасалған жағдайда ата-ана не істеуі қажет?

19 слайд

 – Ең бастысы – ешкімге кінә артпау керек. Баланың ересек адам емес екенін түсініңіз. Ең алдымен, оған ниет білдіріп, қандай жағдай болмасын, ұрып-соқпайтыныңызға бала сенімді болуы қажет. Бұл – баланың кінәсі емес, қайғысы. Зорлық көрсетккен адамды міндетті түрде жауапкершілікке тарту керек. Сол кезде ғана бала өзін қорғайтын адамдардың бар екенін түсінеді. Сонымен қатар, жағдайды құпия ұстау да аса маңызды. Баланың аты, жүзі, қандай жағдай болмасын, ешқандай жерде шықпауға тиіс. Өйткені оның өмірі әлі алда. Ата-аналарға айтарым, өз балаларыңызға мұқият болыңыздар! Олармен жақын және сенімді қарым-қатынас орнатыңыздар. Егер ата-ана баланың бойынан күдік тудыратындай белгілерді байқаса, онда оны міндетті түрде психологқа апарғаны жөн.  Балаға зорлық жасалған жағдайда ата-ана не істеуі қажет?

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

#20 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

20 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Файл форматы:
pptx
14.01.2025
204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі