Материалдар / Он санын кері санау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Он санын кері санау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ықшам сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2020
367
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Б ілім беру саласы Пәні Тақырыбы Бөлім Бөлімше Оқу мақсаты ҰОҚ мақсаты Таным ҚМҰҚ 0.2.1.1 10 Көлеміндегі сандарды тура жә

1 слайд
Б ілім беру саласы Пәні Тақырыбы Бөлім Бөлімше Оқу мақсаты ҰОҚ мақсаты Таным ҚМҰҚ 0.2.1.1 10 Көлеміндегі сандарды тура және кері санау2 Сан ж әне санау 2 . 1 Заттарды санау Санап үйренемін 1-ден 10 - ға дейінгі сандар 10 К өлеміндегі заттарды тура және кері санайды Нургожаева Карлыгаш Укеновна

Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдері « Кір жаю» ойынында сыни тұрғыда ойлау дағдысы бойынша өздері таңдаған киімді а

2 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдері « Кір жаю» ойынында сыни тұрғыда ойлау дағдысы бойынша өздері таңдаған киімді алып, артындағы белгіленген сандарды ілгішке ретпен іліп, 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды. (Бала үні) « Адасқан сандар»ойынында пластик бөтелкелерінің қақпағына 1-ден 10-ға дейінгі сандар тізбегі белгіленіп таратылады.Балалар жұппен 10 көлеміндегі сандарды тура және кері етіп қақпақшаны қойып кезектесе 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды. ( Бұл тапсырманы орындауда мен балаларға жалпылама\жеке дара бақылау жүргіздім.) ( Коммуникативті дағды) 1-топ «Түймедақ»әдісінде гүл күлтешелерін, 2- топ«Пицца»әдісінде шұжық, 3-топ «Пирамида»бөліктеріне топтаса отырып 1-ден 10-ға дейінгі сандар ды желімдейді.Бұл тапсырмада 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау көрініс табады. (Әр топта 4К моделіндегі командалық жұмыс орын алады.) 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс

10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды Топқа бөлу кезінде балаларға түрлі - түсті стикерлер ( қ ызыл,жасыл,сары)

3 слайд
10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды Топқа бөлу кезінде балаларға түрлі - түсті стикерлер ( қ ызыл,жасыл,сары) таратылады, сол түстер арқылы жемістер(алма,жүзім,өрік) тобы болып бөлінеді. Саралау стратегиясындағы қызығушылық мүдде тәсілі. « Адасқан сандар» ойыны Саралау стратегиясының ресурстарды саралау тәсілі арқылы мақсатқа бағыттала тура және кері санау арқылы орын алады. . « Кір жаю» ойыны баланың қажеттілігіне байланысты арнайы оқу ортасында саралау стратегиясының заттық - кеңістіктік орта ұйымдастырылады . « Түймедақ» «Пицца» «Пирамида» әдістері тура және кері санауда саралау стратегиясының нәтиже тәсілі арқылы мақсатқа жетеді..Саралау стратегиясы

Бақылау формасы № реттік саны Аты - жөні 10 к өлеміндегі санды тура санайды 10 к өлеміндегі санды кері

4 слайд
Бақылау формасы № реттік саны Аты - жөні 10 к өлеміндегі санды тура санайды 10 к өлеміндегі санды кері санайды 1 2 3 Өте жақсы жақсы« Адасқан сандар» ойынында жалпылама\жеке дара бақылау түрін қолданамын. Жұптық жұмыс жүргізу барысында кезектесе сандарды қақпашалар арқылы туру және кері санауда балаларға бақылау жүргіземін.

Әріптестер мен тренердің кері байланысы: Ықшам сабақтарында SMART мақсатқа жетуді, саралау стратегиясын тиімді қолд

5 слайд
Әріптестер мен тренердің кері байланысы: Ықшам сабақтарында SMART мақсатқа жетуді, саралау стратегиясын тиімді қолдануды тренердің нұсқауынан үйрендім. Әріптестер кері байланысында бақылау түрін қолдануды атап өтті.Бүл кері байланысты ескере отырып сабақта қолданамын.Оқу қызметінің қортындысы : Педагогикалық шеберлік орталығынан мен 4 К моделі және саралау стратегияларының сегіз тәсілін,оқу мақсатын SMART мақсатқа айналдыруды меңгердім.Сабақты спиральді білім беру бағдарламасы бойынша құруды түсіндім.Тиімді оқу және оқытуды қолдануда балалардың танымдық қызметтерін ашуды,бақылау формаларын тиімді жоспарлауды практикалық жұмыстар барысында меңгердім.. Болашаққа жоспарлау : Педагогикалық шеберлік орталығынан алған білімімді жүйелі оқуға бағыттай отырып SMART мақсатқа сай саралау стратегиясын, 4К моделін, тренердің үйреткен әрбір жаңа технологияларын тиімді қолданып баланың қажеттілігін ескере отырып ойын,тапсырма, жаттығуларын ұйымдастырамын.Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытындылау