1 слайд
Б ілім беру
саласы
Пәні
Тақырыбы
Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты
ҰОҚ мақсаты Таным
ҚМҰҚ
0.2.1.1 10 Көлеміндегі
сандарды тура және
кері санау2 Сан ж әне санау
2 . 1 Заттарды санау Санап үйренемін 1-ден
10 - ға дейінгі сандар
10 К өлеміндегі
заттарды тура және
кері санайды Нургожаева
Карлыгаш
Укеновна
2 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметіне
тарту тәсілдері
«
Кір жаю» ойынында сыни тұрғыда ойлау дағдысы
бойынша өздері таңдаған киімді алып, артындағы
белгіленген сандарды ілгішке ретпен іліп, 10
көлеміндегі сандарды тура және кері санайды.
(Бала үні)
« Адасқан сандар»ойынында пластик бөтелкелерінің
қақпағына 1-ден 10-ға дейінгі сандар тізбегі белгіленіп
таратылады.Балалар жұппен 10 көлеміндегі сандарды тура
және кері етіп қақпақшаны қойып кезектесе 10 көлеміндегі
сандарды тура және кері санайды.
( Бұл тапсырманы орындауда мен балаларға жалпылама\жеке
дара бақылау жүргіздім.)
( Коммуникативті дағды)
1-топ «Түймедақ»әдісінде гүл күлтешелерін,
2- топ«Пицца»әдісінде шұжық,
3-топ «Пирамида»бөліктеріне топтаса отырып 1-ден 10-ға
дейінгі сандар ды желімдейді.Бұл тапсырмада 10 көлеміндегі
сандарды тура және кері санау көрініс табады.
(Әр топта 4К моделіндегі командалық жұмыс орын алады.)
10 көлеміндегі
сандарды тура
және кері
санайды
Жеке
жұмыс
Жұптық
жұмыс
Топтық
жұмыс
3 слайд
10 көлеміндегі
сандарды тура
және кері
санайды
Топқа бөлу кезінде балаларға түрлі -
түсті стикерлер ( қ ызыл,жасыл,сары)
таратылады, сол түстер арқылы
жемістер(алма,жүзім,өрік) тобы болып
бөлінеді. Саралау стратегиясындағы
қызығушылық мүдде тәсілі. « Адасқан сандар» ойыны Саралау
стратегиясының ресурстарды
саралау тәсілі арқылы мақсатқа
бағыттала тура және кері санау
арқылы орын алады.
.
« Кір жаю» ойыны баланың
қажеттілігіне байланысты арнайы
оқу ортасында саралау
стратегиясының заттық - кеңістіктік
орта
ұйымдастырылады . « Түймедақ» «Пицца» «Пирамида»
әдістері тура және кері санауда
саралау стратегиясының нәтиже
тәсілі арқылы мақсатқа жетеді..Саралау стратегиясы
4 слайд
Бақылау формасы
№
реттік
саны Аты - жөні 10 к өлеміндегі
санды тура
санайды 10 к өлеміндегі
санды кері
санайды
1
2
3
Өте жақсы жақсы« Адасқан сандар» ойынында жалпылама\жеке дара бақылау түрін
қолданамын. Жұптық жұмыс жүргізу барысында кезектесе сандарды
қақпашалар арқылы туру және кері санауда балаларға бақылау
жүргіземін.
5 слайд
Әріптестер мен тренердің
кері байланысы:
Ықшам сабақтарында
SMART
мақсатқа жетуді, саралау
стратегиясын тиімді
қолдануды тренердің
нұсқауынан үйрендім.
Әріптестер кері
байланысында бақылау
түрін қолдануды атап
өтті.Бүл кері байланысты
ескере отырып сабақта
қолданамын.Оқу қызметінің қортындысы :
Педагогикалық шеберлік
орталығынан мен 4 К моделі
және саралау
стратегияларының сегіз
тәсілін,оқу мақсатын SMART
мақсатқа айналдыруды
меңгердім.Сабақты спиральді
білім беру бағдарламасы
бойынша құруды
түсіндім.Тиімді оқу және
оқытуды қолдануда
балалардың танымдық
қызметтерін ашуды,бақылау
формаларын тиімді
жоспарлауды практикалық
жұмыстар барысында
меңгердім.. Болашаққа жоспарлау :
Педагогикалық шеберлік
орталығынан алған
білімімді жүйелі оқуға
бағыттай отырып SMART
мақсатқа сай саралау
стратегиясын, 4К моделін,
тренердің үйреткен әрбір
жаңа технологияларын
тиімді қолданып баланың
қажеттілігін ескере отырып
ойын,тапсырма,
жаттығуларын
ұйымдастырамын.Ұйымдастырылған оқу қызметін
жоспарлау бойынша қорытындылау
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз