2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ондық бөлшек

Ондық бөлшек

Материал туралы қысқаша түсінік
ондық бөлшек тақырыбына дайын материал
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
03 Маусым 2018
347
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Ауызша есептейік 7,4+3,2= 2,65+0,25= 18,6+4,2= 59,1+2,07= 5,9+0,3= 1,37+3,7= 12,35+2=

3 слайд
Ауызша есептейік 7,4+3,2= 2,65+0,25= 18,6+4,2= 59,1+2,07= 5,9+0,3= 1,37+3,7= 12,35+2=

3 слайд

Ауызша есептейік 7,4+3,2= 2,65+0,25= 18,6+4,2= 59,1+2,07= 5,9+0,3= 1,37+3,7= 12,35+2=

1,0710,70,107 Жай бөлшектері бар жәшіктерге сәйкес ондық бөлшектерді салайық 10 107 100 107 1000 107 1000 17 0,017 0,107 10,7

4 слайд
1,0710,70,107 Жай бөлшектері бар жәшіктерге сәйкес ондық бөлшектерді салайық 10 107 100 107 1000 107 1000 17 0,017 0,107 10,7 1,07

4 слайд

1,0710,70,107 Жай бөлшектері бар жәшіктерге сәйкес ондық бөлшектерді салайық 10 107 100 107 1000 107 1000 17 0,017 0,107 10,7 1,07

14620 312,7 308,7 1136 15,6 21,5 + + Үтірді қай жерге қоямыз?

5 слайд
14620 312,7 308,7 1136 15,6 21,5 + + Үтірді қай жерге қоямыз?

5 слайд

14620 312,7 308,7 1136 15,6 21,5 + + Үтірді қай жерге қоямыз?

23,7км/сағ x Кеменің тынық судағы жылдамдығы 23,7 км/сағ, Кеменің тынық судағы жылдамдығы 23,7 км/сағ, өзен ағысының

6 слайд
23,7км/сағ x Кеменің тынық судағы жылдамдығы 23,7 км/сағ, Кеменің тынық судағы жылдамдығы 23,7 км/сағ, өзен ағысының жылдамдығы а км /сағ. Кеменің өзен ағысының жылдамдығы а км /сағ. Кеменің өзен ағысымен жүзгендегі жылдамдығы қандай? өзен ағысымен жүзгендегі жылдамдығы қандай? Мұндағы а Мұндағы а =3.2=3.2 а км/сағ

6 слайд

23,7км/сағ x Кеменің тынық судағы жылдамдығы 23,7 км/сағ, Кеменің тынық судағы жылдамдығы 23,7 км/сағ, өзен ағысының жылдамдығы а км /сағ. Кеменің өзен ағысының жылдамдығы а км /сағ. Кеменің өзен ағысымен жүзгендегі жылдамдығы қандай? өзен ағысымен жүзгендегі жылдамдығы қандай? Мұндағы а Мұндағы а =3.2=3.2 а км/сағ

Тізбектей Тізбектей қосуды қосуды орындаорында 2,32,3 +4,5+4,5 +0,6+0,6 +0,5+0,5 +1,7+1,7 +0,4+0,4

7 слайд
Тізбектей Тізбектей қосуды қосуды орындаорында 2,32,3 +4,5+4,5 +0,6+0,6 +0,5+0,5 +1,7+1,7 +0,4+0,4

7 слайд

Тізбектей Тізбектей қосуды қосуды орындаорында 2,32,3 +4,5+4,5 +0,6+0,6 +0,5+0,5 +1,7+1,7 +0,4+0,4

• Тренинг “Егер мен...”мысалын басшылыққа алып, «Сын тұрғысынан ойлау»тақырыбы бойынша топтар ортақ ой түйеді. •1- оқушы •Ег

8 слайд
• Тренинг “Егер мен...”мысалын басшылыққа алып, «Сын тұрғысынан ойлау»тақырыбы бойынша топтар ортақ ой түйеді. •1- оқушы •Егер мен Мексикаға ұшып барсам, •мен музыка тындаймын. •2-оқушы •Егер мен музыка тыңдасам, •Мен көнілді боламын. •3-оқушы •Егер мен көнілді болсам, •Мен көп балмұздақ сатып аламын

8 слайд

• Тренинг “Егер мен...”мысалын басшылыққа алып, «Сын тұрғысынан ойлау»тақырыбы бойынша топтар ортақ ой түйеді. •1- оқушы •Егер мен Мексикаға ұшып барсам, •мен музыка тындаймын. •2-оқушы •Егер мен музыка тыңдасам, •Мен көнілді боламын. •3-оқушы •Егер мен көнілді болсам, •Мен көп балмұздақ сатып аламын

№ 1238 № 1244 Математика – 5сынып.

9 слайд
№ 1238 № 1244 Математика – 5сынып.

9 слайд

№ 1238 № 1244 Математика – 5сынып.

Оқушылар көңіл күйін, сабақтан алған әсерлерін белгілейді Орташа Жақсы Өте

10 слайд
Оқушылар көңіл күйін, сабақтан алған әсерлерін белгілейді Орташа Жақсы Өте жақсы

10 слайд

Оқушылар көңіл күйін, сабақтан алған әсерлерін белгілейді Орташа Жақсы Өте жақсы

11 слайд

11 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі