1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
«Ондық бөлшектерді
көбейту»
Математика 5 - сынып
Жаңатұрмыс ЖББНМ
Кәрімжан Айсулу Ерланқызы
2 слайд
5.3Вбөлім: Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Тақырыбы: Ондық бөлшектерді көбейту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
( оқу бағдарламасына сілтеме ) :
5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке
көбейтуді орындау.
Сабақтың мақсаты:
- ондық бөлшектерді көбейту ережелерін білу;
-
ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейткенде
ондық таңбаларын үтірмен айыра алу
Бағалау критерий лері:
Ондық бөлшектерді көбейтудің алгоритмін біледі;
Ондық бөлшектерді көбейте алады;
3 слайд
•
Орманға саяхат
Оқушылар , біз бүгінгі сабақта табиғатқа серуен жасайық. Табиғатқа
серуендеудің бір шарты бар. Ол- көңіл күйлеріннің жақсы болуы. Серуен
мына бағытпен жүргізіледі:
Серуеніміз үй жұмысын тексеруден басталсын.
4 слайд
«Ой қозғау» Сұрақ-жауап
- Oндық бөлшек дeгeніміз нe?
- Ондық бөлшeктeр қaлaй қоcылaды, азайтылады?
- Ондық бөлшeктeрді нaтурaл сaнғa қaлaй
көбeйтілeді?
- Ондық бөлшектерді көбейту ережесі 2) 2,7*5,3 =14,31 4) 0,467*2,4 =1,1208
6) 9,05*2,3=20,815 8) 29,1*4,5 = 130,95
5 слайд
Серуендеу кезінде экологиялық соқпақпен жүреміз. Соқпақ
дегеніміз не?
Орманның байлығы не?
Орманның ішінде қоқыстар, қалдықтар жатыр екен.
Табиғатты, орманды ластайтын кімдер?
Осы қателікті түзеу үшін біз не істеуіміз керек?
Ол үшін әрбір қоқысқа жазылған есептерді ауызша орындайық.
Жеке жұмыс
0,6 7 = 0,5*0,8 = 1,3 0,3 =
7,15*10 = 5,1 *5 = 4,1 * 10 =
Дескриптор:
-Ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді
- ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтеді
6 слайд
0,6 7 = 4,2 0,5*0,8 =0,4
1,3 0,3 = 0,39 7,15*10 =71,5
5,1 *5 =25,5 4,1 * 10 =41
7 слайд
Келесі, баратын бағытымыз–Қорық. Қорық дегеніміз не?
Міне, қорыққа да келіп жеттік. Бұл қорықтың аты қандай екен, соны табайық.
Ол үшін мына семантикалық картадағы тапсырманы орындау қажет
№ Тапсырма 84,273 55,8 0,021 40,65 7,75 1913,7
1 18,6∙ 3 А Ү К У Г Ө
2 8,13∙5 Р П Л С Л Л
3 19,137∙100 Р Т М Ф Д Т
4 2,5∙3,1 О Б Н Ы І А
5 40,13∙2,1 Р Ә Г С Ж Е
6 0,03*0,7 Д А Т И Б НСЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА
Дескриптор:
Ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді
Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтеді
Қорықтың атын табады Топтық жұмыс.
8 слайд
Келесі баратын бағытымыз– «Жасыл ел» ұйымы. «Жасыл ел»
ұйымы туралы не білесіндер? Естігендерін, теледидардан
көргендерін бар ма?
Ондағы жастар немен айналысады-?
Топтық жұмыс.
1) Әлібек ойлаған санын 2,5 есе кемітіп, нәтижесінен 18,25 санын
азайтқанда 13,95 саны шықты. Әлібек қандай сан ойлады?
Дескриптор:
Берілгені бойынша теңдеу құрады
Теңдеудің түбірін табады.
2) Теңдеуді шешіңдер.
Дескриптор:
Теңдеудің түбірін табады.
9 слайд
1) Х : 2,5-18,25=13,95
Х : 2,5=32,2
Х =32,2*2,5
Х=80,5
2 ) У+0,792=8,7*2,16
У+0,792=18,792
У=18,792-0,792
у=18
10 слайд
«Жерұйық» экологиялық орталығы
Экологиялық орталықта мынандай мәліметтер бар екен:
Көптеген аурулардың себепкері: жайсыз экологиялық жағдайлар
болып табылады: ауаның, судың, топырақтың ластануы.
Зауыт үстінде 0,86
Қаланың үстінде 0,129
Ауылдың үстінде 0,01
Өзен,көлдердің үстінде 0,001
Орманның үстінде 0,0003Ауаның ластануы
Дескриптор:
1. Ең үлкен сан мен ең кіші санды анықтайды
2.Қай жердің экологиялық жағдайы жағымды екенін анықтайды
11 слайд
Қорыту:
Жұмбақ. Бүтін менен бөлшекті,
Үтірменен айырған.
Әп-әдемі жазулар,
Айтыңдаршы, қандай сан?
12 слайд
13 слайд
Қортындылау.
Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер!
Бүгінгі сабақта қойған мақсатымызға жеттік пе?
Үй тапсырма:
Шығармашылық жұмыс (есептер құрастырып келу)
14 слайд
«Табиғатты, аялайық достар»
деген сөзбен сабағымызды
қорытындылаймыз.
Сабақ аяқталды. Сау болыңдар!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз