Материалдар / ондық бөлшектерді көбейту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ондық бөлшектерді көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған, слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2020
283
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: «Ондық бөлшектерді көбейту» Математика 5 - сынып Жаңатұрмыс ЖББНМ Кәрімжан Айсулу Ерланқызы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Ондық бөлшектерді көбейту» Математика 5 - сынып Жаңатұрмыс ЖББНМ Кәрімжан Айсулу Ерланқызы

5.3Вбөлім: Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану Тақырыбы: Ондық бөлшектерді көбейту Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақ

2 слайд
5.3Вбөлім: Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану Тақырыбы: Ондық бөлшектерді көбейту Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме ) : 5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау. Сабақтың мақсаты: -   ондық бөлшектерді көбейту ережелерін білу;  - ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейткенде ондық таңбаларын үтірмен айыра алу Бағалау критерий лері: Ондық бөлшектерді көбейтудің алгоритмін біледі; Ондық бөлшектерді көбейте алады;

• Орманға саяхат Оқушылар , біз бүгінгі сабақта табиғатқа серуен жасайық. Табиғатқа серуендеудің бір шарты бар. Ол- көңіл кү

3 слайд
• Орманға саяхат Оқушылар , біз бүгінгі сабақта табиғатқа серуен жасайық. Табиғатқа серуендеудің бір шарты бар. Ол- көңіл күйлеріннің жақсы болуы. Серуен мына бағытпен жүргізіледі: Серуеніміз үй жұмысын тексеруден басталсын.

«Ой қозғау» Сұрақ-жауап - Oндық бөлшек дeгeніміз нe? - Ондық бөлшeктeр қaлaй қоcылaды, азайтылады? - Ондық бөлшeктeрді нaтурaл

4 слайд
«Ой қозғау» Сұрақ-жауап - Oндық бөлшек дeгeніміз нe? - Ондық бөлшeктeр қaлaй қоcылaды, азайтылады? - Ондық бөлшeктeрді нaтурaл сaнғa қaлaй көбeйтілeді? - Ондық бөлшектерді көбейту ережесі 2) 2,7*5,3 =14,31 4) 0,467*2,4 =1,1208   6) 9,05*2,3=20,815 8) 29,1*4,5 = 130,95

Серуендеу кезінде экологиялық соқпақпен жүреміз. Соқпақ дегеніміз не? Орманның байлығы не? Орманның ішінде қоқыстар, қалдықтар

5 слайд
Серуендеу кезінде экологиялық соқпақпен жүреміз. Соқпақ дегеніміз не? Орманның байлығы не? Орманның ішінде қоқыстар, қалдықтар жатыр екен. Табиғатты, орманды ластайтын кімдер? Осы қателікті түзеу үшін біз не істеуіміз керек? Ол үшін әрбір қоқысқа жазылған есептерді ауызша орындайық. Жеке жұмыс 0,6  7 = 0,5*0,8 = 1,3  0,3 = 7,15*10 = 5,1 *5 = 4,1 * 10 = Дескриптор: -Ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді - ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтеді

0,6  7 = 4,2 0,5*0,8 =0,4 1,3  0,3 = 0,39 7,15*10 =71,5 5,1 *5 =25,5 4,1 *

6 слайд
0,6  7 = 4,2 0,5*0,8 =0,4 1,3  0,3 = 0,39 7,15*10 =71,5 5,1 *5 =25,5 4,1 * 10 =41

Келесі, баратын бағытымыз–Қорық. Қорық дегеніміз не? Міне, қорыққа да келіп жеттік. Бұл қорықтың аты қандай екен, соны табайық.

7 слайд
Келесі, баратын бағытымыз–Қорық. Қорық дегеніміз не? Міне, қорыққа да келіп жеттік. Бұл қорықтың аты қандай екен, соны табайық. Ол үшін мына семантикалық картадағы тапсырманы орындау қажет № Тапсырма 84,273 55,8 0,021 40,65 7,75 1913,7 1 18,6∙ 3 А Ү К У Г Ө 2 8,13∙5 Р П Л С Л Л 3 19,137∙100 Р Т М Ф Д Т 4 2,5∙3,1 О Б Н Ы І А 5 40,13∙2,1 Р Ә Г С Ж Е 6 0,03*0,7 Д А Т И Б НСЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА Дескриптор: Ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтеді Қорықтың атын табады Топтық жұмыс.

Келесі баратын бағытымыз– «Жасыл ел» ұйымы. «Жасыл ел» ұйымы туралы не білесіндер? Естігендерін, теледидардан көргендерін бар

8 слайд
Келесі баратын бағытымыз– «Жасыл ел» ұйымы. «Жасыл ел» ұйымы туралы не білесіндер? Естігендерін, теледидардан көргендерін бар ма? Ондағы жастар немен айналысады-? Топтық жұмыс. 1) Әлібек ойлаған санын 2,5 есе кемітіп, нәтижесінен 18,25 санын азайтқанда 13,95 саны шықты. Әлібек қандай сан ойлады? Дескриптор: Берілгені бойынша теңдеу құрады Теңдеудің түбірін табады. 2) Теңдеуді шешіңдер. Дескриптор: Теңдеудің түбірін табады.

1) Х : 2,5-18,25=13,95 Х : 2,5=32,2 Х =32,2*2,5 Х=80,5 2 ) У+0,792=8,7*2,16 У+0,792=18,792 У=18,792-0,792 у=18

9 слайд
1) Х : 2,5-18,25=13,95 Х : 2,5=32,2 Х =32,2*2,5 Х=80,5 2 ) У+0,792=8,7*2,16 У+0,792=18,792 У=18,792-0,792 у=18

«Жерұйық» экологиялық орталығы Экологиялық орталықта мынандай мәліметтер бар екен: Көптеген аурулардың себепкері: жайсыз эколог

10 слайд
«Жерұйық» экологиялық орталығы Экологиялық орталықта мынандай мәліметтер бар екен: Көптеген аурулардың себепкері: жайсыз экологиялық жағдайлар болып табылады: ауаның, судың, топырақтың ластануы. Зауыт үстінде 0,86 Қаланың үстінде 0,129 Ауылдың үстінде 0,01 Өзен,көлдердің үстінде 0,001 Орманның үстінде 0,0003Ауаның ластануы Дескриптор: 1. Ең үлкен сан мен ең кіші санды анықтайды 2.Қай жердің экологиялық жағдайы жағымды екенін анықтайды

Қорыту: Жұмбақ. Бүтін менен бөлшекті, Үтірменен айырған. Әп-әдемі жазулар,

11 слайд
Қорыту: Жұмбақ. Бүтін менен бөлшекті, Үтірменен айырған. Әп-әдемі жазулар, Айтыңдаршы, қандай сан?

12 слайд

Қортындылау. Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер! Бүгінгі сабақта қойған мақсатымызға жеттік пе? Үй тапсырма: Шығармашылық жұмыс (есе

13 слайд
Қортындылау. Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер! Бүгінгі сабақта қойған мақсатымызға жеттік пе? Үй тапсырма: Шығармашылық жұмыс (есептер құрастырып келу)  

«Табиғатты, аялайық достар» деген сөзбен сабағымызды қорытындылаймыз. Сабақ аяқталды. Сау болыңдар!

14 слайд
«Табиғатты, аялайық достар» деген сөзбен сабағымызды қорытындылаймыз. Сабақ аяқталды. Сау болыңдар!