Материалдар / ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ 5-СЫНЫП СЛАЙД
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ 5-СЫНЫП СЛАЙД

Материал туралы қысқаша түсінік
ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ 5-СЫНЫП СЛАЙД
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
86
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Ондық бөлшектерді көбейту» 5-сынып

1 слайд
«Ондық бөлшектерді көбейту» 5-сынып

1 слайд

«Ондық бөлшектерді көбейту» 5-сынып

Үй тапсырмасын тексеру. №651 есеп (6- 12)

2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. №651 есеп (6- 12) 6. 520·8,34= 7. 18,016·26= 8. 0,925·48= 9. 1,278·35= 10. 3,46·150= 11. 92,05·280= 12. 160·8,95= 4336,8 468,416 44,4 44,73 519 25774 1432

2 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. №651 есеп (6- 12) 6. 520·8,34= 7. 18,016·26= 8. 0,925·48= 9. 1,278·35= 10. 3,46·150= 11. 92,05·280= 12. 160·8,95= 4336,8 468,416 44,4 44,73 519 25774 1432

Семантикалық карта 2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р

3 слайд
Семантикалық карта   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р Е М Р Т Я 0,97 Д Ж Э Х Ц   У   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·4 8,5 Б Ш Л Ш П Ч 57,4 А Ө О Ю Е В 106 Л Р Е М Р К 0,97 Д Ж Э Х Ц  

3 слайд

Семантикалық карта   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р Е М Р Т Я 0,97 Д Ж Э Х Ц   У   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·4 8,5 Б Ш Л Ш П Ч 57,4 А Ө О Ю Е В 106 Л Р Е М Р К 0,97 Д Ж Э Х Ц  

Семантикалық карта 2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р

4 слайд
Семантикалық карта   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р Е М Р Т Я 0,97 Д Ж Э Х Ц   У   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·4 8,5 Б Ш Л Ш П Ч 57,4 А Ө О Ю Е В 106 Л Р Е М Р К 0,97 Д Ж Э Х Ц   КӨБЕЙТУ, БӨЛШЕК

4 слайд

Семантикалық карта   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р Е М Р Т Я 0,97 Д Ж Э Х Ц   У   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·4 8,5 Б Ш Л Ш П Ч 57,4 А Ө О Ю Е В 106 Л Р Е М Р К 0,97 Д Ж Э Х Ц   КӨБЕЙТУ, БӨЛШЕК

Оқу мақсаты:5.1.2.28 ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді орындау; Сабақ мақсаты: Барлығы: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көб

5 слайд
Оқу мақсаты:5.1.2.28 ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді орындау; Сабақ мақсаты: Барлығы: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту дағдысын қалыптастыру. Басым бөлігі: Ондық бөлшекті натурал ондық бөлшекке көбейту ережесін тұжырымдайды Кейбір: Теңдеу немесе мәтінді есептерді шығарады Ондық бөлшектерді көбейту

5 слайд

Оқу мақсаты:5.1.2.28 ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді орындау; Сабақ мақсаты: Барлығы: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту дағдысын қалыптастыру. Басым бөлігі: Ондық бөлшекті натурал ондық бөлшекке көбейту ережесін тұжырымдайды Кейбір: Теңдеу немесе мәтінді есептерді шығарады Ондық бөлшектерді көбейту

Бағалау критерийлері: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейте алады Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту ережесін қолданады

6 слайд
Бағалау критерийлері: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейте алады Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту ережесін қолданады Есеп шығаруда ережені дұрыс қолдана алады Теңдеу немесе мәтінді есептерді шығара алады

6 слайд

Бағалау критерийлері: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейте алады Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту ережесін қолданады Есеп шығаруда ережені дұрыс қолдана алады Теңдеу немесе мәтінді есептерді шығара алады

Жаңа сабақ

7 слайд
Жаңа сабақ

7 слайд

Жаңа сабақ

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін: 1)үтірге назар аудармай,натурал сандарды көбейткендей көбейту керек; 2)он

8 слайд
Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін: 1)үтірге назар аудармай,натурал сандарды көбейткендей көбейту керек; 2)ондық бөлшекте неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек .

8 слайд

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін: 1)үтірге назар аудармай,натурал сандарды көбейткендей көбейту керек; 2)ондық бөлшекте неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек .

«Орнымды тап» әдісі Жұптық жұмыс Тапсырмалар 1,3·1,6 2,7·5,3 18,2·6,1 18,2·6,1 1,28·4,9 29,1·4,5 0,09·6,2

9 слайд
«Орнымды тап» әдісі Жұптық жұмыс Тапсырмалар 1,3·1,6 2,7·5,3 18,2·6,1 18,2·6,1 1,28·4,9 29,1·4,5 0,09·6,2 11,07·0,63 10,2·4,6 24,6·4,6 9,05·2,3 10,3·3,5         Дескриптор: •Көбейтуді орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

9 слайд

«Орнымды тап» әдісі Жұптық жұмыс Тапсырмалар 1,3·1,6 2,7·5,3 18,2·6,1 18,2·6,1 1,28·4,9 29,1·4,5 0,09·6,2 11,07·0,63 10,2·4,6 24,6·4,6 9,05·2,3 10,3·3,5         Дескриптор: •Көбейтуді орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

Сергіту сәті «Еден-төбе-мұрын» әдісі

10 слайд
Сергіту сәті «Еден-төбе-мұрын» әдісі

10 слайд

Сергіту сәті «Еден-төбе-мұрын» әдісі

1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» Дескриптор: •Көбе

11 слайд
1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» Дескриптор: •Көбейтуді орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

11 слайд

1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» Дескриптор: •Көбейтуді орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» 15,288 1,494 5,61

12 слайд
1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» 15,288 1,494 5,61 29,4024

12 слайд

1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» 15,288 1,494 5,61 29,4024

1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей»

13 слайд
1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей» Дескриптор: •Көбейтуді немесе қосу азайтуды орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту немесе қосу азайту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

13 слайд

1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей» Дескриптор: •Көбейтуді немесе қосу азайтуды орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту немесе қосу азайту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей» x

14 слайд
1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей» x=2117 x=1,078 144,664 689

14 слайд

1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей» x=2117 x=1,078 144,664 689

1)0,5 3= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүреді.Екінші волесипедші

15 слайд
1)0,5 3= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүреді.Екінші волесипедші біріншіден 3,003 км/сағ есе артық жүрсе, екінші волесипедшінің жылдамдығын табыңдар? «III-деңгей» Дескриптор: •Ондық бөлшектерді көбейтуді орындайды •Жауабын дұрыс жазады

15 слайд

1)0,5 3= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүреді.Екінші волесипедші біріншіден 3,003 км/сағ есе артық жүрсе, екінші волесипедшінің жылдамдығын табыңдар? «III-деңгей» Дескриптор: •Ондық бөлшектерді көбейтуді орындайды •Жауабын дұрыс жазады

1)0,5 3 =0,5 ·0,5 ·0,5= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүред

16 слайд
1)0,5 3 =0,5 ·0,5 ·0,5= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүреді.Екінші волесипедші біріншіден 3,003 км/сағ есе артық жүрсе, екінші волесипедшінің жылдамдығын табыңдар? «III-деңгей» 0,125 16,5·3,003=49,5495 I-16,5 км/сағ II-49,5495км/сағ

16 слайд

1)0,5 3 =0,5 ·0,5 ·0,5= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүреді.Екінші волесипедші біріншіден 3,003 км/сағ есе артық жүрсе, екінші волесипедшінің жылдамдығын табыңдар? «III-деңгей» 0,125 16,5·3,003=49,5495 I-16,5 км/сағ II-49,5495км/сағ

Қалыптастырушы бағалау :

17 слайд
Қалыптастырушы бағалау :

17 слайд

Қалыптастырушы бағалау :

Рефлекция

18 слайд
Рефлекция

18 слайд

Рефлекция

Үй жұмысы

19 слайд
Үй жұмысы

19 слайд

Үй жұмысы