ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ 5-СЫНЫП СЛАЙД

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ 5-СЫНЫП СЛАЙД

Материал туралы қысқаша түсінік
ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ 5-СЫНЫП СЛАЙД
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Ондық бөлшектерді көбейту» 5-сынып

#1 слайд
«Ондық бөлшектерді көбейту» 5-сынып

1 слайд

«Ондық бөлшектерді көбейту» 5-сынып

Үй тапсырмасын тексеру. №651 есеп (6- 12)

#2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. №651 есеп (6- 12) 6. 520·8,34= 7. 18,016·26= 8. 0,925·48= 9. 1,278·35= 10. 3,46·150= 11. 92,05·280= 12. 160·8,95= 4336,8 468,416 44,4 44,73 519 25774 1432

2 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. №651 есеп (6- 12) 6. 520·8,34= 7. 18,016·26= 8. 0,925·48= 9. 1,278·35= 10. 3,46·150= 11. 92,05·280= 12. 160·8,95= 4336,8 468,416 44,4 44,73 519 25774 1432

Семантикалық карта 2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р

#3 слайд
Семантикалық карта   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р Е М Р Т Я 0,97 Д Ж Э Х Ц   У   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·4 8,5 Б Ш Л Ш П Ч 57,4 А Ө О Ю Е В 106 Л Р Е М Р К 0,97 Д Ж Э Х Ц  

3 слайд

Семантикалық карта   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р Е М Р Т Я 0,97 Д Ж Э Х Ц   У   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·4 8,5 Б Ш Л Ш П Ч 57,4 А Ө О Ю Е В 106 Л Р Е М Р К 0,97 Д Ж Э Х Ц  

Семантикалық карта 2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р

#4 слайд
Семантикалық карта   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р Е М Р Т Я 0,97 Д Ж Э Х Ц   У   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·4 8,5 Б Ш Л Ш П Ч 57,4 А Ө О Ю Е В 106 Л Р Е М Р К 0,97 Д Ж Э Х Ц   КӨБЕЙТУ, БӨЛШЕК

4 слайд

Семантикалық карта   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·41,2-0,23 8,5 К Ш Б Е П Ч М 57,4 А Ө О Ю Й В С 106 Л Р Е М Р Т Я 0,97 Д Ж Э Х Ц   У   2,7+5,832,38+25,0247,15-38,6599,98-91,4811,48·526,5·4 8,5 Б Ш Л Ш П Ч 57,4 А Ө О Ю Е В 106 Л Р Е М Р К 0,97 Д Ж Э Х Ц   КӨБЕЙТУ, БӨЛШЕК

Оқу мақсаты:5.1.2.28 ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді орындау; Сабақ мақсаты: Барлығы: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көб

#5 слайд
Оқу мақсаты:5.1.2.28 ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді орындау; Сабақ мақсаты: Барлығы: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту дағдысын қалыптастыру. Басым бөлігі: Ондық бөлшекті натурал ондық бөлшекке көбейту ережесін тұжырымдайды Кейбір: Теңдеу немесе мәтінді есептерді шығарады Ондық бөлшектерді көбейту

5 слайд

Оқу мақсаты:5.1.2.28 ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді орындау; Сабақ мақсаты: Барлығы: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту дағдысын қалыптастыру. Басым бөлігі: Ондық бөлшекті натурал ондық бөлшекке көбейту ережесін тұжырымдайды Кейбір: Теңдеу немесе мәтінді есептерді шығарады Ондық бөлшектерді көбейту

Бағалау критерийлері: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейте алады Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту ережесін қолданады

#6 слайд
Бағалау критерийлері: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейте алады Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту ережесін қолданады Есеп шығаруда ережені дұрыс қолдана алады Теңдеу немесе мәтінді есептерді шығара алады

6 слайд

Бағалау критерийлері: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейте алады Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту ережесін қолданады Есеп шығаруда ережені дұрыс қолдана алады Теңдеу немесе мәтінді есептерді шығара алады

Жаңа сабақ

#7 слайд
Жаңа сабақ

7 слайд

Жаңа сабақ

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін: 1)үтірге назар аудармай,натурал сандарды көбейткендей көбейту керек; 2)он

#8 слайд
Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін: 1)үтірге назар аудармай,натурал сандарды көбейткендей көбейту керек; 2)ондық бөлшекте неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек .

8 слайд

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін: 1)үтірге назар аудармай,натурал сандарды көбейткендей көбейту керек; 2)ондық бөлшекте неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек .

«Орнымды тап» әдісі Жұптық жұмыс Тапсырмалар 1,3·1,6 2,7·5,3 18,2·6,1 18,2·6,1 1,28·4,9 29,1·4,5 0,09·6,2

#9 слайд
«Орнымды тап» әдісі Жұптық жұмыс Тапсырмалар 1,3·1,6 2,7·5,3 18,2·6,1 18,2·6,1 1,28·4,9 29,1·4,5 0,09·6,2 11,07·0,63 10,2·4,6 24,6·4,6 9,05·2,3 10,3·3,5         Дескриптор: •Көбейтуді орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

9 слайд

«Орнымды тап» әдісі Жұптық жұмыс Тапсырмалар 1,3·1,6 2,7·5,3 18,2·6,1 18,2·6,1 1,28·4,9 29,1·4,5 0,09·6,2 11,07·0,63 10,2·4,6 24,6·4,6 9,05·2,3 10,3·3,5         Дескриптор: •Көбейтуді орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

Сергіту сәті «Еден-төбе-мұрын» әдісі

#10 слайд
Сергіту сәті «Еден-төбе-мұрын» әдісі

10 слайд

Сергіту сәті «Еден-төбе-мұрын» әдісі

1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» Дескриптор: •Көбе

#11 слайд
1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» Дескриптор: •Көбейтуді орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

11 слайд

1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» Дескриптор: •Көбейтуді орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» 15,288 1,494 5,61

#12 слайд
1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» 15,288 1,494 5,61 29,4024

12 слайд

1)6,24·2,45= 2)12,45·0,12= 3)10,2·0,55= 4)245,02·0,12= Деңгейлік тапсырмалар Ж е к е ж ұ м ы с «I-деңгей» 15,288 1,494 5,61 29,4024

1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей»

#13 слайд
1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей» Дескриптор: •Көбейтуді немесе қосу азайтуды орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту немесе қосу азайту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

13 слайд

1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей» Дескриптор: •Көбейтуді немесе қосу азайтуды орындайды •Ондық бөлшектерді көбейту немесе қосу азайту ережесін қолданады •Жауабын дұрыс жазады

1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей» x

#14 слайд
1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей» x=2117 x=1,078 144,664 689

14 слайд

1) x :5,8=365 2) x :0,22=4,9 3) 85,6·(20,2-18,51)= 4) (11,12+32,68) ·17,9-95,02= «II-деңгей» x=2117 x=1,078 144,664 689

1)0,5 3= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүреді.Екінші волесипедші

#15 слайд
1)0,5 3= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүреді.Екінші волесипедші біріншіден 3,003 км/сағ есе артық жүрсе, екінші волесипедшінің жылдамдығын табыңдар? «III-деңгей» Дескриптор: •Ондық бөлшектерді көбейтуді орындайды •Жауабын дұрыс жазады

15 слайд

1)0,5 3= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүреді.Екінші волесипедші біріншіден 3,003 км/сағ есе артық жүрсе, екінші волесипедшінің жылдамдығын табыңдар? «III-деңгей» Дескриптор: •Ондық бөлшектерді көбейтуді орындайды •Жауабын дұрыс жазады

1)0,5 3 =0,5 ·0,5 ·0,5= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүред

#16 слайд
1)0,5 3 =0,5 ·0,5 ·0,5= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүреді.Екінші волесипедші біріншіден 3,003 км/сағ есе артық жүрсе, екінші волесипедшінің жылдамдығын табыңдар? «III-деңгей» 0,125 16,5·3,003=49,5495 I-16,5 км/сағ II-49,5495км/сағ

16 слайд

1)0,5 3 =0,5 ·0,5 ·0,5= 2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүреді.Екінші волесипедші біріншіден 3,003 км/сағ есе артық жүрсе, екінші волесипедшінің жылдамдығын табыңдар? «III-деңгей» 0,125 16,5·3,003=49,5495 I-16,5 км/сағ II-49,5495км/сағ

Қалыптастырушы бағалау :

#17 слайд
Қалыптастырушы бағалау :

17 слайд

Қалыптастырушы бағалау :

Рефлекция

#18 слайд
Рефлекция

18 слайд

Рефлекция

Үй жұмысы

#19 слайд
Үй жұмысы

19 слайд

Үй жұмысы

Файл форматы:
pptx
07.11.2024
240
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі