Ондық бөлшектерді қосу және азайту. 5ә класс. Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Тақырыбы: ондық бөлшектерді қосу
және азайту
Мақсаты: 5.1.2.27 Ондық бөлшектерді
қосу және азайтуды орындау
3 слайд
Тақырыбы: ондық бөлшектерді қосу және азайту Мақсаты: 5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау
4 слайд
Бағалау критерийлері
ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап»
орындайды және түсіндіреді ;
ондық бөлшектерді қосады ;
ондық бөлшектерді азайтады ;
4 слайд
Бағалау критерийлері ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап» орындайды және түсіндіреді ; ондық бөлшектерді қосады ; ондық бөлшектерді азайтады ;
5 слайд
Үй тапсырмасы:
Амалдарды орында:8024, 5
5976, 0
4000, 6
17, 1
9, 4
07, 6
499, 16
089, 7
410, 9
198, 43
7, 3
498 , 39
119, 20
91, 2
209, 17
736, 46
294 , 5
030, 52
5308, 19
0698, 8
4610, 11
7038, 43
2972, 9
0010, 53
5 слайд
Үй тапсырмасы: Амалдарды орында:8024, 5 5976, 0 4000, 6 17, 1 9, 4 07, 6 499, 16 089, 7 410, 9 198, 43 7, 3 498 , 39 119, 20 91, 2 209, 17 736, 46 294 , 5 030, 52 5308, 19 0698, 8 4610, 11 7038, 43 2972, 9 0010, 53
6 слайд
Постермен жұмыс (қайталау сұрақтары бойынша)
І-топ: Ондық бөлшектерді қалай қосады?
ІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай азайтады?
ІІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай салыстырады?
Дескрипторлар:
-
6 слайд
Постермен жұмыс (қайталау сұрақтары бойынша) І-топ: Ондық бөлшектерді қалай қосады? ІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай азайтады? ІІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай салыстырады? Дескрипторлар: -
7 слайд
«Кім жылдам ?»
Амалдарды орынданыздар:
Дескрипторлар:
оқушылар ондық бөлшектерді қосады;
ондық бөлшектерді азайтады;3,7+1,4 = 10-5,2= 7,82-7,8=
1,02+(1,7+4,8) = 0,3+(1,7+2,5)= 1,6+(5+3,4)=
29,08-5,08 = 165,23-15,23= 89-72,03=
19,23 + 162,01 = 86,911+3,009= 145,829+14,171=
69,92-42,02-4,09= 128,19-24,2-0,09= 420,12-102,1-25,02=
7 слайд
«Кім жылдам ?» Амалдарды орынданыздар: Дескрипторлар: оқушылар ондық бөлшектерді қосады; ондық бөлшектерді азайтады;3,7+1,4 = 10-5,2= 7,82-7,8= 1,02+(1,7+4,8) = 0,3+(1,7+2,5)= 1,6+(5+3,4)= 29,08-5,08 = 165,23-15,23= 89-72,03= 19,23 + 162,01 = 86,911+3,009= 145,829+14,171= 69,92-42,02-4,09= 128,19-24,2-0,09= 420,12-102,1-25,02=
8 слайд
Практикалық жұмыс (топпен жұмыс)
1-топ: Шаршының қабырғасының ұзындығы 21,4 см . Шаршының
периметрін табыңдар.
2-топ: Үшбұрыштың қабырғалары 21,4 см, 18,7 см және 20,5 см-ге тең.
Үшбұрыштың периметрін табыңдар.
3-топ: Тіктөртбұрыштың ұзындығы 23,1 см, ал ені 17,2 см.
Тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар.
Дескрипторлар:
шаршының периметрін табудың анықтамасын еске түсіре
отырып, табады;
үшбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып , периметрін
анықтай алады;
тіктөртбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып, периметрін
анықтай алады.
8 слайд
Практикалық жұмыс (топпен жұмыс) 1-топ: Шаршының қабырғасының ұзындығы 21,4 см . Шаршының периметрін табыңдар. 2-топ: Үшбұрыштың қабырғалары 21,4 см, 18,7 см және 20,5 см-ге тең. Үшбұрыштың периметрін табыңдар. 3-топ: Тіктөртбұрыштың ұзындығы 23,1 см, ал ені 17,2 см. Тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар. Дескрипторлар: шаршының периметрін табудың анықтамасын еске түсіре отырып, табады; үшбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып , периметрін анықтай алады; тіктөртбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып, периметрін анықтай алады.
9 слайд
Сергіту сәті: ( логикалық тапсырма)
Нәзира бір сан ойлады. Ол ойлаған санға 14,8-ді қосып,
одан шыққан қосындыдан 3,56-ны азайтқанда 75,29 саны
шықты. Нәзира қандай сан ойлады?
9 слайд
Сергіту сәті: ( логикалық тапсырма) Нәзира бір сан ойлады. Ол ойлаған санға 14,8-ді қосып, одан шыққан қосындыдан 3,56-ны азайтқанда 75,29 саны шықты. Нәзира қандай сан ойлады?
10 слайд
Қорытынды (Ойлан тап)
Әр топқа сандар жазылған бұлттар беріледі. Сол
сандарды өсу немесе кему ретімен жазғанда әр топта
сөздер шығады
«Егеменді еліміздің болашағы - ДАРЫНДЫ, БІЛІМДІ, ӨНЕГЕЛІ жас ұрпақ»
Н.Ә. Назарбаев
10 слайд
Қорытынды (Ойлан тап) Әр топқа сандар жазылған бұлттар беріледі. Сол сандарды өсу немесе кему ретімен жазғанда әр топта сөздер шығады «Егеменді еліміздің болашағы - ДАРЫНДЫ, БІЛІМДІ, ӨНЕГЕЛІ жас ұрпақ» Н.Ә. Назарбаев
11 слайд
Мен сабақты жақсы Мен сабақты толық Сабақ маған
түсіндім, көңілді түсінген жоқпын ұнаған жоқКері байланыс:
11 слайд
Мен сабақты жақсы Мен сабақты толық Сабақ маған түсіндім, көңілді түсінген жоқпын ұнаған жоқКері байланыс:
12 слайд
Сау болыңыздар.
12 слайд
Сау болыңыздар.