Ондық бөлшектерді қосу және азайту. 5ә класс. Презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ондық бөлшектерді қосу және азайту. 5ә класс. Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикадан өткізген ашық сабақтың перзентайиясы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

#2 слайд

2 слайд

Тақырыбы: ондық бөлшектерді қосу және азайту Мақсаты: 5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

#3 слайд
Тақырыбы: ондық бөлшектерді қосу және азайту Мақсаты: 5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

3 слайд

Тақырыбы: ондық бөлшектерді қосу және азайту Мақсаты: 5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

Бағалау критерийлері ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап» орындайды және түсіндіреді ; о

#4 слайд
Бағалау критерийлері ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап» орындайды және түсіндіреді ; ондық бөлшектерді қосады ; ондық бөлшектерді азайтады ;

4 слайд

Бағалау критерийлері ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап» орындайды және түсіндіреді ; ондық бөлшектерді қосады ; ондық бөлшектерді азайтады ;

Үй тапсырмасы: Амалдарды орында:8024, 5 5976, 0 4000, 6  17, 1 9, 4 07, 6  499, 16 089, 7 410, 9  198, 43 7, 3

#5 слайд
Үй тапсырмасы: Амалдарды орында:8024, 5 5976, 0 4000, 6  17, 1 9, 4 07, 6  499, 16 089, 7 410, 9  198, 43 7, 3 498 , 39  119, 20 91, 2 209, 17  736, 46 294 , 5 030, 52  5308, 19 0698, 8 4610, 11  7038, 43 2972, 9 0010, 53 

5 слайд

Үй тапсырмасы: Амалдарды орында:8024, 5 5976, 0 4000, 6  17, 1 9, 4 07, 6  499, 16 089, 7 410, 9  198, 43 7, 3 498 , 39  119, 20 91, 2 209, 17  736, 46 294 , 5 030, 52  5308, 19 0698, 8 4610, 11  7038, 43 2972, 9 0010, 53 

Постермен жұмыс (қайталау сұрақтары бойынша) І-топ: Ондық бөлшектерді қалай қосады? ІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай азайтады?

#6 слайд
Постермен жұмыс (қайталау сұрақтары бойынша) І-топ: Ондық бөлшектерді қалай қосады? ІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай азайтады? ІІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай салыстырады? Дескрипторлар: -

6 слайд

Постермен жұмыс (қайталау сұрақтары бойынша) І-топ: Ондық бөлшектерді қалай қосады? ІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай азайтады? ІІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай салыстырады? Дескрипторлар: -

«Кім жылдам ?» Амалдарды орынданыздар: Дескрипторлар:  оқушылар ондық бөлшектерді қосады;  ондық бөлшектерді азайтады;3,7+1,

#7 слайд
«Кім жылдам ?» Амалдарды орынданыздар: Дескрипторлар:  оқушылар ондық бөлшектерді қосады;  ондық бөлшектерді азайтады;3,7+1,4 = 10-5,2= 7,82-7,8= 1,02+(1,7+4,8) = 0,3+(1,7+2,5)= 1,6+(5+3,4)= 29,08-5,08 = 165,23-15,23= 89-72,03= 19,23 + 162,01 = 86,911+3,009= 145,829+14,171= 69,92-42,02-4,09= 128,19-24,2-0,09= 420,12-102,1-25,02=

7 слайд

«Кім жылдам ?» Амалдарды орынданыздар: Дескрипторлар:  оқушылар ондық бөлшектерді қосады;  ондық бөлшектерді азайтады;3,7+1,4 = 10-5,2= 7,82-7,8= 1,02+(1,7+4,8) = 0,3+(1,7+2,5)= 1,6+(5+3,4)= 29,08-5,08 = 165,23-15,23= 89-72,03= 19,23 + 162,01 = 86,911+3,009= 145,829+14,171= 69,92-42,02-4,09= 128,19-24,2-0,09= 420,12-102,1-25,02=

Практикалық жұмыс (топпен жұмыс) 1-топ: Шаршының қабырғасының ұзындығы 21,4 см . Шаршының периметрін табыңдар. 2-топ: Үшб

#8 слайд
Практикалық жұмыс (топпен жұмыс) 1-топ: Шаршының қабырғасының ұзындығы 21,4 см . Шаршының периметрін табыңдар. 2-топ: Үшбұрыштың қабырғалары 21,4 см, 18,7 см және 20,5 см-ге тең. Үшбұрыштың периметрін табыңдар. 3-топ: Тіктөртбұрыштың ұзындығы 23,1 см, ал ені 17,2 см. Тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар. Дескрипторлар:  шаршының периметрін табудың анықтамасын еске түсіре отырып, табады;  үшбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып , периметрін анықтай алады;  тіктөртбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып, периметрін анықтай алады.

8 слайд

Практикалық жұмыс (топпен жұмыс) 1-топ: Шаршының қабырғасының ұзындығы 21,4 см . Шаршының периметрін табыңдар. 2-топ: Үшбұрыштың қабырғалары 21,4 см, 18,7 см және 20,5 см-ге тең. Үшбұрыштың периметрін табыңдар. 3-топ: Тіктөртбұрыштың ұзындығы 23,1 см, ал ені 17,2 см. Тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар. Дескрипторлар:  шаршының периметрін табудың анықтамасын еске түсіре отырып, табады;  үшбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып , периметрін анықтай алады;  тіктөртбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып, периметрін анықтай алады.

Сергіту сәті: ( логикалық тапсырма) Нәзира бір сан ойлады. Ол ойлаған санға 14,8-ді қосып, одан шыққан қосындыдан 3,56-ны

#9 слайд
Сергіту сәті: ( логикалық тапсырма) Нәзира бір сан ойлады. Ол ойлаған санға 14,8-ді қосып, одан шыққан қосындыдан 3,56-ны азайтқанда 75,29 саны шықты. Нәзира қандай сан ойлады?

9 слайд

Сергіту сәті: ( логикалық тапсырма) Нәзира бір сан ойлады. Ол ойлаған санға 14,8-ді қосып, одан шыққан қосындыдан 3,56-ны азайтқанда 75,29 саны шықты. Нәзира қандай сан ойлады?

Қорытынды (Ойлан тап) Әр топқа сандар жазылған бұлттар беріледі. Сол сандарды өсу немесе

#10 слайд
Қорытынды (Ойлан тап) Әр топқа сандар жазылған бұлттар беріледі. Сол сандарды өсу немесе кему ретімен жазғанда әр топта сөздер шығады «Егеменді еліміздің болашағы - ДАРЫНДЫ, БІЛІМДІ, ӨНЕГЕЛІ жас ұрпақ» Н.Ә. Назарбаев

10 слайд

Қорытынды (Ойлан тап) Әр топқа сандар жазылған бұлттар беріледі. Сол сандарды өсу немесе кему ретімен жазғанда әр топта сөздер шығады «Егеменді еліміздің болашағы - ДАРЫНДЫ, БІЛІМДІ, ӨНЕГЕЛІ жас ұрпақ» Н.Ә. Назарбаев

Мен сабақты жақсы Мен сабақты толық Сабақ маған түсіндім, көңілді түсінген жоқпын

#11 слайд
Мен сабақты жақсы Мен сабақты толық Сабақ маған түсіндім, көңілді түсінген жоқпын ұнаған жоқКері байланыс:                   

11 слайд

Мен сабақты жақсы Мен сабақты толық Сабақ маған түсіндім, көңілді түсінген жоқпын ұнаған жоқКері байланыс:                   

Сау болыңыздар.

#12 слайд
Сау болыңыздар.

12 слайд

Сау болыңыздар.

Файл форматы:
pptx
23.02.2019
1042
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі