Ондық бөлшектерді қосу және азайту. 5ә класс. Презентация
Ондық бөлшектерді қосу және азайту. 5ә класс. Презентация

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
Тақырыбы: ондық бөлшектерді қосу
және азайту
Мақсаты: 5.1.2.27 Ондық бөлшектерді
қосу және азайтуды орындау
3 слайд
Тақырыбы: ондық бөлшектерді қосу және азайту Мақсаты: 5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау
#4 слайд
Бағалау критерийлері
ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап»
орындайды және түсіндіреді ;
ондық бөлшектерді қосады ;
ондық бөлшектерді азайтады ;
4 слайд
Бағалау критерийлері ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап» орындайды және түсіндіреді ; ондық бөлшектерді қосады ; ондық бөлшектерді азайтады ;
#5 слайд
Үй тапсырмасы:
Амалдарды орында:8024, 5
5976, 0
4000, 6
17, 1
9, 4
07, 6
499, 16
089, 7
410, 9
198, 43
7, 3
498 , 39
119, 20
91, 2
209, 17
736, 46
294 , 5
030, 52
5308, 19
0698, 8
4610, 11
7038, 43
2972, 9
0010, 53
5 слайд
Үй тапсырмасы: Амалдарды орында:8024, 5 5976, 0 4000, 6 17, 1 9, 4 07, 6 499, 16 089, 7 410, 9 198, 43 7, 3 498 , 39 119, 20 91, 2 209, 17 736, 46 294 , 5 030, 52 5308, 19 0698, 8 4610, 11 7038, 43 2972, 9 0010, 53
#6 слайд
Постермен жұмыс (қайталау сұрақтары бойынша)
І-топ: Ондық бөлшектерді қалай қосады?
ІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай азайтады?
ІІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай салыстырады?
Дескрипторлар:
-
6 слайд
Постермен жұмыс (қайталау сұрақтары бойынша) І-топ: Ондық бөлшектерді қалай қосады? ІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай азайтады? ІІІ-топ: Ондық бөлшектерді қалай салыстырады? Дескрипторлар: -
#7 слайд
«Кім жылдам ?»
Амалдарды орынданыздар:
Дескрипторлар:
оқушылар ондық бөлшектерді қосады;
ондық бөлшектерді азайтады;3,7+1,4 = 10-5,2= 7,82-7,8=
1,02+(1,7+4,8) = 0,3+(1,7+2,5)= 1,6+(5+3,4)=
29,08-5,08 = 165,23-15,23= 89-72,03=
19,23 + 162,01 = 86,911+3,009= 145,829+14,171=
69,92-42,02-4,09= 128,19-24,2-0,09= 420,12-102,1-25,02=
7 слайд
«Кім жылдам ?» Амалдарды орынданыздар: Дескрипторлар: оқушылар ондық бөлшектерді қосады; ондық бөлшектерді азайтады;3,7+1,4 = 10-5,2= 7,82-7,8= 1,02+(1,7+4,8) = 0,3+(1,7+2,5)= 1,6+(5+3,4)= 29,08-5,08 = 165,23-15,23= 89-72,03= 19,23 + 162,01 = 86,911+3,009= 145,829+14,171= 69,92-42,02-4,09= 128,19-24,2-0,09= 420,12-102,1-25,02=
#8 слайд
Практикалық жұмыс (топпен жұмыс)
1-топ: Шаршының қабырғасының ұзындығы 21,4 см . Шаршының
периметрін табыңдар.
2-топ: Үшбұрыштың қабырғалары 21,4 см, 18,7 см және 20,5 см-ге тең.
Үшбұрыштың периметрін табыңдар.
3-топ: Тіктөртбұрыштың ұзындығы 23,1 см, ал ені 17,2 см.
Тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар.
Дескрипторлар:
шаршының периметрін табудың анықтамасын еске түсіре
отырып, табады;
үшбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып , периметрін
анықтай алады;
тіктөртбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып, периметрін
анықтай алады.
8 слайд
Практикалық жұмыс (топпен жұмыс) 1-топ: Шаршының қабырғасының ұзындығы 21,4 см . Шаршының периметрін табыңдар. 2-топ: Үшбұрыштың қабырғалары 21,4 см, 18,7 см және 20,5 см-ге тең. Үшбұрыштың периметрін табыңдар. 3-топ: Тіктөртбұрыштың ұзындығы 23,1 см, ал ені 17,2 см. Тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар. Дескрипторлар: шаршының периметрін табудың анықтамасын еске түсіре отырып, табады; үшбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып , периметрін анықтай алады; тіктөртбұрыштың анықтамасын еске түсіре отырып, периметрін анықтай алады.
#9 слайд
Сергіту сәті: ( логикалық тапсырма)
Нәзира бір сан ойлады. Ол ойлаған санға 14,8-ді қосып,
одан шыққан қосындыдан 3,56-ны азайтқанда 75,29 саны
шықты. Нәзира қандай сан ойлады?
9 слайд
Сергіту сәті: ( логикалық тапсырма) Нәзира бір сан ойлады. Ол ойлаған санға 14,8-ді қосып, одан шыққан қосындыдан 3,56-ны азайтқанда 75,29 саны шықты. Нәзира қандай сан ойлады?
#10 слайд
Қорытынды (Ойлан тап)
Әр топқа сандар жазылған бұлттар беріледі. Сол
сандарды өсу немесе кему ретімен жазғанда әр топта
сөздер шығады
«Егеменді еліміздің болашағы - ДАРЫНДЫ, БІЛІМДІ, ӨНЕГЕЛІ жас ұрпақ»
Н.Ә. Назарбаев
10 слайд
Қорытынды (Ойлан тап) Әр топқа сандар жазылған бұлттар беріледі. Сол сандарды өсу немесе кему ретімен жазғанда әр топта сөздер шығады «Егеменді еліміздің болашағы - ДАРЫНДЫ, БІЛІМДІ, ӨНЕГЕЛІ жас ұрпақ» Н.Ә. Назарбаев
#11 слайд
Мен сабақты жақсы Мен сабақты толық Сабақ маған
түсіндім, көңілді түсінген жоқпын ұнаған жоқКері байланыс:
11 слайд
Мен сабақты жақсы Мен сабақты толық Сабақ маған түсіндім, көңілді түсінген жоқпын ұнаған жоқКері байланыс:
#12 слайд
Сау болыңыздар.
12 слайд
Сау болыңыздар.
шағым қалдыра аласыз













