Ондық бөлшектерді қосу мен азайту презентация.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОҚУ МАҚСАТТАРЫ: 5.1.2.27
ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУДЫ ОРЫНДАУ
САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ:
1 слайд
ОҚУ МАҚСАТТАРЫ: 5.1.2.27 ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУДЫ ОРЫНДАУ САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ:
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Рефлексия. « Білім теңізіне кеме жіберу » әдісі
Саралау Бағалау Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасының
сақталуы
Белсенді оқу тәсілдері:
«Ойлан –жұптас-бөліс», «Айналмалы
бекет», «Өкіл» әдістерін пайдаландым
Белсенді оқу әдістері «Ойлан-жұптас-
бөліс», «Екі жұлдыз,бір тілек» бағалау
тәсілдері өте тиімді болды. Мұғалім-
оқушы арасында берілген кері
байланыстан оқушылардың деңгейлерін
анықтадым. Келесі сабақта осы
кемшіліктерді түзету жұмысын
жүргіземін. Қалыптастырушы бағалау
түрлері: «Бағдаршам», «Бас
бармақ», «Шапалақ», «Екі
жұлдыз, бір ұсыныс»
әдістері. Қалыптастырушы
бағалау тапсырмалары
арқылы
бағаланады.Смайликтер.
«Білім теңізіне кеме жіберу». Оқушылардың
партада түзу
отыруын;
АКТ-ны уақытында
қосып,сөндіруді
қадағалаймын.
5 слайд
Рефлексия. « Білім теңізіне кеме жіберу » әдісі Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Белсенді оқу тәсілдері: «Ойлан –жұптас-бөліс», «Айналмалы бекет», «Өкіл» әдістерін пайдаландым Белсенді оқу әдістері «Ойлан-жұптас- бөліс», «Екі жұлдыз,бір тілек» бағалау тәсілдері өте тиімді болды. Мұғалім- оқушы арасында берілген кері байланыстан оқушылардың деңгейлерін анықтадым. Келесі сабақта осы кемшіліктерді түзету жұмысын жүргіземін. Қалыптастырушы бағалау түрлері: «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Шапалақ», «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдістері. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары арқылы бағаланады.Смайликтер. «Білім теңізіне кеме жіберу». Оқушылардың партада түзу отыруын; АКТ-ны уақытында қосып,сөндіруді қадағалаймын.