Материалдар / Ондық бөлшектерге амалдар орындау

Ондық бөлшектерге амалдар орындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың ондық бөлшекке қатысты білімдерін өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, пысықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2020
552
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мақсаты: Оқушылардың ондық бөлшекке қатысты білімдерін өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, пысықтау.

1 слайд
Мақсаты: Оқушылардың ондық бөлшекке қатысты білімдерін өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, пысықтау.

1 слайд

Мақсаты: Оқушылардың ондық бөлшекке қатысты білімдерін өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, пысықтау.

Үй жұмысы:

2 слайд
Үй жұмысы:

2 слайд

Үй жұмысы:

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы

3 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП

3 слайд

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП

І- кезең. “Есте сақта, пайдалан!” Әр оқушы сұрақтарға жауап беру арқылы ұпай жинайды. Бір сұраққа – 1 фишкадан.

4 слайд
І- кезең. “Есте сақта, пайдалан!” Әр оқушы сұрақтарға жауап беру арқылы ұпай жинайды. Бір сұраққа – 1 фишкадан.

4 слайд

І- кезең. “Есте сақта, пайдалан!” Әр оқушы сұрақтарға жауап беру арқылы ұпай жинайды. Бір сұраққа – 1 фишкадан.

1) Қандай бөлшекті ондық бөлшек деп атаймыз? 2) Бөлімі 10, 100, 1000 және т.с.с.жай бөлшектерді бөлімсіз қалай жазуға болады? 3

5 слайд
1) Қандай бөлшекті ондық бөлшек деп атаймыз? 2) Бөлімі 10, 100, 1000 және т.с.с.жай бөлшектерді бөлімсіз қалай жазуға болады? 3) Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады? 4) Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық таңбалар деп аталады? 5) 7,126 ондық бөлшегінің бөлшек бөлігінің разрядтарын ата. 6) Бірліктен кіші разрядтар қалай аталады? 7) Дұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтады? 8) Бұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтады? 9) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? 10) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады? 11) Бөлшектер қалай көбейтіледі? 12) Бөлшектер қалай бөлінеді? Сұрақтар

5 слайд

1) Қандай бөлшекті ондық бөлшек деп атаймыз? 2) Бөлімі 10, 100, 1000 және т.с.с.жай бөлшектерді бөлімсіз қалай жазуға болады? 3) Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады? 4) Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық таңбалар деп аталады? 5) 7,126 ондық бөлшегінің бөлшек бөлігінің разрядтарын ата. 6) Бірліктен кіші разрядтар қалай аталады? 7) Дұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтады? 8) Бұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтады? 9) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? 10) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады? 11) Бөлшектер қалай көбейтіледі? 12) Бөлшектер қалай бөлінеді? Сұрақтар

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы

6 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП

6 слайд

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП

ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары

7 слайд
ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары ІІІ-топ тапсырмалары

7 слайд

ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары ІІІ-топ тапсырмалары

І – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

8 слайд
І – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

8 слайд

І – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары

9 слайд
ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары ІІІ-топ тапсырмалары

9 слайд

ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары ІІІ-топ тапсырмалары

ІІ – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

10 слайд
ІІ – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

10 слайд

ІІ – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары

11 слайд
ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары ІІІ-топ тапсырмалары

11 слайд

ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары ІІІ-топ тапсырмалары

ІІІ – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

12 слайд
ІІІ – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

12 слайд

ІІІ – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы

13 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП

13 слайд

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП

ІІІ- кезең. “ Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы ” Логикалық сұрақтар қойылады. 1 сұрақ – 1 ұпай.

14 слайд
ІІІ- кезең. “ Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы ” Логикалық сұрақтар қойылады. 1 сұрақ – 1 ұпай.

14 слайд

ІІІ- кезең. “ Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы ” Логикалық сұрақтар қойылады. 1 сұрақ – 1 ұпай.

1) Барлық цифрлардың көбейтіндісі нешеге тең? 2) Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр болады? 3) 4 пен 5

15 слайд
1) Барлық цифрлардың көбейтіндісі нешеге тең?   2) Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр болады?  3) 4 пен 5 - тің арасына қандай таңба қойсақ, сонда 4 - тен артық, ал 5 - тен кем сан шығады? 4) 1 таяқтың екі ұшы бар, ал 3 таяқтың 6 ұшы бар. Төрт жарым таяқтың неше ұшы болады?  5) Үстел беті төртбұрышты. Оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрышы қалады?  6) Ағаш үстінде 100 торғай отыр еді. Аңшы келді де 10 торғайды атып түсірді. Торғайдың қаншасы қалды?  7) Бөлменің төрт бұрышында төрт мысық отыр. Әрбір мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық бар?  8) Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық алма әкелінді. Асханаға барлығы қанша жеміс әкелінді?  9) Бір жанұяның 5 ер баласы және олардың әрқайсысының қарындасы бар. Жанұяның қанша баласы бар?  10) екі қолда 10 саусақ, 10 қолда неше саусақ? (0) (10 - он, 100 - жүз) («үтір» белгісі) (10 ұшы бар) (5 бұрыш) (10 - ы қалды, қалғаны ұшып кетті) (4 мысық бар) (300 кг ғана, ал 100 кг пияз жеміс емес) (6 бала) (50 саусақ)Логикалық сұрақтар:

15 слайд

1) Барлық цифрлардың көбейтіндісі нешеге тең?   2) Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр болады?  3) 4 пен 5 - тің арасына қандай таңба қойсақ, сонда 4 - тен артық, ал 5 - тен кем сан шығады? 4) 1 таяқтың екі ұшы бар, ал 3 таяқтың 6 ұшы бар. Төрт жарым таяқтың неше ұшы болады?  5) Үстел беті төртбұрышты. Оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрышы қалады?  6) Ағаш үстінде 100 торғай отыр еді. Аңшы келді де 10 торғайды атып түсірді. Торғайдың қаншасы қалды?  7) Бөлменің төрт бұрышында төрт мысық отыр. Әрбір мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық бар?  8) Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық алма әкелінді. Асханаға барлығы қанша жеміс әкелінді?  9) Бір жанұяның 5 ер баласы және олардың әрқайсысының қарындасы бар. Жанұяның қанша баласы бар?  10) екі қолда 10 саусақ, 10 қолда неше саусақ? (0) (10 - он, 100 - жүз) («үтір» белгісі) (10 ұшы бар) (5 бұрыш) (10 - ы қалды, қалғаны ұшып кетті) (4 мысық бар) (300 кг ғана, ал 100 кг пияз жеміс емес) (6 бала) (50 саусақ)Логикалық сұрақтар:

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы

16 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП

16 слайд

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП

ІҮ- кезең. “Кім жылдам?” Үшбұрышты пирамида түрінде бейнеленген сызбада «Пирамиданың» әрбір сатысында әр топқа арналған жеке

17 слайд
ІҮ- кезең. “Кім жылдам?” Үшбұрышты пирамида түрінде бейнеленген сызбада «Пирамиданың» әрбір сатысында әр топқа арналған жеке - жеке, өзара шамалас тапсырмалар беріледі. Үш топ көрсетілген үш «маршрут» бойынша «жолға шығып», қайсысы бірінші болып пирамида басына «жетсе», сол топ жеңімпаз атанады. Тиісінше, жоғары ұпай санын («5»- тік баға) алатын болады. Яғни, жеңген топтың мүшелеріне 1 ұпайдан.

17 слайд

ІҮ- кезең. “Кім жылдам?” Үшбұрышты пирамида түрінде бейнеленген сызбада «Пирамиданың» әрбір сатысында әр топқа арналған жеке - жеке, өзара шамалас тапсырмалар беріледі. Үш топ көрсетілген үш «маршрут» бойынша «жолға шығып», қайсысы бірінші болып пирамида басына «жетсе», сол топ жеңімпаз атанады. Тиісінше, жоғары ұпай санын («5»- тік баға) алатын болады. Яғни, жеңген топтың мүшелеріне 1 ұпайдан.

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

18 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

18 слайд

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

№ 1 тапсырма:

19 слайд
№ 1 тапсырма:

19 слайд

№ 1 тапсырма:

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

20 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

20 слайд

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

1) 109:1000, бөліндіні жай бөлшек түрінде, сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз. 2) 13:100, бөліндіні жай бөлшек түрінде, сонан

21 слайд
1) 109:1000, бөліндіні жай бөлшек түрінде, сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз. 2) 13:100, бөліндіні жай бөлшек түрінде, сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз. 3) 91:100, бөліндіні жай бөлшек түрінде, сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз. № 2 тапсырма: 

21 слайд

1) 109:1000, бөліндіні жай бөлшек түрінде, сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз. 2) 13:100, бөліндіні жай бөлшек түрінде, сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз. 3) 91:100, бөліндіні жай бөлшек түрінде, сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз. № 2 тапсырма: 

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

22 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

22 слайд

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

№ 3 тапсырма:

23 слайд
№ 3 тапсырма:

23 слайд

№ 3 тапсырма:

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

24 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

24 слайд

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

№ 4 тапсырма: 1. Шаманың мәнін ондық бөлшек түрінде жаз. Метрмен: 3 м 15 см 2. Шаманың мәнін ондық бөлшек түрінде жаз. Метрме

25 слайд
№ 4 тапсырма: 1. Шаманың мәнін ондық бөлшек түрінде жаз. Метрмен: 3 м 15 см 2. Шаманың мәнін ондық бөлшек түрінде жаз. Метрмен: 1 м 35 см 3. Шаманың мәнін ондық бөлшек түрінде жаз. Метрмен: 35 см

25 слайд

№ 4 тапсырма: 1. Шаманың мәнін ондық бөлшек түрінде жаз. Метрмен: 3 м 15 см 2. Шаманың мәнін ондық бөлшек түрінде жаз. Метрмен: 1 м 35 см 3. Шаманың мәнін ондық бөлшек түрінде жаз. Метрмен: 35 см

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

26 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

26 слайд

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

Ф И Н И Ш

27 слайд
Ф И Н И Ш

27 слайд

Ф И Н И Ш

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

28 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

28 слайд

1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы

29 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП

29 слайд

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП

Ү- кезең. “Топпен жұмыс” • Әр топтың топ басшысына арналған есеп, ал топ мүшелеріне арнайы тапсырма беріледі. Шығарылған ес

30 слайд
Ү- кезең. “Топпен жұмыс” • Әр топтың топ басшысына арналған есеп, ал топ мүшелеріне арнайы тапсырма беріледі. Шығарылған есеп 1 ұпаймен, топтық жұмыста әр топтан алғашқы болып біткен оқушы 1 ұпаймен бағаланады.

30 слайд

Ү- кезең. “Топпен жұмыс” • Әр топтың топ басшысына арналған есеп, ал топ мүшелеріне арнайы тапсырма беріледі. Шығарылған есеп 1 ұпаймен, топтық жұмыста әр топтан алғашқы болып біткен оқушы 1 ұпаймен бағаланады.

Тапсырмалар 1 – топтың топ басшысына №908 (1) 2 – топтың топ басшысына №908 (2) 3 – топтың топ басшысына №908 (3) 3 команданың т

31 слайд
Тапсырмалар 1 – топтың топ басшысына №908 (1) 2 – топтың топ басшысына №908 (2) 3 – топтың топ басшысына №908 (3) 3 команданың топ мүшелеріне № 903 есеп

31 слайд

Тапсырмалар 1 – топтың топ басшысына №908 (1) 2 – топтың топ басшысына №908 (2) 3 – топтың топ басшысына №908 (3) 3 команданың топ мүшелеріне № 903 есеп

Кітаппен жұмыс:

32 слайд
Кітаппен жұмыс:

32 слайд

Кітаппен жұмыс:

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы

33 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма” ЭРУДИТ-ТОП

33 слайд

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма” ЭРУДИТ-ТОП

Үй тапсырмасы: • № 894 • № 901

34 слайд
Үй тапсырмасы: • № 894 • № 901

34 слайд

Үй тапсырмасы: • № 894 • № 901

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы

35 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма” ЭРУДИТ-ТОП

35 слайд

1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма” ЭРУДИТ-ТОП

36 слайд

36 слайд

Бағалау критерииі: • «5» – 5-одан жоғары фишка • «4» – 3-4 фишка • «3» – 1-2 фишка • «2» – фишка алмаган жағдайда

37 слайд
Бағалау критерииі: • «5» – 5-одан жоғары фишка • «4» – 3-4 фишка • «3» – 1-2 фишка • «2» – фишка алмаган жағдайда

37 слайд

Бағалау критерииі: • «5» – 5-одан жоғары фишка • «4» – 3-4 фишка • «3» – 1-2 фишка • «2» – фишка алмаган жағдайда

38 слайд

38 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ