Ондық бөлшектерге амалдар орындау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мақсаты:
Оқушылардың ондық бөлшекке қатысты
білімдерін өткен тақырыптармен
байланыстыра отырып, пысықтау.
1 слайд
Мақсаты: Оқушылардың ондық бөлшекке қатысты білімдерін өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, пысықтау.
2 слайд
Үй жұмысы:
2 слайд
Үй жұмысы:
3 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы,
жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс
сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП
3 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП
4 слайд
І- кезең.
“Есте сақта,
пайдалан!”
Әр оқушы сұрақтарға жауап беру
арқылы ұпай жинайды. Бір
сұраққа – 1 фишкадан.
4 слайд
І- кезең. “Есте сақта, пайдалан!” Әр оқушы сұрақтарға жауап беру арқылы ұпай жинайды. Бір сұраққа – 1 фишкадан.
5 слайд
1) Қандай бөлшекті ондық бөлшек деп атаймыз?
2) Бөлімі 10, 100, 1000 және т.с.с.жай бөлшектерді бөлімсіз
қалай жазуға болады?
3) Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады?
4) Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық
таңбалар деп аталады?
5) 7,126 ондық бөлшегінің бөлшек бөлігінің разрядтарын ата.
6) Бірліктен кіші разрядтар қалай аталады?
7) Дұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтады?
8) Бұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтады?
9) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады?
10) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?
11) Бөлшектер қалай көбейтіледі?
12) Бөлшектер қалай бөлінеді? Сұрақтар
5 слайд
1) Қандай бөлшекті ондық бөлшек деп атаймыз? 2) Бөлімі 10, 100, 1000 және т.с.с.жай бөлшектерді бөлімсіз қалай жазуға болады? 3) Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады? 4) Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық таңбалар деп аталады? 5) 7,126 ондық бөлшегінің бөлшек бөлігінің разрядтарын ата. 6) Бірліктен кіші разрядтар қалай аталады? 7) Дұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтады? 8) Бұрыс бөлшек деп қандай бөлшекті айтады? 9) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? 10) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады? 11) Бөлшектер қалай көбейтіледі? 12) Бөлшектер қалай бөлінеді? Сұрақтар
6 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы,
жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс
сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП
6 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП
7 слайд
ІІ- кезең.
“ Есептеп көр,
ерінбей !”
Әр топқа бірдей тапсырам
беріледі.
І-топ тапсырмалары
ІІ-топ тапсырмалары
ІІІ-топ тапсырмалары
7 слайд
ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары ІІІ-топ тапсырмалары
8 слайд
І – топтың тапсырмалары:
Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде
жазыңдар:
8 слайд
І – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
9 слайд
ІІ- кезең.
“ Есептеп көр,
ерінбей !”
Әр топқа бірдей тапсырам
беріледі.
І-топ тапсырмалары
ІІ-топ тапсырмалары
ІІІ-топ тапсырмалары
9 слайд
ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары ІІІ-топ тапсырмалары
10 слайд
ІІ – топтың тапсырмалары:
Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде
жазыңдар:
10 слайд
ІІ – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
11 слайд
ІІ- кезең.
“ Есептеп көр,
ерінбей !”
Әр топқа бірдей тапсырам
беріледі.
І-топ тапсырмалары
ІІ-топ тапсырмалары
ІІІ-топ тапсырмалары
11 слайд
ІІ- кезең. “ Есептеп көр, ерінбей !” Әр топқа бірдей тапсырам беріледі. І-топ тапсырмалары ІІ-топ тапсырмалары ІІІ-топ тапсырмалары
12 слайд
ІІІ – топтың тапсырмалары:
Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде
жазыңдар:
12 слайд
ІІІ – топтың тапсырмалары: Есептеп, нәтижесін ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
13 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы,
жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс
сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП
13 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП
14 слайд
ІІІ- кезең.
“ Оқу-ой азығы,
жаттығу-тән азығы ”
Логикалық сұрақтар қойылады. 1
сұрақ – 1 ұпай.
14 слайд
ІІІ- кезең. “ Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы ” Логикалық сұрақтар қойылады. 1 сұрақ – 1 ұпай.
15 слайд
1) Барлық цифрлардың көбейтіндісі нешеге тең?
2) Қандай санның жазылуында қанша әріп болса,
сонша цифр болады?
3) 4 пен 5 - тің арасына қандай таңба қойсақ, сонда
4 - тен артық, ал 5 - тен кем сан шығады?
4) 1 таяқтың екі ұшы бар, ал 3 таяқтың 6 ұшы бар.
Төрт жарым таяқтың неше ұшы болады?
5) Үстел беті төртбұрышты. Оның бір бұрышын
арамен кесіп алсақ, неше бұрышы қалады?
6) Ағаш үстінде 100 торғай отыр еді. Аңшы келді де
10 торғайды атып түсірді. Торғайдың қаншасы
қалды?
7) Бөлменің төрт бұрышында төрт мысық отыр.
Әрбір мысықтың алдында үш мысықтан отыр.
Бөлмеде барлығы неше мысық бар?
8) Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық алма
әкелінді. Асханаға барлығы қанша жеміс
әкелінді?
9) Бір жанұяның 5 ер баласы және олардың
әрқайсысының қарындасы бар. Жанұяның қанша
баласы бар?
10) екі қолда 10 саусақ, 10 қолда неше саусақ? (0)
(10 - он, 100 - жүз)
(«үтір» белгісі)
(10 ұшы бар)
(5 бұрыш)
(10 - ы қалды, қалғаны
ұшып кетті)
(4 мысық бар)
(300 кг ғана, ал 100 кг
пияз жеміс емес)
(6 бала)
(50 саусақ)Логикалық сұрақтар:
15 слайд
1) Барлық цифрлардың көбейтіндісі нешеге тең? 2) Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр болады? 3) 4 пен 5 - тің арасына қандай таңба қойсақ, сонда 4 - тен артық, ал 5 - тен кем сан шығады? 4) 1 таяқтың екі ұшы бар, ал 3 таяқтың 6 ұшы бар. Төрт жарым таяқтың неше ұшы болады? 5) Үстел беті төртбұрышты. Оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрышы қалады? 6) Ағаш үстінде 100 торғай отыр еді. Аңшы келді де 10 торғайды атып түсірді. Торғайдың қаншасы қалды? 7) Бөлменің төрт бұрышында төрт мысық отыр. Әрбір мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық бар? 8) Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық алма әкелінді. Асханаға барлығы қанша жеміс әкелінді? 9) Бір жанұяның 5 ер баласы және олардың әрқайсысының қарындасы бар. Жанұяның қанша баласы бар? 10) екі қолда 10 саусақ, 10 қолда неше саусақ? (0) (10 - он, 100 - жүз) («үтір» белгісі) (10 ұшы бар) (5 бұрыш) (10 - ы қалды, қалғаны ұшып кетті) (4 мысық бар) (300 кг ғана, ал 100 кг пияз жеміс емес) (6 бала) (50 саусақ)Логикалық сұрақтар:
16 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы,
жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс
сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП
16 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП
17 слайд
ІҮ- кезең.
“Кім жылдам?”
Үшбұрышты пирамида түрінде бейнеленген сызбада
«Пирамиданың» әрбір сатысында әр топқа арналған жеке
- жеке, өзара шамалас тапсырмалар беріледі. Үш топ
көрсетілген үш «маршрут» бойынша «жолға шығып»,
қайсысы бірінші болып пирамида басына «жетсе», сол топ
жеңімпаз атанады. Тиісінше, жоғары ұпай санын («5»- тік
баға) алатын болады. Яғни, жеңген топтың мүшелеріне 1
ұпайдан.
17 слайд
ІҮ- кезең. “Кім жылдам?” Үшбұрышты пирамида түрінде бейнеленген сызбада «Пирамиданың» әрбір сатысында әр топқа арналған жеке - жеке, өзара шамалас тапсырмалар беріледі. Үш топ көрсетілген үш «маршрут» бойынша «жолға шығып», қайсысы бірінші болып пирамида басына «жетсе», сол топ жеңімпаз атанады. Тиісінше, жоғары ұпай санын («5»- тік баға) алатын болады. Яғни, жеңген топтың мүшелеріне 1 ұпайдан.
18 слайд
1 2
14
3
1 2 3 4
234Финиш
18 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш
19 слайд
№ 1 тапсырма:
19 слайд
№ 1 тапсырма:
20 слайд
1 2
14
3
1 2 3 4
234Финиш
20 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш
21 слайд
1) 109:1000, бөліндіні жай бөлшек түрінде,
сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз.
2) 13:100, бөліндіні жай бөлшек түрінде,
сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз.
3) 91:100, бөліндіні жай бөлшек түрінде,
сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз. № 2 тапсырма:
21 слайд
1) 109:1000, бөліндіні жай бөлшек түрінде, сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз. 2) 13:100, бөліндіні жай бөлшек түрінде, сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз. 3) 91:100, бөліндіні жай бөлшек түрінде, сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз. № 2 тапсырма:
22 слайд
1 2
14
3
1 2 3 4
234Финиш
22 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш
23 слайд
№ 3 тапсырма:
23 слайд
№ 3 тапсырма:
24 слайд
1 2
14
3
1 2 3 4
234Финиш
24 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш
25 слайд
№ 4 тапсырма:
1. Шаманың мәнін ондық бөлшек
түрінде жаз. Метрмен: 3 м 15 см
2. Шаманың мәнін ондық бөлшек
түрінде жаз. Метрмен: 1 м 35 см
3. Шаманың мәнін ондық бөлшек
түрінде жаз. Метрмен: 35 см
25 слайд
№ 4 тапсырма: 1. Шаманың мәнін ондық бөлшек түрінде жаз. Метрмен: 3 м 15 см 2. Шаманың мәнін ондық бөлшек түрінде жаз. Метрмен: 1 м 35 см 3. Шаманың мәнін ондық бөлшек түрінде жаз. Метрмен: 35 см
26 слайд
1 2
14
3
1 2 3 4
234Финиш
26 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш
27 слайд
Ф И Н И Ш
27 слайд
Ф И Н И Ш
28 слайд
1 2
14
3
1 2 3 4
234Финиш
28 слайд
1 2 14 3 1 2 3 4 234Финиш
29 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы,
жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс
сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП
29 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма ”ЭРУДИТ-ТОП
30 слайд
Ү- кезең.
“Топпен жұмыс”
•
Әр топтың топ басшысына арналған есеп,
ал топ мүшелеріне арнайы тапсырма
беріледі. Шығарылған есеп 1 ұпаймен,
топтық жұмыста әр топтан алғашқы болып
біткен оқушы 1 ұпаймен бағаланады.
30 слайд
Ү- кезең. “Топпен жұмыс” • Әр топтың топ басшысына арналған есеп, ал топ мүшелеріне арнайы тапсырма беріледі. Шығарылған есеп 1 ұпаймен, топтық жұмыста әр топтан алғашқы болып біткен оқушы 1 ұпаймен бағаланады.
31 слайд
Тапсырмалар
1 – топтың топ басшысына №908 (1)
2 – топтың топ басшысына №908 (2)
3 – топтың топ басшысына №908 (3)
3 команданың топ мүшелеріне
№ 903 есеп
31 слайд
Тапсырмалар 1 – топтың топ басшысына №908 (1) 2 – топтың топ басшысына №908 (2) 3 – топтың топ басшысына №908 (3) 3 команданың топ мүшелеріне № 903 есеп
32 слайд
Кітаппен жұмыс:
32 слайд
Кітаппен жұмыс:
33 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы,
жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс
сайысы ”6. “Үйге тапсырма” ЭРУДИТ-ТОП
33 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма” ЭРУДИТ-ТОП
34 слайд
Үй тапсырмасы:
•
№ 894
•
№ 901
34 слайд
Үй тапсырмасы: • № 894 • № 901
35 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы,
жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс
сайысы ”6. “Үйге тапсырма” ЭРУДИТ-ТОП
35 слайд
1.“Есте сақта,пайдалан” 2. “Есептеп көр,ерінбей” 3. “Оқу-ой азығы, жаттығу-тән азығы” 4. “Кім жылдам?” 5. “ Топтық жұмыс сайысы ”6. “Үйге тапсырма” ЭРУДИТ-ТОП
36 слайд
36 слайд
37 слайд
Бағалау критерииі:
•
«5» – 5-одан жоғары фишка
•
«4» – 3-4 фишка
•
«3» – 1-2 фишка
•
«2» – фишка алмаган жағдайда
37 слайд
Бағалау критерииі: • «5» – 5-одан жоғары фишка • «4» – 3-4 фишка • «3» – 1-2 фишка • «2» – фишка алмаган жағдайда
38 слайд
38 слайд