Ондық бөлшекті дөңгелектеу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ондық бөлшекті дөңгелектеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 5-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Натурал сандар І топІ топ Ондық бөлшектер ІІ топІІ топ Жуық мәндерІІІ топІІІ топ ІІVV топ топ Дөңгелектеу

#1 слайд
Натурал сандар І топІ топ Ондық бөлшектер ІІ топІІ топ Жуық мәндерІІІ топІІІ топ ІІVV топ топ Дөңгелектеу

1 слайд

Натурал сандар І топІ топ Ондық бөлшектер ІІ топІІ топ Жуық мәндерІІІ топІІІ топ ІІVV топ топ Дөңгелектеу

№1. Салыстырыңдар: 0,483 0,479 95,3 95,3000 4,781 4,79

#2 слайд
№1. Салыстырыңдар: 0,483 0,479 95,3 95,3000 4,781 4,79 0,045 0,0045 №2. а-ның мәнін тап. №3. Қандай натурал сандардың арасында орналасқан : <0,43< <12,354< <1,25< < 9,34<

2 слайд

№1. Салыстырыңдар: 0,483 0,479 95,3 95,3000 4,781 4,79 0,045 0,0045 №2. а-ның мәнін тап. №3. Қандай натурал сандардың арасында орналасқан : <0,43< <12,354< <1,25< < 9,34<

15 .04.2014 жыл Ондық бөлшекті дөңгелектеу

#3 слайд
15 .04.2014 жыл Ондық бөлшекті дөңгелектеу

3 слайд

15 .04.2014 жыл Ондық бөлшекті дөңгелектеу

1,4  1 1,7  2 17381740

#4 слайд
1,4  1 1,7  2 17381740

4 слайд

1,4  1 1,7  2 17381740

<2,87< Кемімен Артығымен 2 3

#5 слайд
<2,87< Кемімен Артығымен 2 3

5 слайд

<2,87< Кемімен Артығымен 2 3

Берілген сандар 3 санына жақын ба, әлде 4 санына жақын ба? Кемімен алынған жуық мәні ? Артығымен алынған жуық мәні ?

#6 слайд
Берілген сандар 3 санына жақын ба, әлде 4 санына жақын ба? Кемімен алынған жуық мәні ? Артығымен алынған жуық мәні ?

6 слайд

Берілген сандар 3 санына жақын ба, әлде 4 санына жақын ба? Кемімен алынған жуық мәні ? Артығымен алынған жуық мәні ?

1.Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 0,1,2,3,4 болса, онда оның сол жағындағы цифр өзгерме

#7 слайд
1.Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 0,1,2,3,4 болса, онда оның сол жағындағы цифр өзгермейді. 2. Егер 5,6,7,8,9 цифрлары болса , онда оның сол жағындағы цифр 1- ге арттырылады. Санды оған жақынырақ натурал санмен немесе нөлмен алмастыруды осы санды бүтінге дейін дөңгелектеу деп атайды.

7 слайд

1.Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 0,1,2,3,4 болса, онда оның сол жағындағы цифр өзгермейді. 2. Егер 5,6,7,8,9 цифрлары болса , онда оның сол жағындағы цифр 1- ге арттырылады. Санды оған жақынырақ натурал санмен немесе нөлмен алмастыруды осы санды бүтінге дейін дөңгелектеу деп атайды.

45278  45300 8,935  8,9 18,574  18,57 56,4837 56,484 2763  2800

#8 слайд
45278  45300 8,935  8,9 18,574  18,57 56,4837 56,484 2763  2800

8 слайд

45278  45300 8,935  8,9 18,574  18,57 56,4837 56,484 2763  2800

#9 слайд

9 слайд

1.Қажетті разрядты анықтау Алынып тасталынатын бірінші цифр 0,1,2,3,4 Егер

#10 слайд
1.Қажетті разрядты анықтау Алынып тасталынатын бірінші цифр 0,1,2,3,4 Егер болса,белгіленген цифрды өзгеріссіз қалдыру Алынып тасталынатын бірінші цифр 5,6,7,8,9 болса, белгіленген санды 1-ге арттыру 2. Оған дейінгі цифрларды көшіріп жазу

10 слайд

1.Қажетті разрядты анықтау Алынып тасталынатын бірінші цифр 0,1,2,3,4 Егер болса,белгіленген цифрды өзгеріссіз қалдыру Алынып тасталынатын бірінші цифр 5,6,7,8,9 болса, белгіленген санды 1-ге арттыру 2. Оған дейінгі цифрларды көшіріп жазу

100 99,7 99,8 99,9 99,6 99,5 99 99,4 99,3 99,2 99,1

#11 слайд
100 99,7 99,8 99,9 99,6 99,5 99 99,4 99,3 99,2 99,1

11 слайд

100 99,7 99,8 99,9 99,6 99,5 99 99,4 99,3 99,2 99,1

(кітаппен жұмыс)

#12 слайд
(кітаппен жұмыс)

12 слайд

(кітаппен жұмыс)

#13 слайд

13 слайд

1) 2,675;1) 2,675; 2) 5,19;2) 5,19; 3) 37,4109;3) 37,4109; 4) 0,806;4) 0,806; 5) 145,732;5) 145,732; 6) 5,6071;6) 5,6071; 7) 200

#14 слайд
1) 2,675;1) 2,675; 2) 5,19;2) 5,19; 3) 37,4109;3) 37,4109; 4) 0,806;4) 0,806; 5) 145,732;5) 145,732; 6) 5,6071;6) 5,6071; 7) 200,8685;7) 200,8685; 8) 101,49028) 101,4902 66 201201 101101 11 146146 33 3737 55

14 слайд

1) 2,675;1) 2,675; 2) 5,19;2) 5,19; 3) 37,4109;3) 37,4109; 4) 0,806;4) 0,806; 5) 145,732;5) 145,732; 6) 5,6071;6) 5,6071; 7) 200,8685;7) 200,8685; 8) 101,49028) 101,4902 66 201201 101101 11 146146 33 3737 55

1) 2,675;1) 2,675; 2) 5,19;2) 5,19; 3) 37,4109;3) 37,4109; 4) 0,806;4) 0,806; 5) 145,732;5) 145,732; 6) 5,6071;6) 5,6071; 7) 200

#15 слайд
1) 2,675;1) 2,675; 2) 5,19;2) 5,19; 3) 37,4109;3) 37,4109; 4) 0,806;4) 0,806; 5) 145,732;5) 145,732; 6) 5,6071;6) 5,6071; 7) 200,8685;7) 200,8685; 8) 101,49028) 101,4902 66 201201 101101 11 146146 33 3737 55

15 слайд

1) 2,675;1) 2,675; 2) 5,19;2) 5,19; 3) 37,4109;3) 37,4109; 4) 0,806;4) 0,806; 5) 145,732;5) 145,732; 6) 5,6071;6) 5,6071; 7) 200,8685;7) 200,8685; 8) 101,49028) 101,4902 66 201201 101101 11 146146 33 3737 55

ІІ – деңгей.ІІ – деңгей. Топтық жұмыс. №1185. Сандарды Топтық жұмыс. №1185. Сандарды дөңгелектеңдер:дөңгелектеңдер: 1) ондықтар

#16 слайд
ІІ – деңгей.ІІ – деңгей. Топтық жұмыс. №1185. Сандарды Топтық жұмыс. №1185. Сандарды дөңгелектеңдер:дөңгелектеңдер: 1) ондықтарға дейін: 1 685 ≈ 1690; 913 ≈ 910; 646 ≈ 650; 725 ≈ 730; 2) жүздіктерге дейін: 386 ≈ 400; 617 ≈ 600; 2 865 ≈ 2 900; 946 ≈ 900; 3) мыңдықтарға дейін: 7 865 ≈ 8 000; 6 381 ≈ 6 000; 12 761 ≈ 13 000; 116 214 ≈ 116 000.

16 слайд

ІІ – деңгей.ІІ – деңгей. Топтық жұмыс. №1185. Сандарды Топтық жұмыс. №1185. Сандарды дөңгелектеңдер:дөңгелектеңдер: 1) ондықтарға дейін: 1 685 ≈ 1690; 913 ≈ 910; 646 ≈ 650; 725 ≈ 730; 2) жүздіктерге дейін: 386 ≈ 400; 617 ≈ 600; 2 865 ≈ 2 900; 946 ≈ 900; 3) мыңдықтарға дейін: 7 865 ≈ 8 000; 6 381 ≈ 6 000; 12 761 ≈ 13 000; 116 214 ≈ 116 000.

Сергіту сәті: «Кім жылдам?»Сергіту сәті: «Кім жылдам?» Таблица бойынша 51-ге дейін Таблица бойынша 51-ге де

#17 слайд
Сергіту сәті: «Кім жылдам?»Сергіту сәті: «Кім жылдам?» Таблица бойынша 51-ге дейін Таблица бойынша 51-ге дейін санап шық (1 - 1, 5 мин ішінде) санап шық (1 - 1, 5 мин ішінде)

17 слайд

Сергіту сәті: «Кім жылдам?»Сергіту сәті: «Кім жылдам?» Таблица бойынша 51-ге дейін Таблица бойынша 51-ге дейін санап шық (1 - 1, 5 мин ішінде) санап шық (1 - 1, 5 мин ішінде)

#18 слайд

18 слайд

ІІІ – деңгейІІІ – деңгей.. № №1196. Санның берілген жуық мәні дұрыс 1196. Санның берілген жуық мәні дұрыс болатындай цифрды жұ

#19 слайд
ІІІ – деңгейІІІ – деңгей.. № №1196. Санның берілген жуық мәні дұрыс 1196. Санның берілген жуық мәні дұрыс болатындай цифрды жұлдызшаның орнына өз болатындай цифрды жұлдызшаның орнына өз қалауларыңша қойып жазыңдар:қалауларыңша қойып жазыңдар: 1) 2,4 * ≈ 2,5; 2) 9,35 * ≈ 9,35; 3) 14,67 * ≈ 14,68; 4) 28,73 * ≈ 28,73; 5) 44,98 * ≈ 44,98; 6) 53,435 * ≈ 53,436

19 слайд

ІІІ – деңгейІІІ – деңгей.. № №1196. Санның берілген жуық мәні дұрыс 1196. Санның берілген жуық мәні дұрыс болатындай цифрды жұлдызшаның орнына өз болатындай цифрды жұлдызшаның орнына өз қалауларыңша қойып жазыңдар:қалауларыңша қойып жазыңдар: 1) 2,4 * ≈ 2,5; 2) 9,35 * ≈ 9,35; 3) 14,67 * ≈ 14,68; 4) 28,73 * ≈ 28,73; 5) 44,98 * ≈ 44,98; 6) 53,435 * ≈ 53,436

Сабақты бекіту:Сабақты бекіту: «Біліміңді сынап көр» (графикалық диктант),«Біліміңді сынап көр» (графикалық диктант), «иә» болса

#20 слайд
Сабақты бекіту:Сабақты бекіту: «Біліміңді сынап көр» (графикалық диктант),«Біліміңді сынап көр» (графикалық диктант), «иә» болса «иә» болса ٧٧, «жоқ» болса _ белгісін қойыңдар., «жоқ» болса _ белгісін қойыңдар.   1. Ондық бөлшектер бүтінге дейін, ондық үлестерге дейін, жүздік үлестерге дейін және т.с.с. дөңгелектенеді. 2. Санды дөңгелектегенде сан өзінің дәл мәніне ие болады. 3. Санды оған жақынырақ натурал санмен немесе нөлмен алмастыруды осы санды бүтінге дейін дөңгелектеу деп атайды. 4. Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 5, 6, 7, 8, 9 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифр 1 - ге арттырылады. 5. Санды дөңгелектеген кезінде, оның дәл мәніне барынша жақын мәні алынады. 6. Ондық бөлшектерді дөңгелектегенде бөлшек бөлікте қалған цифрлардың соңғысы 0 болып келсе, онда оны алып тастауға болады. 7. Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 0, 1, 2, 3, 4 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифр өзгермейді.

20 слайд

Сабақты бекіту:Сабақты бекіту: «Біліміңді сынап көр» (графикалық диктант),«Біліміңді сынап көр» (графикалық диктант), «иә» болса «иә» болса ٧٧, «жоқ» болса _ белгісін қойыңдар., «жоқ» болса _ белгісін қойыңдар.   1. Ондық бөлшектер бүтінге дейін, ондық үлестерге дейін, жүздік үлестерге дейін және т.с.с. дөңгелектенеді. 2. Санды дөңгелектегенде сан өзінің дәл мәніне ие болады. 3. Санды оған жақынырақ натурал санмен немесе нөлмен алмастыруды осы санды бүтінге дейін дөңгелектеу деп атайды. 4. Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 5, 6, 7, 8, 9 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифр 1 - ге арттырылады. 5. Санды дөңгелектеген кезінде, оның дәл мәніне барынша жақын мәні алынады. 6. Ондық бөлшектерді дөңгелектегенде бөлшек бөлікте қалған цифрлардың соңғысы 0 болып келсе, онда оны алып тастауға болады. 7. Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 0, 1, 2, 3, 4 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифр өзгермейді.

Жауаптары:

#21 слайд
Жауаптары:

21 слайд

Жауаптары:

1 тонна1 тонна1 тонна0,75 тонна 3,75 т жүкті тасу үшін ?... Х машинамашина Есептің шарты: Егер бір машина 1 т артық е

#22 слайд
1 тонна1 тонна1 тонна0,75 тонна 3,75 т жүкті тасу үшін ?... Х машинамашина Есептің шарты: Егер бір машина 1 т артық емес жүкті көтере алса, 3,75 т жүкті тасу үшін қанша машина қажет болады?

22 слайд

1 тонна1 тонна1 тонна0,75 тонна 3,75 т жүкті тасу үшін ?... Х машинамашина Есептің шарты: Егер бір машина 1 т артық емес жүкті көтере алса, 3,75 т жүкті тасу үшін қанша машина қажет болады?

283,4 65283,5 30 9,746310 543,8 97543,90 Орнын толтыр

#23 слайд
283,4 65283,5 30 9,746310 543,8 97543,90 Орнын толтыр

23 слайд

283,4 65283,5 30 9,746310 543,8 97543,90 Орнын толтыр

Рефлексия. «Табыс» ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек – сыныбымыздағы көңіл – күй, ал ағ

#24 слайд
Рефлексия. «Табыс» ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек – сыныбымыздағы көңіл – күй, ал ағаштың жемістері – сіздердің білімдеріңіз. Жасыл алма – Алақай! Мен бәрін түсіндім. Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Сары алма – тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым. Аз ғана кемшіліктер болды, онымен жұмыс жасаймын. Қызыл алма – сабақ маған түсініксіз. Сәтсіздіктер болды, бірақ мен оны жеңемін.

24 слайд

Рефлексия. «Табыс» ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек – сыныбымыздағы көңіл – күй, ал ағаштың жемістері – сіздердің білімдеріңіз. Жасыл алма – Алақай! Мен бәрін түсіндім. Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Сары алма – тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым. Аз ғана кемшіліктер болды, онымен жұмыс жасаймын. Қызыл алма – сабақ маған түсініксіз. Сәтсіздіктер болды, бірақ мен оны жеңемін.

Бағалау Оқушылар жинаған ұпайлары бойынша бағаланады.

#25 слайд
Бағалау Оқушылар жинаған ұпайлары бойынша бағаланады.

25 слайд

Бағалау Оқушылар жинаған ұпайлары бойынша бағаланады.

ҮЙГЕ ТАПСЫРМАҮЙГЕ ТАПСЫРМА § 6.5 тақырып. № 1186, 1195 “Шамалардың жуық мәндерінің өмірде қолданылуы ” реферат дайындау

#26 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМАҮЙГЕ ТАПСЫРМА § 6.5 тақырып. № 1186, 1195 “Шамалардың жуық мәндерінің өмірде қолданылуы ” реферат дайындау

26 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМАҮЙГЕ ТАПСЫРМА § 6.5 тақырып. № 1186, 1195 “Шамалардың жуық мәндерінің өмірде қолданылуы ” реферат дайындау

Сау болыңыздар!Сау болыңыздар!

#27 слайд
Сау болыңыздар!Сау болыңыздар!

27 слайд

Сау болыңыздар!Сау болыңыздар!

Файл форматы:
ppt
13.03.2025
305
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі