Ондық бөлшекті дөңгелектеу




1 слайд
Натурал сандар
І топІ топ
Ондық бөлшектер
ІІ топІІ топ
Жуық мәндерІІІ топІІІ топ
ІІVV топ топ
Дөңгелектеу
1 слайд
Натурал сандар І топІ топ Ондық бөлшектер ІІ топІІ топ Жуық мәндерІІІ топІІІ топ ІІVV топ топ Дөңгелектеу

2 слайд
№1. Салыстырыңдар:
0,483 0,479 95,3 95,3000
4,781 4,79 0,045 0,0045
№2. а-ның мәнін тап.
№3. Қандай натурал сандардың арасында
орналасқан :
<0,43< <12,354<
<1,25< < 9,34<
2 слайд
№1. Салыстырыңдар: 0,483 0,479 95,3 95,3000 4,781 4,79 0,045 0,0045 №2. а-ның мәнін тап. №3. Қандай натурал сандардың арасында орналасқан : <0,43< <12,354< <1,25< < 9,34<

3 слайд
15 .04.2014 жыл
Ондық бөлшекті
дөңгелектеу
3 слайд
15 .04.2014 жыл Ондық бөлшекті дөңгелектеу

4 слайд
1,4 1
1,7 2
17381740
4 слайд
1,4 1 1,7 2 17381740

5 слайд
<2,87<
Кемімен Артығымен
2 3
5 слайд
<2,87< Кемімен Артығымен 2 3

6 слайд
Берілген сандар 3 санына жақын ба,
әлде 4 санына жақын ба?
Кемімен алынған жуық мәні ?
Артығымен алынған жуық мәні ?
6 слайд
Берілген сандар 3 санына жақын ба, әлде 4 санына жақын ба? Кемімен алынған жуық мәні ? Артығымен алынған жуық мәні ?

7 слайд
1.Егер нөлдермен алмастырылатын
немесе алынып тасталынатын бірінші
цифр 0,1,2,3,4 болса, онда оның сол
жағындағы цифр өзгермейді.
2. Егер 5,6,7,8,9 цифрлары болса , онда
оның сол жағындағы цифр 1- ге
арттырылады.
Санды оған жақынырақ натурал санмен
немесе нөлмен алмастыруды осы
санды бүтінге дейін дөңгелектеу деп
атайды.
7 слайд
1.Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 0,1,2,3,4 болса, онда оның сол жағындағы цифр өзгермейді. 2. Егер 5,6,7,8,9 цифрлары болса , онда оның сол жағындағы цифр 1- ге арттырылады. Санды оған жақынырақ натурал санмен немесе нөлмен алмастыруды осы санды бүтінге дейін дөңгелектеу деп атайды.

8 слайд
45278 45300
8,935 8,9
18,574
18,57
56,4837 56,484
2763 2800
8 слайд
45278 45300 8,935 8,9 18,574 18,57 56,4837 56,484 2763 2800

9 слайд
9 слайд

10 слайд
1.Қажетті разрядты анықтау
Алынып тасталынатын бірінші цифр 0,1,2,3,4
Егер болса,белгіленген цифрды өзгеріссіз қалдыру
Алынып тасталынатын бірінші цифр 5,6,7,8,9
болса, белгіленген санды 1-ге арттыру
2. Оған дейінгі цифрларды көшіріп жазу
10 слайд
1.Қажетті разрядты анықтау Алынып тасталынатын бірінші цифр 0,1,2,3,4 Егер болса,белгіленген цифрды өзгеріссіз қалдыру Алынып тасталынатын бірінші цифр 5,6,7,8,9 болса, белгіленген санды 1-ге арттыру 2. Оған дейінгі цифрларды көшіріп жазу

11 слайд
100
99,7
99,8
99,9
99,6
99,5
99
99,4
99,3
99,2
99,1
11 слайд
100 99,7 99,8 99,9 99,6 99,5 99 99,4 99,3 99,2 99,1

12 слайд
(кітаппен жұмыс)
12 слайд
(кітаппен жұмыс)

13 слайд
13 слайд

14 слайд
1) 2,675;1) 2,675;
2) 5,19;2) 5,19;
3) 37,4109;3) 37,4109;
4) 0,806;4) 0,806;
5) 145,732;5) 145,732;
6) 5,6071;6) 5,6071;
7) 200,8685;7) 200,8685;
8) 101,49028) 101,4902
66
201201
101101
11
146146
33
3737
55
14 слайд
1) 2,675;1) 2,675; 2) 5,19;2) 5,19; 3) 37,4109;3) 37,4109; 4) 0,806;4) 0,806; 5) 145,732;5) 145,732; 6) 5,6071;6) 5,6071; 7) 200,8685;7) 200,8685; 8) 101,49028) 101,4902 66 201201 101101 11 146146 33 3737 55

15 слайд
1) 2,675;1) 2,675;
2) 5,19;2) 5,19;
3) 37,4109;3) 37,4109;
4) 0,806;4) 0,806;
5) 145,732;5) 145,732;
6) 5,6071;6) 5,6071;
7) 200,8685;7) 200,8685;
8) 101,49028) 101,4902
66
201201
101101
11
146146
33
3737
55
15 слайд
1) 2,675;1) 2,675; 2) 5,19;2) 5,19; 3) 37,4109;3) 37,4109; 4) 0,806;4) 0,806; 5) 145,732;5) 145,732; 6) 5,6071;6) 5,6071; 7) 200,8685;7) 200,8685; 8) 101,49028) 101,4902 66 201201 101101 11 146146 33 3737 55

16 слайд
ІІ – деңгей.ІІ – деңгей.
Топтық жұмыс. №1185. Сандарды Топтық жұмыс. №1185. Сандарды
дөңгелектеңдер:дөңгелектеңдер:
1) ондықтарға дейін:
1 685 ≈ 1690; 913 ≈ 910;
646 ≈ 650; 725 ≈ 730;
2) жүздіктерге дейін:
386 ≈ 400; 617 ≈ 600;
2 865 ≈ 2 900; 946 ≈ 900;
3) мыңдықтарға дейін:
7 865 ≈ 8 000; 6 381 ≈ 6 000;
12 761 ≈ 13 000; 116 214 ≈ 116 000.
16 слайд
ІІ – деңгей.ІІ – деңгей. Топтық жұмыс. №1185. Сандарды Топтық жұмыс. №1185. Сандарды дөңгелектеңдер:дөңгелектеңдер: 1) ондықтарға дейін: 1 685 ≈ 1690; 913 ≈ 910; 646 ≈ 650; 725 ≈ 730; 2) жүздіктерге дейін: 386 ≈ 400; 617 ≈ 600; 2 865 ≈ 2 900; 946 ≈ 900; 3) мыңдықтарға дейін: 7 865 ≈ 8 000; 6 381 ≈ 6 000; 12 761 ≈ 13 000; 116 214 ≈ 116 000.

17 слайд
Сергіту сәті: «Кім жылдам?»Сергіту сәті: «Кім жылдам?»
Таблица бойынша 51-ге дейін Таблица бойынша 51-ге дейін
санап шық (1 - 1, 5 мин ішінде) санап шық (1 - 1, 5 мин ішінде)
17 слайд
Сергіту сәті: «Кім жылдам?»Сергіту сәті: «Кім жылдам?» Таблица бойынша 51-ге дейін Таблица бойынша 51-ге дейін санап шық (1 - 1, 5 мин ішінде) санап шық (1 - 1, 5 мин ішінде)

18 слайд
18 слайд

19 слайд
ІІІ – деңгейІІІ – деңгей..
№ №1196. Санның берілген жуық мәні дұрыс 1196. Санның берілген жуық мәні дұрыс
болатындай цифрды жұлдызшаның орнына өз болатындай цифрды жұлдызшаның орнына өз
қалауларыңша қойып жазыңдар:қалауларыңша қойып жазыңдар:
1) 2,4 * ≈ 2,5;
2) 9,35 * ≈ 9,35;
3) 14,67 * ≈ 14,68;
4) 28,73 * ≈ 28,73;
5) 44,98 * ≈ 44,98;
6) 53,435 * ≈ 53,436
19 слайд
ІІІ – деңгейІІІ – деңгей.. № №1196. Санның берілген жуық мәні дұрыс 1196. Санның берілген жуық мәні дұрыс болатындай цифрды жұлдызшаның орнына өз болатындай цифрды жұлдызшаның орнына өз қалауларыңша қойып жазыңдар:қалауларыңша қойып жазыңдар: 1) 2,4 * ≈ 2,5; 2) 9,35 * ≈ 9,35; 3) 14,67 * ≈ 14,68; 4) 28,73 * ≈ 28,73; 5) 44,98 * ≈ 44,98; 6) 53,435 * ≈ 53,436

20 слайд
Сабақты бекіту:Сабақты бекіту:
«Біліміңді сынап көр» (графикалық диктант),«Біліміңді сынап көр» (графикалық диктант),
«иә» болса «иә» болса ٧٧, «жоқ» болса _ белгісін қойыңдар., «жоқ» болса _ белгісін қойыңдар.
1. Ондық бөлшектер бүтінге дейін, ондық үлестерге дейін, жүздік
үлестерге дейін және т.с.с. дөңгелектенеді.
2. Санды дөңгелектегенде сан өзінің дәл мәніне ие болады.
3. Санды оған жақынырақ натурал санмен немесе нөлмен алмастыруды
осы санды бүтінге дейін дөңгелектеу деп атайды.
4. Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын
бірінші цифр 5, 6, 7, 8, 9 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифр 1
- ге арттырылады.
5. Санды дөңгелектеген кезінде, оның дәл мәніне барынша жақын мәні
алынады.
6. Ондық бөлшектерді дөңгелектегенде бөлшек бөлікте қалған
цифрлардың соңғысы 0 болып келсе, онда оны алып тастауға болады.
7. Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын
бірінші цифр 0, 1, 2, 3, 4 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифр
өзгермейді.
20 слайд
Сабақты бекіту:Сабақты бекіту: «Біліміңді сынап көр» (графикалық диктант),«Біліміңді сынап көр» (графикалық диктант), «иә» болса «иә» болса ٧٧, «жоқ» болса _ белгісін қойыңдар., «жоқ» болса _ белгісін қойыңдар. 1. Ондық бөлшектер бүтінге дейін, ондық үлестерге дейін, жүздік үлестерге дейін және т.с.с. дөңгелектенеді. 2. Санды дөңгелектегенде сан өзінің дәл мәніне ие болады. 3. Санды оған жақынырақ натурал санмен немесе нөлмен алмастыруды осы санды бүтінге дейін дөңгелектеу деп атайды. 4. Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 5, 6, 7, 8, 9 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифр 1 - ге арттырылады. 5. Санды дөңгелектеген кезінде, оның дәл мәніне барынша жақын мәні алынады. 6. Ондық бөлшектерді дөңгелектегенде бөлшек бөлікте қалған цифрлардың соңғысы 0 болып келсе, онда оны алып тастауға болады. 7. Егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 0, 1, 2, 3, 4 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифр өзгермейді.

21 слайд
Жауаптары:
21 слайд
Жауаптары:

22 слайд
1 тонна1 тонна1 тонна0,75 тонна
3,75 т жүкті тасу үшін ?...
Х
машинамашина
Есептің шарты:
Егер бір машина 1 т артық
емес жүкті көтере алса,
3,75 т жүкті тасу үшін
қанша машина қажет
болады?
22 слайд
1 тонна1 тонна1 тонна0,75 тонна 3,75 т жүкті тасу үшін ?... Х машинамашина Есептің шарты: Егер бір машина 1 т артық емес жүкті көтере алса, 3,75 т жүкті тасу үшін қанша машина қажет болады?

23 слайд
283,4 65283,5
30 9,746310
543,8 97543,90
Орнын толтыр
23 слайд
283,4 65283,5 30 9,746310 543,8 97543,90 Орнын толтыр

24 слайд
Рефлексия.
«Табыс» ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген
тақырып, жасыл желек – сыныбымыздағы көңіл – күй, ал
ағаштың жемістері – сіздердің білімдеріңіз.
Жасыл алма – Алақай! Мен бәрін түсіндім. Маған сабақ
ұнады. Тақырыпты меңгердім.
Сары алма – тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде
қиналдым. Аз ғана кемшіліктер болды, онымен жұмыс
жасаймын.
Қызыл алма – сабақ маған түсініксіз. Сәтсіздіктер болды, бірақ
мен оны жеңемін.
24 слайд
Рефлексия. «Табыс» ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек – сыныбымыздағы көңіл – күй, ал ағаштың жемістері – сіздердің білімдеріңіз. Жасыл алма – Алақай! Мен бәрін түсіндім. Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Сары алма – тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым. Аз ғана кемшіліктер болды, онымен жұмыс жасаймын. Қызыл алма – сабақ маған түсініксіз. Сәтсіздіктер болды, бірақ мен оны жеңемін.

25 слайд
Бағалау
Оқушылар жинаған ұпайлары бойынша
бағаланады.
25 слайд
Бағалау Оқушылар жинаған ұпайлары бойынша бағаланады.

26 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМАҮЙГЕ ТАПСЫРМА
§ 6.5 тақырып. № 1186, 1195
“Шамалардың жуық мәндерінің өмірде
қолданылуы ” реферат дайындау
26 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМАҮЙГЕ ТАПСЫРМА § 6.5 тақырып. № 1186, 1195 “Шамалардың жуық мәндерінің өмірде қолданылуы ” реферат дайындау

27 слайд
Сау болыңыздар!Сау болыңыздар!
27 слайд
Сау болыңыздар!Сау болыңыздар!