Материалдар / Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру, 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру, 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып Математика пәнінен Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру тақырыбына әр түрлі тапсырмалар, сондай-ақ интерактив тақтамен орындалатын қызықты тапсырмалар бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2019
867
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру

1 слайд
Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру

Оқу мақсаттары:Оқу мақсаттары: • 5.1.1.13 • ондық бөлшек ұғымын меңгеру; • 5.5.2.5 • ондық бөлшектерді оқу және жазу; • 5.1.2.25

2 слайд
Оқу мақсаттары:Оқу мақсаттары: • 5.1.1.13 • ондық бөлшек ұғымын меңгеру; • 5.5.2.5 • ондық бөлшектерді оқу және жазу; • 5.1.2.25 • бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру;

Ондық бөлшектің дұрыс жазылуын Ондық бөлшектің дұрыс жазылуын көрсетіңіз:көрсетіңіз: а) 0 бүтін жүзден 5 0,5 -

3 слайд
Ондық бөлшектің дұрыс жазылуын Ондық бөлшектің дұрыс жазылуын көрсетіңіз:көрсетіңіз: а) 0 бүтін жүзден 5 0,5 - 0,05 – 0,005 – б) 40 бүтін мыңнан 9 4,009 - 40,09 - 40,009 – в) 3 бүтін он мыңнан 17 3,1700 - 3, 0170 - 3,0017 -

1,0710,70,107Мына ондық бөлшектердің қайсысы Мына ондық бөлшектердің қайсысы «жәшіктегі» жай бөлшектің «жәшіктегі» жай бөлшекті

4 слайд
1,0710,70,107Мына ондық бөлшектердің қайсысы Мына ондық бөлшектердің қайсысы «жәшіктегі» жай бөлшектің «жәшіктегі» жай бөлшектің қайсыларына сәйкес келетінін қайсыларына сәйкес келетінін орналастыр.орналастыр.10 107 100 107 1000 107 1000 17 0,017 0,017 0,107 10,7 1,07

• Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазу үшін не істейміз..? Мысал келтіріңдер

5 слайд
• Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазу үшін не істейміз..? Мысал келтіріңдер

• Дұрыс теңдікті табыңдар:

6 слайд
• Дұрыс теңдікті табыңдар:

• № 741 (1) • № 740 (2)

7 слайд
• № 741 (1) • № 740 (2)

Шамалардың мәндерін Шамалардың мәндерін ондық бөлшек түрінде ондық бөлшек түрінде жазыңдар № 727жазыңдар № 727 • 1 м = 100 см

8 слайд
Шамалардың мәндерін Шамалардың мәндерін ондық бөлшек түрінде ондық бөлшек түрінде жазыңдар № 727жазыңдар № 727 • 1 м = 100 см • 1 кг = 1000 г • 1 тг = 100 тн

Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау Сағат есебімен (ондық бөлшек түрінде) жазыңдар 1)15мин; 45 мин; 2

9 слайд
Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау Сағат есебімен (ондық бөлшек түрінде) жазыңдар 1)15мин; 45 мин; 2) 1 сағ 6 мин; 7 сағ 20 мин;

Сергіту сәтіСергіту сәті

10 слайд
Сергіту сәтіСергіту сәті

Үйге тапсырмаҮйге тапсырма • 23-24 бетте ереже жаттау, • № 740,741 аяқтау

11 слайд
Үйге тапсырмаҮйге тапсырма • 23-24 бетте ереже жаттау, • № 740,741 аяқтау

• Сабақты қорытындылау 3 «Қ» қиын • қызық • қолданылды

12 слайд
• Сабақты қорытындылау 3 «Қ» қиын • қызық • қолданылды

РефлексияРефлексия1. Сабақта мен .... жұмыс жасадым 2. Сабақтағы жұмысыма .... 3. Сабақ мен үш

13 слайд
РефлексияРефлексия1. Сабақта мен .... жұмыс жасадым 2. Сабақтағы жұмысыма .... 3. Сабақ мен үшін .... болып көрінді 4. Сабақта мен .....