Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Әлем өзгерумен бізде өзгереміз”
№ 61 ЖОМ-тің математика пәні мұғалімі :
Каюпова Перизат Сырымовна
5 сынып
Ұзақ мерзімді
жоспардың
тарауы 5.3 В Ондық
бөлшектер және
оларға амалдар
қолдану
Тақырыбы Ондық
бөлшектерді
координаталық
сәуледе кескіндеу.
Ондық
бөлшектерді
салыстыру .
Сабаққа негізделген
оқу мақсаты
(мақсаттары) 5.5.2.4 Ондық
бөлшектерді
координаталық сәуледе
кескіндеу;
5.1.2.26 ондық
бөлшектерді салыстыру;
1 слайд
“ Әлем өзгерумен бізде өзгереміз” № 61 ЖОМ-тің математика пәні мұғалімі : Каюпова Перизат Сырымовна 5 сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 5.3 В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану Тақырыбы Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру . Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5.5.2.4 Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу; 5.1.2.26 ондық бөлшектерді салыстыру;
2 слайд
Барлық оқушылар: Ондық бөлшектердің
үлестерін анықтап, координаталық сәуледе
кескіндейді.Сабақ
мақсаттары
Оқушылардың басым бөлігі: Ондық
бөлшектерді координаталық сәуледе
кескіндей отырып салыстырады.
Кейбір оқушылар: Аралас сандарды
ондық бөлшекке айналдыра отырып,
координаталық сәуледе кескіндеп,
кескін бойынша салыстырады.
2 слайд
Барлық оқушылар: Ондық бөлшектердің үлестерін анықтап, координаталық сәуледе кескіндейді.Сабақ мақсаттары Оқушылардың басым бөлігі: Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей отырып салыстырады. Кейбір оқушылар: Аралас сандарды ондық бөлшекке айналдыра отырып, координаталық сәуледе кескіндеп, кескін бойынша салыстырады.
3 слайд
Пәнаралық
байланысТілдік мақсат
Құндылықтарға
баулу
Алдынғы
білім Бағалау
критерйилері Негізгі сөздер мен тіркестер: Үлес-доля- proportion .
Алым-числитель- numerator .Бөлім-знаменатель-
denominator .Координата-координата-coordinate Оқылуы-
кординеит.
Тарихтың мәдениетпен тілдің бір тұтастығы.Өзгелердің
мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен
қарау;денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық
көрсету;өмір бойы оқуға дайын болу
1.Ондық бөлшектің бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін
ажыратады. 2.Координаталық сәулеге нүктелерді
дұрыс белгілейді. 3.Ондық бөлшектерді натурал сандар
сияқты разрядтары бойынша салыстыра алады .
Тарих,география,ағылшын тілі.
Сәуле мен координаталық сәулені ажырата
алады.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді біле
отырып салыстыра алады.Аралас санды ондық
бөлшекке айналдыра алады
3 слайд
Пәнаралық байланысТілдік мақсат Құндылықтарға баулу Алдынғы білім Бағалау критерйилері Негізгі сөздер мен тіркестер: Үлес-доля- proportion . Алым-числитель- numerator .Бөлім-знаменатель- denominator .Координата-координата-coordinate Оқылуы- кординеит. Тарихтың мәдениетпен тілдің бір тұтастығы.Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;өмір бойы оқуға дайын болу 1.Ондық бөлшектің бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін ажыратады. 2.Координаталық сәулеге нүктелерді дұрыс белгілейді. 3.Ондық бөлшектерді натурал сандар сияқты разрядтары бойынша салыстыра алады . Тарих,география,ағылшын тілі. Сәуле мен координаталық сәулені ажырата алады.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді біле отырып салыстыра алады.Аралас санды ондық бөлшекке айналдыра алады
4 слайд
«Шаттық
шеңбер»құра отырып
«Миға шабуыл»
Үй жұмысын
қайталауда
«Тасбақаның сыры»-
ойыны 2 , 4 , , 8, 11 , 15,
C T L U E R
«Елші»-әдісімен
жаңа тақырыпты
ашады. Басбармақ арқылы бағалайды
Қажеттілікті анықтау
«Кім жүйрік»-
әдісімен есептер
шығару Дескрипто
р 1.Есептерді дұрыс шығару.
2.Түстерді орысшадан қазақшаға
дұрыс аударылуы.
3.Ұқыпты боялуы.
4.Есептің шыққан мәнін
ағылшынша аударып
жазу.Оқушының қажеттілігіне орай
басқа тілге аударып айтуға болады.
Екі жұлдыз бір тілек арқылы
бағалау.
Дескрипто
р 1.Халықтардың қанша бөлігін басқа ұлт өкілі
құрайтынын табады.(1 балл)
2.Тапқан бөлігін координаталық сәуледе
кескіндейді.(1 балл)
3.Жұптасу арқылы ондық бөлшекті
салыстырудың қасиеттерін
пайдаланып,салыстырады.(2 балл)
Саралау-«Сыныптан
шығу билеті»- 2014ж әр
обл.халық саны берілген
билет.Осы сандарды өсу ретімен
жазады Бағалау- Бағалау парағын
таратамын.
Екі жұлдыз бір тілек.
Дескриптор арқылы өзін-өзі
бағалау.
Басбармақ арқылы.
Әр тапсырманы дұрыс әрі дер
кезінде орындаған оқушыға
смайлик беріп отырамын.
РЕФЛЕКСИЯ 1.Есеп шығаруға не жетпеді ?
2 .Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті ?
4 слайд
«Шаттық шеңбер»құра отырып «Миға шабуыл» Үй жұмысын қайталауда «Тасбақаның сыры»- ойыны 2 , 4 , , 8, 11 , 15, C T L U E R «Елші»-әдісімен жаңа тақырыпты ашады. Басбармақ арқылы бағалайды Қажеттілікті анықтау «Кім жүйрік»- әдісімен есептер шығару Дескрипто р 1.Есептерді дұрыс шығару. 2.Түстерді орысшадан қазақшаға дұрыс аударылуы. 3.Ұқыпты боялуы. 4.Есептің шыққан мәнін ағылшынша аударып жазу.Оқушының қажеттілігіне орай басқа тілге аударып айтуға болады. Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау. Дескрипто р 1.Халықтардың қанша бөлігін басқа ұлт өкілі құрайтынын табады.(1 балл) 2.Тапқан бөлігін координаталық сәуледе кескіндейді.(1 балл) 3.Жұптасу арқылы ондық бөлшекті салыстырудың қасиеттерін пайдаланып,салыстырады.(2 балл) Саралау-«Сыныптан шығу билеті»- 2014ж әр обл.халық саны берілген билет.Осы сандарды өсу ретімен жазады Бағалау- Бағалау парағын таратамын. Екі жұлдыз бір тілек. Дескриптор арқылы өзін-өзі бағалау. Басбармақ арқылы. Әр тапсырманы дұрыс әрі дер кезінде орындаған оқушыға смайлик беріп отырамын. РЕФЛЕКСИЯ 1.Есеп шығаруға не жетпеді ? 2 .Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті ?
5 слайд
Т
ы
ң
д
а
ғ
а
н
д
а
р
ы
ң
ы
з
ғ
а
р
а
х
м
е
т
!
5 слайд
Т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !