Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“Әлем өзгерумен бізде өзгереміз”
№61 ЖОМ-тің математика пәні мұғалімі:
Каюпова Перизат Сырымовна
5 сынып
Ұзақ мерзімді
жоспардың
тарауы
5.3В Ондық
бөлшектер және
оларға амалдар
қолдану
Тақырыбы
Ондық
бөлшектерді
координаталық
сәуледе кескіндеу.
Ондық
бөлшектерді
салыстыру .
Сабаққа негізделген
оқу мақсаты
(мақсаттары)
5.5.2.4 Ондық
бөлшектерді
координаталық сәуледе
кескіндеу;
5.1.2.26 ондық
бөлшектерді салыстыру;
1 слайд
“Әлем өзгерумен бізде өзгереміз” №61 ЖОМ-тің математика пәні мұғалімі: Каюпова Перизат Сырымовна 5 сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану Тақырыбы Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру . Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5.5.2.4 Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу; 5.1.2.26 ондық бөлшектерді салыстыру;
2 слайд
Барлық оқушылар: Ондық бөлшектердің
үлестерін анықтап, координаталық сәуледе
кескіндейді.
Сабақ
мақсаттары
Оқушылардың басым бөлігі: Ондық
бөлшектерді координаталық сәуледе
кескіндей отырып салыстырады.
Кейбір оқушылар: Аралас сандарды
ондық бөлшекке айналдыра отырып,
координаталық сәуледе кескіндеп,
кескін бойынша салыстырады.
2 слайд
Барлық оқушылар: Ондық бөлшектердің үлестерін анықтап, координаталық сәуледе кескіндейді. Сабақ мақсаттары Оқушылардың басым бөлігі: Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей отырып салыстырады. Кейбір оқушылар: Аралас сандарды ондық бөлшекке айналдыра отырып, координаталық сәуледе кескіндеп, кескін бойынша салыстырады.
3 слайд
Пәнаралық
байланыс
Тілдік мақсат
Құндылықтарға
баулу
Алдынғы
білім
Бағалау
критерйилері
Негізгі сөздер мен тіркестер:Үлес-доля-proportion.
Алым-числитель-numerator.Бөлім-знаменатель-
denominator.Координата-координата-coordinate Оқылуы-
кординеит.
Тарихтың мәдениетпен тілдің бір тұтастығы.Өзгелердің
мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен
қарау;денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық
көрсету;өмір бойы оқуға дайын болу
1.Ондық бөлшектің бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін
ажыратады. 2.Координаталық сәулеге нүктелерді
дұрыс белгілейді. 3.Ондық бөлшектерді натурал сандар
сияқты разрядтары бойынша салыстыра алады.
Тарих,география,ағылшын тілі.
Сәуле мен координаталық сәулені ажырата
алады.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді біле
отырып салыстыра алады.Аралас санды ондық
бөлшекке айналдыра алады
3 слайд
Пәнаралық байланыс Тілдік мақсат Құндылықтарға баулу Алдынғы білім Бағалау критерйилері Негізгі сөздер мен тіркестер:Үлес-доля-proportion. Алым-числитель-numerator.Бөлім-знаменатель- denominator.Координата-координата-coordinate Оқылуы- кординеит. Тарихтың мәдениетпен тілдің бір тұтастығы.Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;өмір бойы оқуға дайын болу 1.Ондық бөлшектің бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін ажыратады. 2.Координаталық сәулеге нүктелерді дұрыс белгілейді. 3.Ондық бөлшектерді натурал сандар сияқты разрядтары бойынша салыстыра алады. Тарих,география,ағылшын тілі. Сәуле мен координаталық сәулені ажырата алады.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді біле отырып салыстыра алады.Аралас санды ондық бөлшекке айналдыра алады
4 слайд
«Шаттық
шеңбер»құра отырып
«Миға шабуыл»
Үй жұмысын
қайталауда
«Тасбақаның сыры»-
ойыны
2 , 4 , , 8, 11 , 15,
C T L U E R
«Елші»-әдісімен
жаңа тақырыпты
ашады.
Басбармақ арқылы бағалайды
Қажеттілікті анықтау
«Кім жүйрік»-
әдісімен есептер
шығару
Дескрипто
р
1.Есептерді дұрыс шығару.
2.Түстерді орысшадан қазақшаға
дұрыс аударылуы.
3.Ұқыпты боялуы.
4.Есептің шыққан мәнін
ағылшынша аударып
жазу.Оқушының қажеттілігіне орай
басқа тілге аударып айтуға болады.
Екі жұлдыз бір тілек арқылы
бағалау.
Дескрипто
р
1.Халықтардың қанша бөлігін басқа ұлт өкілі
құрайтынын табады.(1 балл)
2.Тапқан бөлігін координаталық сәуледе
кескіндейді.(1 балл)
3.Жұптасу арқылы ондық бөлшекті
салыстырудың қасиеттерін
пайдаланып,салыстырады.(2 балл)
Саралау-«Сыныптан
шығу билеті»-2014ж әр
обл.халық саны берілген
билет.Осы сандарды өсу ретімен
жазады
Бағалау-Бағалау парағын
таратамын.
Екі жұлдыз бір тілек.
Дескриптор арқылы өзін-өзі
бағалау.
Басбармақ арқылы.
Әр тапсырманы дұрыс әрі дер
кезінде орындаған оқушыға
смайлик беріп отырамын.
РЕФЛЕКСИЯ
1.Есеп шығаруға не жетпеді?
2.Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті?
4 слайд
«Шаттық шеңбер»құра отырып «Миға шабуыл» Үй жұмысын қайталауда «Тасбақаның сыры»- ойыны 2 , 4 , , 8, 11 , 15, C T L U E R «Елші»-әдісімен жаңа тақырыпты ашады. Басбармақ арқылы бағалайды Қажеттілікті анықтау «Кім жүйрік»- әдісімен есептер шығару Дескрипто р 1.Есептерді дұрыс шығару. 2.Түстерді орысшадан қазақшаға дұрыс аударылуы. 3.Ұқыпты боялуы. 4.Есептің шыққан мәнін ағылшынша аударып жазу.Оқушының қажеттілігіне орай басқа тілге аударып айтуға болады. Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау. Дескрипто р 1.Халықтардың қанша бөлігін басқа ұлт өкілі құрайтынын табады.(1 балл) 2.Тапқан бөлігін координаталық сәуледе кескіндейді.(1 балл) 3.Жұптасу арқылы ондық бөлшекті салыстырудың қасиеттерін пайдаланып,салыстырады.(2 балл) Саралау-«Сыныптан шығу билеті»-2014ж әр обл.халық саны берілген билет.Осы сандарды өсу ретімен жазады Бағалау-Бағалау парағын таратамын. Екі жұлдыз бір тілек. Дескриптор арқылы өзін-өзі бағалау. Басбармақ арқылы. Әр тапсырманы дұрыс әрі дер кезінде орындаған оқушыға смайлик беріп отырамын. РЕФЛЕКСИЯ 1.Есеп шығаруға не жетпеді? 2.Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті?
5 слайд
Ты
ңдағандары
ң
ы
зға рахм
ет!
5 слайд
Ты ңдағандары ң ы зға рахм ет!