Материалдар / Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу

Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып математикадан презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2018
437
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Әлем өзгерумен бізде өзгереміз” № 61 ЖОМ-тің математика пәні мұғалімі : Каюпова Перизат Сырымовна 5 сынып Ұзақ мерзімді жос

1 слайд
“ Әлем өзгерумен бізде өзгереміз” № 61 ЖОМ-тің математика пәні мұғалімі : Каюпова Перизат Сырымовна 5 сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 5.3 В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану Тақырыбы Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру . Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5.5.2.4 Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу; 5.1.2.26 ондық бөлшектерді салыстыру;

1 слайд

“ Әлем өзгерумен бізде өзгереміз” № 61 ЖОМ-тің математика пәні мұғалімі : Каюпова Перизат Сырымовна 5 сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 5.3 В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану Тақырыбы Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру . Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5.5.2.4 Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу; 5.1.2.26 ондық бөлшектерді салыстыру;

Барлық оқушылар: Ондық бөлшектердің үлестерін анықтап, координаталық сәуледе кескіндейді.Сабақ мақсаттары Оқушылардың басы

2 слайд
Барлық оқушылар: Ондық бөлшектердің үлестерін анықтап, координаталық сәуледе кескіндейді.Сабақ мақсаттары Оқушылардың басым бөлігі: Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей отырып салыстырады. Кейбір оқушылар: Аралас сандарды ондық бөлшекке айналдыра отырып, координаталық сәуледе кескіндеп, кескін бойынша салыстырады.

2 слайд

Барлық оқушылар: Ондық бөлшектердің үлестерін анықтап, координаталық сәуледе кескіндейді.Сабақ мақсаттары Оқушылардың басым бөлігі: Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей отырып салыстырады. Кейбір оқушылар: Аралас сандарды ондық бөлшекке айналдыра отырып, координаталық сәуледе кескіндеп, кескін бойынша салыстырады.

Пәнаралық байланысТілдік мақсат Құндылықтарға баулу Алдынғы білім Бағалау критерйилері Негізгі сөздер мен тіркестер: Үлес-

3 слайд
Пәнаралық байланысТілдік мақсат Құндылықтарға баулу Алдынғы білім Бағалау критерйилері Негізгі сөздер мен тіркестер: Үлес-доля- proportion . Алым-числитель- numerator .Бөлім-знаменатель- denominator .Координата-координата-coordinate Оқылуы- кординеит. Тарихтың мәдениетпен тілдің бір тұтастығы.Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;өмір бойы оқуға дайын болу 1.Ондық бөлшектің бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін ажыратады. 2.Координаталық сәулеге нүктелерді дұрыс белгілейді. 3.Ондық бөлшектерді натурал сандар сияқты разрядтары бойынша салыстыра алады . Тарих,география,ағылшын тілі. Сәуле мен координаталық сәулені ажырата алады.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді біле отырып салыстыра алады.Аралас санды ондық бөлшекке айналдыра алады

3 слайд

Пәнаралық байланысТілдік мақсат Құндылықтарға баулу Алдынғы білім Бағалау критерйилері Негізгі сөздер мен тіркестер: Үлес-доля- proportion . Алым-числитель- numerator .Бөлім-знаменатель- denominator .Координата-координата-coordinate Оқылуы- кординеит. Тарихтың мәдениетпен тілдің бір тұтастығы.Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;өмір бойы оқуға дайын болу 1.Ондық бөлшектің бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін ажыратады. 2.Координаталық сәулеге нүктелерді дұрыс белгілейді. 3.Ондық бөлшектерді натурал сандар сияқты разрядтары бойынша салыстыра алады . Тарих,география,ағылшын тілі. Сәуле мен координаталық сәулені ажырата алады.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді біле отырып салыстыра алады.Аралас санды ондық бөлшекке айналдыра алады

«Шаттық шеңбер»құра отырып «Миға шабуыл» Үй жұмысын қайталауда «Тасбақаның сыры»- ойыны 2 , 4 , ,

4 слайд
«Шаттық шеңбер»құра отырып «Миға шабуыл» Үй жұмысын қайталауда «Тасбақаның сыры»- ойыны 2 , 4 , , 8, 11 , 15, C T L U E R «Елші»-әдісімен жаңа тақырыпты ашады. Басбармақ арқылы бағалайды Қажеттілікті анықтау «Кім жүйрік»- әдісімен есептер шығару Дескрипто р 1.Есептерді дұрыс шығару. 2.Түстерді орысшадан қазақшаға дұрыс аударылуы. 3.Ұқыпты боялуы. 4.Есептің шыққан мәнін ағылшынша аударып жазу.Оқушының қажеттілігіне орай басқа тілге аударып айтуға болады. Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау. Дескрипто р 1.Халықтардың қанша бөлігін басқа ұлт өкілі құрайтынын табады.(1 балл) 2.Тапқан бөлігін координаталық сәуледе кескіндейді.(1 балл) 3.Жұптасу арқылы ондық бөлшекті салыстырудың қасиеттерін пайдаланып,салыстырады.(2 балл) Саралау-«Сыныптан шығу билеті»- 2014ж әр обл.халық саны берілген билет.Осы сандарды өсу ретімен жазады Бағалау- Бағалау парағын таратамын. Екі жұлдыз бір тілек. Дескриптор арқылы өзін-өзі бағалау. Басбармақ арқылы. Әр тапсырманы дұрыс әрі дер кезінде орындаған оқушыға смайлик беріп отырамын. РЕФЛЕКСИЯ 1.Есеп шығаруға не жетпеді ? 2 .Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті ?

4 слайд

«Шаттық шеңбер»құра отырып «Миға шабуыл» Үй жұмысын қайталауда «Тасбақаның сыры»- ойыны 2 , 4 , , 8, 11 , 15, C T L U E R «Елші»-әдісімен жаңа тақырыпты ашады. Басбармақ арқылы бағалайды Қажеттілікті анықтау «Кім жүйрік»- әдісімен есептер шығару Дескрипто р 1.Есептерді дұрыс шығару. 2.Түстерді орысшадан қазақшаға дұрыс аударылуы. 3.Ұқыпты боялуы. 4.Есептің шыққан мәнін ағылшынша аударып жазу.Оқушының қажеттілігіне орай басқа тілге аударып айтуға болады. Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау. Дескрипто р 1.Халықтардың қанша бөлігін басқа ұлт өкілі құрайтынын табады.(1 балл) 2.Тапқан бөлігін координаталық сәуледе кескіндейді.(1 балл) 3.Жұптасу арқылы ондық бөлшекті салыстырудың қасиеттерін пайдаланып,салыстырады.(2 балл) Саралау-«Сыныптан шығу билеті»- 2014ж әр обл.халық саны берілген билет.Осы сандарды өсу ретімен жазады Бағалау- Бағалау парағын таратамын. Екі жұлдыз бір тілек. Дескриптор арқылы өзін-өзі бағалау. Басбармақ арқылы. Әр тапсырманы дұрыс әрі дер кезінде орындаған оқушыға смайлик беріп отырамын. РЕФЛЕКСИЯ 1.Есеп шығаруға не жетпеді ? 2 .Сабақ барысында қиындықты жеңуге кім көмектесті ?

Т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

5 слайд
Т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

5 слайд

Т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ