Ондықбөлшекті натурал санғабөлуге есептер шығару презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ондықбөлшекті натурал санғабөлуге есептер шығару презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабак жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
15 ақпан Ондық бөлшекті натурал санға бөлуге есептер шығару Математика пәні мұғалімі: Жұмағұлбаева Салтанат

#1 слайд
15 ақпан Ондық бөлшекті натурал санға бөлуге есептер шығару Математика пәні мұғалімі: Жұмағұлбаева Салтанат

1 слайд

15 ақпан Ондық бөлшекті натурал санға бөлуге есептер шығару Математика пәні мұғалімі: Жұмағұлбаева Салтанат

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшекті натурал санға бөлуге есептер шығару. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.2.30.

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшекті натурал санға бөлуге есептер шығару. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.2.30. Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау; Сабақтың мақсаты: Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді біледі. Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді есептеуде қолдана алады. Ондық бөлшектерге амалдар қолданып, орта деңгейдегі тапсырмаларды орындай біледі.  Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді мәтін есептерді шығаруда қолдана алады. Қиындығы жоғары есптерді, ізденісті қажет ететін есептерді шығара біледі. Ойлау дағдыларын деңгейлері Білу, түсіну, қолдану Бағалау критерийі Ондық бөлшекті натурал санға бөледі. Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді есептеуде қолданады. Мәтін есептерді шығаруда қолданады.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшекті натурал санға бөлуге есептер шығару. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.2.30. Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау; Сабақтың мақсаты: Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді біледі. Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді есептеуде қолдана алады. Ондық бөлшектерге амалдар қолданып, орта деңгейдегі тапсырмаларды орындай біледі.  Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді мәтін есептерді шығаруда қолдана алады. Қиындығы жоғары есптерді, ізденісті қажет ететін есептерді шығара біледі. Ойлау дағдыларын деңгейлері Білу, түсіну, қолдану Бағалау критерийі Ондық бөлшекті натурал санға бөледі. Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді есептеуде қолданады. Мәтін есептерді шығаруда қолданады.

Тілдік мақсаттар Тілдік мақсат — ондық бөлшекті натурал санға бөлу жолын түсіндіре алады; Пәнге қатысты лексика мен терминологи

#3 слайд
Тілдік мақсаттар Тілдік мақсат — ондық бөлшекті натурал санға бөлу жолын түсіндіре алады; Пәнге қатысты лексика мен терминология — ондық бөлшекті натурал санға бөлу; — үтірмен ажыратылатын таңбалар саны; — үтірден кейінгі таңбалар саны; Құндылықтарға баулу Жалпыға бірдей еңбек қоғамы Пәнаралық байланыс Тарих, технология АКТ қолдану Интербелсенді тақта, графопроектор, теледидар, тақта т.б. Алдыңғы білім Ондық бөлшектерді көбейту

3 слайд

Тілдік мақсаттар Тілдік мақсат — ондық бөлшекті натурал санға бөлу жолын түсіндіре алады; Пәнге қатысты лексика мен терминология — ондық бөлшекті натурал санға бөлу; — үтірмен ажыратылатын таңбалар саны; — үтірден кейінгі таңбалар саны; Құндылықтарға баулу Жалпыға бірдей еңбек қоғамы Пәнаралық байланыс Тарих, технология АКТ қолдану Интербелсенді тақта, графопроектор, теледидар, тақта т.б. Алдыңғы білім Ондық бөлшектерді көбейту

Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы Психологиялық ах

#4 слайд
Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы Психологиялық ахуал тудыру: Жаңғырып ой-мен санамыз! Рухан-биік бағамыз Шырағың өнер білімнің Жалындай өрлеп жағамыз. Оқушыларды түрлі түсті көбелектерді таңдау арқылы топқа бөлу. 1-топ: «көбейту» 2-топ: «бөлу» Өткен сабақты пысықтау барысында таңдаған көбелектеріндегі сұрақтарға жауап береді. 1.Ондық бөлшек деп қандай бөлшекті айтамыз? 2.Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады? 3.Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық таңбалар деп аталады? 4.Мына ондық бөлшектерді оқы: 0,32; 0,013; 1,24; 12,008 5.Ондық бөлшектің, мысалы, 3,259 ондық бөлшегінің, бөлшек бөлігінің разрядтарын ата. 6.Ондық бөлшектерді салыстыру ережесі 7.Ондық бөлшектерді қосу ережесі 8.Ондық бөлшектерді азайту ережесі 9.Ондық бөлшекке айналдыр: бір бүтін төрттен бір 10.Натурал саннан ондық бөлшекті қалай азайтамыз? 11. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеміз? 12. Ондық бөлшектерді разряд бірліктеріне 10; 100; 1000;... қалай көбейтеміз? 13. Ондық бөлшектерді көбейту ережесі? 14. Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен алмастыруға тиісті цифрлар саны аз болса, не істеу керек? 15. Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001;... разрядтар бірліктеріне қалай көбейтеміз? 16. Ондық бөлшекті натурал санға қалай бөлеміз? 17. Ондық бөлшектерді бөлу ережесі? 18. Ондық бөлшекті 10; 100; 1000;…. разряд бірліктеріне қалай бөлеміз?  «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. (жасыл-өте жақсы орындалған сары-толықтыру керек қызыл-топта қайта қарау керек) Сабақтың тақырыбы анықталғаннан кейін сабақ мақсаты хабарланады. Слайдтар, 5-сынып математика оқулығы, А.Алдамұратова С.Байшоланова Таратпа материалдар Интерактив тақта, маркер, стикер

4 слайд

Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы Психологиялық ахуал тудыру: Жаңғырып ой-мен санамыз! Рухан-биік бағамыз Шырағың өнер білімнің Жалындай өрлеп жағамыз. Оқушыларды түрлі түсті көбелектерді таңдау арқылы топқа бөлу. 1-топ: «көбейту» 2-топ: «бөлу» Өткен сабақты пысықтау барысында таңдаған көбелектеріндегі сұрақтарға жауап береді. 1.Ондық бөлшек деп қандай бөлшекті айтамыз? 2.Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады? 3.Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық таңбалар деп аталады? 4.Мына ондық бөлшектерді оқы: 0,32; 0,013; 1,24; 12,008 5.Ондық бөлшектің, мысалы, 3,259 ондық бөлшегінің, бөлшек бөлігінің разрядтарын ата. 6.Ондық бөлшектерді салыстыру ережесі 7.Ондық бөлшектерді қосу ережесі 8.Ондық бөлшектерді азайту ережесі 9.Ондық бөлшекке айналдыр: бір бүтін төрттен бір 10.Натурал саннан ондық бөлшекті қалай азайтамыз? 11. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеміз? 12. Ондық бөлшектерді разряд бірліктеріне 10; 100; 1000;... қалай көбейтеміз? 13. Ондық бөлшектерді көбейту ережесі? 14. Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен алмастыруға тиісті цифрлар саны аз болса, не істеу керек? 15. Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001;... разрядтар бірліктеріне қалай көбейтеміз? 16. Ондық бөлшекті натурал санға қалай бөлеміз? 17. Ондық бөлшектерді бөлу ережесі? 18. Ондық бөлшекті 10; 100; 1000;…. разряд бірліктеріне қалай бөлеміз?  «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. (жасыл-өте жақсы орындалған сары-толықтыру керек қызыл-топта қайта қарау керек) Сабақтың тақырыбы анықталғаннан кейін сабақ мақсаты хабарланады. Слайдтар, 5-сынып математика оқулығы, А.Алдамұратова С.Байшоланова Таратпа материалдар Интерактив тақта, маркер, стикер

“Ережелер” елі

#5 слайд
“Ережелер” елі

5 слайд

“Ережелер” елі

Топтық жұмыс 0,091,260,452,313035,91 Оқулықтағы есептер. Оқушыларға екі сандықша беріледі. Сандықша ішінен есептерді алып шығ

#6 слайд
Топтық жұмыс 0,091,260,452,313035,91 Оқулықтағы есептер. Оқушыларға екі сандықша беріледі. Сандықша ішінен есептерді алып шығару керек. Жауаптары кестедегі жауаппен сәйкес келуі керек. Кестедегі жауаппен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. (Рухани жаңғыру) 1-топ. А. (28,88+35,8):28= И. (47,52-7,2):6-0,81= Н. 0,32:0,01+27,1:0,1= У. (7,13+9,25):13= Р. (4,23-2,34):21= Х. (50-8,6):92=

6 слайд

Топтық жұмыс 0,091,260,452,313035,91 Оқулықтағы есептер. Оқушыларға екі сандықша беріледі. Сандықша ішінен есептерді алып шығару керек. Жауаптары кестедегі жауаппен сәйкес келуі керек. Кестедегі жауаппен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. (Рухани жаңғыру) 1-топ. А. (28,88+35,8):28= И. (47,52-7,2):6-0,81= Н. 0,32:0,01+27,1:0,1= У. (7,13+9,25):13= Р. (4,23-2,34):21= Х. (50-8,6):92=

2-топ. Ы. 5,52:1,2-8,5:5= Р. (42,3+34,2):9+3,5= Ғ. (0,8+0,55):15= А. (1,85+3,25):34= Ж. (65,97-0,45)=

#7 слайд
2-топ. Ы. 5,52:1,2-8,5:5= Р. (42,3+34,2):9+3,5= Ғ. (0,8+0,55):15= А. (1,85+3,25):34= Ж. (65,97-0,45)= Ң. (4,04+5,16):46= У. (16,3+21,5):14= 1,260,150,20,092,9122,7 Есептің жауабы шыққаннан кейін әр топ рухани жаңғыру туралы өздерін ойларын айтады.

7 слайд

2-топ. Ы. 5,52:1,2-8,5:5= Р. (42,3+34,2):9+3,5= Ғ. (0,8+0,55):15= А. (1,85+3,25):34= Ж. (65,97-0,45)= Ң. (4,04+5,16):46= У. (16,3+21,5):14= 1,260,150,20,092,9122,7 Есептің жауабы шыққаннан кейін әр топ рухани жаңғыру туралы өздерін ойларын айтады.

Дескриптор: -Амалдарды орындау ретін біледі. -Қосу, азайту, бөлу амалдарын орындайды.

#8 слайд
Дескриптор: -Амалдарды орындау ретін біледі. -Қосу, азайту, бөлу амалдарын орындайды.

8 слайд

Дескриптор: -Амалдарды орындау ретін біледі. -Қосу, азайту, бөлу амалдарын орындайды.

Математикалық эстафета Шапшаң есептеу арқылы шыңға шығу. 1-топ. 24:75 35:14 72:45 129:15 “Білімділер” елі

#9 слайд
Математикалық эстафета Шапшаң есептеу арқылы шыңға шығу. 1-топ. 24:75 35:14 72:45 129:15 “Білімділер” елі

9 слайд

Математикалық эстафета Шапшаң есептеу арқылы шыңға шығу. 1-топ. 24:75 35:14 72:45 129:15 “Білімділер” елі

Шапшаң есептеу арқылы шыңға шығу. 2-топ. 20:25 72:20 60:75 70:175

#10 слайд
Шапшаң есептеу арқылы шыңға шығу. 2-топ. 20:25 72:20 60:75 70:175

10 слайд

Шапшаң есептеу арқылы шыңға шығу. 2-топ. 20:25 72:20 60:75 70:175

“Дескриптор” -Бөлуді орындайды. -Бөліндіні ондық блшек түрінде жазады.

#11 слайд
“Дескриптор” -Бөлуді орындайды. -Бөліндіні ондық блшек түрінде жазады.

11 слайд

“Дескриптор” -Бөлуді орындайды. -Бөліндіні ондық блшек түрінде жазады.

“Бағалау” Топтар бірін-бірі бағалайды.

#12 слайд
“Бағалау” Топтар бірін-бірі бағалайды.

12 слайд

“Бағалау” Топтар бірін-бірі бағалайды.

«Конверт» әдісі Конверт ішінде есептер мен жауаптары берілген. Есепті шығарып, сәйкес жауаптарын табу керек.

#13 слайд
«Конверт» әдісі Конверт ішінде есептер мен жауаптары берілген. Есепті шығарып, сәйкес жауаптарын табу керек.

13 слайд

«Конверт» әдісі Конверт ішінде есептер мен жауаптары берілген. Есепті шығарып, сәйкес жауаптарын табу керек.

“Дескриптор” -Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады. -Ондық бөлшектерді қосады немесе азайтады. -Ондық бөлшекті натурал сан

#14 слайд
“Дескриптор” -Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады. -Ондық бөлшектерді қосады немесе азайтады. -Ондық бөлшекті натурал санға бөледі. -Дұрыс жауабын таңдайды.

14 слайд

“Дескриптор” -Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады. -Ондық бөлшектерді қосады немесе азайтады. -Ондық бөлшекті натурал санға бөледі. -Дұрыс жауабын таңдайды.

Білімді бекіту кезеңі

#15 слайд
Білімді бекіту кезеңі

15 слайд

Білімді бекіту кезеңі

“Бинго” тапсырмаларын орындау

#16 слайд
“Бинго” тапсырмаларын орындау

16 слайд

“Бинго” тапсырмаларын орындау

1-тапсырма А001 3,5:7 Б002 72,8:13 С003 (42,3+34,2):9 Бөлуді орындаңдар:

#17 слайд
1-тапсырма А001 3,5:7 Б002 72,8:13 С003 (42,3+34,2):9 Бөлуді орындаңдар:

17 слайд

1-тапсырма А001 3,5:7 Б002 72,8:13 С003 (42,3+34,2):9 Бөлуді орындаңдар:

2-тапсырма А001 6,4:2 Б002 65,8:14 С003 (47,52-7,2):6 Азайтуды орындаңдар:

#18 слайд
2-тапсырма А001 6,4:2 Б002 65,8:14 С003 (47,52-7,2):6 Азайтуды орындаңдар:

18 слайд

2-тапсырма А001 6,4:2 Б002 65,8:14 С003 (47,52-7,2):6 Азайтуды орындаңдар:

3-тапсырма А001 43,7:23 Б002 С003 Көбейтуді орында: 25,8:6 10,5:15+2,3

#19 слайд
3-тапсырма А001 43,7:23 Б002 С003 Көбейтуді орында: 25,8:6 10,5:15+2,3

19 слайд

3-тапсырма А001 43,7:23 Б002 С003 Көбейтуді орында: 25,8:6 10,5:15+2,3

4-тапсырма А001 Б002 С003 Бөлуді орындаңдар: 26,1:3 67,2:12 46,2:132+1,6

#20 слайд
4-тапсырма А001 Б002 С003 Бөлуді орындаңдар: 26,1:3 67,2:12 46,2:132+1,6

20 слайд

4-тапсырма А001 Б002 С003 Бөлуді орындаңдар: 26,1:3 67,2:12 46,2:132+1,6

5-тапсырма А001 7,2:9 Б002 С003 Амалды орында 57,5:25 (0,8+0,55):15

#21 слайд
5-тапсырма А001 7,2:9 Б002 С003 Амалды орында 57,5:25 (0,8+0,55):15

21 слайд

5-тапсырма А001 7,2:9 Б002 С003 Амалды орында 57,5:25 (0,8+0,55):15

“Бинго” биле т т е рі ТАПСЫРМАЛАР 1 2 3 4 5 А001 0,5 3,2 1,9 8,7 0,8 Б002 5,6 4,7 4,3 5,6 2,3 С00

#22 слайд
“Бинго” биле т т е рі                       ТАПСЫРМАЛАР 1 2 3 4 5 А001 0,5 3,2 1,9 8,7 0,8 Б002 5,6 4,7 4,3 5,6 2,3 С003 8,5 6,72 3 1,950,09

22 слайд

“Бинго” биле т т е рі                       ТАПСЫРМАЛАР 1 2 3 4 5 А001 0,5 3,2 1,9 8,7 0,8 Б002 5,6 4,7 4,3 5,6 2,3 С003 8,5 6,72 3 1,950,09

Үйге тапсырма. №885 есеп

#23 слайд
Үйге тапсырма. №885 есеп

23 слайд

Үйге тапсырма. №885 есеп

Рефлексия

#24 слайд
Рефлексия

24 слайд

Рефлексия

Файл форматы:
pptx
23.10.2018
481
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі