Өнерлі өрге жүзеді. Креативтілікті ынталандыру. Шығармашылық ынтаналдыру.Педагогикалық қолдау орталығы.
Өнерлі өрге жүзеді. Креативтілікті ынталандыру. Шығармашылық ынтаналдыру.Педагогикалық қолдау орталығы.

#1 слайд
ӨНЕРЛІ
ӨРГЕ
ЖҮЗЕДІ
КРЕАТИВТІЛІКТІ
ЫНТАЛАНДЫРУ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
1 слайд
ӨНЕРЛІ ӨРГЕ ЖҮЗЕДІ КРЕАТИВТІЛІКТІ ЫНТАЛАНДЫРУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
#2 слайд
«ДОСТАРМЕН
КЕЗДЕСУ
УАҚЫТЫ»
Ааудиторияны аралай жүріп, ұқсас бір
жанды тауып, әр сағаттың тұсына атын
жазу керек.
Мысалы: сенің көзіңнің түсі маған
ұқсайды екен. Сені сағат 12-ге кездесуге
жазып қойсам деп едім. Осылайша 4
сағаттың тұсына аттарын жазу.
2 слайд
«ДОСТАРМЕН КЕЗДЕСУ УАҚЫТЫ» Ааудиторияны аралай жүріп, ұқсас бір жанды тауып, әр сағаттың тұсына атын жазу керек. Мысалы: сенің көзіңнің түсі маған ұқсайды екен. Сені сағат 12-ге кездесуге жазып қойсам деп едім. Осылайша 4 сағаттың тұсына аттарын жазу.
#3 слайд
«БИОГРАФИЯЛЫҚ ПОЭМА»
(БИОПОЭМА)
•Есімім (Өз есіміңізді жазыңыз)
• Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш
сын есім жазыңыз).
• Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста
айналысуды құмартатын үш әрекетіңіз,
хобби)
• Неден қорқамын, сескенемін? (Өмірдегі
қорқыныш пен қауіптеріңіз)
• Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын
басты қағидаңыз, ұраныңыз)
•Сүйікті ақын-жазушыларым (Қандай ақын-
жазушыларды ұнатасыз?)
•Сүйікті тағамдарым (Қандай тағамдарды
ұнатасыз?)
•Менің жетістіктерім (Отбасыңызда, жұмыста
қандай жетістіктер бар?)
•Менің арманым(Бір арманыңызды атаңыз)
•Тегім
3 слайд
«БИОГРАФИЯЛЫҚ ПОЭМА» (БИОПОЭМА) •Есімім (Өз есіміңізді жазыңыз) • Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш сын есім жазыңыз). • Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста айналысуды құмартатын үш әрекетіңіз, хобби) • Неден қорқамын, сескенемін? (Өмірдегі қорқыныш пен қауіптеріңіз) • Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын басты қағидаңыз, ұраныңыз) •Сүйікті ақын-жазушыларым (Қандай ақын- жазушыларды ұнатасыз?) •Сүйікті тағамдарым (Қандай тағамдарды ұнатасыз?) •Менің жетістіктерім (Отбасыңызда, жұмыста қандай жетістіктер бар?) •Менің арманым(Бір арманыңызды атаңыз) •Тегім
#4 слайд
«2 К»
ӘДІСІ»
4 слайд
«2 К» ӘДІСІ»
#5 слайд
КРЕАТИВТІ ОЙЛАУДЫ ДАМЫТУҒА
ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ДАҒДЫЛАР:
КРЕАТИВТІЛІК
ШЫҒАРМАШЫЛЫ
Қ
ОЙЛАУ -
ПСИХИКАНЫҢ ЕҢ
ЖОҒАРҒЫ КӨРІНІСІ
КОНВЕРГЕНТТІ
ОЙЛАУ
ДИВЕРГЕНТТІ
ОЙЛАУ КРЕАТИВТІ
ОЙЛАУ
5 слайд
КРЕАТИВТІ ОЙЛАУДЫ ДАМЫТУҒА ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ДАҒДЫЛАР: КРЕАТИВТІЛІК ШЫҒАРМАШЫЛЫ Қ ОЙЛАУ - ПСИХИКАНЫҢ ЕҢ ЖОҒАРҒЫ КӨРІНІСІ КОНВЕРГЕНТТІ ОЙЛАУ ДИВЕРГЕНТТІ ОЙЛАУ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУ
#6 слайд
«БІЗ ДЕ»
ОЙЫНЫ
1.Мен өзенге бардым. «Біз
де!»
2.Онда үйрек ұстап алдым. «Біз
де!
3.Үйректің жартысын итім жеп қойды. «Біз
де!»
6 слайд
«БІЗ ДЕ» ОЙЫНЫ 1.Мен өзенге бардым. «Біз де!» 2.Онда үйрек ұстап алдым. «Біз де! 3.Үйректің жартысын итім жеп қойды. «Біз де!»
#7 слайд
«БИНОМ» ОЙЫНЫ
•-“Тәрелке”-“балерина”
“Дүкен”- “полиция”
•“халат”- “орындық”
• “бақша”- “тақта”
ТӘРЕЛКЕНІ КӨРГЕН БАЛЕРИНА САТЫП АЛДЫ.
БАЛЕРИНА ТӘРЕЛКЕДЕН ТАМАҚ ІШТІ.
ТӘРЕЛКЕ ҮСТЕЛДЕ ТҰР,БАЛЕРИНА
ОРЫНДЫҚТА ОТЫР. БАЛЕРИНА ТАРЕЛКЕНІ
ЖИНАДЫ
7 слайд
«БИНОМ» ОЙЫНЫ •-“Тәрелке”-“балерина” “Дүкен”- “полиция” •“халат”- “орындық” • “бақша”- “тақта” ТӘРЕЛКЕНІ КӨРГЕН БАЛЕРИНА САТЫП АЛДЫ. БАЛЕРИНА ТӘРЕЛКЕДЕН ТАМАҚ ІШТІ. ТӘРЕЛКЕ ҮСТЕЛДЕ ТҰР,БАЛЕРИНА ОРЫНДЫҚТА ОТЫР. БАЛЕРИНА ТАРЕЛКЕНІ ЖИНАДЫ
#8 слайд
•Жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі көрсете білуіне,
бастамашыл болуына қолайлы мейірімді атмосфераны
мектепте де, үйде де құру.
•Сырласу арқылы балаға болашағы мен өзіне пайдалы болатын
тұстарын түсіндіру арқылы ойлауына, шығармашылық
еркіндігіне жол ашылады.
«5+» ЖАДЫНАМАСЫ
•Балалардың белсенділігінің нәтижесін ғана емес, сонымен бірге
жұмысты өзі орындау процесін бағалау да маңызды
•Балаларды өз пікірін айтуға, қателік жасаудан қорықпай
өз көзқарасын қорғауға ынталандыру - ата-ананың
парызы.
•Оқушыларды жаңа шешімдер іздеуге және
сыныптастарының
шешімдерін талдауға ынталандыру мектепте
жүргізілгеніндей, отбасында да мәселені ұсынып, оның
шешу жолдарын бірлесіп табуға үйрету
8 слайд
•Жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі көрсете білуіне, бастамашыл болуына қолайлы мейірімді атмосфераны мектепте де, үйде де құру. •Сырласу арқылы балаға болашағы мен өзіне пайдалы болатын тұстарын түсіндіру арқылы ойлауына, шығармашылық еркіндігіне жол ашылады. «5+» ЖАДЫНАМАСЫ •Балалардың белсенділігінің нәтижесін ғана емес, сонымен бірге жұмысты өзі орындау процесін бағалау да маңызды •Балаларды өз пікірін айтуға, қателік жасаудан қорықпай өз көзқарасын қорғауға ынталандыру - ата-ананың парызы. •Оқушыларды жаңа шешімдер іздеуге және сыныптастарының шешімдерін талдауға ынталандыру мектепте жүргізілгеніндей, отбасында да мәселені ұсынып, оның шешу жолдарын бірлесіп табуға үйрету
#9 слайд
«Ғылым артық па? Мал
артық па?»
- ҒҰЛАМАНЫҢ ӘРБІР ТҰЖЫРЫМЫНЫҢ МӘНІН
ТҮСІНДІРУ.
- ҮЛГІ БОЙЫНША ӨЗІ ТАҢДАҒАН ТАҚЫРЫПТА МӘТІН
ҚҰРАП ЖАЗУ.
9 слайд
«Ғылым артық па? Мал артық па?» - ҒҰЛАМАНЫҢ ӘРБІР ТҰЖЫРЫМЫНЫҢ МӘНІН ТҮСІНДІРУ. - ҮЛГІ БОЙЫНША ӨЗІ ТАҢДАҒАН ТАҚЫРЫПТА МӘТІН ҚҰРАП ЖАЗУ.
#10 слайд
«ДОМИН
О»
«ҚАТЕ
ПІКІР»
«АССОЦИАЦИЯНЫҢ
КӨМЕГІМЕНКӨРІНІС»
«ЦИФРЛАР СИҚЫРЫ»
10 слайд
«ДОМИН О» «ҚАТЕ ПІКІР» «АССОЦИАЦИЯНЫҢ КӨМЕГІМЕНКӨРІНІС» «ЦИФРЛАР СИҚЫРЫ»
#11 слайд
ҚОРЫНТЫНД
Ы
11 слайд
ҚОРЫНТЫНД Ы
шағым қалдыра аласыз













