Өнерлі өрге жүзеді. Креативтілікті ынталандыру. Шығармашылық ынтаналдыру.Педагогикалық қолдау орталығы.




1 слайд
ӨНЕРЛІ
ӨРГЕ
ЖҮЗЕДІ
КРЕАТИВТІЛІКТІ
ЫНТАЛАНДЫРУ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
1 слайд
ӨНЕРЛІ ӨРГЕ ЖҮЗЕДІ КРЕАТИВТІЛІКТІ ЫНТАЛАНДЫРУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

2 слайд
«ДОСТАРМЕН
КЕЗДЕСУ
УАҚЫТЫ»
Ааудиторияны аралай жүріп, ұқсас бір
жанды тауып, әр сағаттың тұсына атын
жазу керек.
Мысалы: сенің көзіңнің түсі маған
ұқсайды екен. Сені сағат 12-ге кездесуге
жазып қойсам деп едім. Осылайша 4
сағаттың тұсына аттарын жазу.
2 слайд
«ДОСТАРМЕН КЕЗДЕСУ УАҚЫТЫ» Ааудиторияны аралай жүріп, ұқсас бір жанды тауып, әр сағаттың тұсына атын жазу керек. Мысалы: сенің көзіңнің түсі маған ұқсайды екен. Сені сағат 12-ге кездесуге жазып қойсам деп едім. Осылайша 4 сағаттың тұсына аттарын жазу.

3 слайд
«БИОГРАФИЯЛЫҚ ПОЭМА»
(БИОПОЭМА)
•Есімім (Өз есіміңізді жазыңыз)
• Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш
сын есім жазыңыз).
• Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста
айналысуды құмартатын үш әрекетіңіз,
хобби)
• Неден қорқамын, сескенемін? (Өмірдегі
қорқыныш пен қауіптеріңіз)
• Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын
басты қағидаңыз, ұраныңыз)
•Сүйікті ақын-жазушыларым (Қандай ақын-
жазушыларды ұнатасыз?)
•Сүйікті тағамдарым (Қандай тағамдарды
ұнатасыз?)
•Менің жетістіктерім (Отбасыңызда, жұмыста
қандай жетістіктер бар?)
•Менің арманым(Бір арманыңызды атаңыз)
•Тегім
3 слайд
«БИОГРАФИЯЛЫҚ ПОЭМА» (БИОПОЭМА) •Есімім (Өз есіміңізді жазыңыз) • Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш сын есім жазыңыз). • Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста айналысуды құмартатын үш әрекетіңіз, хобби) • Неден қорқамын, сескенемін? (Өмірдегі қорқыныш пен қауіптеріңіз) • Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын басты қағидаңыз, ұраныңыз) •Сүйікті ақын-жазушыларым (Қандай ақын- жазушыларды ұнатасыз?) •Сүйікті тағамдарым (Қандай тағамдарды ұнатасыз?) •Менің жетістіктерім (Отбасыңызда, жұмыста қандай жетістіктер бар?) •Менің арманым(Бір арманыңызды атаңыз) •Тегім

4 слайд
«2 К»
ӘДІСІ»
4 слайд
«2 К» ӘДІСІ»

5 слайд
КРЕАТИВТІ ОЙЛАУДЫ ДАМЫТУҒА
ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ДАҒДЫЛАР:
КРЕАТИВТІЛІК
ШЫҒАРМАШЫЛЫ
Қ
ОЙЛАУ -
ПСИХИКАНЫҢ ЕҢ
ЖОҒАРҒЫ КӨРІНІСІ
КОНВЕРГЕНТТІ
ОЙЛАУ
ДИВЕРГЕНТТІ
ОЙЛАУ КРЕАТИВТІ
ОЙЛАУ
5 слайд
КРЕАТИВТІ ОЙЛАУДЫ ДАМЫТУҒА ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ДАҒДЫЛАР: КРЕАТИВТІЛІК ШЫҒАРМАШЫЛЫ Қ ОЙЛАУ - ПСИХИКАНЫҢ ЕҢ ЖОҒАРҒЫ КӨРІНІСІ КОНВЕРГЕНТТІ ОЙЛАУ ДИВЕРГЕНТТІ ОЙЛАУ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУ

6 слайд
«БІЗ ДЕ»
ОЙЫНЫ
1.Мен өзенге бардым. «Біз
де!»
2.Онда үйрек ұстап алдым. «Біз
де!
3.Үйректің жартысын итім жеп қойды. «Біз
де!»
6 слайд
«БІЗ ДЕ» ОЙЫНЫ 1.Мен өзенге бардым. «Біз де!» 2.Онда үйрек ұстап алдым. «Біз де! 3.Үйректің жартысын итім жеп қойды. «Біз де!»

7 слайд
«БИНОМ» ОЙЫНЫ
•-“Тәрелке”-“балерина”
“Дүкен”- “полиция”
•“халат”- “орындық”
• “бақша”- “тақта”
ТӘРЕЛКЕНІ КӨРГЕН БАЛЕРИНА САТЫП АЛДЫ.
БАЛЕРИНА ТӘРЕЛКЕДЕН ТАМАҚ ІШТІ.
ТӘРЕЛКЕ ҮСТЕЛДЕ ТҰР,БАЛЕРИНА
ОРЫНДЫҚТА ОТЫР. БАЛЕРИНА ТАРЕЛКЕНІ
ЖИНАДЫ
7 слайд
«БИНОМ» ОЙЫНЫ •-“Тәрелке”-“балерина” “Дүкен”- “полиция” •“халат”- “орындық” • “бақша”- “тақта” ТӘРЕЛКЕНІ КӨРГЕН БАЛЕРИНА САТЫП АЛДЫ. БАЛЕРИНА ТӘРЕЛКЕДЕН ТАМАҚ ІШТІ. ТӘРЕЛКЕ ҮСТЕЛДЕ ТҰР,БАЛЕРИНА ОРЫНДЫҚТА ОТЫР. БАЛЕРИНА ТАРЕЛКЕНІ ЖИНАДЫ

8 слайд
•Жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі көрсете білуіне,
бастамашыл болуына қолайлы мейірімді атмосфераны
мектепте де, үйде де құру.
•Сырласу арқылы балаға болашағы мен өзіне пайдалы болатын
тұстарын түсіндіру арқылы ойлауына, шығармашылық
еркіндігіне жол ашылады.
«5+» ЖАДЫНАМАСЫ
•Балалардың белсенділігінің нәтижесін ғана емес, сонымен бірге
жұмысты өзі орындау процесін бағалау да маңызды
•Балаларды өз пікірін айтуға, қателік жасаудан қорықпай
өз көзқарасын қорғауға ынталандыру - ата-ананың
парызы.
•Оқушыларды жаңа шешімдер іздеуге және
сыныптастарының
шешімдерін талдауға ынталандыру мектепте
жүргізілгеніндей, отбасында да мәселені ұсынып, оның
шешу жолдарын бірлесіп табуға үйрету
8 слайд
•Жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі көрсете білуіне, бастамашыл болуына қолайлы мейірімді атмосфераны мектепте де, үйде де құру. •Сырласу арқылы балаға болашағы мен өзіне пайдалы болатын тұстарын түсіндіру арқылы ойлауына, шығармашылық еркіндігіне жол ашылады. «5+» ЖАДЫНАМАСЫ •Балалардың белсенділігінің нәтижесін ғана емес, сонымен бірге жұмысты өзі орындау процесін бағалау да маңызды •Балаларды өз пікірін айтуға, қателік жасаудан қорықпай өз көзқарасын қорғауға ынталандыру - ата-ананың парызы. •Оқушыларды жаңа шешімдер іздеуге және сыныптастарының шешімдерін талдауға ынталандыру мектепте жүргізілгеніндей, отбасында да мәселені ұсынып, оның шешу жолдарын бірлесіп табуға үйрету

9 слайд
«Ғылым артық па? Мал
артық па?»
- ҒҰЛАМАНЫҢ ӘРБІР ТҰЖЫРЫМЫНЫҢ МӘНІН
ТҮСІНДІРУ.
- ҮЛГІ БОЙЫНША ӨЗІ ТАҢДАҒАН ТАҚЫРЫПТА МӘТІН
ҚҰРАП ЖАЗУ.
9 слайд
«Ғылым артық па? Мал артық па?» - ҒҰЛАМАНЫҢ ӘРБІР ТҰЖЫРЫМЫНЫҢ МӘНІН ТҮСІНДІРУ. - ҮЛГІ БОЙЫНША ӨЗІ ТАҢДАҒАН ТАҚЫРЫПТА МӘТІН ҚҰРАП ЖАЗУ.

10 слайд
«ДОМИН
О»
«ҚАТЕ
ПІКІР»
«АССОЦИАЦИЯНЫҢ
КӨМЕГІМЕНКӨРІНІС»
«ЦИФРЛАР СИҚЫРЫ»
10 слайд
«ДОМИН О» «ҚАТЕ ПІКІР» «АССОЦИАЦИЯНЫҢ КӨМЕГІМЕНКӨРІНІС» «ЦИФРЛАР СИҚЫРЫ»

11 слайд
ҚОРЫНТЫНД
Ы
11 слайд
ҚОРЫНТЫНД Ы