Материалдар / Өнерлі өрге жүзеді. Креативтілікті ынталандыру. Шығармашылық ынтаналдыру.Педагогикалық қолдау орталығы.

Өнерлі өрге жүзеді. Креативтілікті ынталандыру. Шығармашылық ынтаналдыру.Педагогикалық қолдау орталығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өнерлі өрге жүзеді. Креативтілікті ынталандыру. Шығармашылық ынтаналдыру.Педагогикалық қолдау орталығы дайын презентация
Авторы:
06 Желтоқсан 2024
537
3 рет жүктелген
1900 ₸
Бүгін алсаңыз
+95 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +95 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ӨНЕРЛІ ӨРГЕ ЖҮЗЕДІ КРЕАТИВТІЛІКТІ ЫНТАЛАНДЫРУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

1 слайд
ӨНЕРЛІ ӨРГЕ ЖҮЗЕДІ КРЕАТИВТІЛІКТІ ЫНТАЛАНДЫРУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

1 слайд

ӨНЕРЛІ ӨРГЕ ЖҮЗЕДІ КРЕАТИВТІЛІКТІ ЫНТАЛАНДЫРУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

«ДОСТАРМЕН КЕЗДЕСУ УАҚЫТЫ» Ааудиторияны аралай жүріп, ұқсас бір жанды тауып, әр сағаттың тұсына атын жазу керек. Мысалы:

2 слайд
«ДОСТАРМЕН КЕЗДЕСУ УАҚЫТЫ» Ааудиторияны аралай жүріп, ұқсас бір жанды тауып, әр сағаттың тұсына атын жазу керек. Мысалы: сенің көзіңнің түсі маған ұқсайды екен. Сені сағат 12-ге кездесуге жазып қойсам деп едім. Осылайша 4 сағаттың тұсына аттарын жазу.

2 слайд

«ДОСТАРМЕН КЕЗДЕСУ УАҚЫТЫ» Ааудиторияны аралай жүріп, ұқсас бір жанды тауып, әр сағаттың тұсына атын жазу керек. Мысалы: сенің көзіңнің түсі маған ұқсайды екен. Сені сағат 12-ге кездесуге жазып қойсам деп едім. Осылайша 4 сағаттың тұсына аттарын жазу.

«БИОГРАФИЯЛЫҚ ПОЭМА» (БИОПОЭМА) •Есімім (Өз есіміңізді жазыңыз) • Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш сын есім жазыңыз). •

3 слайд
«БИОГРАФИЯЛЫҚ ПОЭМА» (БИОПОЭМА) •Есімім (Өз есіміңізді жазыңыз) • Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш сын есім жазыңыз). • Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста айналысуды құмартатын үш әрекетіңіз, хобби) • Неден қорқамын, сескенемін? (Өмірдегі қорқыныш пен қауіптеріңіз) • Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын басты қағидаңыз, ұраныңыз) •Сүйікті ақын-жазушыларым (Қандай ақын- жазушыларды ұнатасыз?) •Сүйікті тағамдарым (Қандай тағамдарды ұнатасыз?) •Менің жетістіктерім (Отбасыңызда, жұмыста қандай жетістіктер бар?) •Менің арманым(Бір арманыңызды атаңыз) •Тегім

3 слайд

«БИОГРАФИЯЛЫҚ ПОЭМА» (БИОПОЭМА) •Есімім (Өз есіміңізді жазыңыз) • Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш сын есім жазыңыз). • Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста айналысуды құмартатын үш әрекетіңіз, хобби) • Неден қорқамын, сескенемін? (Өмірдегі қорқыныш пен қауіптеріңіз) • Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын басты қағидаңыз, ұраныңыз) •Сүйікті ақын-жазушыларым (Қандай ақын- жазушыларды ұнатасыз?) •Сүйікті тағамдарым (Қандай тағамдарды ұнатасыз?) •Менің жетістіктерім (Отбасыңызда, жұмыста қандай жетістіктер бар?) •Менің арманым(Бір арманыңызды атаңыз) •Тегім

«2 К» ӘДІСІ»

4 слайд
«2 К» ӘДІСІ»

4 слайд

«2 К» ӘДІСІ»

КРЕАТИВТІ ОЙЛАУДЫ ДАМЫТУҒА ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ДАҒДЫЛАР: КРЕАТИВТІЛІК ШЫҒАРМАШЫЛЫ Қ ОЙЛАУ - ПСИХИКАНЫҢ ЕҢ ЖОҒАРҒЫ КӨРІНІСІ КОНВЕРГЕ

5 слайд
КРЕАТИВТІ ОЙЛАУДЫ ДАМЫТУҒА ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ДАҒДЫЛАР: КРЕАТИВТІЛІК ШЫҒАРМАШЫЛЫ Қ ОЙЛАУ - ПСИХИКАНЫҢ ЕҢ ЖОҒАРҒЫ КӨРІНІСІ КОНВЕРГЕНТТІ ОЙЛАУ ДИВЕРГЕНТТІ ОЙЛАУ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУ

5 слайд

КРЕАТИВТІ ОЙЛАУДЫ ДАМЫТУҒА ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ДАҒДЫЛАР: КРЕАТИВТІЛІК ШЫҒАРМАШЫЛЫ Қ ОЙЛАУ - ПСИХИКАНЫҢ ЕҢ ЖОҒАРҒЫ КӨРІНІСІ КОНВЕРГЕНТТІ ОЙЛАУ ДИВЕРГЕНТТІ ОЙЛАУ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУ

«БІЗ ДЕ» ОЙЫНЫ 1.Мен өзенге бардым. «Біз де!» 2.Онда үйрек ұстап алдым. «Біз де! 3.Үй

6 слайд
«БІЗ ДЕ» ОЙЫНЫ 1.Мен өзенге бардым. «Біз де!» 2.Онда үйрек ұстап алдым. «Біз де! 3.Үйректің жартысын итім жеп қойды. «Біз де!»

6 слайд

«БІЗ ДЕ» ОЙЫНЫ 1.Мен өзенге бардым. «Біз де!» 2.Онда үйрек ұстап алдым. «Біз де! 3.Үйректің жартысын итім жеп қойды. «Біз де!»

«БИНОМ» ОЙЫНЫ •-“Тәрелке”-“балерина” “Дүкен”- “полиция” •“халат”- “орындық” • “бақша”- “тақта” ТӘРЕЛКЕНІ КӨРГЕН БАЛЕРИНА САТЫП

7 слайд
«БИНОМ» ОЙЫНЫ •-“Тәрелке”-“балерина” “Дүкен”- “полиция” •“халат”- “орындық” • “бақша”- “тақта” ТӘРЕЛКЕНІ КӨРГЕН БАЛЕРИНА САТЫП АЛДЫ. БАЛЕРИНА ТӘРЕЛКЕДЕН ТАМАҚ ІШТІ. ТӘРЕЛКЕ ҮСТЕЛДЕ ТҰР,БАЛЕРИНА ОРЫНДЫҚТА ОТЫР. БАЛЕРИНА ТАРЕЛКЕНІ ЖИНАДЫ

7 слайд

«БИНОМ» ОЙЫНЫ •-“Тәрелке”-“балерина” “Дүкен”- “полиция” •“халат”- “орындық” • “бақша”- “тақта” ТӘРЕЛКЕНІ КӨРГЕН БАЛЕРИНА САТЫП АЛДЫ. БАЛЕРИНА ТӘРЕЛКЕДЕН ТАМАҚ ІШТІ. ТӘРЕЛКЕ ҮСТЕЛДЕ ТҰР,БАЛЕРИНА ОРЫНДЫҚТА ОТЫР. БАЛЕРИНА ТАРЕЛКЕНІ ЖИНАДЫ

•Жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі көрсете білуіне, бастамашыл болуына қолайлы мейірімді атмосфераны мектепте де,

8 слайд
•Жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі көрсете білуіне, бастамашыл болуына қолайлы мейірімді атмосфераны мектепте де, үйде де құру. •Сырласу арқылы балаға болашағы мен өзіне пайдалы болатын тұстарын түсіндіру арқылы ойлауына, шығармашылық еркіндігіне жол ашылады. «5+» ЖАДЫНАМАСЫ •Балалардың белсенділігінің нәтижесін ғана емес, сонымен бірге жұмысты өзі орындау процесін бағалау да маңызды •Балаларды өз пікірін айтуға, қателік жасаудан қорықпай өз көзқарасын қорғауға ынталандыру - ата-ананың парызы. •Оқушыларды жаңа шешімдер іздеуге және сыныптастарының шешімдерін талдауға ынталандыру мектепте жүргізілгеніндей, отбасында да мәселені ұсынып, оның шешу жолдарын бірлесіп табуға үйрету

8 слайд

•Жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі көрсете білуіне, бастамашыл болуына қолайлы мейірімді атмосфераны мектепте де, үйде де құру. •Сырласу арқылы балаға болашағы мен өзіне пайдалы болатын тұстарын түсіндіру арқылы ойлауына, шығармашылық еркіндігіне жол ашылады. «5+» ЖАДЫНАМАСЫ •Балалардың белсенділігінің нәтижесін ғана емес, сонымен бірге жұмысты өзі орындау процесін бағалау да маңызды •Балаларды өз пікірін айтуға, қателік жасаудан қорықпай өз көзқарасын қорғауға ынталандыру - ата-ананың парызы. •Оқушыларды жаңа шешімдер іздеуге және сыныптастарының шешімдерін талдауға ынталандыру мектепте жүргізілгеніндей, отбасында да мәселені ұсынып, оның шешу жолдарын бірлесіп табуға үйрету

«Ғылым артық па? Мал артық па?» - ҒҰЛАМАНЫҢ ӘРБІР ТҰЖЫРЫМЫНЫҢ МӘНІН ТҮСІНДІРУ. - ҮЛГІ БОЙЫНША ӨЗІ ТАҢДАҒАН ТАҚЫРЫПТА МӘТІН Қ

9 слайд
«Ғылым артық па? Мал артық па?» - ҒҰЛАМАНЫҢ ӘРБІР ТҰЖЫРЫМЫНЫҢ МӘНІН ТҮСІНДІРУ. - ҮЛГІ БОЙЫНША ӨЗІ ТАҢДАҒАН ТАҚЫРЫПТА МӘТІН ҚҰРАП ЖАЗУ.

9 слайд

«Ғылым артық па? Мал артық па?» - ҒҰЛАМАНЫҢ ӘРБІР ТҰЖЫРЫМЫНЫҢ МӘНІН ТҮСІНДІРУ. - ҮЛГІ БОЙЫНША ӨЗІ ТАҢДАҒАН ТАҚЫРЫПТА МӘТІН ҚҰРАП ЖАЗУ.

«ДОМИН О» «ҚАТЕ ПІКІР» «АССОЦИАЦИЯНЫҢ КӨМЕГІМЕНКӨРІНІС» «ЦИФРЛАР СИҚЫРЫ»

10 слайд
«ДОМИН О» «ҚАТЕ ПІКІР» «АССОЦИАЦИЯНЫҢ КӨМЕГІМЕНКӨРІНІС» «ЦИФРЛАР СИҚЫРЫ»

10 слайд

«ДОМИН О» «ҚАТЕ ПІКІР» «АССОЦИАЦИЯНЫҢ КӨМЕГІМЕНКӨРІНІС» «ЦИФРЛАР СИҚЫРЫ»

ҚОРЫНТЫНД Ы

11 слайд
ҚОРЫНТЫНД Ы

11 слайд

ҚОРЫНТЫНД Ы

Министірлікпен келісілген курстар тізімі