Өнімді сату
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пәні: Информатика
Оқытушы: Нугманова Ж.К 162 топ20.04.2020ж
Тақырыбы: Өнімді жылжыту және сату
жолдары және маркетингтік жарнама
1 слайд
Пәні: Информатика Оқытушы: Нугманова Ж.К 162 топ20.04.2020ж Тақырыбы: Өнімді жылжыту және сату жолдары және маркетингтік жарнама
2 слайд
4.САБАҚТЫ
ҚО РЫ ТЫ Н ДЫ ЛАУ.
БАҒАЛАУ3. ҮЙ
ТАПСЫРМАСЫН
СҰРАУ
5.Ж АҢА ТАҚЫ РЫ ПТЫ
ТҮСІНДІРУ6.ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ
БЕКІТУ
4. М И ҒА Ш АБУЛ
2.Н Е ГІЗГІ
Б Ө Л ІМ І 1.ҰЙЫМДАСТЫРУ
2 слайд
4.САБАҚТЫ ҚО РЫ ТЫ Н ДЫ ЛАУ. БАҒАЛАУ3. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ 5.Ж АҢА ТАҚЫ РЫ ПТЫ ТҮСІНДІРУ6.ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ БЕКІТУ 4. М И ҒА Ш АБУЛ 2.Н Е ГІЗГІ Б Ө Л ІМ І 1.ҰЙЫМДАСТЫРУ
3 слайд
Ұйымдастыру
бөлімі
(сәлемдесу,
студенттерді түгендеу,
сабақтың мақсатын
жариялау)
3 слайд
Ұйымдастыру бөлімі (сәлемдесу, студенттерді түгендеу, сабақтың мақсатын жариялау)
4 слайд
Сабақтың мақсаты:
Білі
мділ
ік •
Жарнамалық шараларды жүзеге асыру, фирманың жарнамалық
қызметі аумағындағы білімдерін бекіту
Дам
ыту
шыл
ық •
Білім алушылардың ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, ш ағын
топтарда жұмыс істей отырып, бірігіп ойлау, шешім қабылдау
қабілеттерін дамыту.
Пән
бойын
ша
күтіле
тін
нәтиж
елер : •
Маркетинг жүйесіндегі жарнаманы жасай біледі,
•
Ағылшын тіліндегі жаңа терминдерді қолдана алады;
4 слайд
Сабақтың мақсаты: Білі мділ ік • Жарнамалық шараларды жүзеге асыру, фирманың жарнамалық қызметі аумағындағы білімдерін бекіту Дам ыту шыл ық • Білім алушылардың ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, ш ағын топтарда жұмыс істей отырып, бірігіп ойлау, шешім қабылдау қабілеттерін дамыту. Пән бойын ша күтіле тін нәтиж елер : • Маркетинг жүйесіндегі жарнаманы жасай біледі, • Ағылшын тіліндегі жаңа терминдерді қолдана алады;
5 слайд
ЖОСПАРЫ:
1 Жарнаманың түсінігі мен функциялары.
2 Жарнаманы тарату түрлері және құралдары.
3 Жарнамалық компанияның түсінігі мен кезеңдері.
4 Жарнамалық агенттіктердің типтері мен функциялары. Lesson topic :
Маркетинг жүйесіндегі жарнама
Advertising in the marketing system
5 слайд
ЖОСПАРЫ: 1 Жарнаманың түсінігі мен функциялары. 2 Жарнаманы тарату түрлері және құралдары. 3 Жарнамалық компанияның түсінігі мен кезеңдері. 4 Жарнамалық агенттіктердің типтері мен функциялары. Lesson topic : Маркетинг жүйесіндегі жарнама Advertising in the marketing system
6 слайд
•
Advertising
•
Advertising agents
•
Television advertising
•
Polygraph
•
Publication
•
No n- verbal tools
•
Vis ual aids
•
Electronic marketing
•
Outdoor advertising
•
Advertising on the car
•
•
Advertising on the place of sale of goods
•
Merchandising
•
Electronik advertising •
Жарнама
•
жарнама агенттері
•
теледидарлық жарнама
•
Полиграфия
•
Басылым
•
вербалды емес құралдар
•
визуалды құралдар
•
электронды маркетинг
•
сыртқы жарнама
•
көліктегі жарнама
•
тауарларды сату орындағы жарнама
•
Мерчендайзинг
•
электронды жарнамаKEYWORDS .
6 слайд
• Advertising • Advertising agents • Television advertising • Polygraph • Publication • No n- verbal tools • Vis ual aids • Electronic marketing • Outdoor advertising • Advertising on the car • • Advertising on the place of sale of goods • Merchandising • Electronik advertising • Жарнама • жарнама агенттері • теледидарлық жарнама • Полиграфия • Басылым • вербалды емес құралдар • визуалды құралдар • электронды маркетинг • сыртқы жарнама • көліктегі жарнама • тауарларды сату орындағы жарнама • Мерчендайзинг • электронды жарнамаKEYWORDS .
7 слайд
Жарнама – бұл тауар немесе фирма
туралы сендіретін ақпарат құралы,
активті және потенциалды сатып
алушыны сатып алуға дайындайтын,
тауардың және фирма қызметінің
жетістіктерінің тұтынушылық
қасиеттерін коммерциялық насихаттау.
Ф.Панкратов, Т.Серегина латынның
«reclamere» деген сөзінен шыққан деп
есептейді, ол аударғанда қатты
айқайлау немесе хабарлау деген сөзді
білдіреді, Ежелгі Грекияда және
Римде жарнамаларды халықтың көп
жиналған жерінде айқайлап
хабарлайтын болған.
Жарнама - бұл қарапайым төленетін
және тауарлар мен қызметтер немесе
әртүрлі тасымалдаушылар арқылы
атақты жарнама берушілердің
идеялары туралы қарапайым сипаты
бар ақпаратты беру болып табылады. Жарнама туралы негізгі ұғым — ол
маркетингтің маңызды элементі,
маркетинг аясы дамыған елдерде
экономиканың барлық салаларын
қамтуға негізделген, сонымен қатар
фирманың маркетингтік қызметінің
кез-келген кезеңі жарнамалық
қызметпен тікелей және жанама түрде
байланысады.«Жарнама» деген сөздің мәні әлі
күнге дейін талдану үстінде.
У.Уэлс, Дж.Бернетт, С.Мориартидің
пікірлері бойынша жарнама
(advertisement) шамамен 1655 ж.,
пайда болған, бірақ ол Библияда
ескерту мен хабарламалардың
мәнін білдірген
7 слайд
Жарнама – бұл тауар немесе фирма туралы сендіретін ақпарат құралы, активті және потенциалды сатып алушыны сатып алуға дайындайтын, тауардың және фирма қызметінің жетістіктерінің тұтынушылық қасиеттерін коммерциялық насихаттау. Ф.Панкратов, Т.Серегина латынның «reclamere» деген сөзінен шыққан деп есептейді, ол аударғанда қатты айқайлау немесе хабарлау деген сөзді білдіреді, Ежелгі Грекияда және Римде жарнамаларды халықтың көп жиналған жерінде айқайлап хабарлайтын болған. Жарнама - бұл қарапайым төленетін және тауарлар мен қызметтер немесе әртүрлі тасымалдаушылар арқылы атақты жарнама берушілердің идеялары туралы қарапайым сипаты бар ақпаратты беру болып табылады. Жарнама туралы негізгі ұғым — ол маркетингтің маңызды элементі, маркетинг аясы дамыған елдерде экономиканың барлық салаларын қамтуға негізделген, сонымен қатар фирманың маркетингтік қызметінің кез-келген кезеңі жарнамалық қызметпен тікелей және жанама түрде байланысады.«Жарнама» деген сөздің мәні әлі күнге дейін талдану үстінде. У.Уэлс, Дж.Бернетт, С.Мориартидің пікірлері бойынша жарнама (advertisement) шамамен 1655 ж., пайда болған, бірақ ол Библияда ескерту мен хабарламалардың мәнін білдірген
8 слайд
Жарнаманың
тарату түрлері
тауарлық
кіріс ішкікорпор
ативтік тікелей
және
жанама престиждік
(фирмалық) біртекті және
біртекті емес
адал
емес
жарнама ақпараттық
және
агрессивтік
8 слайд
Жарнаманың тарату түрлері тауарлық кіріс ішкікорпор ативтік тікелей және жанама престиждік (фирмалық) біртекті және біртекті емес адал емес жарнама ақпараттық және агрессивтік
9 слайд
Жарнаманы
таратудың
құралдары
сыртқы
жарнамалық
құрал
полиграфия
визуалдық
және вербалды
емес құралдар
(ТВ, радио,
Интернет).басылымбаспасөз
9 слайд
Жарнаманы таратудың құралдары сыртқы жарнамалық құрал полиграфия визуалдық және вербалды емес құралдар (ТВ, радио, Интернет).басылымбаспасөз
10 слайд
Жарнама таратылуының арналары:
advertising channels
тікелей жеке
•
жеке жарнамалық жұмыс
•
почта
•
телефон
•
факс бойынша жеке емес
•
прессадағы жарнама
•
баспадағы жарнама
•
экрандық жарнама
•
теледидарлық жарнама ТВ-
маркетинг
•
электронды маркетинг
•
радио жарнама
•
сыртқы жарнама
•
көліктегі жарнама
•
тауарларды сату орындағы
жарнамалар.
10 слайд
Жарнама таратылуының арналары: advertising channels тікелей жеке • жеке жарнамалық жұмыс • почта • телефон • факс бойынша жеке емес • прессадағы жарнама • баспадағы жарнама • экрандық жарнама • теледидарлық жарнама ТВ- маркетинг • электронды маркетинг • радио жарнама • сыртқы жарнама • көліктегі жарнама • тауарларды сату орындағы жарнамалар.
11 слайд
Жарнамалық компанияны жоспарлау келесі тәртіпте жүзеге асырылады:
1. Жарнама объектісі және активті және пассивті сатып
алушыларға тауар туралы айтуға қажетті ақпараттың
мазмұны анықталады.
2. Жарнама субъектісі таңдалады.
3. Жарнама мекен жайы орнатылады.
4. Жарнама себебі анықталады.
5. Жарнама құралдарының түрлері таңдалады және олардың
оптималды жиынтығы мен қатынасы анықталады.
6. Жарнамалық хабарландыру құрастырылады.
7. Жарнама шығарылымдарының графигі бекітіледі.
8. Жарнамалық шараларға шығындар сметасы
құрастырылады.
9. Жарнама тиімділігі анықталады.
11 слайд
Жарнамалық компанияны жоспарлау келесі тәртіпте жүзеге асырылады: 1. Жарнама объектісі және активті және пассивті сатып алушыларға тауар туралы айтуға қажетті ақпараттың мазмұны анықталады. 2. Жарнама субъектісі таңдалады. 3. Жарнама мекен жайы орнатылады. 4. Жарнама себебі анықталады. 5. Жарнама құралдарының түрлері таңдалады және олардың оптималды жиынтығы мен қатынасы анықталады. 6. Жарнамалық хабарландыру құрастырылады. 7. Жарнама шығарылымдарының графигі бекітіледі. 8. Жарнамалық шараларға шығындар сметасы құрастырылады. 9. Жарнама тиімділігі анықталады.
12 слайд
Мерчендайзинг – бөлшек сауда
нәтижелігін арттыру және қолдау,
бақылау бойынша жарнамалық
қызмет түрлерінің бірі. Жарнамалық
агенттіктердің
типтері мен
функциялары:ж а р н а м а л а р д ы
о р н а л а ст ы р у
ж арнамалы қ компанияларды әзірлеу ж әне ж үргізу, соны ң іш інде ж арнамалы қ айналы мдарды даярлау;
ж арн ам ал ы қ
зерттеул ерді
ж үргізу;
ж арн ам а
тасуш ы л арды ң
өн дірісі;
ж арн ам ал ы қ
қ ы зм еттің
ж осп ары н әзірл еу;
12 слайд
Мерчендайзинг – бөлшек сауда нәтижелігін арттыру және қолдау, бақылау бойынша жарнамалық қызмет түрлерінің бірі. Жарнамалық агенттіктердің типтері мен функциялары:ж а р н а м а л а р д ы о р н а л а ст ы р у ж арнамалы қ компанияларды әзірлеу ж әне ж үргізу, соны ң іш інде ж арнамалы қ айналы мдарды даярлау; ж арн ам ал ы қ зерттеул ерді ж үргізу; ж арн ам а тасуш ы л арды ң өн дірісі; ж арн ам ал ы қ қ ы зм еттің ж осп ары н әзірл еу;
13 слайд
Ірі жарнамалық
агенттіктердің негізгі
бес функционалдық
бөлімшелерін бөліп
көрсетуге болады:
5)қаржылық-
шаруашылық
бөлім.
4)маркетинг
бөлімі;
3)өндірістік
бөлім;2)тапсырыстард
ы орындау
бөлімі ;1)шығармашылы
қ бөлім;
13 слайд
Ірі жарнамалық агенттіктердің негізгі бес функционалдық бөлімшелерін бөліп көрсетуге болады: 5)қаржылық- шаруашылық бөлім. 4)маркетинг бөлімі; 3)өндірістік бөлім;2)тапсырыстард ы орындау бөлімі ;1)шығармашылы қ бөлім;
14 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА. ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ:
3 group
3 group 2 group1 group
4 groupActivity
Әр топқа тауардың қажетті бөлшектерін және қызмет көрсетудің қызметтері суретпен беріледі, әр
топ тауардың және қызметтің атын тауып жарнамалау қажет:
14 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА. ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ: 3 group 3 group 2 group1 group 4 groupActivity Әр топқа тауардың қажетті бөлшектерін және қызмет көрсетудің қызметтері суретпен беріледі, әр топ тауардың және қызметтің атын тауып жарнамалау қажет:
15 слайд
Activity
Әр топқа тауардың қажетті бөлшектерін және қызмет
көрсетудің қызметтері суретпен беріледі, әр топ тауардың
және қызметтің атын тауып жарнамалау қажет:
1.Топқа «Өлшеу приборларын жарнамалау» -
АdvertisingMeasuring instrumenrs
2.Топқа «Компьютер жарнамалау» - Computer advertising
3.Топқа «Теміржолды жарнамалау» - Railroadadvertising
4.Топқа «Кітапты жарнамалау» - Bookpromotion
Бұл әр түрлі формаларда болуы мүмкін (ролик түрінде,
музыкалық қойылым, ертек т.б.) ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ:
15 слайд
Activity Әр топқа тауардың қажетті бөлшектерін және қызмет көрсетудің қызметтері суретпен беріледі, әр топ тауардың және қызметтің атын тауып жарнамалау қажет: 1.Топқа «Өлшеу приборларын жарнамалау» - АdvertisingMeasuring instrumenrs 2.Топқа «Компьютер жарнамалау» - Computer advertising 3.Топқа «Теміржолды жарнамалау» - Railroadadvertising 4.Топқа «Кітапты жарнамалау» - Bookpromotion Бұл әр түрлі формаларда болуы мүмкін (ролик түрінде, музыкалық қойылым, ертек т.б.) ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ: