Материалдар / Өнімділік 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өнімділік 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша Өнімділік тақырыбына презентация
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 42 САБАҚ Математика 4 «Б»-сынып

1 слайд
№ 42 САБАҚ Математика 4 «Б»-сынып

1 слайд

№ 42 САБАҚ Математика 4 «Б»-сынып

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «НӨЛДЕРМЕН АЯҚТАЛАТЫН КӨПТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША КӨБЕЙТУ »

2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «НӨЛДЕРМЕН АЯҚТАЛАТЫН КӨПТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША КӨБЕЙТУ »

2 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «НӨЛДЕРМЕН АЯҚТАЛАТЫН КӨПТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША КӨБЕЙТУ »

Сабақтың мақсаты: Нөлдермен аяқталатын көптаңбалы сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін үйрену

3 слайд
Сабақтың мақсаты: Нөлдермен аяқталатын көптаңбалы сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін үйрену

3 слайд

Сабақтың мақсаты: Нөлдермен аяқталатын көптаңбалы сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін үйрену

Ұлы Жібек жолы –әлемдік мәдени мұраның бір бөлігі Ұлы Жібек жолы ежелгі мәдениет орталықтары болған Тараз, Исфиджаб (Сай

4 слайд
Ұлы Жібек жолы –әлемдік мәдени мұраның бір бөлігі Ұлы Жібек жолы ежелгі мәдениет орталықтары болған Тараз, Исфиджаб (Сайрам), Шымкент және Түркістан қалалары арқылы өткен.

4 слайд

Ұлы Жібек жолы –әлемдік мәдени мұраның бір бөлігі Ұлы Жібек жолы ежелгі мәдениет орталықтары болған Тараз, Исфиджаб (Сайрам), Шымкент және Түркістан қалалары арқылы өткен.

Есептеулерді дұрыс орындасаң, суретте қай қаладағы ескерткіш орындары бейнеленгенін білесің 6 200 : 100

5 слайд
Есептеулерді дұрыс орындасаң, суретте қай қаладағы ескерткіш орындары бейнеленгенін білесің 6 200 : 100 ∙ 10 = 620 : 10 : 1 = Тараз 62 Түркістан 620

5 слайд

Есептеулерді дұрыс орындасаң, суретте қай қаладағы ескерткіш орындары бейнеленгенін білесің 6 200 : 100 ∙ 10 = 620 : 10 : 1 = Тараз 62 Түркістан 620

Қожа Ахмет Ясауи кесенесі — Түркістан қаласында XIV ғасырдың соңында тұрғызылған архитектуралық ғимарат .

6 слайд
Қожа Ахмет Ясауи кесенесі  —  Түркістан қаласында   XIV ғасырдың соңында тұрғызылған архитектуралық  ғимарат .

6 слайд

Қожа Ахмет Ясауи кесенесі  —  Түркістан қаласында   XIV ғасырдың соңында тұрғызылған архитектуралық  ғимарат .

Қарахан кесенесі – XI ғасырда сондай шеберлікпен, отыз түрлі кірпіштен салынған

7 слайд
Қарахан кесенесі – XI ғасырда сондай шеберлікпен, отыз түрлі кірпіштен салынған

7 слайд

Қарахан кесенесі – XI ғасырда сондай шеберлікпен, отыз түрлі кірпіштен салынған

Есіңе сақта! 000 ∙ 000 = Нөлдермен аяқталатын санды нөлдермен аяқталатын санға ауызша көбейткенде, нөлге көңіл ау

8 слайд
Есіңе сақта! 000 ∙ 000 = Нөлдермен аяқталатын санды нөлдермен аяқталатын санға ауызша көбейткенде, нөлге көңіл аудармай көбейткен ыңғайлы. Содан соң екі көбейткіште қанша нөл болса, соңына сонша нөл тіркеледі. 16 2 32 000 000

8 слайд

Есіңе сақта! 000 ∙ 000 = Нөлдермен аяқталатын санды нөлдермен аяқталатын санға ауызша көбейткенде, нөлге көңіл аудармай көбейткен ыңғайлы. Содан соң екі көбейткіште қанша нөл болса, соңына сонша нөл тіркеледі. 16 2 32 000 000

Есіңе сақта! 000 : 000 = Нөлдермен аяқталатын санды нөлдермен аяқталатын санға ауызша (қалдықсыз) бөлген кезде, ал

9 слайд
Есіңе сақта! 000 : 000 = Нөлдермен аяқталатын санды нөлдермен аяқталатын санға ауызша (қалдықсыз) бөлген кезде, алдымен бөлінгіш пен бөлгіштегі нөлдерді теңдей қысқарту керек. Бөлуді содан кейін орындаған ыңғайлы.. 240 6 240 : 6 = 40

9 слайд

Есіңе сақта! 000 : 000 = Нөлдермен аяқталатын санды нөлдермен аяқталатын санға ауызша (қалдықсыз) бөлген кезде, алдымен бөлінгіш пен бөлгіштегі нөлдерді теңдей қысқарту керек. Бөлуді содан кейін орындаған ыңғайлы.. 240 6 240 : 6 = 40

№ 4 Есепте 20 ∙ 800 = 80 ∙ 400 = 1 200 ∙ 40 = 2 100 ∙ 30 = 9 000 : 300 = 12 000 : 300 = 48 000 : 6 000 = 18 000 : 6 000 =

10 слайд
№ 4 Есепте 20 ∙ 800 = 80 ∙ 400 = 1 200 ∙ 40 = 2 100 ∙ 30 = 9 000 : 300 = 12 000 : 300 = 48 000 : 6 000 = 18 000 : 6 000 =

10 слайд

№ 4 Есепте 20 ∙ 800 = 80 ∙ 400 = 1 200 ∙ 40 = 2 100 ∙ 30 = 9 000 : 300 = 12 000 : 300 = 48 000 : 6 000 = 18 000 : 6 000 =

ЖҰБЫҢДЫ ТЕКСЕР 20 ∙ 800 = 16 0 00 80 ∙ 400 = 32 0 00 1 200 ∙ 40 = 4 8 00 0 2 100 ∙ 30 = 6 3 00 0 9 000 : 300 = 3

11 слайд
ЖҰБЫҢДЫ ТЕКСЕР 20 ∙ 800 = 16 0 00 80 ∙ 400 = 32 0 00 1 200 ∙ 40 = 4 8 00 0 2 100 ∙ 30 = 6 3 00 0 9 000 : 300 = 30 12 000 : 300 = 40 48 000 : 6 000 = 8 18 000 : 6 000 = 3

11 слайд

ЖҰБЫҢДЫ ТЕКСЕР 20 ∙ 800 = 16 0 00 80 ∙ 400 = 32 0 00 1 200 ∙ 40 = 4 8 00 0 2 100 ∙ 30 = 6 3 00 0 9 000 : 300 = 30 12 000 : 300 = 40 48 000 : 6 000 = 8 18 000 : 6 000 = 3

№ 5ә Есепті шығар: Вагон саны – 10 Жүктің массасы- 600 т Әр вагонға – 3т жүк Пойыз- ? Шешуі: 1 ) 3х 10 = 30 (т) – 1 пойызғ

12 слайд
№ 5ә Есепті шығар: Вагон саны – 10 Жүктің массасы- 600 т Әр вагонға – 3т жүк Пойыз- ? Шешуі: 1 ) 3х 10 = 30 (т) – 1 пойызға сыятын жүк 2) 600: 30 = 20 ( пойыз) Жауабы: Жүкті тасымалдау үшін 20 пойыз қажет

12 слайд

№ 5ә Есепті шығар: Вагон саны – 10 Жүктің массасы- 600 т Әр вагонға – 3т жүк Пойыз- ? Шешуі: 1 ) 3х 10 = 30 (т) – 1 пойызға сыятын жүк 2) 600: 30 = 20 ( пойыз) Жауабы: Жүкті тасымалдау үшін 20 пойыз қажет

13 бет №6 Тиімді тәсілмен есепте

13 слайд
13 бет №6 Тиімді тәсілмен есепте

13 слайд

13 бет №6 Тиімді тәсілмен есепте

- Көбейтіндінің мәніне қанша нөл қосу керек екендігін түсіндір. - - Нөлдермен аяқталатын санды нөлдермен аяқталатын санға қал

14 слайд
- Көбейтіндінің мәніне қанша нөл қосу керек екендігін түсіндір. - - Нөлдермен аяқталатын санды нөлдермен аяқталатын санға қалай бөледі? Бекіту Үй тапсырмасы: 14-бет №10

14 слайд

- Көбейтіндінің мәніне қанша нөл қосу керек екендігін түсіндір. - - Нөлдермен аяқталатын санды нөлдермен аяқталатын санға қалай бөледі? Бекіту Үй тапсырмасы: 14-бет №10

Мен... Нөлдермен аяқталатын сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін үйрендім Кері байланыс. - тапсырманы дұрыс орындадым, қате ж

15 слайд
Мен... Нөлдермен аяқталатын сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін үйрендім Кері байланыс. - тапсырманы дұрыс орындадым, қате жоқ - тапсырманы орындауда қателерім болды     - тапсырманы орындау маған қиын болды.

15 слайд

Мен... Нөлдермен аяқталатын сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін үйрендім Кері байланыс. - тапсырманы дұрыс орындадым, қате жоқ - тапсырманы орындауда қателерім болды     - тапсырманы орындау маған қиын болды.

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд