“Оқу мен оқытудағы диологтік оқытудың маңызы”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 66 жалпы білім беру
мектебінің қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі
Айдарханов Тыныштық
Рустемұлы
“ Оқу мен оқытудағы диологтік
оқытудың маңызы”Коучинг тақырыбы:
1 слайд
№ 66 жалпы білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Айдарханов Тыныштық Рустемұлы “ Оқу мен оқытудағы диологтік оқытудың маңызы”Коучинг тақырыбы:
2 слайд
Білімдіден не пайда,
Білгенін көпке айтпаса.
Үйреткеннен не пайда,
Қайырымы қайтпаса.
Халық
даналығыМенің
ұстанымым
2 слайд
Білімдіден не пайда, Білгенін көпке айтпаса. Үйреткеннен не пайда, Қайырымы қайтпаса. Халық даналығыМенің ұстанымым
3 слайд
М а қ с а т ы м :
Б іл ім ал уш ы л ар ды ң ал ған
біл ім дер ін ор ы н ды
п ай дал ан уға ж ән е ти ім ді іс-
әр ек етін ұй ы м дасты р а біл уге
үй р ету.
О қ у ш ы л а р а л ғ а н
б іл ім д е р ін ө м ір д е
п а й д а л а н а а л а д ы .
Б ір -б ір ім е н Ж А Д А
ж ұ м ы с ж а с а й д ы .
К ү т іл е т ін
н ә т и ж е
3 слайд
М а қ с а т ы м : Б іл ім ал уш ы л ар ды ң ал ған біл ім дер ін ор ы н ды п ай дал ан уға ж ән е ти ім ді іс- әр ек етін ұй ы м дасты р а біл уге үй р ету. О қ у ш ы л а р а л ғ а н б іл ім д е р ін ө м ір д е п а й д а л а н а а л а д ы . Б ір -б ір ім е н Ж А Д А ж ұ м ы с ж а с а й д ы . К ү т іл е т ін н ә т и ж е
4 слайд
Бала деген артта қалған із емес
пе,
Дәулет деген қолда ұстаған мұз
емес пе,
Бақ деген аспанда ұшқан құс емес
пе,
Бұл өмірдің мәні сіз бен біз емес
пе,
Бөлтірік шешенАрмысыздар құрметті әріптестер.
Бүгінгі коучингке келгендеріңіз үшін
көп рахмет!
4 слайд
Бала деген артта қалған із емес пе, Дәулет деген қолда ұстаған мұз емес пе, Бақ деген аспанда ұшқан құс емес пе, Бұл өмірдің мәні сіз бен біз емес пе, Бөлтірік шешенАрмысыздар құрметті әріптестер. Бүгінгі коучингке келгендеріңіз үшін көп рахмет!
5 слайд
Сергіту
«Кел танысайық»
С
5 слайд
Сергіту «Кел танысайық» С
6 слайд
Топқа біріктіру
Шульман ілімі: Бас, қол, жүрек.
Сұрақ:
Сіздер топқа бөлінуден қандай ой түйдіңіздер?
Өз тәжірибелеріңізде қолдану тиімді болама?
Осы үшеуі біріксе оқыту табысты болады ма?
6 слайд
Топқа біріктіру Шульман ілімі: Бас, қол, жүрек. Сұрақ: Сіздер топқа бөлінуден қандай ой түйдіңіздер? Өз тәжірибелеріңізде қолдану тиімді болама? Осы үшеуі біріксе оқыту табысты болады ма?
7 слайд
Топқа біріктіру
Шульман ілімі: Бас, қол, жүрек.
Бас – кәсіби түсінік
Қол – оқутудың тәжірибелік дағдылары
Жүрек – кәсіби адамгершілік тұтастығы
7 слайд
Топқа біріктіру Шульман ілімі: Бас, қол, жүрек. Бас – кәсіби түсінік Қол – оқутудың тәжірибелік дағдылары Жүрек – кәсіби адамгершілік тұтастығы
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Миға шабул
“ Сынық құмыра”Ñûíû? ??ìûðà.mp4
9 слайд
Миға шабул “ Сынық құмыра”Ñûíû? ??ìûðà.mp4
10 слайд
Диалог дегеніміз не?
Диалогтік оқыту оқушыларға не береді?
Оқытуды диалогтік тәсілмен
дамытудағы сұрақтардың маңызы
қандай?Диалогтік оқытудың мұғалім үшін
маңызы қандай?
10 слайд
Диалог дегеніміз не? Диалогтік оқыту оқушыларға не береді? Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызы қандай?Диалогтік оқытудың мұғалім үшін маңызы қандай?
11 слайд
1 . Әңгіме дебат
2. Кумулятивтік әңгіме
3. Зерттеушілік әңгіме Үш топқа тапсырма
11 слайд
1 . Әңгіме дебат 2. Кумулятивтік әңгіме 3. Зерттеушілік әңгіме Үш топқа тапсырма
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
«Көлік құрастыру»
Әр топ өз пәндерімен байланыстырып,
болжамдар айтады. Мысалдар келтіреді.
Топ мүшелері ақылдаса отырып, өздеріне
ұнаған көліктің суретін салады. Оның
бөлшектерін мектеп қызметкерлерімен
байланыстырады.
16 слайд
«Көлік құрастыру» Әр топ өз пәндерімен байланыстырып, болжамдар айтады. Мысалдар келтіреді. Топ мүшелері ақылдаса отырып, өздеріне ұнаған көліктің суретін салады. Оның бөлшектерін мектеп қызметкерлерімен байланыстырады.
17 слайд
Сергіту сәті
17 слайд
Сергіту сәті
18 слайд
Абай Құнанбайұлының
он бесінші қара сөзі «Ой қозғау»
18 слайд
Абай Құнанбайұлының он бесінші қара сөзі «Ой қозғау»
19 слайд
«Шынжыр» әдісі
арқылы сабақты
қорытындылауҚорытындылау
19 слайд
«Шынжыр» әдісі арқылы сабақты қорытындылауҚорытындылау
20 слайд
К О У Ч И Н Г К Е Б Е Л С Е Н
Қ Ы Т Ы С Қ А Н Д А Р Ы Ң Ы З Ү Ш
І Н
К Ө П Р А Х М Е Т !
20 слайд
К О У Ч И Н Г К Е Б Е Л С Е Н Қ Ы Т Ы С Қ А Н Д А Р Ы Ң Ы З Ү Ш І Н К Ө П Р А Х М Е Т !