Материалдар / “Оқу мен оқытудағы диологтік оқытудың маңызы”
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

“Оқу мен оқытудағы диологтік оқытудың маңызы”

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі немесе бірнеше адамның кезектесіп сөйлесуі арқылы берілетін ауызекі тілдегі ерекше форма
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2020
680
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 66 жалпы білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Айдарханов Тыныштық Рустемұлы “ О

1 слайд
№ 66 жалпы білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Айдарханов Тыныштық Рустемұлы “ Оқу мен оқытудағы диологтік оқытудың маңызы”Коучинг тақырыбы:

1 слайд

№ 66 жалпы білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Айдарханов Тыныштық Рустемұлы “ Оқу мен оқытудағы диологтік оқытудың маңызы”Коучинг тақырыбы:

Білімдіден не пайда, Білгенін көпке айтпаса. Үйреткеннен не пайда,

2 слайд
Білімдіден не пайда, Білгенін көпке айтпаса. Үйреткеннен не пайда, Қайырымы қайтпаса. Халық даналығыМенің ұстанымым

2 слайд

Білімдіден не пайда, Білгенін көпке айтпаса. Үйреткеннен не пайда, Қайырымы қайтпаса. Халық даналығыМенің ұстанымым

М а қ с а т ы м : Б іл ім ал уш ы л ар ды ң ал ған біл ім дер ін ор ы н ды п ай дал ан уға ж ән е ти ім ді іс- әр

3 слайд
М а қ с а т ы м : Б іл ім ал уш ы л ар ды ң ал ған біл ім дер ін ор ы н ды п ай дал ан уға ж ән е ти ім ді іс- әр ек етін ұй ы м дасты р а біл уге үй р ету. О қ у ш ы л а р а л ғ а н б іл ім д е р ін ө м ір д е п а й д а л а н а а л а д ы . Б ір -б ір ім е н Ж А Д А ж ұ м ы с ж а с а й д ы . К ү т іл е т ін н ә т и ж е

3 слайд

М а қ с а т ы м : Б іл ім ал уш ы л ар ды ң ал ған біл ім дер ін ор ы н ды п ай дал ан уға ж ән е ти ім ді іс- әр ек етін ұй ы м дасты р а біл уге үй р ету. О қ у ш ы л а р а л ғ а н б іл ім д е р ін ө м ір д е п а й д а л а н а а л а д ы . Б ір -б ір ім е н Ж А Д А ж ұ м ы с ж а с а й д ы . К ү т іл е т ін н ә т и ж е

Бала деген артта қалған із емес пе, Дәулет деген қолда ұстаған мұз емес пе, Бақ деген аспанда ұшқан құс емес пе, Бұл өмірдің

4 слайд
Бала деген артта қалған із емес пе, Дәулет деген қолда ұстаған мұз емес пе, Бақ деген аспанда ұшқан құс емес пе, Бұл өмірдің мәні сіз бен біз емес пе, Бөлтірік шешенАрмысыздар құрметті әріптестер. Бүгінгі коучингке келгендеріңіз үшін көп рахмет!

4 слайд

Бала деген артта қалған із емес пе, Дәулет деген қолда ұстаған мұз емес пе, Бақ деген аспанда ұшқан құс емес пе, Бұл өмірдің мәні сіз бен біз емес пе, Бөлтірік шешенАрмысыздар құрметті әріптестер. Бүгінгі коучингке келгендеріңіз үшін көп рахмет!

Сергіту «Кел танысайық» С

5 слайд
Сергіту «Кел танысайық» С

5 слайд

Сергіту «Кел танысайық» С

Топқа біріктіру Шульман ілімі: Бас, қол, жүрек. Сұрақ: Сіздер топқа бөлінуден қандай ой түйдіңіздер? Өз тәжірибелеріңізде қол

6 слайд
Топқа біріктіру Шульман ілімі: Бас, қол, жүрек. Сұрақ: Сіздер топқа бөлінуден қандай ой түйдіңіздер? Өз тәжірибелеріңізде қолдану тиімді болама? Осы үшеуі біріксе оқыту табысты болады ма?

6 слайд

Топқа біріктіру Шульман ілімі: Бас, қол, жүрек. Сұрақ: Сіздер топқа бөлінуден қандай ой түйдіңіздер? Өз тәжірибелеріңізде қолдану тиімді болама? Осы үшеуі біріксе оқыту табысты болады ма?

Топқа біріктіру Шульман ілімі: Бас, қол, жүрек. Бас – кәсіби түсінік Қол – оқутудың тәжірибелік дағдылары Жүрек – кәсі

7 слайд
Топқа біріктіру Шульман ілімі: Бас, қол, жүрек. Бас – кәсіби түсінік Қол – оқутудың тәжірибелік дағдылары Жүрек – кәсіби адамгершілік тұтастығы

7 слайд

Топқа біріктіру Шульман ілімі: Бас, қол, жүрек. Бас – кәсіби түсінік Қол – оқутудың тәжірибелік дағдылары Жүрек – кәсіби адамгершілік тұтастығы

8 слайд

8 слайд

Миға шабул “ Сынық құмыра”Ñûíû? ??ìûðà.mp4

9 слайд
Миға шабул “ Сынық құмыра”Ñûíû? ??ìûðà.mp4

9 слайд

Миға шабул “ Сынық құмыра”Ñûíû? ??ìûðà.mp4

Диалог дегеніміз не? Диалогтік оқыту оқушыларға не береді? Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызы қандай?Диа

10 слайд
Диалог дегеніміз не? Диалогтік оқыту оқушыларға не береді? Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызы қандай?Диалогтік оқытудың мұғалім үшін маңызы қандай?

10 слайд

Диалог дегеніміз не? Диалогтік оқыту оқушыларға не береді? Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызы қандай?Диалогтік оқытудың мұғалім үшін маңызы қандай?

1 . Әңгіме дебат 2. Кумулятивтік әңгіме 3. Зерттеушілік әңгіме Үш топқа тапсырма

11 слайд
1 . Әңгіме дебат 2. Кумулятивтік әңгіме 3. Зерттеушілік әңгіме Үш топқа тапсырма

11 слайд

1 . Әңгіме дебат 2. Кумулятивтік әңгіме 3. Зерттеушілік әңгіме Үш топқа тапсырма

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

«Көлік құрастыру» Әр топ өз пәндерімен байланыстырып, болжамдар айтады. Мысалдар келтіреді. Топ мүшелері ақылдаса отырып, өзде

16 слайд
«Көлік құрастыру» Әр топ өз пәндерімен байланыстырып, болжамдар айтады. Мысалдар келтіреді. Топ мүшелері ақылдаса отырып, өздеріне ұнаған көліктің суретін салады. Оның бөлшектерін мектеп қызметкерлерімен байланыстырады.

16 слайд

«Көлік құрастыру» Әр топ өз пәндерімен байланыстырып, болжамдар айтады. Мысалдар келтіреді. Топ мүшелері ақылдаса отырып, өздеріне ұнаған көліктің суретін салады. Оның бөлшектерін мектеп қызметкерлерімен байланыстырады.

Сергіту сәті

17 слайд
Сергіту сәті

17 слайд

Сергіту сәті

Абай Құнанбайұлының он бесінші қара сөзі «Ой қозғау»

18 слайд
Абай Құнанбайұлының он бесінші қара сөзі «Ой қозғау»

18 слайд

Абай Құнанбайұлының он бесінші қара сөзі «Ой қозғау»

«Шынжыр» әдісі арқылы сабақты қорытындылауҚорытындылау

19 слайд
«Шынжыр» әдісі арқылы сабақты қорытындылауҚорытындылау

19 слайд

«Шынжыр» әдісі арқылы сабақты қорытындылауҚорытындылау

К О У Ч И Н Г К Е Б Е Л С Е Н Қ Ы Т Ы С Қ А Н Д А Р Ы Ң Ы З Ү Ш І Н К Ө П Р А Х М Е Т !

20 слайд
К О У Ч И Н Г К Е Б Е Л С Е Н Қ Ы Т Ы С Қ А Н Д А Р Ы Ң Ы З Ү Ш І Н К Ө П Р А Х М Е Т !

20 слайд

К О У Ч И Н Г К Е Б Е Л С Е Н Қ Ы Т Ы С Қ А Н Д А Р Ы Ң Ы З Ү Ш І Н К Ө П Р А Х М Е Т !