"Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау үдерісінің тиімділігі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Та қырыб
ы: Оқу мен
оқытудағы
критериалды
бағалау үдерісінің
тиімділігіО .Бапышев
атындағы ЖОМ
КММ
Математика пәні
мұғалімі:Мырзатаева
А
1 слайд
Та қырыб ы: Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау үдерісінің тиімділігіО .Бапышев атындағы ЖОМ КММ Математика пәні мұғалімі:Мырзатаева А
2 слайд
Мақсаты:
Жа ңа үрдістегі
оқытудың
сапасын
арттырады Білім
алушылардың
білімін
халықаралық
стандартқа
сәйкестендіру
болып табылады
2 слайд
Мақсаты: Жа ңа үрдістегі оқытудың сапасын арттырады Білім алушылардың білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру болып табылады
3 слайд
Міндеті:
-
Сабақтың әр
бөліктеріндегі әр
оқушының
дайындық деңгейін
анықтау .
-
Бағдарламаға
сәйкес оқу
мақсаттарын
орындау.
-
Оқушының даму
жетістігін бақылау. -Білім алу
барысында
оқушының
қателіктерін
айқындау.
-Оқушы өз
бағасының
әділдігіне көзін
жеткізу.
-Мұғалім,оқушы,ата-
ана арасындағы
кері байланысты
қамтамасыз ету.
3 слайд
Міндеті: - Сабақтың әр бөліктеріндегі әр оқушының дайындық деңгейін анықтау . - Бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орындау. - Оқушының даму жетістігін бақылау. -Білім алу барысында оқушының қателіктерін айқындау. -Оқушы өз бағасының әділдігіне көзін жеткізу. -Мұғалім,оқушы,ата- ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз ету.
4 слайд
Маңыздылығ
ы:
Мұғалім үшін:
Әр-бір оқушының
өзгешілігін ескере
отырып нақты білім
алу траекториясын
құруы. Оқушы үшін:
Берілген бағалау
критерилерін
түсіну,дескрипторлар
ды қолдану,өз
жұмысын талдай
білу.
Ата-ана үшін:
Баланың білім
алуындағы өсу
деңгейін қадағалау.
4 слайд
Маңыздылығ ы: Мұғалім үшін: Әр-бір оқушының өзгешілігін ескере отырып нақты білім алу траекториясын құруы. Оқушы үшін: Берілген бағалау критерилерін түсіну,дескрипторлар ды қолдану,өз жұмысын талдай білу. Ата-ана үшін: Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалау.
5 слайд
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылардың
білік
дағдыларын
дамытуға
ынталандыру. Оқушылардың
оқудағы
жетістіктерін
объективті
бағалау.
5 слайд
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың білік дағдыларын дамытуға ынталандыру. Оқушылардың оқудағы жетістіктерін объективті бағалау.
6 слайд
Оқушы танымындағы
өзгерістер мен білім
саласындағы
қалыптасқан
қайшылықтар.
Әлеуметтік
сұраныстардың
өзгеруі.Бес балдық жүйенің
қазіргі заманға сай білім
жүйесін қанағаттандыра
алмауы.Білім
саласын
бағалау
жүйесінде
жаңарту
мәселесі:
6 слайд
Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтар. Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі.Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы.Білім саласын бағалау жүйесінде жаңарту мәселесі:
7 слайд
Бағалаудың негізгі
мақсаты
ол оқушыларға өзінше оқу,
өзінше жүйелеу, өзінше
реттеу,өз-өздерін
бағалауға мүмкіндік беру
Бағалаудың ең басты
бағыты - білім алушының
тәуелсіз болуына мүмкіндік
беру
Бағалаудың маңызды бөлімі-
баланың конвергентті ойынан
арылдырып, дивергентті
ойлау әсерін ескеру ТУЫНДАҒАН ИДЕЯ
7 слайд
Бағалаудың негізгі мақсаты ол оқушыларға өзінше оқу, өзінше жүйелеу, өзінше реттеу,өз-өздерін бағалауға мүмкіндік беру Бағалаудың ең басты бағыты - білім алушының тәуелсіз болуына мүмкіндік беру Бағалаудың маңызды бөлімі- баланың конвергентті ойынан арылдырып, дивергентті ойлау әсерін ескеру ТУЫНДАҒАН ИДЕЯ
8 слайд
8 слайд
9 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП
ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗ
ҒА
РАХМЕТ
9 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗ ҒА РАХМЕТ