Материалдар / "Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау үдерісінің тиімділігі"

"Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау үдерісінің тиімділігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау үдерісінің тиімділігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
273
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Та қырыб ы: Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау үдерісінің тиімділігіО .Бапышев атындағы ЖОМ КММ Математика пәні м

1 слайд
Та қырыб ы: Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау үдерісінің тиімділігіО .Бапышев атындағы ЖОМ КММ Математика пәні мұғалімі:Мырзатаева А

1 слайд

Та қырыб ы: Оқу мен оқытудағы критериалды бағалау үдерісінің тиімділігіО .Бапышев атындағы ЖОМ КММ Математика пәні мұғалімі:Мырзатаева А

Мақсаты: Жа ңа үрдістегі оқытудың сапасын арттырады Білім алушылардың білімін халықаралық стандартқа сәйкестенд

2 слайд
Мақсаты: Жа ңа үрдістегі оқытудың сапасын арттырады Білім алушылардың білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру болып табылады

2 слайд

Мақсаты: Жа ңа үрдістегі оқытудың сапасын арттырады Білім алушылардың білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру болып табылады

Міндеті: - Сабақтың әр бөліктеріндегі әр оқушының дайындық деңгейін анықтау . - Бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орынд

3 слайд
Міндеті: - Сабақтың әр бөліктеріндегі әр оқушының дайындық деңгейін анықтау . - Бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орындау. - Оқушының даму жетістігін бақылау. -Білім алу барысында оқушының қателіктерін айқындау. -Оқушы өз бағасының әділдігіне көзін жеткізу. -Мұғалім,оқушы,ата- ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз ету.

3 слайд

Міндеті: - Сабақтың әр бөліктеріндегі әр оқушының дайындық деңгейін анықтау . - Бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орындау. - Оқушының даму жетістігін бақылау. -Білім алу барысында оқушының қателіктерін айқындау. -Оқушы өз бағасының әділдігіне көзін жеткізу. -Мұғалім,оқушы,ата- ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз ету.

Маңыздылығ ы: Мұғалім үшін: Әр-бір оқушының өзгешілігін ескере отырып нақты білім алу траекториясын құруы. Оқушы үшін: Беріл

4 слайд
Маңыздылығ ы: Мұғалім үшін: Әр-бір оқушының өзгешілігін ескере отырып нақты білім алу траекториясын құруы. Оқушы үшін: Берілген бағалау критерилерін түсіну,дескрипторлар ды қолдану,өз жұмысын талдай білу. Ата-ана үшін: Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалау.

4 слайд

Маңыздылығ ы: Мұғалім үшін: Әр-бір оқушының өзгешілігін ескере отырып нақты білім алу траекториясын құруы. Оқушы үшін: Берілген бағалау критерилерін түсіну,дескрипторлар ды қолдану,өз жұмысын талдай білу. Ата-ана үшін: Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалау.

Күтілетін нәтиже: Оқушылардың білік дағдыларын дамытуға ынталандыру. Оқушылардың оқудағы жетістіктерін объективті бағал

5 слайд
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың білік дағдыларын дамытуға ынталандыру. Оқушылардың оқудағы жетістіктерін объективті бағалау.

5 слайд

Күтілетін нәтиже: Оқушылардың білік дағдыларын дамытуға ынталандыру. Оқушылардың оқудағы жетістіктерін объективті бағалау.

Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтар. Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі.Бес балдық жү

6 слайд
Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтар. Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі.Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы.Білім саласын бағалау жүйесінде жаңарту мәселесі:

6 слайд

Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтар. Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі.Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы.Білім саласын бағалау жүйесінде жаңарту мәселесі:

Бағалаудың негізгі мақсаты ол оқушыларға өзінше оқу, өзінше жүйелеу, өзінше реттеу,өз-өздерін бағалауға мүмкіндік беру Баға

7 слайд
Бағалаудың негізгі мақсаты ол оқушыларға өзінше оқу, өзінше жүйелеу, өзінше реттеу,өз-өздерін бағалауға мүмкіндік беру Бағалаудың ең басты бағыты - білім алушының тәуелсіз болуына мүмкіндік беру Бағалаудың маңызды бөлімі- баланың конвергентті ойынан арылдырып, дивергентті ойлау әсерін ескеру ТУЫНДАҒАН ИДЕЯ

7 слайд

Бағалаудың негізгі мақсаты ол оқушыларға өзінше оқу, өзінше жүйелеу, өзінше реттеу,өз-өздерін бағалауға мүмкіндік беру Бағалаудың ең басты бағыты - білім алушының тәуелсіз болуына мүмкіндік беру Бағалаудың маңызды бөлімі- баланың конвергентті ойынан арылдырып, дивергентті ойлау әсерін ескеру ТУЫНДАҒАН ИДЕЯ

8 слайд

8 слайд

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗ ҒА РАХМЕТ

9 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗ ҒА РАХМЕТ

9 слайд

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗ ҒА РАХМЕТ

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ