"Оқу мен тәрбие үдерісінде оқушы бойына ұлттық құндылықтар жүйесін қалыптастыру" коучинг




1 слайд
"Оқу мен тәрбие үдерісінде оқушы
бойына ұлттық құндылықтар
жүйесін қалыптастыру"
Информатика пәнінің мұғалімі
Хасенова Гульнур Толеухановна
1 слайд
"Оқу мен тәрбие үдерісінде оқушы бойына ұлттық құндылықтар жүйесін қалыптастыру" Информатика пәнінің мұғалімі Хасенова Гульнур Толеухановна

2 слайд
Мақсаты:
Мұғалімдерге оқу мен тәрбие барысында
ұлттық құндылықтарды оқушы бойына
сіңіру жолдарын көрсету;
Ұлттық құндылықтарды сабақ пен тәрбие
жұмысында қолдану тәсілдерін ұсыну.
2 слайд
Мақсаты: Мұғалімдерге оқу мен тәрбие барысында ұлттық құндылықтарды оқушы бойына сіңіру жолдарын көрсету; Ұлттық құндылықтарды сабақ пен тәрбие жұмысында қолдану тәсілдерін ұсыну.

3 слайд
Ұлттық құндылық дегеніміз не?
•Халықтың сан ғасырлық тарихында қалыптасқан
рухани, мәдени және адамгершілік мұралары;
•Тіл, дәстүр, өнер, салт-саналар жиынтығы;
•Ұрпақтан-ұрпаққа берілетін асыл мұра.
3 слайд
Ұлттық құндылық дегеніміз не? •Халықтың сан ғасырлық тарихында қалыптасқан рухани, мәдени және адамгершілік мұралары; •Тіл, дәстүр, өнер, салт-саналар жиынтығы; •Ұрпақтан-ұрпаққа берілетін асыл мұра.

4 слайд
Тіл және сөз өнері
Салт-дәстүр, әдет-ғұрып
Ұлттық ойындар мен өнер
Ата-анаға құрмет, үлкенге ізет
Қонақжайлылық, бауырмалдық
Еңбекқорлық, жауапкершілік
Ұлттық құндылық түрлері
4 слайд
Тіл және сөз өнері Салт-дәстүр, әдет-ғұрып Ұлттық ойындар мен өнер Ата-анаға құрмет, үлкенге ізет Қонақжайлылық, бауырмалдық Еңбекқорлық, жауапкершілік Ұлттық құндылық түрлері

5 слайд
Рухани-адамгершілік қасиеттерді қалыптастырады;
Өзіндік ұлттық сана-сезімін дамытады;
Тарихты, мәдениетті терең түсінуге тәрбиелейді;
Тәрбиелі, патриот тұлға қалыптасады.
Неліктен маңызды?
5 слайд
Рухани-адамгершілік қасиеттерді қалыптастырады; Өзіндік ұлттық сана-сезімін дамытады; Тарихты, мәдениетті терең түсінуге тәрбиелейді; Тәрбиелі, патриот тұлға қалыптасады. Неліктен маңызды?

6 слайд
Сабақ барысында ұлттық нақыштағы мысалдар қолдану;
Тәрбие сағаттары мен жобаларда ұлттық ойындар,
дәстүрлерді көрсету;
Мәдени шаралар ұйымдастыру (Наурыз, Домбыра күні т.б.);
Әңгіме, эссе, дөңгелек үстелдер өткізу.
Тәрбие үдерісінде қолдану жолдары
6 слайд
Сабақ барысында ұлттық нақыштағы мысалдар қолдану; Тәрбие сағаттары мен жобаларда ұлттық ойындар, дәстүрлерді көрсету; Мәдени шаралар ұйымдастыру (Наурыз, Домбыра күні т.б.); Әңгіме, эссе, дөңгелек үстелдер өткізу. Тәрбие үдерісінде қолдану жолдары

7 слайд
Берілген ұлттық құндылық бағытына қарай
(салт-дәстүр, ұлттық өнер, ұлттық тағамдар)
оқушы бойына сіңіруге арналған бір іс-шара
жоспарын құрыңыз.
Топтық тапсырма
7 слайд
Берілген ұлттық құндылық бағытына қарай (салт-дәстүр, ұлттық өнер, ұлттық тағамдар) оқушы бойына сіңіруге арналған бір іс-шара жоспарын құрыңыз. Топтық тапсырма

8 слайд
3. Ұлттық ойындар оқушыларға қызықсыз, не
ұсынар едіңіз?
Жағдаяттық сұрақтар
1.Сыныпта ұлттық мерекені білмейтін оқушы бар, не
істейсіз?
2. Балалар ұлттық киімге қызықпайды, қалай
қызығушылығын арттырасыз?
8 слайд
3. Ұлттық ойындар оқушыларға қызықсыз, не ұсынар едіңіз? Жағдаяттық сұрақтар 1.Сыныпта ұлттық мерекені білмейтін оқушы бар, не істейсіз? 2. Балалар ұлттық киімге қызықпайды, қалай қызығушылығын арттырасыз?

9 слайд
9 слайд

10 слайд
•Ұлттық құндылық – ұрпақ тәрбиесінің негізі;
•Мұғалім ұлттық құндылықтарды сіңіруші басты тұлға;
"Бала тәрбиесі – ұлт тәрбиесі" ұстанымын ұмытпау.
Қорытынды
10 слайд
•Ұлттық құндылық – ұрпақ тәрбиесінің негізі; •Мұғалім ұлттық құндылықтарды сіңіруші басты тұлға; "Бала тәрбиесі – ұлт тәрбиесі" ұстанымын ұмытпау. Қорытынды

11 слайд
Бүгінгі коучингтен қандай құндылықты
"қазына сандығына"
салып алар едіңіз?
Рефлексия
11 слайд
Бүгінгі коучингтен қандай құндылықты "қазына сандығына" салып алар едіңіз? Рефлексия