Материалдар / Оқу-тәрбие үдерісінде деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқу-тәрбие үдерісінде деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл технологияның өзектілігі бірінші орында оқушы тұрады және өз бетімен білім алудағы белсенділігіне аса назар аударылуында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2018
719
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРІЛІГІ «ӨРЛЕУ» БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ АҚ ФИЛИАЛЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТ

1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРІЛІГІ «ӨРЛЕУ» БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ АҚ ФИЛИАЛЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ БОЙЫНША ПҚБАИ ЖОБА Оқу-тәрбие үдерісінде деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолдану Орындағандар: Избасарова Ж., Асанова Г., Смайлов Е., Дулабаев Ж., Бертаева Р., Миятбекова Ә., Шарапова М. Карабасова С Қабылдаған: т.ғ.к., аға оқытушы Байназарова Б. Шымкент

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРІЛІГІ «ӨРЛЕУ» БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ АҚ ФИЛИАЛЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ БОЙЫНША ПҚБАИ ЖОБА Оқу-тәрбие үдерісінде деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолдану Орындағандар: Избасарова Ж., Асанова Г., Смайлов Е., Дулабаев Ж., Бертаева Р., Миятбекова Ә., Шарапова М. Карабасова С Қабылдаған: т.ғ.к., аға оқытушы Байназарова Б. Шымкент

. •Деңгейлеп саралап оқыту технологияс ы •1998 оқу жылынан бастап мектептің барлық сатысына, барлық пәндерге еніп, оқ

2 слайд
. •Деңгейлеп саралап оқыту технологияс ы •1998 оқу жылынан бастап мектептің барлық сатысына, барлық пәндерге еніп, оқу үрдісін жандандыруға үлкен үлес қосып келеді. •Бұл технологияның өзектілігі бірінші орында оқушы тұрады және өз бетімен білім алудағы белсенділігіне аса назар аударылуында.

2 слайд

. •Деңгейлеп саралап оқыту технологияс ы •1998 оқу жылынан бастап мектептің барлық сатысына, барлық пәндерге еніп, оқу үрдісін жандандыруға үлкен үлес қосып келеді. •Бұл технологияның өзектілігі бірінші орында оқушы тұрады және өз бетімен білім алудағы белсенділігіне аса назар аударылуында.

Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы: - оқушының өз қабілетіне, болашағына сенуіне; - оқушының ынталандыруға; - оқушы мен оқытуш

3 слайд
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы: - оқушының өз қабілетіне, болашағына сенуіне; - оқушының ынталандыруға; - оқушы мен оқытушының ынтымақтастық қарым- қатынас достығына; - оқушының өз білімін өз бағалай білуіне; - баға әділдігіне; - білім көрсетудің әділ сайысына мүмкіндік береді.

3 слайд

Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы: - оқушының өз қабілетіне, болашағына сенуіне; - оқушының ынталандыруға; - оқушы мен оқытушының ынтымақтастық қарым- қатынас достығына; - оқушының өз білімін өз бағалай білуіне; - баға әділдігіне; - білім көрсетудің әділ сайысына мүмкіндік береді.

Деңгейлік тапсырмаларға төмендегідей талаптар қойылады: Бірінші деңгейдегі тапсырмаларға: 1) Жаттап алуға лайықталған болу

4 слайд
Деңгейлік тапсырмаларға төмендегідей талаптар қойылады:  Бірінші деңгейдегі тапсырмаларға:  1) Жаттап алуға лайықталған болуы керек.  2) Алдағы сабақта жаңадан меңгерілген білімнің өңін өзгертпей қайталап, пысықтауына мүмкіндік беруі тиіс.  3) Тапсырмалар жаңа тақырып үшін типті және өмірмен байланысты болуы керек. 

4 слайд

Деңгейлік тапсырмаларға төмендегідей талаптар қойылады:  Бірінші деңгейдегі тапсырмаларға:  1) Жаттап алуға лайықталған болуы керек.  2) Алдағы сабақта жаңадан меңгерілген білімнің өңін өзгертпей қайталап, пысықтауына мүмкіндік беруі тиіс.  3) Тапсырмалар жаңа тақырып үшін типті және өмірмен байланысты болуы керек. 

Екінші деңгейдегі тапсырмаларға: 1.Өтіп кеткен материалдарды реттеуге және жүйелеуге берілген тапсырмалар. Бұлар өзгертілген

5 слайд
Екінші деңгейдегі тапсырмаларға:  1.Өтіп кеткен материалдарды реттеуге және жүйелеуге берілген тапсырмалар. Бұлар өзгертілген жағдайлардагы тапсырмалар, яғни бұрынғы тапсырмаларға ұқсас, бірақ оларды орындау үшін алғашқы алған білімдерін түрлендіріп пайдалану қажет болады. 2.Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіруге берілетін тапсырмалар.  Оларда біздің ұлттық ерекшеліктеріміз ескеріліп, танымдық және үйретімділік маңызы болуы қажет болады. Бұлар: логикалық есептер, ребустар мен сөзжұмбақтар 

5 слайд

Екінші деңгейдегі тапсырмаларға:  1.Өтіп кеткен материалдарды реттеуге және жүйелеуге берілген тапсырмалар. Бұлар өзгертілген жағдайлардагы тапсырмалар, яғни бұрынғы тапсырмаларға ұқсас, бірақ оларды орындау үшін алғашқы алған білімдерін түрлендіріп пайдалану қажет болады. 2.Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіруге берілетін тапсырмалар.  Оларда біздің ұлттық ерекшеліктеріміз ескеріліп, танымдық және үйретімділік маңызы болуы қажет болады. Бұлар: логикалық есептер, ребустар мен сөзжұмбақтар 

Үшінші эвристикалық деңгейдегі тапсырмалар: танымдық іздену түрдегі тапсырмаларды орындау барысында оқушылар жаңа тақырып бойы

6 слайд
Үшінші эвристикалық деңгейдегі тапсырмалар:  танымдық іздену түрдегі тапсырмаларды орындау барысында оқушылар жаңа тақырып бойынша меңгерген алғашқы қарапайым білімдерін тереңдетумен қатар, ол тағы да жаңа білімді меңгеріп, өзі үшін жаңалық ашуы тиіс. * •әр түрлі әдіс, тәсілдерме н шешілетін есептер құрастыру: және оны өздігімен шығару, өмірден алынған мәліметтер негізінде диаграмма, графиктер салу, жергілікті жағдайда өлшеу жұмыстар ын жүргізу, көрнекі құралдар дайындауға берілетін тапсырмал ар. Ой қорытуға арналған дағды қалыптаст ыратын тапсырмал ар.  * •Өздігімен шығару, өмірден алынған мәліметте р негізінде диаграмма, графиктер салу, көрнекі құралдар дайындауғ а берілетін тапсырмал ар. Ой қорытуға арналған, дағды қалыптас тыратын тапсырмал ар. 

6 слайд

Үшінші эвристикалық деңгейдегі тапсырмалар:  танымдық іздену түрдегі тапсырмаларды орындау барысында оқушылар жаңа тақырып бойынша меңгерген алғашқы қарапайым білімдерін тереңдетумен қатар, ол тағы да жаңа білімді меңгеріп, өзі үшін жаңалық ашуы тиіс. * •әр түрлі әдіс, тәсілдерме н шешілетін есептер құрастыру: және оны өздігімен шығару, өмірден алынған мәліметтер негізінде диаграмма, графиктер салу, жергілікті жағдайда өлшеу жұмыстар ын жүргізу, көрнекі құралдар дайындауға берілетін тапсырмал ар. Ой қорытуға арналған дағды қалыптаст ыратын тапсырмал ар.  * •Өздігімен шығару, өмірден алынған мәліметте р негізінде диаграмма, графиктер салу, көрнекі құралдар дайындауғ а берілетін тапсырмал ар. Ой қорытуға арналған, дағды қалыптас тыратын тапсырмал ар. 

Төртінші шығармашылық деңгей тапсырмалары: Оқушылардың алған өмірлік тәжірибесі мен қалыптастырған ұғым, түсініктерінің, қияли

7 слайд
Төртінші шығармашылық деңгей тапсырмалары:  Оқушылардың алған өмірлік тәжірибесі мен қалыптастырған ұғым, түсініктерінің, қияли мен белсенді ой еңбегінің нәтижесінде жаңаша, бұған дейін болмаған, белгілі бір дәрежеде олардың жеке басының икемділігін байқататын дүние жасап шығуына негізделген.

7 слайд

Төртінші шығармашылық деңгей тапсырмалары:  Оқушылардың алған өмірлік тәжірибесі мен қалыптастырған ұғым, түсініктерінің, қияли мен белсенді ой еңбегінің нәтижесінде жаңаша, бұған дейін болмаған, белгілі бір дәрежеде олардың жеке басының икемділігін байқататын дүние жасап шығуына негізделген.

Оқытудың осы жаңа технологиясы жағдайында: -оқушылардың өздігімен жүргізетін танымдық іс- әрекеті үшін тапсырмалар күнделі

8 слайд
Оқытудың осы жаңа технологиясы жағдайында:  -оқушылардың өздігімен жүргізетін танымдық іс- әрекеті үшін тапсырмалар күнделігі төрт деңгей бойынша қарастырылып;   -оқыту- проблемалық принциптер бойынша жүргізіліп;  -барлық деңгейдегі тапсырмалар қызғылықты мазмұндалып, ынталану пайда болады. 

8 слайд

Оқытудың осы жаңа технологиясы жағдайында:  -оқушылардың өздігімен жүргізетін танымдық іс- әрекеті үшін тапсырмалар күнделігі төрт деңгей бойынша қарастырылып;   -оқыту- проблемалық принциптер бойынша жүргізіліп;  -барлық деңгейдегі тапсырмалар қызғылықты мазмұндалып, ынталану пайда болады. 

Жаңа технология бойынша сабақ беруші мұғалімдер, үзіліс кезінде де оқушылардың сабақтан бас алмайтындығын байқаған. Оларға өза

9 слайд
Жаңа технология бойынша сабақ беруші мұғалімдер, үзіліс кезінде де оқушылардың сабақтан бас алмайтындығын байқаған. Оларға өзара бәсекелесе отырып, жұмбак сөзжұмбақ ребус математикалық басқатырғыштар сияқты әр деңгейдегі тапсырмаларды шешіп, өтіп жатқан тақырыптан барынша көп ұпай алуға тырысқан.

9 слайд

Жаңа технология бойынша сабақ беруші мұғалімдер, үзіліс кезінде де оқушылардың сабақтан бас алмайтындығын байқаған. Оларға өзара бәсекелесе отырып, жұмбак сөзжұмбақ ребус математикалық басқатырғыштар сияқты әр деңгейдегі тапсырмаларды шешіп, өтіп жатқан тақырыптан барынша көп ұпай алуға тырысқан.

Нәтижесінде «екіліктер» жойылуымен қатар, «үштік» алып жүрудің өзі де ұят саналатын болған. Осы жерде, "үлгерімі кейін

10 слайд
Нәтижесінде «екіліктер» жойылуымен қатар, «үштік» алып жүрудің өзі де ұят саналатын болған. Осы жерде, "үлгерімі кейіндеп қалып, өз құрбыларын, белгілі бір себептермен, қуып жете алмайтын окушылармен қалай жұмыс істеуіміз қажет? " - деген сұрақ туады. Бұл мәселенің де шешуі қарастырылған. Олардың әрқайсысы 1-ші деңгейлік тапсырмаларды орындауға міндетті және жоғарғы деңгейлік тапсырмаларды орындау құқылы.

10 слайд

Нәтижесінде «екіліктер» жойылуымен қатар, «үштік» алып жүрудің өзі де ұят саналатын болған. Осы жерде, "үлгерімі кейіндеп қалып, өз құрбыларын, белгілі бір себептермен, қуып жете алмайтын окушылармен қалай жұмыс істеуіміз қажет? " - деген сұрақ туады. Бұл мәселенің де шешуі қарастырылған. Олардың әрқайсысы 1-ші деңгейлік тапсырмаларды орындауға міндетті және жоғарғы деңгейлік тапсырмаларды орындау құқылы.

Деңгейлік тапсырмаларды дұрыс орындағаны үшін оқушылар сол деңгейді игергені сәйкес ұпай алады: Ең жоғарғы деңгейдегі шығармашы

11 слайд
Деңгейлік тапсырмаларды дұрыс орындағаны үшін оқушылар сол деңгейді игергені сәйкес ұпай алады: Ең жоғарғы деңгейдегі шығармашылықты қажет ететін тапсырмаларды, әрине, дарынды да, еңбекқор оқушы орындай алады. бірінші деңгей үшін 5 ұпай Екінші деңгей үшін 15 ұпай Үшінші деңгей үшін 30 ұпай

11 слайд

Деңгейлік тапсырмаларды дұрыс орындағаны үшін оқушылар сол деңгейді игергені сәйкес ұпай алады: Ең жоғарғы деңгейдегі шығармашылықты қажет ететін тапсырмаларды, әрине, дарынды да, еңбекқор оқушы орындай алады. бірінші деңгей үшін 5 ұпай Екінші деңгей үшін 15 ұпай Үшінші деңгей үшін 30 ұпай

Нәтижесінде: -Оқушылардың 100 пайыздық үлгерімі қамтамасыз етіледі. - Оқушылардың жүктемесін оңтайландыруға мүмкіндік туады (үй

12 слайд
Нәтижесінде: -Оқушылардың 100 пайыздық үлгерімі қамтамасыз етіледі. - Оқушылардың жүктемесін оңтайландыруға мүмкіндік туады (үй тапсырмасы азаяды). - Оқушылардың оқу қызметтерінің нәтижелері әділ бағаланады. - Оқушыларда сәтсіздік, қорқыныш, мазасыздық сезімі жойылады. - Дарынды оқушылар дер кезінде анықталып, оларды дамытуға жағдайлар жасалады. - Танымдық процестерді, оқушылардың таным қабілеттерін зерттеу әдістері жүйеленеді. - Олимпиада, конференция жүлдегерлері, шығармашылық жұмыстардың жеңімпаздарының саны артады.

12 слайд

Нәтижесінде: -Оқушылардың 100 пайыздық үлгерімі қамтамасыз етіледі. - Оқушылардың жүктемесін оңтайландыруға мүмкіндік туады (үй тапсырмасы азаяды). - Оқушылардың оқу қызметтерінің нәтижелері әділ бағаланады. - Оқушыларда сәтсіздік, қорқыныш, мазасыздық сезімі жойылады. - Дарынды оқушылар дер кезінде анықталып, оларды дамытуға жағдайлар жасалады. - Танымдық процестерді, оқушылардың таным қабілеттерін зерттеу әдістері жүйеленеді. - Олимпиада, конференция жүлдегерлері, шығармашылық жұмыстардың жеңімпаздарының саны артады.