Материалдар / Оқу үлгерімін тежейтін қиындықтар мен кедергілер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқу үлгерімін тежейтін қиындықтар мен кедергілер

Материал туралы қысқаша түсінік
Баланың қызығушылығын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2018
384
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы :

1 слайд
Тақырыбы :

Ата-ана, ұстаз, болып бірігіп, сапалы білімді, саналы да тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу және бала тұлғасының қалыптасу

2 слайд
Ата-ана, ұстаз, болып бірігіп, сапалы білімді, саналы да тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу және бала тұлғасының  қалыптасуындағы педагогикалық - психологиялық танымдық қабілетін дамыту және қызығушылығын арттыру Мақсаты:

Міндеті: Оқушы мен мұғалімнің өзара ынтымақтастық қарым-қатынаста болуына ықпал ету. Оқушы,

3 слайд
Міндеті: Оқушы мен мұғалімнің өзара ынтымақтастық қарым-қатынаста болуына ықпал ету. Оқушы, ата-ана ,мұғалім сапалы тәрбиелеуге психалогиялық құзіреттіліктерді дамыту бойынша мәліметтендіру.

4 слайд

Үлгермеушілік – жалпыға бірдей білім берудегі мектеп бағдарламасын игере алмау, тусіндіріліп бағыт берілген сабақты қанаға

5 слайд
Үлгермеушілік – жалпыға бірдей білім берудегі мектеп бағдарламасын игере алмау, тусіндіріліп бағыт берілген сабақты қанағаттанарлық деңгейде игере алмау.

І – топ м ұғалім ІІ – топ ата-ана ІІІ- топ педагог- психолог

6 слайд
І – топ м ұғалім ІІ – топ ата-ана ІІІ- топ педагог- психолог

Д е б а т

7 слайд
Д е б а т

ОҚУШЫЛАР ДЫ Ң ҮЛГЕРМЕУ СЕБЕПТЕРІ ЭМОЦИЯЛЫҚ ЖАҒЫНАН БІР ҚАЛЫПТА ЕМЕСТІГІ, АУМАЛЫ- ТӨКПЕЛІ САБАҚТАН КӨП ҚАЛУЫ БАЛАНЫҢ А

8 слайд
ОҚУШЫЛАР ДЫ Ң ҮЛГЕРМЕУ СЕБЕПТЕРІ ЭМОЦИЯЛЫҚ ЖАҒЫНАН БІР ҚАЛЫПТА ЕМЕСТІГІ, АУМАЛЫ- ТӨКПЕЛІ САБАҚТАН КӨП ҚАЛУЫ БАЛАНЫҢ АҚЫЛ-ОЙ ӘРЕКЕТІНІҢ ТӨМЕНДІГІСАБАҚҚА ДАЙЫНДЫҚСЫЗ КЕЛУ, ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫН ТҮГЕЛ ӘКЕЛМЕУ, ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ОРЫНДАМАУ АТА-АНА ТАРАПЫНАН ҚАДАҒАЛАУДЫҢ ӘРЕКЕТСІЗДІГІ ҮЛГЕРІМІ НАШАР, САБАҚҚА ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒ ЫНЫҢ ЖОҚТЫҒЫ

Бейне ролик

9 слайд
Бейне ролик

1. Сыртқы - әлеуметтік,яғни қоғамдық ортадағы білім құндылықтарының бағаланбауы; 2. Ішкі - оқу үрдісін ұйымдастырудағы жаңашыл

10 слайд
1. Сыртқы - әлеуметтік,яғни қоғамдық ортадағы білім құндылықтарының бағаланбауы; 2. Ішкі - оқу үрдісін ұйымдастырудағы жаңашыл оңтайлы оқытуды игермеу(қызықсыз сабақтар,оқушыны шамадан тыс жүктеу, білім алудағы толық қатыспай меңгерілмей қалған білімдер) т.б. 3. Сонымен бірге отбасының және қоғамдық ортаның да әсері бар екенін естен шығармау керек. Тәрбие жұмысының белсенді жүргізілген тұсында қоғамдық орта мен отбасы жағдайының әсері аз болушы еді, бүгінгі таңда бұл мәселе ең өзекті проблемаға айналды. 4.Бұл таңда үлгермеушіліктің бірден бір басты себебі- оқушылардың денсаулығының төмендеуі, ол отбасының материалдық жағдайының төмендеуі салдарынан. 5. Соңында келтіретін айғақ, оқушылардың даму ортасының әлсіздік проблемасы.

Ата - ана Сынып

11 слайд
Ата - ана Сынып Педагог- жетекші психолог

12 слайд

13 слайд

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

14 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !