×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау

Автор:Досанова Алтынай Азимжанқызы
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Тренерлерге
Сыныбы: 2 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-26

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

ұстаздарға арналған

Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Досанова Алтынай Азимжанқызы Бастауыш сынып мұғалімі 1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 3.Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау 4.Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану 2.Сын тұрғысынан ойлауға үйрету 6.Оқушылардың жас ерек.не сәйкес оқыту мен оқу 5.Талантты және дарынды балаларды оқыту 7.Оқытуды басқару және көшбасшылық Кері байланыс Өзара және өзін-өзі бағалау Оқушыларға критерийлерді жеткізу Тиімді түрде сұрақ қою Оқуды бағалау-суммативті Оқу үшін бағалау-формативті
Рубрикатор Критерий Дескриптор Балдары Тапсырма үшін балдар Мұрт-шалар Екі мұртшасы бейнеленген Мұртшалар жоқ 0 2 балл Мұртшалар көбелектің көкірегінен қысқа немесе ұзын 1 Мұртшалар ұзын, мөлшерімен көбелек көкірегінің ұзындығындай 2 Бас Басы бейнеленген Бас жоқ 0 2 балл Бас бейнеленген 1 Баста екі көз салынған 2 Тұмсық Тұмсығы нақты бейнеленген Тұмсық жоқ 0 2 балл Тұмсық тым қысқа немесе ұзын (мөлшерімен мұртшалар ұзындығына сәйкес емес) 1 Тұмсық мөлшерімен мұртшалар ұзындығына сәйкес 2 Көкірегі Көбелектің көкірегі салынған Көкірек жоқ 0 4 балл Көкірек салынған, тек құрсаққа қатысты 1:1 пропорциясы сақталмаған 2 Көкірек салынған, құрсаққа қатысты 1:1 пропорциясы сақталған 4 Аяқтары 6 аяқ салынған Аяқтар жоқ 0 4 балл Жұпқа бөлінбейтін аяқ саны салынған 1 2 аяқ салынған 2 4 аяқ салынған 3 6 аяқ салынған 4 Қанаттары 4 қанат бейнеленген Қанаттар жоқ 0 2 балл 2 қанат бейнеленген 1 4 қанат бейнеленген 2 Құрсағы Құрсақ бейнеленген Құрсақ нақты бейнеленбеген 0 4 балл Құрсақ салынған, тек көкірекке катысты 1:1 пропорциясы сақталмаған 2 Құрсақ салынған, көкірекке катысты 1:1 пропорциясы сақталған 4 Барлығы 20 балл
«Көбелек» суретін бағалау критерийлері: 0-10 балл - «Қанағаттанарлықсыз»11-13 балл - «Қанағаттанарлық»14-17 балл - «Жақсы»18-20 балл - «Өте жақсы»
Критериалды бағалау-бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі . Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы; бағаның әділдігі; өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі Бағалау функциялары Принциптері Критериалды бағалаудың функциялары: Ынталандыру Белсенділік Түзету Әділдік Нақтылық Дамытушы Жүйелік Топтық жұмыс барысында оқушылардыңбірін-бірі бағалауы Критерийлер Аты-жөні 1 2 3 4 5 6 Топта өз міндетін (рөлін) атқарды Өз идеяларын(ойларын) ұсынады Басқаларға қолдау көрсетеді Басқаларды тыңдай біледі Есептер шығаруда тиімді тәсілді пайдаланып уақытты үнемдей біледі Ашық журнал Objective Continuum(сабақты мақсатына жету деңгейін анықтау шкаласы) Ешқандай түсінігім жоқ Аздаған түсінігім бар Негізін түсінемін Материалды толық білемін Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: ·Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті). ·Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. ·Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды. Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы– · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұғалімнен немесе басқа оқушылардан сұрау.· Алдағы уақытта біліміңізді жақсартқыңыз келетін білім/түсінбеу саласын көрсету. Қабілеттері шамалы оқушыларды «Не» сұрау есімдігін пайдаланып сұрақ қоюға, ал қабілеттері барынша дамыған оқушыларды «Егер де …, не болады?» деген үлгіде сұрақ қоюға ынталандыру. Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. Сұрақтары бар қорап Жеке бағалау парағыСоңғы 5 минутБББ кестесіСмайликтерБес бармақЕкі жұлдыз бір тілек“Дейін-кейін”Мадақтау сэндгвичі3-минуттық үзілісИнсерт

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: