Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау
Досанова Алтынай Азимжанқызы
Бастауыш сынып мұғалімі
1 слайд
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Досанова Алтынай Азимжанқызы Бастауыш сынып мұғалімі
2 слайд
1.Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер
3.Оқу үшін бағалау
және
оқуды бағалау
4.Оқыту мен оқуда
АКТ пайдалану 2.Сын тұрғысынан
ойлауға үйрету
6.Оқушылардың
жас ерек.не сәйкес
оқыту мен оқу5.Талантты және
дарынды
балаларды оқыту
7.Оқытуды басқару
және көшбасшылық1.Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер 3.Оқу үшін бағалау
және
оқуды бағалау 4.Оқыту мен оқуда
АКТ пайдалану 2.Сын тұрғысынан
ойлауға үйрету 6.Оқушылардың
жас ерек.не сәйкес
оқыту мен оқу 5.Талантты және
дарынды
балаларды оқыту 7.Оқытуды басқару
және көшбасшылық
2 слайд
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 3.Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау 4.Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану 2.Сын тұрғысынан ойлауға үйрету 6.Оқушылардың жас ерек.не сәйкес оқыту мен оқу5.Талантты және дарынды балаларды оқыту 7.Оқытуды басқару және көшбасшылық1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 3.Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау 4.Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану 2.Сын тұрғысынан ойлауға үйрету 6.Оқушылардың жас ерек.не сәйкес оқыту мен оқу 5.Талантты және дарынды балаларды оқыту 7.Оқытуды басқару және көшбасшылық
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Кері байланысКері байланысӨзара және Өзара және
өзін-өзі бағалауөзін-өзі бағалау Оқушыларға Оқушыларға
критерийлерді критерийлерді
жеткізужеткізуТиімді түрде сұрақ қоюТиімді түрде сұрақ қою
6 слайд
Кері байланысКері байланысӨзара және Өзара және өзін-өзі бағалауөзін-өзі бағалау Оқушыларға Оқушыларға критерийлерді критерийлерді жеткізужеткізуТиімді түрде сұрақ қоюТиімді түрде сұрақ қою
7 слайд
Оқуды бағалау-Оқуды бағалау-
суммативтісуммативтіОқу үшін бағалау-Оқу үшін бағалау-
формативтіформативті
7 слайд
Оқуды бағалау-Оқуды бағалау- суммативтісуммативтіОқу үшін бағалау-Оқу үшін бағалау- формативтіформативті
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Рубрикатор Критерий Дескриптор Балдар
ы Тапсырма
үшін
балдар
Мұрт-
шалар Екі мұртшасы
бейнеленген Мұртшалар жоқ 0 2 балл
Мұртшалар көбелектің көкірегінен қысқа немесе ұзын 1
Мұртшалар ұзын, мөлшерімен көбелек көкірегінің ұзындығындай 2
Бас Басы
бейнеленген Бас жоқ 0 2 балл
Бас бейнеленген 1
Баста екі көз салынған 2
Тұмсық Тұмсығы
нақты
бейнеленген Тұмсық жоқ 0 2 балл
Тұмсық тым қысқа немесе ұзын (мөлшерімен мұртшалар
ұзындығына сәйкес емес) 1
Тұмсық мөлшерімен мұртшалар ұзындығына сәйкес 2
Көкірегі Көбелектің
көкірегі
салынған Көкірек жоқ 0 4 балл
Көкірек салынған, тек құрсаққа қатысты 1:1 пропорциясы
сақталмаған 2
Көкірек салынған, құрсаққа қатысты 1:1 пропорциясы сақталған 4
Аяқтары 6 аяқ
салынған Аяқтар жоқ 0 4 балл
Жұпқа бөлінбейтін аяқ саны салынған 1
2 аяқ салынған 2
4 аяқ салынған 3
6 аяқ салынған 4
Қанаттары 4 қанат
бейнеленген Қанаттар жоқ 0 2 балл
2 қанат бейнеленген 1
4 қанат бейнеленген 2
Құрсағы Құрсақ
бейнеленген Құрсақ нақты бейнеленбеген 0 4 балл
Құрсақ салынған, тек көкірекке катысты 1:1 пропорциясы
сақталмаған 2
Құрсақ салынған, көкірекке катысты 1:1 пропорциясы сақталған
4
Барлығы 20 балл
9 слайд
Рубрикатор Критерий Дескриптор Балдар ы Тапсырма үшін балдар Мұрт- шалар Екі мұртшасы бейнеленген Мұртшалар жоқ 0 2 балл Мұртшалар көбелектің көкірегінен қысқа немесе ұзын 1 Мұртшалар ұзын, мөлшерімен көбелек көкірегінің ұзындығындай 2 Бас Басы бейнеленген Бас жоқ 0 2 балл Бас бейнеленген 1 Баста екі көз салынған 2 Тұмсық Тұмсығы нақты бейнеленген Тұмсық жоқ 0 2 балл Тұмсық тым қысқа немесе ұзын (мөлшерімен мұртшалар ұзындығына сәйкес емес) 1 Тұмсық мөлшерімен мұртшалар ұзындығына сәйкес 2 Көкірегі Көбелектің көкірегі салынған Көкірек жоқ 0 4 балл Көкірек салынған, тек құрсаққа қатысты 1:1 пропорциясы сақталмаған 2 Көкірек салынған, құрсаққа қатысты 1:1 пропорциясы сақталған 4 Аяқтары 6 аяқ салынған Аяқтар жоқ 0 4 балл Жұпқа бөлінбейтін аяқ саны салынған 1 2 аяқ салынған 2 4 аяқ салынған 3 6 аяқ салынған 4 Қанаттары 4 қанат бейнеленген Қанаттар жоқ 0 2 балл 2 қанат бейнеленген 1 4 қанат бейнеленген 2 Құрсағы Құрсақ бейнеленген Құрсақ нақты бейнеленбеген 0 4 балл Құрсақ салынған, тек көкірекке катысты 1:1 пропорциясы сақталмаған 2 Құрсақ салынған, көкірекке катысты 1:1 пропорциясы сақталған 4 Барлығы 20 балл
10 слайд
«Көбелек» суретін бағалау
критерийлері:
0-10 балл - «Қанағаттанарлықсыз»
11-13 балл - «Қанағаттанарлық»
14-17 балл - «Жақсы»
18-20 балл - «Өте жақсы»
10 слайд
«Көбелек» суретін бағалау критерийлері: 0-10 балл - «Қанағаттанарлықсыз» 11-13 балл - «Қанағаттанарлық» 14-17 балл - «Жақсы» 18-20 балл - «Өте жақсы»
11 слайд
Критериалды бағалау-
бұл білім берудің мақсаты мен
мазмұнына негізделген оқушының
оқу- танымдық құзырлығын
қалыптастыруда алдын-ала
белгіленген жетістіктермен
салыстыру үрдісі .
11 слайд
Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі .
12 слайд
Критериалды бағалаудың
басты ерекшелігі:
алдын-ала ұсынылған
бағалау шкаласы;
анық, айқындылығы;
бағаның әділдігі;
өзін бағалауға
мүмкіндіктің берілуі
12 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы; бағаның әділдігі; өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі
13 слайд
Бағалау
функциялары
ПринциптеріКритериалды бағалаудың
функциялары:
Ынталандыру
Белсенділік Түзету
ӘділдікНақтылық Дамытушы
ЖүйелікБағалау
функциялары Принциптері
13 слайд
Бағалау функциялары ПринциптеріКритериалды бағалаудың функциялары: Ынталандыру Белсенділік Түзету ӘділдікНақтылық Дамытушы ЖүйелікБағалау функциялары Принциптері
14 слайд
Топтық жұмыс барысында оқушылардың
бірін-бірі бағалауы
Критерийлер Аты-жөні
1 2 3 4 5 6
Топта өз міндетін (рөлін)
атқарды
Өз идеяларын(ойларын)
ұсынады
Басқаларға қолдау
көрсетеді
Басқаларды тыңдай біледі
Есептер шығаруда тиімді
тәсілді пайдаланып
уақытты үнемдей біледі
14 слайд
Топтық жұмыс барысында оқушылардың бірін-бірі бағалауы Критерийлер Аты-жөні 1 2 3 4 5 6 Топта өз міндетін (рөлін) атқарды Өз идеяларын(ойларын) ұсынады Басқаларға қолдау көрсетеді Басқаларды тыңдай біледі Есептер шығаруда тиімді тәсілді пайдаланып уақытты үнемдей біледі
15 слайд
Ашық журнал
15 слайд
Ашық журнал
16 слайд
Objective Continuum
(сабақты мақсатына жету деңгейін анықтау шкаласы)
Ешқандай
түсінігім жоқ Аздаған
түсінігім
бар Негізін
түсінемін Материалды
толық
білемін
16 слайд
Objective Continuum (сабақты мақсатына жету деңгейін анықтау шкаласы) Ешқандай түсінігім жоқ Аздаған түсінігім бар Негізін түсінемін Материалды толық білемін
17 слайд
Басбармақ
Оқушылардың басбармақтарын
көрсету арқылы сіз түсіндіргенді
олардың ұғу деңгейін тексеріңіз .
Басбармақ жоғарыға қарай = Мен
түсінемін.
Басбармақ көлденең = Мен
түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай = Мен
түсінбедім.
17 слайд
Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз . Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.
18 слайд
Бағдаршам
Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін
көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз.
Мысалы :
· Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті
карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды
немесе жоғары көтереді ( қызыл = түсінбеймін,
жасыл = барлығы түсінікті ).
· Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана
отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген
бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына
болады.
· Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен
таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.
18 слайд
Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы : · Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді ( қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті ). · Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. · Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.
19 слайд
Оқушылар СҰРАҚТАРЫН
қалдырады
Мысалы –
· Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы
білгіңіз келеді?
· Білімді бағалау үшін мұғалімнен немесе
басқа оқушылардан сұрау.
· Алдағы уақытта біліміңізді жақсартқыңыз
келетін білім/түсінбеу саласын көрсету.
Қабілеттері шамалы оқушыларды «Не» сұрау есімдігін
пайдаланып сұрақ қоюға, ал қабілеттері барынша
дамыған оқушыларды «Егер де …, не болады?» деген
үлгіде сұрақ қоюға ынталандыру.
19 слайд
Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы – · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұғалімнен немесе басқа оқушылардан сұрау. · Алдағы уақытта біліміңізді жақсартқыңыз келетін білім/түсінбеу саласын көрсету. Қабілеттері шамалы оқушыларды «Не» сұрау есімдігін пайдаланып сұрақ қоюға, ал қабілеттері барынша дамыған оқушыларды «Егер де …, не болады?» деген үлгіде сұрақ қоюға ынталандыру.
20 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың
соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі
сабақтың басында талқыланады . Сұрақтары бар қорап
20 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады . Сұрақтары бар қорап
21 слайд
21 слайд
22 слайд
22 слайд
23 слайд
23 слайд
24 слайд
24 слайд
25 слайд
25 слайд
26 слайд
Жеке ба ғалау парағы
Соңғы 5 минут
БББ кестесі
Смайликтер
Бес бармақ
Екі жұлдыз бір тілек
“ Дейін-кейін”
Мадақтау сэндгвичі
3-минуттық үзіліс
Инсерт
26 слайд
Жеке ба ғалау парағы Соңғы 5 минут БББ кестесі Смайликтер Бес бармақ Екі жұлдыз бір тілек “ Дейін-кейін” Мадақтау сэндгвичі 3-минуттық үзіліс Инсерт