Материалдар / Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2019
489
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Досанова Алтынай Азимжанқызы Бастауыш сынып мұғалімі

1 слайд
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Досанова Алтынай Азимжанқызы Бастауыш сынып мұғалімі

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 3.Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау 4.Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану 2.Сын тұрғысынан

2 слайд
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 3.Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау 4.Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану 2.Сын тұрғысынан ойлауға үйрету 6.Оқушылардың жас ерек.не сәйкес оқыту мен оқу5.Талантты және дарынды балаларды оқыту 7.Оқытуды басқару және көшбасшылық1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 3.Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау 4.Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану 2.Сын тұрғысынан ойлауға үйрету 6.Оқушылардың жас ерек.не сәйкес оқыту мен оқу 5.Талантты және дарынды балаларды оқыту 7.Оқытуды басқару және көшбасшылық

3 слайд

4 слайд

5 слайд

Кері байланысКері байланысӨзара және Өзара және өзін-өзі бағалауөзін-өзі бағалау Оқушыларға Оқушыларға критерийлерді критерийл

6 слайд
Кері байланысКері байланысӨзара және Өзара және өзін-өзі бағалауөзін-өзі бағалау Оқушыларға Оқушыларға критерийлерді критерийлерді жеткізужеткізуТиімді түрде сұрақ қоюТиімді түрде сұрақ қою

Оқуды бағалау-Оқуды бағалау- суммативтісуммативтіОқу үшін бағалау-Оқу үшін бағалау- формативтіформативті

7 слайд
Оқуды бағалау-Оқуды бағалау- суммативтісуммативтіОқу үшін бағалау-Оқу үшін бағалау- формативтіформативті

8 слайд

Рубрикатор Критерий Дескриптор Балдар ы Тапсырма үшін балдар Мұрт- шалар Екі мұртшасы бейнеленген Мұртшалар жоқ 0 2 балл

9 слайд
Рубрикатор Критерий Дескриптор Балдар ы Тапсырма үшін балдар Мұрт- шалар Екі мұртшасы бейнеленген Мұртшалар жоқ 0 2 балл Мұртшалар көбелектің көкірегінен қысқа немесе ұзын 1 Мұртшалар ұзын, мөлшерімен көбелек көкірегінің ұзындығындай 2 Бас Басы бейнеленген Бас жоқ 0 2 балл Бас бейнеленген 1 Баста екі көз салынған 2 Тұмсық Тұмсығы нақты бейнеленген Тұмсық жоқ 0 2 балл Тұмсық тым қысқа немесе ұзын (мөлшерімен мұртшалар ұзындығына сәйкес емес) 1 Тұмсық мөлшерімен мұртшалар ұзындығына сәйкес 2 Көкірегі Көбелектің көкірегі салынған Көкірек жоқ 0 4 балл Көкірек салынған, тек құрсаққа қатысты 1:1 пропорциясы сақталмаған 2 Көкірек салынған, құрсаққа қатысты 1:1 пропорциясы сақталған 4 Аяқтары 6 аяқ салынған Аяқтар жоқ 0 4 балл Жұпқа бөлінбейтін аяқ саны салынған 1 2 аяқ салынған 2 4 аяқ салынған 3 6 аяқ салынған 4 Қанаттары 4 қанат бейнеленген Қанаттар жоқ 0 2 балл 2 қанат бейнеленген 1 4 қанат бейнеленген 2 Құрсағы Құрсақ бейнеленген Құрсақ нақты бейнеленбеген 0 4 балл Құрсақ салынған, тек көкірекке катысты 1:1 пропорциясы сақталмаған 2 Құрсақ салынған, көкірекке катысты 1:1 пропорциясы сақталған 4 Барлығы 20 балл

«Көбелек» суретін бағалау критерийлері: 0-10 балл - «Қанағаттанарлықсыз» 11-13 балл - «Қанағаттанарлық» 14-17 балл - «Жақсы»

10 слайд
«Көбелек» суретін бағалау критерийлері: 0-10 балл - «Қанағаттанарлықсыз» 11-13 балл - «Қанағаттанарлық» 14-17 балл - «Жақсы» 18-20 балл - «Өте жақсы»

Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын

11 слайд
Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі .

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдіг

12 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

Бағалау функциялары ПринциптеріКритериалды бағалаудың функциялары: Ынталандыру Белсенділік Түзету ӘділдікНақтылық Дамыт

13 слайд
Бағалау функциялары ПринциптеріКритериалды бағалаудың функциялары: Ынталандыру Белсенділік Түзету ӘділдікНақтылық Дамытушы ЖүйелікБағалау функциялары Принциптері

Топтық жұмыс барысында оқушылардың бірін-бірі бағалауы Критерийлер Аты-жөні 1 2 3 4 5 6 Топта өз міндетін (рөлін) атқарды Өз ид

14 слайд
Топтық жұмыс барысында оқушылардың бірін-бірі бағалауы Критерийлер Аты-жөні 1 2 3 4 5 6 Топта өз міндетін (рөлін) атқарды Өз идеяларын(ойларын) ұсынады Басқаларға қолдау көрсетеді Басқаларды тыңдай біледі Есептер шығаруда тиімді тәсілді пайдаланып уақытты үнемдей біледі

Ашық журнал

15 слайд
Ашық журнал

Objective Continuum (сабақты мақсатына жету деңгейін анықтау шкаласы) Ешқандай түсінігім жоқ Аздаған түсінігім бар Негізін т

16 слайд
Objective Continuum (сабақты мақсатына жету деңгейін анықтау шкаласы) Ешқандай түсінігім жоқ Аздаған түсінігім бар Негізін түсінемін Материалды толық білемін

Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз . Басбармақ жоғарыға қар

17 слайд
Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз . Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы : · Оқушыларда қызыл,

18 слайд
Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы : · Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді ( қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті ). · Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. · Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы – · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұ

19 слайд
Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы – · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұғалімнен немесе басқа оқушылардан сұрау. · Алдағы уақытта біліміңізді жақсартқыңыз келетін білім/түсінбеу саласын көрсету. Қабілеттері шамалы оқушыларды «Не» сұрау есімдігін пайдаланып сұрақ қоюға, ал қабілеттері барынша дамыған оқушыларды «Егер де …, не болады?» деген үлгіде сұрақ қоюға ынталандыру.

Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқ

20 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады . Сұрақтары бар қорап

21 слайд

22 слайд

23 слайд

24 слайд

25 слайд

Жеке ба ғалау парағы Соңғы 5 минут БББ кестесі Смайликтер Бес бармақ Екі жұлдыз бір тілек “ Дейін-кейін” Мадақтау сэндгвичі 3-ми

26 слайд
Жеке ба ғалау парағы Соңғы 5 минут БББ кестесі Смайликтер Бес бармақ Екі жұлдыз бір тілек “ Дейін-кейін” Мадақтау сэндгвичі 3-минуттық үзіліс Инсерт