Материалдар / Оқуда озат бол, білім алуды тоқтатпа! кеңес беру. 7 сынып

Оқуда озат бол, білім алуды тоқтатпа! кеңес беру. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгерімі төмен оқушыларға кеңес беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2021
1507
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАТЫСУШЫЛАР: 7 «А» СЫНЫП ӨТКІЗУШІ: МЕКТЕП ПСИХОЛОГІ КЕНЖЕБЕКОВА А.Б.Оқу-білімсіз өнер де жоқ, ақын болу үшін де, болмаса басқа

1 слайд
ҚАТЫСУШЫЛАР: 7 «А» СЫНЫП ӨТКІЗУШІ: МЕКТЕП ПСИХОЛОГІ КЕНЖЕБЕКОВА А.Б.Оқу-білімсіз өнер де жоқ, ақын болу үшін де, болмаса басқа түрлі өнерпаз болу үшін де, ең алдымен білім керек. (Ғабит Мүсірепов) ОҚУДА ОЗАТ БОЛ, БІЛІМ АЛУДЫ ТОҚТАТПА ! (КЕҢЕС БЕРУ ЖҰМЫСЫ)

1 слайд

ҚАТЫСУШЫЛАР: 7 «А» СЫНЫП ӨТКІЗУШІ: МЕКТЕП ПСИХОЛОГІ КЕНЖЕБЕКОВА А.Б.Оқу-білімсіз өнер де жоқ, ақын болу үшін де, болмаса басқа түрлі өнерпаз болу үшін де, ең алдымен білім керек. (Ғабит Мүсірепов) ОҚУДА ОЗАТ БОЛ, БІЛІМ АЛУДЫ ТОҚТАТПА ! (КЕҢЕС БЕРУ ЖҰМЫСЫ)

2 слайд

2 слайд

НЕГЕ МЕН САБАҚТЫ ЖАҚСЫ ОҚУЫМ КЕРЕК?

3 слайд
НЕГЕ МЕН САБАҚТЫ ЖАҚСЫ ОҚУЫМ КЕРЕК?

3 слайд

НЕГЕ МЕН САБАҚТЫ ЖАҚСЫ ОҚУЫМ КЕРЕК?

Сынып жетекшімен сұхбат...  Өз сыныбыңыз жайлы не айтар едіңіз?  Өз сыныбыңызға көңіліңіз тола ма?  Сыныбыңыздың білім сапас

4 слайд
Сынып жетекшімен сұхбат...  Өз сыныбыңыз жайлы не айтар едіңіз?  Өз сыныбыңызға көңіліңіз тола ма?  Сыныбыңыздың білім сапасы жайлы не айтар едіңіз? (төмен не жоғары болса не себепті?)  Сыныбыңызға қандай кеңес берер едіңіз?  Сыныбыңызға тілегіңіз.

4 слайд

Сынып жетекшімен сұхбат...  Өз сыныбыңыз жайлы не айтар едіңіз?  Өз сыныбыңызға көңіліңіз тола ма?  Сыныбыңыздың білім сапасы жайлы не айтар едіңіз? (төмен не жоғары болса не себепті?)  Сыныбыңызға қандай кеңес берер едіңіз?  Сыныбыңызға тілегіңіз.

Мектепте жақсы оқу үшін не істеу керек? 1. Ең алдымен, жалқаулыққа «Қош!» деуіміз керек.Мұнсыз жақсы оқу қолдан келмейді. 2. Күн

5 слайд
Мектепте жақсы оқу үшін не істеу керек? 1. Ең алдымен, жалқаулыққа «Қош!» деуіміз керек.Мұнсыз жақсы оқу қолдан келмейді. 2. Күніңізді алдын ала жоспарлап, үйірмеге жазылыңыз. Күніңізді сабақтан соң кем дегенде 1 сағат бойы басқа іспен шұғылданатындай етіп жоспарлаңыз. 3. Әрдайым үй тапсырмасын орындаңыз. Тіпті, ол тақырып ұстазыңыз түсіндіргеннен есіңізде қалса да, қайталап оқыңыз. Ережелерді жақсылап жаттаңыз. Оқуда жіберіп алған тақырыптарымыз көп болған сайын жинақталуымыз да қиындайды. 4. Тапсырманы қиынынан бастап, оңайына өту арқылы орындаңыз. Яғни, ең қиын деген сабақтың тапсырмасын бірінші орындаңыз. Миымыз тың болған сайын тапсырманы да дұрыс орындаймыз. Ал шаршай бастаған кезде оңай тапсырмалар қалады. 5. Егер ертеңге тапсырма бермеген болса, өткен тақырыптарды қайталауға 30 минутыңызды арнаңыз. Осылайша миыңызды жаңа материалды меңгеруге дайындайсыз. 6. Физикалық ауыртпалықтар – сабақ үлгерімінің жақсаруының басты кепілі. Сондықтан, жаңа материалды меңгеру барысында арасында физикалық жаттығулар жасап тұруыңызға болады. 7. Еш уақытта ұстазыңызбен ренжіспеңіз. Жақсы оқу үшін пәнге қызығушылық танытсаңыз болғаны. Ал мұғалім мұны бағалайды.Олай болса іске сәт дейміз! Күнделігіңізде тек бестік бағалар болсын. Ал ең бастысы – басыңызда сол бағаға лайық білім болсын!

5 слайд

Мектепте жақсы оқу үшін не істеу керек? 1. Ең алдымен, жалқаулыққа «Қош!» деуіміз керек.Мұнсыз жақсы оқу қолдан келмейді. 2. Күніңізді алдын ала жоспарлап, үйірмеге жазылыңыз. Күніңізді сабақтан соң кем дегенде 1 сағат бойы басқа іспен шұғылданатындай етіп жоспарлаңыз. 3. Әрдайым үй тапсырмасын орындаңыз. Тіпті, ол тақырып ұстазыңыз түсіндіргеннен есіңізде қалса да, қайталап оқыңыз. Ережелерді жақсылап жаттаңыз. Оқуда жіберіп алған тақырыптарымыз көп болған сайын жинақталуымыз да қиындайды. 4. Тапсырманы қиынынан бастап, оңайына өту арқылы орындаңыз. Яғни, ең қиын деген сабақтың тапсырмасын бірінші орындаңыз. Миымыз тың болған сайын тапсырманы да дұрыс орындаймыз. Ал шаршай бастаған кезде оңай тапсырмалар қалады. 5. Егер ертеңге тапсырма бермеген болса, өткен тақырыптарды қайталауға 30 минутыңызды арнаңыз. Осылайша миыңызды жаңа материалды меңгеруге дайындайсыз. 6. Физикалық ауыртпалықтар – сабақ үлгерімінің жақсаруының басты кепілі. Сондықтан, жаңа материалды меңгеру барысында арасында физикалық жаттығулар жасап тұруыңызға болады. 7. Еш уақытта ұстазыңызбен ренжіспеңіз. Жақсы оқу үшін пәнге қызығушылық танытсаңыз болғаны. Ал мұғалім мұны бағалайды.Олай болса іске сәт дейміз! Күнделігіңізде тек бестік бағалар болсын. Ал ең бастысы – басыңызда сол бағаға лайық білім болсын!

Үй жұмысын жасаудың құпиясы Өкінішке орай, үй жұмысын тапсырмайтын мектеп жоқ. Үй жұмысын орындау үшін уақытың мен күшіңді сарп

6 слайд
Үй жұмысын жасаудың құпиясы Өкінішке орай, үй жұмысын тапсырмайтын мектеп жоқ. Үй жұмысын орындау үшін уақытың мен күшіңді сарп етпей, орынды жұмсауды қалай үйренуге болады? Үй жұмысын орындауда қай сабақтан қиналатыныңды, ал қай сабақты жеңіл орындайтыныңды білетін шығарсың? Бәлкім, кейбір тапсырмаларды орындау үшін ересектердің көмегі қажет болар? Қай сабақтан қиналатыныңды, ал қай сабақты оңай түсінетініңді анықтап алуға тырыс. Анықтап алған соң, келесі жоспар бойынша әрекет жаса:  1. БАР ЖІГЕРІҢДІ ЖИНАП ЖАЗУ ҮСТЕЛІНЕ ОТЫР.  2. ӘР ТАПСЫРМАНЫ ҚАНША УАҚЫТТА БІТІРЕТІНІҢДІ БОЛЖАП, СОҒАН САЙ ӘРЕКЕТ ЖАСА.  3. «ҚИЫН» ЖӘНЕ «ЖЕҢІЛ», ЖАЗБАША ЖӘНЕ АУЫЗША ТАПСЫРМАЛАРДЫ КЕЗЕКТЕСТІРІП ОТЫР.  4. ҚЫСҚА ҮЗІЛІС ЖАСА.  5. ҮЙ ЖҰМЫСЫН ЖАСАП БІТІРГЕН СОҢ, ҚАЖЕТТІ ЗАТТАРДЫҢ БӘРІН ПОРТФЕЛЬГЕ САЛ.  6. МІНДЕТТІ ТҮРДЕ ДЕМАЛ!

6 слайд

Үй жұмысын жасаудың құпиясы Өкінішке орай, үй жұмысын тапсырмайтын мектеп жоқ. Үй жұмысын орындау үшін уақытың мен күшіңді сарп етпей, орынды жұмсауды қалай үйренуге болады? Үй жұмысын орындауда қай сабақтан қиналатыныңды, ал қай сабақты жеңіл орындайтыныңды білетін шығарсың? Бәлкім, кейбір тапсырмаларды орындау үшін ересектердің көмегі қажет болар? Қай сабақтан қиналатыныңды, ал қай сабақты оңай түсінетініңді анықтап алуға тырыс. Анықтап алған соң, келесі жоспар бойынша әрекет жаса:  1. БАР ЖІГЕРІҢДІ ЖИНАП ЖАЗУ ҮСТЕЛІНЕ ОТЫР.  2. ӘР ТАПСЫРМАНЫ ҚАНША УАҚЫТТА БІТІРЕТІНІҢДІ БОЛЖАП, СОҒАН САЙ ӘРЕКЕТ ЖАСА.  3. «ҚИЫН» ЖӘНЕ «ЖЕҢІЛ», ЖАЗБАША ЖӘНЕ АУЫЗША ТАПСЫРМАЛАРДЫ КЕЗЕКТЕСТІРІП ОТЫР.  4. ҚЫСҚА ҮЗІЛІС ЖАСА.  5. ҮЙ ЖҰМЫСЫН ЖАСАП БІТІРГЕН СОҢ, ҚАЖЕТТІ ЗАТТАРДЫҢ БӘРІН ПОРТФЕЛЬГЕ САЛ.  6. МІНДЕТТІ ТҮРДЕ ДЕМАЛ!

АТА-АНАЛАР МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУҒА ДЕГЕН ЫНТАСЫН ҚАЛАЙ АРТТЫРУЫНА БОЛАДЫ: 1. Балаңызбен мектеп және білім алу қаншалықты маңы

7 слайд
АТА-АНАЛАР МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУҒА ДЕГЕН ЫНТАСЫН ҚАЛАЙ АРТТЫРУЫНА БОЛАДЫ: 1. Балаңызбен мектеп және білім алу қаншалықты маңызды екені туралы сөйлесіңіз. Бұл өте маңызды. 2. Балаңыздан күнде мектептегі әр күні қалай өткенін сұрап отырыңыз. Ол сізге бәрін егжей-тегжейлі айтып беретініне көз жеткізіңіз. 3. Балаңызға мұғалімдері үй тапсырмасын бере ме немесе сыныпта өзі жасауы тиіс қандай да бір жоба тапсыра ма – соны біліңіз. 4. Балаңыздың үйде орындайтын ешқандай тапсырмасы болмаса, сабақтарын пысықтап, қайта қарап шығуға кем дегенде 30 минут жұмсауын қадағалаңыз. 5. Балаңыз үйде қол жеткізген жетістіктерінің қандай да бір сипаттары туралы оқып, онымен сөйлесіңіз. Қажет болса, оның әлдеқандай әрекеттеріне шектеу қойып, не жаман қылықтары турасында бірдеме істеңіз. 6. Оң әрекеттерді мақтап отырыңыз. Баланың жаман қылықтарына, не теріс мінезіне ғана назар аударып, шүйліге берудің қажеті жоқ. 7. Балаңыз қандай да бір тест не емтиханды нашар тапсырса да, оған қолдау көрсетіңіз. 8. Балаңыз оқудан қиналып жүрсе, оған мұғалімнің көмегі қажет. 9. Балаңыз оқудан қиналып жүрсе, оған көмектесетін балама не басқа бір ақпарат көздері туралы мұғалімімен сөйлесіңіз. 10. Ең бастысы – балаңыздың мектептегі үлгерімі мен іс-әрекеттерін қадағалап жүретін мұғалімдерімен үнемі үздіксіз байланыста болыңыз.

7 слайд

АТА-АНАЛАР МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУҒА ДЕГЕН ЫНТАСЫН ҚАЛАЙ АРТТЫРУЫНА БОЛАДЫ: 1. Балаңызбен мектеп және білім алу қаншалықты маңызды екені туралы сөйлесіңіз. Бұл өте маңызды. 2. Балаңыздан күнде мектептегі әр күні қалай өткенін сұрап отырыңыз. Ол сізге бәрін егжей-тегжейлі айтып беретініне көз жеткізіңіз. 3. Балаңызға мұғалімдері үй тапсырмасын бере ме немесе сыныпта өзі жасауы тиіс қандай да бір жоба тапсыра ма – соны біліңіз. 4. Балаңыздың үйде орындайтын ешқандай тапсырмасы болмаса, сабақтарын пысықтап, қайта қарап шығуға кем дегенде 30 минут жұмсауын қадағалаңыз. 5. Балаңыз үйде қол жеткізген жетістіктерінің қандай да бір сипаттары туралы оқып, онымен сөйлесіңіз. Қажет болса, оның әлдеқандай әрекеттеріне шектеу қойып, не жаман қылықтары турасында бірдеме істеңіз. 6. Оң әрекеттерді мақтап отырыңыз. Баланың жаман қылықтарына, не теріс мінезіне ғана назар аударып, шүйліге берудің қажеті жоқ. 7. Балаңыз қандай да бір тест не емтиханды нашар тапсырса да, оған қолдау көрсетіңіз. 8. Балаңыз оқудан қиналып жүрсе, оған мұғалімнің көмегі қажет. 9. Балаңыз оқудан қиналып жүрсе, оған көмектесетін балама не басқа бір ақпарат көздері туралы мұғалімімен сөйлесіңіз. 10. Ең бастысы – балаңыздың мектептегі үлгерімі мен іс-әрекеттерін қадағалап жүретін мұғалімдерімен үнемі үздіксіз байланыста болыңыз.

11. Жасөспірім баланың алдына нақты мақсат қойыңыз: не нәрсеге қол жеткізгіміз, қандай білімдерді меңгергіміз келеді 12. Қойылғ

8 слайд
11. Жасөспірім баланың алдына нақты мақсат қойыңыз: не нәрсеге қол жеткізгіміз, қандай білімдерді меңгергіміз келеді 12. Қойылған мақсатты жүзеге асыру мерзімін (мен оны түзетемін, жаттаймын) анықтап, жариялаңыз. 13. Мүмкіндігінше, оқытудың қолданбалы бағытын (оны білу маған не үшін керек, мен оны өмірде қалай қолданамын?) анықтаңыз. 14. Балаңыздың бүкіл жұмыс (оқу) барысындағы іс-әрекетінің нәтижелерін нақты әрі уақытылы қадағалап отырыңыз. 15. Мадақтау жүйесін жасаңыз (бүкіл отбасы алдында мақтау). Лайықты ісі үшін мақтаңыз – ынтасын арттырыңыз. 16. Жасөспірім балаға оң қабақпен үнемі қолдау көрсетіп отырыңыз. Жақсы сөз бен нақты кеңес сынап-мінеуге қарағанда жақсырақ. 17. Мектепте жаңа білім меңгеруге деген оң ынта қалыптастырыңыз. 18. Жасөспірім баланың негізгі іс-әрекеті – қарым-қатынас жасау, топтану болғандықтан, оқыту да қарым-қатынас жасау арқылы жүргізілуі тиіс. Баланың оң іс- әрекетін бағалап, пән туралы пікірін сұрап, пәнді онымен талқылаңыз. 19. Балаңыздың оқу үлгерімін сыныбындағы басқа балалардыкімен салыстырмаңыз, бұл оны ашуландыруы мүмкін. 20. Балаңызды жақсы көріңіз.

8 слайд

11. Жасөспірім баланың алдына нақты мақсат қойыңыз: не нәрсеге қол жеткізгіміз, қандай білімдерді меңгергіміз келеді 12. Қойылған мақсатты жүзеге асыру мерзімін (мен оны түзетемін, жаттаймын) анықтап, жариялаңыз. 13. Мүмкіндігінше, оқытудың қолданбалы бағытын (оны білу маған не үшін керек, мен оны өмірде қалай қолданамын?) анықтаңыз. 14. Балаңыздың бүкіл жұмыс (оқу) барысындағы іс-әрекетінің нәтижелерін нақты әрі уақытылы қадағалап отырыңыз. 15. Мадақтау жүйесін жасаңыз (бүкіл отбасы алдында мақтау). Лайықты ісі үшін мақтаңыз – ынтасын арттырыңыз. 16. Жасөспірім балаға оң қабақпен үнемі қолдау көрсетіп отырыңыз. Жақсы сөз бен нақты кеңес сынап-мінеуге қарағанда жақсырақ. 17. Мектепте жаңа білім меңгеруге деген оң ынта қалыптастырыңыз. 18. Жасөспірім баланың негізгі іс-әрекеті – қарым-қатынас жасау, топтану болғандықтан, оқыту да қарым-қатынас жасау арқылы жүргізілуі тиіс. Баланың оң іс- әрекетін бағалап, пән туралы пікірін сұрап, пәнді онымен талқылаңыз. 19. Балаңыздың оқу үлгерімін сыныбындағы басқа балалардыкімен салыстырмаңыз, бұл оны ашуландыруы мүмкін. 20. Балаңызды жақсы көріңіз.

Кешен 2. Жаттығуды жасау барысында күш- қуат әлеуеті артады, эмоциялық салмақтылық қалпына келеді 1. Түрегеп тұрып, аяқты иықт

9 слайд
Кешен 2. Жаттығуды жасау барысында күш- қуат әлеуеті артады, эмоциялық салмақтылық қалпына келеді 1. Түрегеп тұрып, аяқты иықтан арасынан кең ара-қашықтыққа қою керек. Қолды жоғары тіктеп көтеріп, оң жаққа қарай ауыстырып, алақан арасында шар тұрғандай елестету керек. Сол қол -үстінде, оң қол - астында, шар диаметрі – 0,5 м. 2. Демді сыртқа шығарғанда шарды аудару керек, оң және сол қолдар орын алмастыруы қажет. Демді сыртқа шығарғанда шарды сол жаққа ауыстырамыз. Демді ішке алғанда шарды аударамыз. Демді сыртқа шығарғанда шарды баяу оңға ауыстырамыз. 3. 7-8 рет қайталаңдар. Бар зейінді үздіксіз шарға аудару маңызды: оның қозғалысын көзбен шығарып саламыз, алақан арасында шын мәнінде бар сияқты сезінуге тырысамыз.Кешен 1. Жүйкенің артық қозуынан арылу үшін жасалады 1. Отырыңдар. Көздеріңді жартылай жауып, бұлшық еттеріңді босаңсытыңдар. 2. Диафрагма (көкет) арқылы тыныс алыңдар. Демді ішке аларда 4-ке дейін санаңдар, іштің алдыңғы жағын ілгері шығарыңдар. Демді сыртқа шығарарда 4-ке дейін санап, іштің алдыңғы жағын ішке қарай тартыңдар. Содан кейін 8 секунд бойы тыныстауды кідіре тұру керек. 8 рет қайталаңдар.

9 слайд

Кешен 2. Жаттығуды жасау барысында күш- қуат әлеуеті артады, эмоциялық салмақтылық қалпына келеді 1. Түрегеп тұрып, аяқты иықтан арасынан кең ара-қашықтыққа қою керек. Қолды жоғары тіктеп көтеріп, оң жаққа қарай ауыстырып, алақан арасында шар тұрғандай елестету керек. Сол қол -үстінде, оң қол - астында, шар диаметрі – 0,5 м. 2. Демді сыртқа шығарғанда шарды аудару керек, оң және сол қолдар орын алмастыруы қажет. Демді сыртқа шығарғанда шарды сол жаққа ауыстырамыз. Демді ішке алғанда шарды аударамыз. Демді сыртқа шығарғанда шарды баяу оңға ауыстырамыз. 3. 7-8 рет қайталаңдар. Бар зейінді үздіксіз шарға аудару маңызды: оның қозғалысын көзбен шығарып саламыз, алақан арасында шын мәнінде бар сияқты сезінуге тырысамыз.Кешен 1. Жүйкенің артық қозуынан арылу үшін жасалады 1. Отырыңдар. Көздеріңді жартылай жауып, бұлшық еттеріңді босаңсытыңдар. 2. Диафрагма (көкет) арқылы тыныс алыңдар. Демді ішке аларда 4-ке дейін санаңдар, іштің алдыңғы жағын ілгері шығарыңдар. Демді сыртқа шығарарда 4-ке дейін санап, іштің алдыңғы жағын ішке қарай тартыңдар. Содан кейін 8 секунд бойы тыныстауды кідіре тұру керек. 8 рет қайталаңдар.

Кешен 3. Ширығу мен шаршаудан арылу үшін жасалады 1. Креслоға ыңғайлы қалыпта отырып, босаңсып, көзімізді жұмамыз. 2. Ойша

10 слайд
Кешен 3. Ширығу мен шаршаудан арылу үшін жасалады 1. Креслоға ыңғайлы қалыпта отырып, босаңсып, көзімізді жұмамыз. 2. Ойша екі қолымыздың саусақтарын бір- бірден қарап шығып, оларды толығымен босаңсыған күйде елестетеміз, содан кейін дәл осылайша білектеріміз пен иықтарымызды қарап шығамыз. 3. Бет пен иық бұлшық еттерін ойша қарап шығамыз, қысылып тұрған жерлерін босаңсытуға тырысамыз. 4. Дәл осылайша аяқтарымызды және кеудемізді қарап шығамыз. 5. Әдетте өздеріңді жақсы сезінетін жерде жүргендеріңді елестетіңдер, мысалы, орманда, тауда, теңіз жағасында. Шөптің иісін сезуге, жапырақтың сыбдырын, толқын дыбысын, шағаланың даусын естуге тырысыңдар. 6. Бар жігермен бой жазып, бұлшық еттерді ширықтырып, орындарыңнан тұрыңдар. Кешен 4. Стрессті жағдай (қорқыныш, ширығу) кезінде жасалады 1. Ешкім мазаламайтын орын тауып, отырыңдар. 2. Бір қолды ішке, ал екіншісін кеуде тұсына қойыңдар. Тыныстарыңды тыңдаңдар. Демді тек мұрын арқылы кіргізіп, шығарыңдар. Егер тыныстарыңды естіп тұрсаңдар, онда өте ауыр тыныстап тұрсыңдар. 3. Диафрагмамен тыныстауға зейін қойыңдар. Демді мұрын арқылы алып, сыртқа ауыз арқылы баяу және сабырлы шығарыңдар. 4. Тура алдыға қарап, көздерің ашып тұрыңдар. Демді ішке алып, сыртқа шығару арасында кідіріс жасаңдар. 5. Денелеріңе табиғи жолмен босаңсуға, ширығудан толығымен құтылуға мүмкіндік беріңдер .

10 слайд

Кешен 3. Ширығу мен шаршаудан арылу үшін жасалады 1. Креслоға ыңғайлы қалыпта отырып, босаңсып, көзімізді жұмамыз. 2. Ойша екі қолымыздың саусақтарын бір- бірден қарап шығып, оларды толығымен босаңсыған күйде елестетеміз, содан кейін дәл осылайша білектеріміз пен иықтарымызды қарап шығамыз. 3. Бет пен иық бұлшық еттерін ойша қарап шығамыз, қысылып тұрған жерлерін босаңсытуға тырысамыз. 4. Дәл осылайша аяқтарымызды және кеудемізді қарап шығамыз. 5. Әдетте өздеріңді жақсы сезінетін жерде жүргендеріңді елестетіңдер, мысалы, орманда, тауда, теңіз жағасында. Шөптің иісін сезуге, жапырақтың сыбдырын, толқын дыбысын, шағаланың даусын естуге тырысыңдар. 6. Бар жігермен бой жазып, бұлшық еттерді ширықтырып, орындарыңнан тұрыңдар. Кешен 4. Стрессті жағдай (қорқыныш, ширығу) кезінде жасалады 1. Ешкім мазаламайтын орын тауып, отырыңдар. 2. Бір қолды ішке, ал екіншісін кеуде тұсына қойыңдар. Тыныстарыңды тыңдаңдар. Демді тек мұрын арқылы кіргізіп, шығарыңдар. Егер тыныстарыңды естіп тұрсаңдар, онда өте ауыр тыныстап тұрсыңдар. 3. Диафрагмамен тыныстауға зейін қойыңдар. Демді мұрын арқылы алып, сыртқа ауыз арқылы баяу және сабырлы шығарыңдар. 4. Тура алдыға қарап, көздерің ашып тұрыңдар. Демді ішке алып, сыртқа шығару арасында кідіріс жасаңдар. 5. Денелеріңе табиғи жолмен босаңсуға, ширығудан толығымен құтылуға мүмкіндік беріңдер .

«Лимон» жаттығуы Мақсат: бұлшық ет ширығуын және босаңсуын басқару. Енді лимон сол қолдарыңда деп елестетіңдер. Жаттығуды

11 слайд
«Лимон» жаттығуы Мақсат:  бұлшық ет ширығуын және босаңсуын басқару. Енді лимон сол қолдарыңда деп елестетіңдер. Жаттығуды қайталаңдар. Қайтадан босаңсып, не сезінгендеріңді есте сақтаңдар. Содан соң, жаттығуды бір уақытта екі қолмен орындаңдар. Босаңсыңдар. Сабыр күйінен ләззат алыңдар. Ыңғайланып отырыңдар: қолдарыңды тізелеріңе (алақандарыңды жоғары қаратып) қойыңдар, иық пен бас төмен түсірілген, көз жұмулы. Ойша оң қолдарыңда лимон бар деп елестетіңдер. Лимонды ішіндегі бүкіл шырынын «шығарғанша» баяу қыса бастаңдар. Босаңсыңдар. Не сезінгендеріңді есте сақтаңдар.

11 слайд

«Лимон» жаттығуы Мақсат:  бұлшық ет ширығуын және босаңсуын басқару. Енді лимон сол қолдарыңда деп елестетіңдер. Жаттығуды қайталаңдар. Қайтадан босаңсып, не сезінгендеріңді есте сақтаңдар. Содан соң, жаттығуды бір уақытта екі қолмен орындаңдар. Босаңсыңдар. Сабыр күйінен ләззат алыңдар. Ыңғайланып отырыңдар: қолдарыңды тізелеріңе (алақандарыңды жоғары қаратып) қойыңдар, иық пен бас төмен түсірілген, көз жұмулы. Ойша оң қолдарыңда лимон бар деп елестетіңдер. Лимонды ішіндегі бүкіл шырынын «шығарғанша» баяу қыса бастаңдар. Босаңсыңдар. Не сезінгендеріңді есте сақтаңдар.

«КЕРІСІНШЕ жағдай» мини-техникасы Бұл техника жағдайды бағалауды өзгертуге мүмкідік береді  Түйіткілді жағдайды – ойша, ауы

12 слайд
«КЕРІСІНШЕ жағдай» мини-техникасы Бұл техника жағдайды бағалауды өзгертуге мүмкідік береді  Түйіткілді жағдайды – ойша, ауызша немесе жазбаша – керісінше тәртіпте сипаттаңдар.  Жағдайдың өзі туралы ғана емес, өз сезімдерің мен берген бағаларың туралы егжей-тегжейлі сипаттауға тырысыңдар.  Осы жағдай туралы фильмді соңынан басына қарай көріп жатқандай сипаттаңдар.  Бейтарап немесе жағымды сәттермен аяқтауға тырысыңдар – үнемі ашу мен реніш сезінген жоқсыңдар ғой.

12 слайд

«КЕРІСІНШЕ жағдай» мини-техникасы Бұл техника жағдайды бағалауды өзгертуге мүмкідік береді  Түйіткілді жағдайды – ойша, ауызша немесе жазбаша – керісінше тәртіпте сипаттаңдар.  Жағдайдың өзі туралы ғана емес, өз сезімдерің мен берген бағаларың туралы егжей-тегжейлі сипаттауға тырысыңдар.  Осы жағдай туралы фильмді соңынан басына қарай көріп жатқандай сипаттаңдар.  Бейтарап немесе жағымды сәттермен аяқтауға тырысыңдар – үнемі ашу мен реніш сезінген жоқсыңдар ғой.

Кері байланыс

13 слайд
Кері байланыс

13 слайд

Кері байланыс

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ