Оқушы бойындағы дарындылық қабілет бойынша педагогикалық қызмет
Оқушы бойындағы дарындылық қабілет бойынша педагогикалық қызмет

#1 слайд
“Оқушы бойындағы
дарындылық қабілет
бойынша педагогикалық
қызмет”
1 слайд
“Оқушы бойындағы дарындылық қабілет бойынша педагогикалық қызмет”
#2 слайд
Дарынды баланың сипаттамасы:
•Интеллектуал
дық сферасы
бар
Білімділік
өрісі кең
•Ойлау
қабілеті
ерекше
тұрақты,
қызығуы мол,
бір іспен
айналысса
тоқтай
алмайды, өз
ойын ерте
жеткізеді:
2 слайд
Дарынды баланың сипаттамасы: •Интеллектуал дық сферасы бар Білімділік өрісі кең •Ойлау қабілеті ерекше тұрақты, қызығуы мол, бір іспен айналысса тоқтай алмайды, өз ойын ерте жеткізеді:
#3 слайд
Дарындылықты
анықтағанда
ескеретін
факторлар
Дарынды бала
өзгеше және
шапшаң
ойлайды
Ішкі сезімі
жағынан
өте
сезімтал
Дарынды оқушы
ақындарша
сөйлейді,
жиі-жиі
ойға беріледі,
қиял-күйі
басым
3 слайд
Дарындылықты анықтағанда ескеретін факторлар Дарынды бала өзгеше және шапшаң ойлайды Ішкі сезімі жағынан өте сезімтал Дарынды оқушы ақындарша сөйлейді, жиі-жиі ойға беріледі, қиял-күйі басым
#4 слайд
Дарындылықты анықтағанда Дарындылықты анықтағанда
мына факторларды ескеру керек:мына факторларды ескеру керек:
1.Жас ерекшелігі1.Жас ерекшелігі
2.Тұлғалық ерекшелігі2.Тұлғалық ерекшелігі
4 слайд
Дарындылықты анықтағанда Дарындылықты анықтағанда мына факторларды ескеру керек:мына факторларды ескеру керек: 1.Жас ерекшелігі1.Жас ерекшелігі 2.Тұлғалық ерекшелігі2.Тұлғалық ерекшелігі
#5 слайд
Дарынды оқушылармен
жұмыс жүргізу төмендегі
кезеңдер арқылы жүзеге
асады:
1.Қабілеті жоғары деген оқушыны
мұғалім толық зерттеуі керек.
Мысалы, оқушыға педагогикалық-
психологиялық карта құру.
5 слайд
Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу төмендегі кезеңдер арқылы жүзеге асады: 1.Қабілеті жоғары деген оқушыны мұғалім толық зерттеуі керек. Мысалы, оқушыға педагогикалық- психологиялық карта құру.
#6 слайд
2. Мінездеме жазу, қабілет
бағытын анықтау.
6 слайд
2. Мінездеме жазу, қабілет бағытын анықтау.
#7 слайд
3. Балаларды бейімі жағынан
топтастырып, олармен жұмыс
жоспары құрылады.
4. Сол жоспар бойынша сабақ
кезеңдерінде және сабақтан тыс
уақыттарда баланың деңгейіне сай
тапсырма түрлері дайындалып, бала
оны орындау барысында өзінің
жолын, іздейтіндей жағдай жасалады.
7 слайд
3. Балаларды бейімі жағынан топтастырып, олармен жұмыс жоспары құрылады. 4. Сол жоспар бойынша сабақ кезеңдерінде және сабақтан тыс уақыттарда баланың деңгейіне сай тапсырма түрлері дайындалып, бала оны орындау барысында өзінің жолын, іздейтіндей жағдай жасалады.
#8 слайд
8 слайд
шағым қалдыра аласыз













