Материалдар / Оқушыларды жалпыадамзаттық құндылықтарға интеграция арқылы баулудың әдіс-тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушыларды жалпыадамзаттық құндылықтарға интеграция арқылы баулудың әдіс-тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды жалпыадамзаттық құндылықтарға интеграция арқылы баулудың әдіс-тәсілдері көрсетілді. Өзін-өзі тану мұғалімдері интеграция жасау мақсатында пайдалана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2022
333
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқушыларды жалпыадамзаттық құндылықтарға интеграция арқылы баулудың әдіс-тәсілдері Өзін-өзі тану мұғалімі: Зарлықанова Ә.Т.

1 слайд
Оқушыларды жалпыадамзаттық құндылықтарға интеграция арқылы баулудың әдіс-тәсілдері Өзін-өзі тану мұғалімі: Зарлықанова Ә.Т.Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай ауданы білім бөлімінің Надеждин жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

1 слайд

Оқушыларды жалпыадамзаттық құндылықтарға интеграция арқылы баулудың әдіс-тәсілдері Өзін-өзі тану мұғалімі: Зарлықанова Ә.Т.Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай ауданы білім бөлімінің Надеждин жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Интеграция – әр түрлі нысандарда жүзеге асырылатын және теориялық білімді қамтамасыз ететін ғылыми пән. Көп ж

2 слайд
Интеграция – әр түрлі нысандарда жүзеге асырылатын және теориялық білімді қамтамасыз ететін ғылыми пән. Көп жағдайда интеграция бар ғылымның анықтамалары мен әдістерін басқа ғылымда пайдаланумен басталып, пәнаралық теориялар мен зерттеу бағыттарының пайда болуымен аяқталады.

2 слайд

Интеграция – әр түрлі нысандарда жүзеге асырылатын және теориялық білімді қамтамасыз ететін ғылыми пән. Көп жағдайда интеграция бар ғылымның анықтамалары мен әдістерін басқа ғылымда пайдаланумен басталып, пәнаралық теориялар мен зерттеу бағыттарының пайда болуымен аяқталады.

• “ Өзін-өзі тану” пәнінің басқа пәндермен интеграциясы – ол, ең алдымен мектептегі білімді жандандыру, оның рухан

3 слайд
• “ Өзін-өзі тану” пәнінің басқа пәндермен интеграциясы – ол, ең алдымен мектептегі білімді жандандыру, оның рухани- адамгершілік болмысын жарыққа шығару, ол – біртұтас білім, барлық пәндерді мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде жинақтау және әр алуандылықтың біртұтастығын көре білу. • Мәңгілік құндылықтар білім берудің ошағына айналуы керек, басқаша айтқанда, біз оқытатын нәрселеріміздің барлығының біртұтас екендігін көрсетуіміз керек.

3 слайд

• “ Өзін-өзі тану” пәнінің басқа пәндермен интеграциясы – ол, ең алдымен мектептегі білімді жандандыру, оның рухани- адамгершілік болмысын жарыққа шығару, ол – біртұтас білім, барлық пәндерді мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде жинақтау және әр алуандылықтың біртұтастығын көре білу. • Мәңгілік құндылықтар білім берудің ошағына айналуы керек, басқаша айтқанда, біз оқытатын нәрселеріміздің барлығының біртұтас екендігін көрсетуіміз керек.

• Ғылымдардың даму тарихы мен ұлы ғалымдардың өмірінен шабыттандыратын мысалдар келтіру • Қазіргі ғылыми жаналықтармен танысты

4 слайд
• Ғылымдардың даму тарихы мен ұлы ғалымдардың өмірінен шабыттандыратын мысалдар келтіру • Қазіргі ғылыми жаналықтармен таныстыру • Әрбір оқу пәндерінің мазмұнын жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау Интеграциялаудың жолдары

4 слайд

• Ғылымдардың даму тарихы мен ұлы ғалымдардың өмірінен шабыттандыратын мысалдар келтіру • Қазіргі ғылыми жаналықтармен таныстыру • Әрбір оқу пәндерінің мазмұнын жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау Интеграциялаудың жолдары

5 слайд

5 слайд

Интеграция мысалдары • Жаратылыстану ғылымы бойынша • Гуманитарлық ғылым бойынша

6 слайд
Интеграция мысалдары • Жаратылыстану ғылымы бойынша • Гуманитарлық ғылым бойынша

6 слайд

Интеграция мысалдары • Жаратылыстану ғылымы бойынша • Гуманитарлық ғылым бойынша

Дүниетану (2 сынып) • Топырақ - жердің бетіндегі өсімдік өсетін жұмсақ қабат. (Адамға сүйіспеншілік, мейірім-шапағат беріп,

7 слайд
Дүниетану (2 сынып) • Топырақ - жердің бетіндегі өсімдік өсетін жұмсақ қабат. (Адамға сүйіспеншілік, мейірім-шапағат беріп, дұрыс-әрекет жасауға тәрбиелесе, онда ол рухани бай болып қалыптасады. Топырақты да күтіп баптамаса, құнарландырмаса, онда ол дұрыс өспейді. Құнарсыз топырақ өсімдікті жойып жібереді. Ал сүйіспеншіліксіз, мейірімсіз тәрбиеленген адам қатыгез, жаман әрекетке жақын адам болып өседі). (Топырақ - тіршілік бесігі, қорек көзі) (Топырақ өсімдік қорегі баспана), (Адам өмірі топырақпен байланысты). • Ауа: сығылады, жылуды сақтайды, отты жанғызады (Ізгілік жан-жағына шуағын шашып, жүрекке нұр, күш қуат береді).

7 слайд

Дүниетану (2 сынып) • Топырақ - жердің бетіндегі өсімдік өсетін жұмсақ қабат. (Адамға сүйіспеншілік, мейірім-шапағат беріп, дұрыс-әрекет жасауға тәрбиелесе, онда ол рухани бай болып қалыптасады. Топырақты да күтіп баптамаса, құнарландырмаса, онда ол дұрыс өспейді. Құнарсыз топырақ өсімдікті жойып жібереді. Ал сүйіспеншіліксіз, мейірімсіз тәрбиеленген адам қатыгез, жаман әрекетке жақын адам болып өседі). (Топырақ - тіршілік бесігі, қорек көзі) (Топырақ өсімдік қорегі баспана), (Адам өмірі топырақпен байланысты). • Ауа: сығылады, жылуды сақтайды, отты жанғызады (Ізгілік жан-жағына шуағын шашып, жүрекке нұр, күш қуат береді).

Биология (7 сынып) • «Гүлдің құрылысы» тақырыбын өткенде «Бес құндылықты» айтып өтуге болады. Тамыры - ақиқат, сабағы – сүйі

8 слайд
Биология (7 сынып) • «Гүлдің құрылысы» тақырыбын өткенде «Бес құндылықты» айтып өтуге болады. Тамыры - ақиқат, сабағы – сүйіспеншілік, бүршік- ішкі тыныштық, жапырақ- дұрыс әрекет, гүлі- қиянат жасамау. • Әр тақырыптың мазмұнын ашатын ата-баба өнегесі, әке мен бала қатынасы, ана мен әке қатынасы, қоршаған орта, күнделікті тіршіліктегі сыйластық пен мейірім, ар-ождан, қайрат, ақыл, жүрек, ерік, жігер, намыс, жан мен тән сұлулығы, т. б. құндылықтардың адам өміріндегі қажеттілігін сезініп, пайымдай алғанда ғана толық адам ретінде қалыптасуға мүмкіндік туады. Ол үшін адам өзіне не қажет екендігін дұрыс сезінуі керек.

8 слайд

Биология (7 сынып) • «Гүлдің құрылысы» тақырыбын өткенде «Бес құндылықты» айтып өтуге болады. Тамыры - ақиқат, сабағы – сүйіспеншілік, бүршік- ішкі тыныштық, жапырақ- дұрыс әрекет, гүлі- қиянат жасамау. • Әр тақырыптың мазмұнын ашатын ата-баба өнегесі, әке мен бала қатынасы, ана мен әке қатынасы, қоршаған орта, күнделікті тіршіліктегі сыйластық пен мейірім, ар-ождан, қайрат, ақыл, жүрек, ерік, жігер, намыс, жан мен тән сұлулығы, т. б. құндылықтардың адам өміріндегі қажеттілігін сезініп, пайымдай алғанда ғана толық адам ретінде қалыптасуға мүмкіндік туады. Ол үшін адам өзіне не қажет екендігін дұрыс сезінуі керек.

• Жапырақ көмірқышқыл газын бойына сіңіріп, оттегін бөліп шығарады. (Жақсы адамға қаншалық жамандық жасасаң, ол оны ой елегінен

9 слайд
• Жапырақ көмірқышқыл газын бойына сіңіріп, оттегін бөліп шығарады. (Жақсы адамға қаншалық жамандық жасасаң, ол оны ой елегінен өткізіп, дұрыс әрекет жасайды, мейірім шапағатын төгеді). • Жапыраққа қорек сабақ арқылы келеді. (Адамға рухани қорек жүрек арқылы жетеді) Қоректің екі түрі бар, яғни 1-шіге сүйіспеншілік, мейірімділік, дұрыс әрекет т.б., 2-шіге керісінше қатыгездік, жаман әдеттер т.б. (Сабағы жаман жемістің дәні жаман) Биология (7 сынып)

9 слайд

• Жапырақ көмірқышқыл газын бойына сіңіріп, оттегін бөліп шығарады. (Жақсы адамға қаншалық жамандық жасасаң, ол оны ой елегінен өткізіп, дұрыс әрекет жасайды, мейірім шапағатын төгеді). • Жапыраққа қорек сабақ арқылы келеді. (Адамға рухани қорек жүрек арқылы жетеді) Қоректің екі түрі бар, яғни 1-шіге сүйіспеншілік, мейірімділік, дұрыс әрекет т.б., 2-шіге керісінше қатыгездік, жаман әдеттер т.б. (Сабағы жаман жемістің дәні жаман) Биология (7 сынып)

География (7 сынып) • Карта географиялық білімді қалыптастыру мен тереңдетудің маңызды құралы. (тұлғаның Адам бойына ізгілік б

10 слайд
География (7 сынып) • Карта географиялық білімді қалыптастыру мен тереңдетудің маңызды құралы. (тұлғаның Адам бойына ізгілік білімін қалыптастырудың маңызды құралы). • Атмосфера географиялық қабықтың бір бөлігі ретінде Жердің басқа компоненттерімен тығыз байланыста болады. (Сүйіспеншілік өмір сүрудің бір бөлігі, ол адамның әр ісіне көрініс табу керек, яғни байланыста).

10 слайд

География (7 сынып) • Карта географиялық білімді қалыптастыру мен тереңдетудің маңызды құралы. (тұлғаның Адам бойына ізгілік білімін қалыптастырудың маңызды құралы). • Атмосфера географиялық қабықтың бір бөлігі ретінде Жердің басқа компоненттерімен тығыз байланыста болады. (Сүйіспеншілік өмір сүрудің бір бөлігі, ол адамның әр ісіне көрініс табу керек, яғни байланыста).

Қазақ тілі (7 сынып) • Көптік жалғау өзі жалғанған сөз заттың тек көптігін ғана емес, сонымен бірге сол зат көпке ортақ екенін

11 слайд
Қазақ тілі (7 сынып) • Көптік жалғау өзі жалғанған сөз заттың тек көптігін ғана емес, сонымен бірге сол зат көпке ортақ екенін де білдіреді. (жақсылықты тек досыңа ғана емес, сонымен бірге барлық адамзатқа ортақ жасау керек). (Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады). (Көппен көрген ұлы той) • Тәуелдік жалғау бір заттың екінші бір затқа тәуелді, меншікті екенін білдіреді. (адамдар бір бірінсіз өмір сүре алмайды), (Менге менікілер меншікті, тәуелді), (табиғат бір-біріне тәуелді, барлығы табиғаттың меншігінде),

11 слайд

Қазақ тілі (7 сынып) • Көптік жалғау өзі жалғанған сөз заттың тек көптігін ғана емес, сонымен бірге сол зат көпке ортақ екенін де білдіреді. (жақсылықты тек досыңа ғана емес, сонымен бірге барлық адамзатқа ортақ жасау керек). (Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады). (Көппен көрген ұлы той) • Тәуелдік жалғау бір заттың екінші бір затқа тәуелді, меншікті екенін білдіреді. (адамдар бір бірінсіз өмір сүре алмайды), (Менге менікілер меншікті, тәуелді), (табиғат бір-біріне тәуелді, барлығы табиғаттың меншігінде),

Әдебиет (7 сынып) • Толқын мен толқын сырласып, • Сырларын еппен ұрласып, • Толқынға толқын еркелеп, • Меруерт көбікке оранып,

12 слайд
Әдебиет (7 сынып) • Толқын мен толқын сырласып, • Сырларын еппен ұрласып, • Толқынға толқын еркелеп, • Меруерт көбікке оранып, • Жыландай жүзге бұралып, • Жарға жетер ентелеп (адам өмірімен байланыстыру керек) оқушыларға сұрақ қою арқылы

12 слайд

Әдебиет (7 сынып) • Толқын мен толқын сырласып, • Сырларын еппен ұрласып, • Толқынға толқын еркелеп, • Меруерт көбікке оранып, • Жыландай жүзге бұралып, • Жарға жетер ентелеп (адам өмірімен байланыстыру керек) оқушыларға сұрақ қою арқылы

Өмір сүру бұл – ақиқат, Ар-ұждан даусын ести білейік жамағат. Бойымызда болсын жасампаз қуат Санамызды билесін тек сезім - қанағ

13 слайд
Өмір сүру бұл – ақиқат, Ар-ұждан даусын ести білейік жамағат. Бойымызда болсын жасампаз қуат Санамызды билесін тек сезім - қанағат. Жасамайық ешкімге оймен, сөзбен, іс - әрекетпен қиянат.

13 слайд

Өмір сүру бұл – ақиқат, Ар-ұждан даусын ести білейік жамағат. Бойымызда болсын жасампаз қуат Санамызды билесін тек сезім - қанағат. Жасамайық ешкімге оймен, сөзбен, іс - әрекетпен қиянат.

14 Мектепті емес, мұғалімнің рухани дүниесін реформалау қажет. Ш

14 слайд
14 Мектепті емес, мұғалімнің рухани дүниесін реформалау қажет. Ш.А.Амонашвили.

14 слайд

14 Мектепті емес, мұғалімнің рухани дүниесін реформалау қажет. Ш.А.Амонашвили.