1 слайд
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ШУ АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІ
«ШОҚАН УӘЛИХАНОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
Тақырыбы:
Оқушыларды шығармашылық жобаға
дайындау
Технология п әнінің мұғалімі: Құдайбергенова Л.Ә.
2 слайд
Қазақ мектептерінің алдында
тұрған үлкен міндет:
Оқушылардың белсенділігі мен танымдық
іс-әрекеттері арқылы шығармашылығын
дамыту, осыған орай оқытуды ізгілендіру.
3 слайд
Шығармашылық –
адам іс-әрекетінің түрі.
Шығармашылық қабілеттердің дамуы,
бүгінгі таңда негізгі нысана болып, ал
оқушыда шығармашылық белгілердің
болмауы –үлкен мәселеге айналып отыр.
Өйткені, өмірдегі, қоғамдағы сан алуан
қиыншылықтарды шеше білу тек
шығармашыл адамдардың ғана қолынан
келеді.
4 слайд
Шығармашылық – бүкіл болмыстың,
қозғалыстың, дамудың,
бір сөзбен айтқанда тіршіліктің көзі.
Оқушының шығармашылық іс-әрекетіне
жағдай туғызу дегеніміз –
оқушыны ойлай білуге үйрету екені сөзсіз.
Уақыт талабына сай оқушылардың
шығармашылық қабілетін дамыту үшін
технология пәнінің алатын орны ерекше.
5 слайд
Технология пәнінің мақсаты:
шығармашылықпен жұмыс жасауға ықпал ете
отырып, қазіргі заманның жаңа технологиялық
мәдениетіне бейімдеу.
Технология пәнін оқытуда – еңбек етудің
алғышарттарын үйрену арқылы оқушыны жек
тұлға ретінде тәрбиелеу мақсаты көзделеді.
6 слайд
Технология пәнінде оқушының пәнге деген
қызығушылығын арттыру жолдарының бірі –
шығармашылықпен жұмыс жасауға бейімдеу.
5 – 9 сыныптар аралығында технология пәні
тарауларының барлығына шығармашылық жоба
берілген. Осы жобаны пайдалана отырып
оқушыларды шығармашылықпен жұмыс жасауға
үйрету маңызды.
7 слайд
Жоба – оқушылардың өз білімдерін практика
жүзінде қолдануға, қабілеттерін дамытуға
мүмкіндік беретін өз бетімен атқаратын
қорытынды жұмысы.
Жобаны орындау барысында оқушылар
инновациялық шығармашылық қызметтің
алгоритмін меңгереді, ақпаратты өздігінен іздеу,
талдауды үйренеді, біліміндегі кемшілікті
толықтырады, шығармашылық міндеттерді
шешу тәжірибесін жинақтайды.
8 слайд
Жоба
Орындаушылық
жоба
Оқушылар мұғалімнің
тікелей
жетекшілігімен, оның
ұсыныстарын
орындайды. Конструктивтік
деңгей
Оқушылар тақырыпты
мұғаліммен
талқылаған соң, әрі
қарай жобаны өздері
орындайды. Шығармашылық
жоба
Оқушылар жобаның
идеясын өздері
ұсынып, жоспарын
құрады, өздері
жүзеге асырады
9 слайд
Шығармашылық жоба –
әр оқушының жыл сайын мұғалімнің көмегімен орындайтын
өзіндік жұмысы, басқаша айтқанда, технология пәні бойынша
жүргізілген шығармашылық жұмыс.
Оның мақсаты:
1. Шығармашылық жоба барысында өз бетімен
шығармашылық жұмыс жүргізе білуге, іскерлікке,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
2. Күнделікті тұрмысқа қажетті сұраныс туғызатын, қазіргі
заман талабына сай жаңа бұйым жасап шығару;
3. Ұмыт болған халкымыздың қолөнерін жандандыру. Оны
жаңа дизайн талаптарына сай әсемдей білуге үйрету, тұтыну
бұйымдарын еңбек объектісі ретінде пайдалана отырып,
танып білу.
10 слайд
Ұлттық
дүниетанымы
дамиды Эстетикалық
талғамы
дамиды Алған білімдерін жинақтап қорытуға
және өзінің орындаған жұмысын
қолдана білуге үйренеді
Логикалық
ойлауы дамиды
Еңбек етуінің
қажеттілігін
ұғынады
Еңбек етудің қажеттілігін,
маңыздылығын сіңіредіПайдалы іс жасауға, қандай іс
болса да шын ниетпен және
ұқыпты орындауға дағдыланады
11 слайд
Шығармашылық жобаның негізгі мәні –
Өзім танып білгеннің бәрі маған не үшін керек,
ол білімді қайда және қалай пайдалануға
болатынын мен білемін.
Шығармашылық жоба жеке және топтық түрде де
орындалуы мүмкін. Топтық шығармашылық жобада кейбір
бөлімдер жеке орындалады, сол сияқты жеке жобада топтық
жұмыстың элементтері қолданылады. Топтық жұмыс
ынтымақтастыққа, ұжымшылдыққа үйретеді. Сонымен бірге
әр оқушының қабілетіне қарай әр түрлі қиындықтағы
тапсырмалар беріледі.
12 слайд
Шығармашылық жобаны орындау барысында
мұғалім ескеруі тиіс:
оқушылардың осы іс-әрекетке даярлық деңгейі;
оқушылардың мәселеге қызығуы;
шығармашылық жобаны орындауда оқушылардың жаңа
білім меңгеруі;
Шығармашылық жобаның практикалық маңыздылығы;
Шығармашылық жобаны жүзеге асыру мүмкіндігі;
алған білім, іскерлік, дағдыларын пайдалану мүмкіндігі;
міндеттердің оқушылардың мүмкіндігіне сәйкестігі;
қажетті материалдық-техникалық құралдардың болуы;
экологиялық және экономикалық талаптарға сәйкес
келуі;
мектептің білімдік ресурстарын пайдалану.
13 слайд
«Сен мына шығармашылық жобамен
айналыс»
Тақырыпты өздері таңдауға жұмылдыру
Тақырыпты таңдағанда «Мені не қызықтырады?»- деген
сұраққа жауап беру
Шығармашылық жобаны орындай алатынын және жақсы
идеялардың барлығы да шығармашылық кезінде қажет
болатынын түсіндіру
Оқушының қызығушылығын арттыру
14 слайд
Шығармашылық жобаны орындау барысында
кездесетін қателіктер:
педагогтар оқушыларға таңдау мүмкіндігін бермей,
жобаның тақырыбын өздері ұсынуы;
оқушыларға сұрақ қоймай, идеяны өздері айтады;
өтілген оқу материалын бекітуге шығармашылық
тапсырмалар ұсынады;
жобаны реферат, баяндама түрінде ұсынады.
15 слайд
Шығармашылық жобаны таңдағанда
қойылатын талаптар:
Таңдалған заттың өзіңе жақсы таныс, түсінікті,
қызықты болу керек.
Ол қандай материалдан орындалатыны, ондай
материалды таба алатындығың және оны қолдана қолдана
алатындығыңды ойластыу қажет.
Таңдаған заттың тұрмыста пайдаланылатын орнын
білуің қажет.
Таңдаған заттың сенің шығармашылығынды көрсете
ала ма? Алға қойған мақсат – міндетіңді орындай аласын
ба? Осының барлығын ойластыру керек.
16 слайд
Зат немесе
бұйым түріӘдемі дизайн
Жасауға қажетті
материалдар
Жасалуы
көркем
Материалдың
қолжетімділігі
Еңбек шығыны
көп емесТөзімді, сапалыЭкономикалық
шығыны аз Бұйым мөлшері
жас еркшелігіне
сай
17 слайд
Шығармашылық жобаны орындау жүйесі:
І. Ұйымдастыру, дайындык, кезеңі.
Жобаны негіздеу;
Үлгі таңдау. Жасалатын бүйымның үлгі сұлбасын
сызу, суретін салу;
Материалдар мен керекті-құрал жабдықтар
дайындау;
Жұмыс орнын ұйымдастыру.
ІІ. Техникалык кезең.
Техникалық жұмыстарды орындау;
Еңбек қауіпсіздік ережелерін сақтау,.
18 слайд
ІІІ. Қорытындылау кезеңі, жүйелеу.
Дайын бұйымды бағалау;
Шикізат шығынын есептеу;
Шығармашьшық жобаны қорғау.
IV. Шығармашылық жобаға қойылатын негізгі
талаптар.
Өзіндік қызығушылығы;
Әлеуметтік-экономикалық жағдайдың сәйкестігі,
күрделілігі,
Оқу кабинетінін материалдық техиикалық базасына сай
болуы;
Өзіндік кәсіптік айқындалуы;
Өз мүмкіндігін ескеру;
Өз өнімдерін іске асыру, тұтыну.
19 слайд
V. Жобаны жарнамалау.
Өнім белгісі;
Өндірістің аты;
Бұйымның аты, қолдану;
Жарнамалау.
VI. Шығармашылық жобаны қорғау
Жобаның күнделігі
Оқушы өзінің дайындаған шығармашылық жобасын
қорғап, жұмысын қорытындылайды.
20 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖОБА
Бисер мен айқас
кесте
“ Ана мейірімі”
Орынбасар Зарина Шоқанқызы
21 слайд
22 слайд
23 слайд
24 слайд
25 слайд
26 слайд
27 слайд
28 слайд
29 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз