Материалдар / Оқушылардың 5 сыныпқа бейімделуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың 5 сыныпқа бейімделуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке бейімделу кезеңі кейбіреулерінде бір ай, басқаларында бір тоқсан, үшіншілерінде бір оқу жылына созылуы мүмкін. Мұнда көп нәрсе баланың жеке адамдық ерекшеліктеріне байланысты. Осындай жағдайларды ескере отырып, 5-сынып оқушыларының психологиялық даму деңгейлерін, мектепке даярлығын анықтауға арналған зерттеу жұмыстары мен ұстаздарға, ата-аналарға ұсыныс берілген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
5 –Сынып оқушыларының бейімделуі

1 слайд
5 –Сынып оқушыларының бейімделуі

1 слайд

5 –Сынып оқушыларының бейімделуі

ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР «Лусканованың» әдістемесі Мақсаты: 5- сынып оқушыларының оқуға деген мотивациясын анықтау «Менің сын

2 слайд
ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР «Лусканованың» әдістемесі Мақсаты: 5- сынып оқушыларының оқуға деген мотивациясын анықтау «Менің сыныбым» әдістемесі Мақсаты: оқушының сыныптағы орыны мен бейімделуін анықтау. Сауалнама «Мектепке деген менің қатынасым» Мақсаты: оқушының мектепке, оқу пәндеріне деген қызығушылығын, оқудағы қиындықтарын білу Wisefull-дің адаптация чеклисті

2 слайд

ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР «Лусканованың» әдістемесі Мақсаты: 5- сынып оқушыларының оқуға деген мотивациясын анықтау «Менің сыныбым» әдістемесі Мақсаты: оқушының сыныптағы орыны мен бейімделуін анықтау. Сауалнама «Мектепке деген менің қатынасым» Мақсаты: оқушының мектепке, оқу пәндеріне деген қызығушылығын, оқудағы қиындықтарын білу Wisefull-дің адаптация чеклисті

5 «с» сыныбы

3 слайд
5 «с» сыныбы

3 слайд

5 «с» сыныбы

МЕТОДИКА «Н.Г. ЛУСКАНОВА»

4 слайд
МЕТОДИКА «Н.Г. ЛУСКАНОВА»

4 слайд

МЕТОДИКА «Н.Г. ЛУСКАНОВА»

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

«Менің сыныбым» ӘДІСТЕМЕСІ Қатысқандар саны: 16 оқушы Барлығы 18 оқушы ОСЫ СУРЕТТЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ІШІНЕН ӨЗІҢДІ ТАУЫП АЛЫП БЕЛГ

14 слайд
«Менің сыныбым» ӘДІСТЕМЕСІ Қатысқандар саны: 16 оқушы Барлығы 18 оқушы ОСЫ СУРЕТТЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ІШІНЕН ӨЗІҢДІ ТАУЫП АЛЫП БЕЛГІЛЕП, ЖАНЫНА ӨЗІҢНІҢ АТЫ- ЖӨНІҢДІ ЖАЗ. ӨЗІҢДІ БЕЛГІЛЕП БОЛҒАН СОҢ СУРЕТТЕН ӨЗІҢНІҢ ДОСЫҢДЫ ТАП ТА ЖАНЫНА АТЫ-ЖӨНІН ЖАЗ 75% (12 оқушы) - БАЛАНЫҢ БЕЙІМДЕЛУІ ЖАҚСЫ ДЕҢГЕЙДЕ

14 слайд

«Менің сыныбым» ӘДІСТЕМЕСІ Қатысқандар саны: 16 оқушы Барлығы 18 оқушы ОСЫ СУРЕТТЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ІШІНЕН ӨЗІҢДІ ТАУЫП АЛЫП БЕЛГІЛЕП, ЖАНЫНА ӨЗІҢНІҢ АТЫ- ЖӨНІҢДІ ЖАЗ. ӨЗІҢДІ БЕЛГІЛЕП БОЛҒАН СОҢ СУРЕТТЕН ӨЗІҢНІҢ ДОСЫҢДЫ ТАП ТА ЖАНЫНА АТЫ-ЖӨНІН ЖАЗ 75% (12 оқушы) - БАЛАНЫҢ БЕЙІМДЕЛУІ ЖАҚСЫ ДЕҢГЕЙДЕ

«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 16 ОҚУШЫ БАРЛЫҒЫ 18 ОҚУШЫ 12,5% (2 ОҚУШЫ) - ОЙЫН ПОЗИЦИЯСЫ (ОҚУ ПОЗИЦИЯСЫМЕН СӘЙ

15 слайд
«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 16 ОҚУШЫ БАРЛЫҒЫ 18 ОҚУШЫ 12,5% (2 ОҚУШЫ) - ОЙЫН ПОЗИЦИЯСЫ (ОҚУ ПОЗИЦИЯСЫМЕН СӘЙКЕС КЕЛМЕЙДІ)

15 слайд

«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 16 ОҚУШЫ БАРЛЫҒЫ 18 ОҚУШЫ 12,5% (2 ОҚУШЫ) - ОЙЫН ПОЗИЦИЯСЫ (ОҚУ ПОЗИЦИЯСЫМЕН СӘЙКЕС КЕЛМЕЙДІ)

«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 16 ОҚУШЫ БАРЛЫҒЫ 18 ОҚУШЫ 12,5% (2 ОҚУШЫ) - МҰҒАЛ

16 слайд
«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 16 ОҚУШЫ БАРЛЫҒЫ 18 ОҚУШЫ 12,5% (2 ОҚУШЫ) - МҰҒАЛІММЕН БІРГЕ: БАЛА ҮШІН МҰ ҒАЛІМНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЕРЕКШЕ 

16 слайд

«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 16 ОҚУШЫ БАРЛЫҒЫ 18 ОҚУШЫ 12,5% (2 ОҚУШЫ) - МҰҒАЛІММЕН БІРГЕ: БАЛА ҮШІН МҰ ҒАЛІМНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЕРЕКШЕ 

Анкета Қатысқандар саны: 15 Барлығы -18 оқушы

17 слайд
Анкета Қатысқандар саны: 15 Барлығы -18 оқушы

17 слайд

Анкета Қатысқандар саны: 15 Барлығы -18 оқушы

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

5 «А» сыныбы

21 слайд
5 «А» сыныбы

21 слайд

5 «А» сыныбы

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд

29 слайд

29 слайд

30 слайд

30 слайд

31 слайд

31 слайд

«Менің сыныбым» әдістемесі 59 % (10оқушы) - БАЛАНЫҢ БЕЙІМДЕЛУІ ЖАҚСЫ ДЕҢГЕЙДЕ 12% (2 ОҚУШЫ) - ОЙЫН ПОЗИЦИЯСЫ (ОҚУ ПОЗИЦИ

32 слайд
«Менің сыныбым» әдістемесі 59 % (10оқушы) - БАЛАНЫҢ БЕЙІМДЕЛУІ ЖАҚСЫ ДЕҢГЕЙДЕ 12% (2 ОҚУШЫ) - ОЙЫН ПОЗИЦИЯСЫ (ОҚУ ПОЗИЦИЯСЫМЕН СӘЙКЕС КЕЛМЕЙДІ) 24% (4 ОҚУШЫ) - МҰҒАЛІММЕН БІРГЕ: БАЛ А ҮШІН МҰҒАЛІМНІҢ МА ҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЕРЕКШЕ  5% (1 ОҚУШЫ )- ЖАЛҒЫЗ ӨЗІ

32 слайд

«Менің сыныбым» әдістемесі 59 % (10оқушы) - БАЛАНЫҢ БЕЙІМДЕЛУІ ЖАҚСЫ ДЕҢГЕЙДЕ 12% (2 ОҚУШЫ) - ОЙЫН ПОЗИЦИЯСЫ (ОҚУ ПОЗИЦИЯСЫМЕН СӘЙКЕС КЕЛМЕЙДІ) 24% (4 ОҚУШЫ) - МҰҒАЛІММЕН БІРГЕ: БАЛ А ҮШІН МҰҒАЛІМНІҢ МА ҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЕРЕКШЕ  5% (1 ОҚУШЫ )- ЖАЛҒЫЗ ӨЗІ

№ СҰРАҚТАР ЖАУАПТАР 1 5-СЫНЫПТА САҒАН ҚАЙ ПӘН ҰНАЙДЫ 6 РОБОТОТЕХНИКА, 4 МАТЕМ, 4 ИНФОРМАТИКА, 2 ҚАЗАҚ ТІЛІ 2 5 СЫНЫПТА ҚАЙ ПӘН

33 слайд
№ СҰРАҚТАР ЖАУАПТАР 1 5-СЫНЫПТА САҒАН ҚАЙ ПӘН ҰНАЙДЫ 6 РОБОТОТЕХНИКА, 4 МАТЕМ, 4 ИНФОРМАТИКА, 2 ҚАЗАҚ ТІЛІ 2 5 СЫНЫПТА ҚАЙ ПӘН СЕН ҮШІН ҚИЫН ЖОҚ, 5 ЖАРАТЫЛЫСТАНУ,3 ӘДЕБИЕТ, 5 МАТЕМ,3 ТҮРІК ТІЛІ, ТАРИХ 3 ҚАЙ ПӘННЕН ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ОРЫНДАУ ҚИЫН 7 МАТЕМ, 5 ЖАРАТЫЛЫСТАНУ, ОРЫС Т, 2 ТАРИХ, 2 ТҮРІК ТІЛІ, 4 ҰНАЙТЫН МҰҒАЛІМ 6 ЕЛДОС АҒАЙ, 5- АБЫЛАЙХАН АҒАЙ, 2 САНЖАР АҒАЙ, , 2- ГАУХАР АПАЙ, 4 АЙДАНА АПАЙ,БӘРІ, АЙНҰР АПАЙ, 2 ЖАНЕРКЕ АПАЙ, МҰХАМЕДЖАН АҒАЙ, 5 5 СЫНЫПТА ҚАНАЙ ҚИЫНДЫҚТАРМЕН КЕЗДЕСТІҢ КӨП ҮЙ ЖҰМЫСЫ; 2 ТАМАҚ ІШУГЕ БАРҒАНДА КЕЗЕК ҰЗАҚ;4А МЕН ҚОСЫЛҒАНЫМЫЗ; ҚЫЗДАР БӨЛЕКТЕНЕДІ, ТЕЛЕФОН ЖОҚ, СЫНЫПТАН СЫНЫПҚА КӨШУ; МАТЕМНЕН ҮЙ ЖҰМЫСЫ ҚИЫН; 2- МАЗМҰНДАУ КӨП; ЖАТТАУ; МЕНІ БӨЛЕДІ; ТҮРІК ТІЛІ; СЫНЫПТАСТАРЫММЕН ҰРСЫСЫП ҚАЛУ, АНКЕТА

33 слайд

№ СҰРАҚТАР ЖАУАПТАР 1 5-СЫНЫПТА САҒАН ҚАЙ ПӘН ҰНАЙДЫ 6 РОБОТОТЕХНИКА, 4 МАТЕМ, 4 ИНФОРМАТИКА, 2 ҚАЗАҚ ТІЛІ 2 5 СЫНЫПТА ҚАЙ ПӘН СЕН ҮШІН ҚИЫН ЖОҚ, 5 ЖАРАТЫЛЫСТАНУ,3 ӘДЕБИЕТ, 5 МАТЕМ,3 ТҮРІК ТІЛІ, ТАРИХ 3 ҚАЙ ПӘННЕН ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ОРЫНДАУ ҚИЫН 7 МАТЕМ, 5 ЖАРАТЫЛЫСТАНУ, ОРЫС Т, 2 ТАРИХ, 2 ТҮРІК ТІЛІ, 4 ҰНАЙТЫН МҰҒАЛІМ 6 ЕЛДОС АҒАЙ, 5- АБЫЛАЙХАН АҒАЙ, 2 САНЖАР АҒАЙ, , 2- ГАУХАР АПАЙ, 4 АЙДАНА АПАЙ,БӘРІ, АЙНҰР АПАЙ, 2 ЖАНЕРКЕ АПАЙ, МҰХАМЕДЖАН АҒАЙ, 5 5 СЫНЫПТА ҚАНАЙ ҚИЫНДЫҚТАРМЕН КЕЗДЕСТІҢ КӨП ҮЙ ЖҰМЫСЫ; 2 ТАМАҚ ІШУГЕ БАРҒАНДА КЕЗЕК ҰЗАҚ;4А МЕН ҚОСЫЛҒАНЫМЫЗ; ҚЫЗДАР БӨЛЕКТЕНЕДІ, ТЕЛЕФОН ЖОҚ, СЫНЫПТАН СЫНЫПҚА КӨШУ; МАТЕМНЕН ҮЙ ЖҰМЫСЫ ҚИЫН; 2- МАЗМҰНДАУ КӨП; ЖАТТАУ; МЕНІ БӨЛЕДІ; ТҮРІК ТІЛІ; СЫНЫПТАСТАРЫММЕН ҰРСЫСЫП ҚАЛУ, АНКЕТА

ВОРКШОТАР

34 слайд
ВОРКШОТАР

34 слайд

ВОРКШОТАР

ҰСЫНЫСТАР

35 слайд
ҰСЫНЫСТАР

35 слайд

ҰСЫНЫСТАР

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН САБАҚТАРДА ЖАТТЫҒУ, ОЙЫНДАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЖЕТІЛДІРУ, ДАМЫТУ .

36 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН САБАҚТАРДА ЖАТТЫҒУ, ОЙЫНДАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЖЕТІЛДІРУ, ДАМЫТУ .

36 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН САБАҚТАРДА ЖАТТЫҒУ, ОЙЫНДАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЖЕТІЛДІРУ, ДАМЫТУ .

КҮН ТӘРТІБІН САҚТАУ; ОНЫҢ ІШІНДЕ ҰЙҚЫҒА КӨП КӨҢІЛ БӨЛУ

37 слайд
КҮН ТӘРТІБІН САҚТАУ; ОНЫҢ ІШІНДЕ ҰЙҚЫҒА КӨП КӨҢІЛ БӨЛУ

37 слайд

КҮН ТӘРТІБІН САҚТАУ; ОНЫҢ ІШІНДЕ ҰЙҚЫҒА КӨП КӨҢІЛ БӨЛУ

ҰЙҚЫНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ӨСУ ЖӘНЕ ДАМУ АҚПАРАТТЫ ЕСТЕ САҚТАУ ИММУНДЫҚ ЖҮЙЕНІ КҮШЕЙТУ ЗЕЙІНДІ АРТТЫРУ

38 слайд
ҰЙҚЫНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ӨСУ ЖӘНЕ ДАМУ АҚПАРАТТЫ ЕСТЕ САҚТАУ ИММУНДЫҚ ЖҮЙЕНІ КҮШЕЙТУ ЗЕЙІНДІ АРТТЫРУ

38 слайд

ҰЙҚЫНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ӨСУ ЖӘНЕ ДАМУ АҚПАРАТТЫ ЕСТЕ САҚТАУ ИММУНДЫҚ ЖҮЙЕНІ КҮШЕЙТУ ЗЕЙІНДІ АРТТЫРУ

СЫНЫП САҒАТТАРЫН ӨТКІЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛ АРАРАСЫНДА АУЫЗБІРШІЛІК, ТАТУЛЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРЫН НЫҒАЙТУ

39 слайд
СЫНЫП САҒАТТАРЫН ӨТКІЗУ АРҚЫЛЫ  ОҚУШЫЛ АРАРАСЫНДА АУЫЗБІРШІЛІК, ТАТУЛЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРЫН НЫҒАЙТУ

39 слайд

СЫНЫП САҒАТТАРЫН ӨТКІЗУ АРҚЫЛЫ  ОҚУШЫЛ АРАРАСЫНДА АУЫЗБІРШІЛІК, ТАТУЛЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРЫН НЫҒАЙТУ

ОҚУШЫНЫ МАДАҚТАҢЫЗ, ҚАТЕЛІКТЕРГЕ ЕМЕС, ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУГЕ НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ

40 слайд
ОҚУШЫНЫ МАДАҚТАҢЫЗ, ҚАТЕЛІКТЕРГЕ ЕМЕС, ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУГЕ НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ

40 слайд

ОҚУШЫНЫ МАДАҚТАҢЫЗ, ҚАТЕЛІКТЕРГЕ ЕМЕС, ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУГЕ НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ

МАЗАСЫЗДЫҚ ПЕН МАЗАСЫЗДЫҚТ Ы АЗАЙТУ ҮШІН ОҚУШЫНЫ ҚАМҚОРЛЫҚ ПЕН ТҮСІНІСТІКПЕН ҚАРАҢЫЗ

41 слайд
МАЗАСЫЗДЫҚ ПЕН МАЗАСЫЗДЫҚТ Ы АЗАЙТУ ҮШІН ОҚУШЫНЫ ҚАМҚОРЛЫҚ ПЕН ТҮСІНІСТІКПЕН ҚАРАҢЫЗ

41 слайд

МАЗАСЫЗДЫҚ ПЕН МАЗАСЫЗДЫҚТ Ы АЗАЙТУ ҮШІН ОҚУШЫНЫ ҚАМҚОРЛЫҚ ПЕН ТҮСІНІСТІКПЕН ҚАРАҢЫЗ