Оқушылардың 5 сыныпқа бейімделуі
Оқушылардың 5 сыныпқа бейімделуі

#1 слайд
5 –Сынып
оқушыларының
бейімделуі
1 слайд
5 –Сынып оқушыларының бейімделуі
#2 слайд
ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР
«Лусканованың» әдістемесі
Мақсаты: 5- сынып оқушыларының оқуға деген
мотивациясын анықтау
«Менің сыныбым» әдістемесі
Мақсаты: оқушының сыныптағы орыны мен
бейімделуін анықтау.
Сауалнама «Мектепке деген менің
қатынасым»
Мақсаты: оқушының мектепке, оқу пәндеріне
деген қызығушылығын, оқудағы қиындықтарын
білу
Wisefull-дің адаптация чеклисті
2 слайд
ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР «Лусканованың» әдістемесі Мақсаты: 5- сынып оқушыларының оқуға деген мотивациясын анықтау «Менің сыныбым» әдістемесі Мақсаты: оқушының сыныптағы орыны мен бейімделуін анықтау. Сауалнама «Мектепке деген менің қатынасым» Мақсаты: оқушының мектепке, оқу пәндеріне деген қызығушылығын, оқудағы қиындықтарын білу Wisefull-дің адаптация чеклисті
#3 слайд
5 «с»
сыныбы
3 слайд
5 «с» сыныбы
#4 слайд
МЕТОДИКА «Н.Г. ЛУСКАНОВА»
4 слайд
МЕТОДИКА «Н.Г. ЛУСКАНОВА»
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
«Менің сыныбым» ӘДІСТЕМЕСІ
Қатысқандар саны: 16 оқушы
Барлығы 18 оқушы
ОСЫ СУРЕТТЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ІШІНЕН ӨЗІҢДІ
ТАУЫП АЛЫП БЕЛГІЛЕП, ЖАНЫНА ӨЗІҢНІҢ АТЫ-
ЖӨНІҢДІ ЖАЗ. ӨЗІҢДІ БЕЛГІЛЕП БОЛҒАН СОҢ
СУРЕТТЕН ӨЗІҢНІҢ ДОСЫҢДЫ ТАП ТА ЖАНЫНА
АТЫ-ЖӨНІН ЖАЗ
75% (12 оқушы) - БАЛАНЫҢ
БЕЙІМДЕЛУІ ЖАҚСЫ ДЕҢГЕЙДЕ
14 слайд
«Менің сыныбым» ӘДІСТЕМЕСІ Қатысқандар саны: 16 оқушы Барлығы 18 оқушы ОСЫ СУРЕТТЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ІШІНЕН ӨЗІҢДІ ТАУЫП АЛЫП БЕЛГІЛЕП, ЖАНЫНА ӨЗІҢНІҢ АТЫ- ЖӨНІҢДІ ЖАЗ. ӨЗІҢДІ БЕЛГІЛЕП БОЛҒАН СОҢ СУРЕТТЕН ӨЗІҢНІҢ ДОСЫҢДЫ ТАП ТА ЖАНЫНА АТЫ-ЖӨНІН ЖАЗ 75% (12 оқушы) - БАЛАНЫҢ БЕЙІМДЕЛУІ ЖАҚСЫ ДЕҢГЕЙДЕ
#15 слайд
«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ
ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 16 ОҚУШЫ
БАРЛЫҒЫ 18 ОҚУШЫ
12,5% (2 ОҚУШЫ) - ОЙЫН ПОЗИЦИЯСЫ
(ОҚУ ПОЗИЦИЯСЫМЕН СӘЙКЕС
КЕЛМЕЙДІ)
15 слайд
«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 16 ОҚУШЫ БАРЛЫҒЫ 18 ОҚУШЫ 12,5% (2 ОҚУШЫ) - ОЙЫН ПОЗИЦИЯСЫ (ОҚУ ПОЗИЦИЯСЫМЕН СӘЙКЕС КЕЛМЕЙДІ)
#16 слайд
«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ
ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 16 ОҚУШЫ
БАРЛЫҒЫ 18 ОҚУШЫ
12,5% (2 ОҚУШЫ) -
МҰҒАЛІММЕН БІРГЕ: БАЛА ҮШІН МҰ
ҒАЛІМНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЕРЕКШЕ
16 слайд
«МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» ӘДІСТЕМЕСІ ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 16 ОҚУШЫ БАРЛЫҒЫ 18 ОҚУШЫ 12,5% (2 ОҚУШЫ) - МҰҒАЛІММЕН БІРГЕ: БАЛА ҮШІН МҰ ҒАЛІМНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЕРЕКШЕ
#17 слайд
Анкета
Қатысқандар саны: 15
Барлығы -18 оқушы
17 слайд
Анкета Қатысқандар саны: 15 Барлығы -18 оқушы
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
20 слайд
#21 слайд
5 «А»
сыныбы
21 слайд
5 «А» сыныбы
#22 слайд
22 слайд
#23 слайд
23 слайд
#24 слайд
24 слайд
#25 слайд
25 слайд
#26 слайд
26 слайд
#27 слайд
27 слайд
#28 слайд
28 слайд
#29 слайд
29 слайд
#30 слайд
30 слайд
#31 слайд
31 слайд
#32 слайд
«Менің сыныбым» әдістемесі
59 % (10оқушы) -
БАЛАНЫҢ БЕЙІМДЕЛУІ
ЖАҚСЫ ДЕҢГЕЙДЕ
12% (2 ОҚУШЫ) - ОЙЫН
ПОЗИЦИЯСЫ (ОҚУ
ПОЗИЦИЯСЫМЕН
СӘЙКЕС КЕЛМЕЙДІ)
24% (4 ОҚУШЫ) -
МҰҒАЛІММЕН БІРГЕ: БАЛ
А ҮШІН МҰҒАЛІМНІҢ МА
ҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЕРЕКШЕ
5% (1 ОҚУШЫ )- ЖАЛҒЫЗ
ӨЗІ
32 слайд
«Менің сыныбым» әдістемесі 59 % (10оқушы) - БАЛАНЫҢ БЕЙІМДЕЛУІ ЖАҚСЫ ДЕҢГЕЙДЕ 12% (2 ОҚУШЫ) - ОЙЫН ПОЗИЦИЯСЫ (ОҚУ ПОЗИЦИЯСЫМЕН СӘЙКЕС КЕЛМЕЙДІ) 24% (4 ОҚУШЫ) - МҰҒАЛІММЕН БІРГЕ: БАЛ А ҮШІН МҰҒАЛІМНІҢ МА ҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЕРЕКШЕ 5% (1 ОҚУШЫ )- ЖАЛҒЫЗ ӨЗІ
#33 слайд
№
СҰРАҚТАР ЖАУАПТАР
1
5-СЫНЫПТА САҒАН ҚАЙ ПӘН ҰНАЙДЫ 6 РОБОТОТЕХНИКА, 4 МАТЕМ, 4 ИНФОРМАТИКА, 2
ҚАЗАҚ ТІЛІ
2
5 СЫНЫПТА ҚАЙ ПӘН СЕН ҮШІН
ҚИЫН
ЖОҚ, 5 ЖАРАТЫЛЫСТАНУ,3 ӘДЕБИЕТ, 5 МАТЕМ,3
ТҮРІК ТІЛІ, ТАРИХ
3
ҚАЙ ПӘННЕН ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН
ОРЫНДАУ ҚИЫН
7 МАТЕМ, 5 ЖАРАТЫЛЫСТАНУ, ОРЫС Т, 2 ТАРИХ, 2
ТҮРІК ТІЛІ,
4
ҰНАЙТЫН МҰҒАЛІМ 6 ЕЛДОС АҒАЙ, 5- АБЫЛАЙХАН АҒАЙ, 2 САНЖАР
АҒАЙ, , 2- ГАУХАР АПАЙ, 4 АЙДАНА АПАЙ,БӘРІ,
АЙНҰР АПАЙ, 2 ЖАНЕРКЕ АПАЙ, МҰХАМЕДЖАН
АҒАЙ,
5
5 СЫНЫПТА ҚАНАЙ
ҚИЫНДЫҚТАРМЕН КЕЗДЕСТІҢ
КӨП ҮЙ ЖҰМЫСЫ; 2 ТАМАҚ ІШУГЕ БАРҒАНДА КЕЗЕК
ҰЗАҚ;4А МЕН ҚОСЫЛҒАНЫМЫЗ; ҚЫЗДАР
БӨЛЕКТЕНЕДІ, ТЕЛЕФОН ЖОҚ, СЫНЫПТАН
СЫНЫПҚА КӨШУ; МАТЕМНЕН ҮЙ ЖҰМЫСЫ ҚИЫН;
2- МАЗМҰНДАУ КӨП; ЖАТТАУ; МЕНІ БӨЛЕДІ; ТҮРІК
ТІЛІ; СЫНЫПТАСТАРЫММЕН ҰРСЫСЫП ҚАЛУ,
АНКЕТА
33 слайд
№ СҰРАҚТАР ЖАУАПТАР 1 5-СЫНЫПТА САҒАН ҚАЙ ПӘН ҰНАЙДЫ 6 РОБОТОТЕХНИКА, 4 МАТЕМ, 4 ИНФОРМАТИКА, 2 ҚАЗАҚ ТІЛІ 2 5 СЫНЫПТА ҚАЙ ПӘН СЕН ҮШІН ҚИЫН ЖОҚ, 5 ЖАРАТЫЛЫСТАНУ,3 ӘДЕБИЕТ, 5 МАТЕМ,3 ТҮРІК ТІЛІ, ТАРИХ 3 ҚАЙ ПӘННЕН ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ОРЫНДАУ ҚИЫН 7 МАТЕМ, 5 ЖАРАТЫЛЫСТАНУ, ОРЫС Т, 2 ТАРИХ, 2 ТҮРІК ТІЛІ, 4 ҰНАЙТЫН МҰҒАЛІМ 6 ЕЛДОС АҒАЙ, 5- АБЫЛАЙХАН АҒАЙ, 2 САНЖАР АҒАЙ, , 2- ГАУХАР АПАЙ, 4 АЙДАНА АПАЙ,БӘРІ, АЙНҰР АПАЙ, 2 ЖАНЕРКЕ АПАЙ, МҰХАМЕДЖАН АҒАЙ, 5 5 СЫНЫПТА ҚАНАЙ ҚИЫНДЫҚТАРМЕН КЕЗДЕСТІҢ КӨП ҮЙ ЖҰМЫСЫ; 2 ТАМАҚ ІШУГЕ БАРҒАНДА КЕЗЕК ҰЗАҚ;4А МЕН ҚОСЫЛҒАНЫМЫЗ; ҚЫЗДАР БӨЛЕКТЕНЕДІ, ТЕЛЕФОН ЖОҚ, СЫНЫПТАН СЫНЫПҚА КӨШУ; МАТЕМНЕН ҮЙ ЖҰМЫСЫ ҚИЫН; 2- МАЗМҰНДАУ КӨП; ЖАТТАУ; МЕНІ БӨЛЕДІ; ТҮРІК ТІЛІ; СЫНЫПТАСТАРЫММЕН ҰРСЫСЫП ҚАЛУ, АНКЕТА
#34 слайд
ВОРКШОТАР
34 слайд
ВОРКШОТАР
#35 слайд
ҰСЫНЫСТАР
35 слайд
ҰСЫНЫСТАР
#36 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ
ТАНЫМДЫҚ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН
САБАҚТАРДА ЖАТТЫҒУ,
ОЙЫНДАРДЫ ҚОЛДАНУ
АРҚЫЛЫ ЖЕТІЛДІРУ,
ДАМЫТУ .
36 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН САБАҚТАРДА ЖАТТЫҒУ, ОЙЫНДАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЖЕТІЛДІРУ, ДАМЫТУ .
#37 слайд
КҮН ТӘРТІБІН САҚТАУ;
ОНЫҢ ІШІНДЕ ҰЙҚЫҒА
КӨП КӨҢІЛ БӨЛУ
37 слайд
КҮН ТӘРТІБІН САҚТАУ; ОНЫҢ ІШІНДЕ ҰЙҚЫҒА КӨП КӨҢІЛ БӨЛУ
#38 слайд
ҰЙҚЫНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
ӨСУ ЖӘНЕ
ДАМУ
АҚПАРАТТЫ ЕСТЕ
САҚТАУ
ИММУНДЫҚ
ЖҮЙЕНІ
КҮШЕЙТУ
ЗЕЙІНДІ АРТТЫРУ
38 слайд
ҰЙҚЫНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ӨСУ ЖӘНЕ ДАМУ АҚПАРАТТЫ ЕСТЕ САҚТАУ ИММУНДЫҚ ЖҮЙЕНІ КҮШЕЙТУ ЗЕЙІНДІ АРТТЫРУ
#39 слайд
СЫНЫП САҒАТТАРЫН
ӨТКІЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛ
АРАРАСЫНДА
АУЫЗБІРШІЛІК, ТАТУЛЫҚ
ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ҚАРЫМ-
ҚАТЫНАСТАРЫН НЫҒАЙТУ
39 слайд
СЫНЫП САҒАТТАРЫН ӨТКІЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛ АРАРАСЫНДА АУЫЗБІРШІЛІК, ТАТУЛЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРЫН НЫҒАЙТУ
#40 слайд
ОҚУШЫНЫ
МАДАҚТАҢЫЗ,
ҚАТЕЛІКТЕРГЕ
ЕМЕС,
ЖЕТІСТІККЕ
ЖЕТУГЕ НАЗАР
АУДАРЫҢЫЗ
40 слайд
ОҚУШЫНЫ МАДАҚТАҢЫЗ, ҚАТЕЛІКТЕРГЕ ЕМЕС, ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУГЕ НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ
#41 слайд
МАЗАСЫЗДЫҚ
ПЕН
МАЗАСЫЗДЫҚТ
Ы АЗАЙТУ
ҮШІН
ОҚУШЫНЫ
ҚАМҚОРЛЫҚ
ПЕН
ТҮСІНІСТІКПЕН
ҚАРАҢЫЗ
41 слайд
МАЗАСЫЗДЫҚ ПЕН МАЗАСЫЗДЫҚТ Ы АЗАЙТУ ҮШІН ОҚУШЫНЫ ҚАМҚОРЛЫҚ ПЕН ТҮСІНІСТІКПЕН ҚАРАҢЫЗ
шағым қалдыра аласыз













