Оқушылардың коммуникативтік құзіреттіліктерін қалыптастыру жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқушылардың Оқушылардың
коммуникативтік коммуникативтік
құзыреттілігін құзыреттілігін
қалыптастыру қалыптастыру
жолдарыжолдары
.
1 слайд
Оқушылардың Оқушылардың коммуникативтік коммуникативтік құзыреттілігін құзыреттілігін қалыптастыру қалыптастыру жолдарыжолдары .
2 слайд
Білім берудегі коммуникативтік мақсаттың
өзі оқушының тілдік дамуы барлық түрінен:
тыңдауда, сөйлесуде, оқуда, жазуда
байқалады,
Сондықтан қазақ тілі мен әдебиеті пәнін
оқытуда басты мақсаты – оқушыларға алған
білімдерін сөйлеу тәжірибесінде қолдана
білулеріне көмек беру.
2 слайд
Білім берудегі коммуникативтік мақсаттың өзі оқушының тілдік дамуы барлық түрінен: тыңдауда, сөйлесуде, оқуда, жазуда байқалады, Сондықтан қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда басты мақсаты – оқушыларға алған білімдерін сөйлеу тәжірибесінде қолдана білулеріне көмек беру.
3 слайд
КоммуникативтКоммуникативтік құзіреттілік ік құзіреттілік
бойыншабойынша
**сөйлесудің барлық компоненттеріне тән дағдыларды меңгеру;
*ауызша және жазбаша тілді сөзді құрау ережелерін,
* сөзді таңдау тәсілдерін және грамматикалық,
стильдік,пунктуациялық нормаларды ұстану;
көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру;
ұсынылған тақырып пен тілдік жағдайларға сай сөздерді орынды жұмсай алу,
ұлттық-мәдени ұғымдарды ажырата алу, әдеби тіл нормаларын сақтау;
сөз дұрыстығы талаптарын кешенді меңгеру.
Коммуникативтік құзірет – мәдени-әлеуметтік нормаларды білу, тілдік факторларды коммуникативтік жағдаятқа қарай орынды жұмсау, сөз этикасын сақтау.
3 слайд
КоммуникативтКоммуникативтік құзіреттілік ік құзіреттілік бойыншабойынша **сөйлесудің барлық компоненттеріне тән дағдыларды меңгеру; *ауызша және жазбаша тілді сөзді құрау ережелерін, * сөзді таңдау тәсілдерін және грамматикалық, стильдік,пунктуациялық нормаларды ұстану; көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру; ұсынылған тақырып пен тілдік жағдайларға сай сөздерді орынды жұмсай алу, ұлттық-мәдени ұғымдарды ажырата алу, әдеби тіл нормаларын сақтау; сөз дұрыстығы талаптарын кешенді меңгеру. Коммуникативтік құзірет – мәдени-әлеуметтік нормаларды білу, тілдік факторларды коммуникативтік жағдаятқа қарай орынды жұмсау, сөз этикасын сақтау.
4 слайд
Коммуникативтік құзірет
Мәдени-әлеуметтік нормаларды
білу,
тілдік факторларды коммуникативтік
жағдаятқа қарай орынды жұмсау,
сөз этикасын сақтау.
4 слайд
Коммуникативтік құзірет Мәдени-әлеуметтік нормаларды білу, тілдік факторларды коммуникативтік жағдаятқа қарай орынды жұмсау, сөз этикасын сақтау.
5 слайд
Туындаған мәселелер:
1. 12 жылдық білім беруге көшуге
байланысты оқытудың әдіс-тәсілдерін оқып,
тәжірибеде пайдалану.
2. Құзіреттілік тәсілінің барлық түрлерін
үйреніп, оны өз жұмысымда іске асыру.
3. Оқушылардың танымдық-
шығармшылық қабілеттерін дамыту
мақсатында жұмыстар жүргізу.
5 слайд
Туындаған мәселелер: 1. 12 жылдық білім беруге көшуге байланысты оқытудың әдіс-тәсілдерін оқып, тәжірибеде пайдалану. 2. Құзіреттілік тәсілінің барлық түрлерін үйреніп, оны өз жұмысымда іске асыру. 3. Оқушылардың танымдық- шығармшылық қабілеттерін дамыту мақсатында жұмыстар жүргізу.
6 слайд
Әдебиетті оқытудағы әдіс-
тәсілдер:
сөздік әдіс;
көрнекілік әдіс;
практикалық әдіс;
зерттеу әдісі
6 слайд
Әдебиетті оқытудағы әдіс- тәсілдер: сөздік әдіс; көрнекілік әдіс; практикалық әдіс; зерттеу әдісі
7 слайд
СТО технологиясының әдіс- тәсілдері:
-Кластер;
-Ой қозғау;
-Галлереяны шарлау;
-Бірлескен жоба;
-Инсерт;
-Консептуалды кесте;
-Пікірталас;
-Кесте толтыру;
-Үш қадамды сұхбат;
-Болжау;
-Қос жазба күнделігі;
-Кубизм;
7 слайд
СТО технологиясының әдіс- тәсілдері: -Кластер; -Ой қозғау; -Галлереяны шарлау; -Бірлескен жоба; -Инсерт; -Консептуалды кесте; -Пікірталас; -Кесте толтыру; -Үш қадамды сұхбат; -Болжау; -Қос жазба күнделігі; -Кубизм;
8 слайд
Оқушы дебатқа қатыса отырып, мынадай коммуникативтік
құзырлылықтары қалыптасады:
қарсылас топпен қатынасқа түсе отырып,
сөйлеу шеберлігіне – нақты сөйлеу, дәлелді сөйлеу, ықшамды сөйлеу,
мағыналы сөйлеу, әдепті сөйлеу, көркем сөйлеу, іс-қимылмен өз ойын
жеткізе білуге дағдыланады; жазу шеберлігі де дамиды: негізін бөле
жазу, қажетті ойды таба жазу, салыстыра жазу; қарсыласын тыңдау
шеберлігі: мұқият тыңдау, сынай тыңдау, тұжырымдамалары мен
жауаптарын салыстыра тыңдау, сұрыптай тыңдау, оның алдын-ала
айтатынын жорамалдай тыңдау; таңдау және табу: дебатқа сай алынған
тақырыпқа қажетті , оның мазмұнын ашатын мәліметтер мен
мағлұматтарды жіктей білу, керектісін теріп алу; қарастырылып отырған
мәселеге өзіндік баға беру, мағлұматты жеткізу: ойынға дайындық
кезінде жинақталған мәліметтерді орнымен айта білу, жеткізу
шеберлігі пікірлер мен мақал-мәтел, нақыл сөздерді дұрыс пайдалана
білуі.
8 слайд
Оқушы дебатқа қатыса отырып, мынадай коммуникативтік құзырлылықтары қалыптасады: қарсылас топпен қатынасқа түсе отырып, сөйлеу шеберлігіне – нақты сөйлеу, дәлелді сөйлеу, ықшамды сөйлеу, мағыналы сөйлеу, әдепті сөйлеу, көркем сөйлеу, іс-қимылмен өз ойын жеткізе білуге дағдыланады; жазу шеберлігі де дамиды: негізін бөле жазу, қажетті ойды таба жазу, салыстыра жазу; қарсыласын тыңдау шеберлігі: мұқият тыңдау, сынай тыңдау, тұжырымдамалары мен жауаптарын салыстыра тыңдау, сұрыптай тыңдау, оның алдын-ала айтатынын жорамалдай тыңдау; таңдау және табу: дебатқа сай алынған тақырыпқа қажетті , оның мазмұнын ашатын мәліметтер мен мағлұматтарды жіктей білу, керектісін теріп алу; қарастырылып отырған мәселеге өзіндік баға беру, мағлұматты жеткізу: ойынға дайындық кезінде жинақталған мәліметтерді орнымен айта білу, жеткізу шеберлігі пікірлер мен мақал-мәтел, нақыл сөздерді дұрыс пайдалана білуі.
9 слайд
Көңіл қойып,
тыңдағандарыңызға
рахмет!
9 слайд
Көңіл қойып, тыңдағандарыңызға рахмет!