Материалдар / Оқушылардың коммуникативтік құзіреттіліктерін қалыптастыру жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың коммуникативтік құзіреттіліктерін қалыптастыру жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
641
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқушылардың Оқушылардың коммуникативтік коммуникативтік құзыреттілігін құзыреттілігін қалыптастыру қалыптастыру жолдарыжолда

1 слайд
Оқушылардың Оқушылардың коммуникативтік коммуникативтік құзыреттілігін құзыреттілігін қалыптастыру қалыптастыру жолдарыжолдары .

1 слайд

Оқушылардың Оқушылардың коммуникативтік коммуникативтік құзыреттілігін құзыреттілігін қалыптастыру қалыптастыру жолдарыжолдары .

Білім берудегі коммуникативтік мақсаттың өзі оқушының тілдік дамуы барлық түрінен: тыңдауда, сөйлесуде, оқуда, жазуда байқала

2 слайд
Білім берудегі коммуникативтік мақсаттың өзі оқушының тілдік дамуы барлық түрінен: тыңдауда, сөйлесуде, оқуда, жазуда байқалады, Сондықтан қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда басты мақсаты – оқушыларға алған білімдерін сөйлеу тәжірибесінде қолдана білулеріне көмек беру.

2 слайд

Білім берудегі коммуникативтік мақсаттың өзі оқушының тілдік дамуы барлық түрінен: тыңдауда, сөйлесуде, оқуда, жазуда байқалады, Сондықтан қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда басты мақсаты – оқушыларға алған білімдерін сөйлеу тәжірибесінде қолдана білулеріне көмек беру.

КоммуникативтКоммуникативтік құзіреттілік ік құзіреттілік бойыншабойынша  **сөйлесудің барлық компоненттеріне тән дағдыларды м

3 слайд
КоммуникативтКоммуникативтік құзіреттілік ік құзіреттілік бойыншабойынша  **сөйлесудің барлық компоненттеріне тән дағдыларды меңгеру;  *ауызша және жазбаша тілді сөзді құрау ережелерін,  * сөзді таңдау тәсілдерін және грамматикалық,  стильдік,пунктуациялық нормаларды ұстану;  көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру;  ұсынылған тақырып пен тілдік жағдайларға сай сөздерді орынды жұмсай алу,  ұлттық-мәдени ұғымдарды ажырата алу, әдеби тіл нормаларын сақтау;  сөз дұрыстығы талаптарын кешенді меңгеру.  Коммуникативтік құзірет – мәдени-әлеуметтік нормаларды білу, тілдік факторларды коммуникативтік жағдаятқа қарай орынды жұмсау, сөз этикасын сақтау.  

3 слайд

КоммуникативтКоммуникативтік құзіреттілік ік құзіреттілік бойыншабойынша  **сөйлесудің барлық компоненттеріне тән дағдыларды меңгеру;  *ауызша және жазбаша тілді сөзді құрау ережелерін,  * сөзді таңдау тәсілдерін және грамматикалық,  стильдік,пунктуациялық нормаларды ұстану;  көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру;  ұсынылған тақырып пен тілдік жағдайларға сай сөздерді орынды жұмсай алу,  ұлттық-мәдени ұғымдарды ажырата алу, әдеби тіл нормаларын сақтау;  сөз дұрыстығы талаптарын кешенді меңгеру.  Коммуникативтік құзірет – мәдени-әлеуметтік нормаларды білу, тілдік факторларды коммуникативтік жағдаятқа қарай орынды жұмсау, сөз этикасын сақтау.  

Коммуникативтік құзірет Мәдени-әлеуметтік нормаларды білу, тілдік факторларды коммуникативтік жағдаятқа қарай орынды жұм

4 слайд
  Коммуникативтік құзірет Мәдени-әлеуметтік нормаларды білу, тілдік факторларды коммуникативтік жағдаятқа қарай орынды жұмсау, сөз этикасын сақтау.  

4 слайд

  Коммуникативтік құзірет Мәдени-әлеуметтік нормаларды білу, тілдік факторларды коммуникативтік жағдаятқа қарай орынды жұмсау, сөз этикасын сақтау.  

Туындаған мәселелер: 1. 12 жылдық білім беруге көшуге байланысты оқытудың әдіс-тәсілдерін оқып, тәжірибеде пайдалану. 2. Қ

5 слайд
Туындаған мәселелер: 1. 12 жылдық білім беруге көшуге байланысты оқытудың әдіс-тәсілдерін оқып, тәжірибеде пайдалану. 2. Құзіреттілік тәсілінің барлық түрлерін үйреніп, оны өз жұмысымда іске асыру. 3. Оқушылардың танымдық- шығармшылық қабілеттерін дамыту мақсатында жұмыстар жүргізу.

5 слайд

Туындаған мәселелер: 1. 12 жылдық білім беруге көшуге байланысты оқытудың әдіс-тәсілдерін оқып, тәжірибеде пайдалану. 2. Құзіреттілік тәсілінің барлық түрлерін үйреніп, оны өз жұмысымда іске асыру. 3. Оқушылардың танымдық- шығармшылық қабілеттерін дамыту мақсатында жұмыстар жүргізу.

Әдебиетті оқытудағы әдіс- тәсілдер: сөздік әдіс; көрнекілік әдіс; практикалық әдіс; зерттеу әдісі

6 слайд
Әдебиетті оқытудағы әдіс- тәсілдер: сөздік әдіс; көрнекілік әдіс; практикалық әдіс; зерттеу әдісі

6 слайд

Әдебиетті оқытудағы әдіс- тәсілдер: сөздік әдіс; көрнекілік әдіс; практикалық әдіс; зерттеу әдісі

СТО технологиясының әдіс- тәсілдері: -Кластер; -Ой қозғау; -Галлереяны шарлау; -Бірлескен жоба; -Инсерт; -Консептуалды кесте; -П

7 слайд
СТО технологиясының әдіс- тәсілдері: -Кластер; -Ой қозғау; -Галлереяны шарлау; -Бірлескен жоба; -Инсерт; -Консептуалды кесте; -Пікірталас; -Кесте толтыру; -Үш қадамды сұхбат; -Болжау; -Қос жазба күнделігі; -Кубизм;

7 слайд

СТО технологиясының әдіс- тәсілдері: -Кластер; -Ой қозғау; -Галлереяны шарлау; -Бірлескен жоба; -Инсерт; -Консептуалды кесте; -Пікірталас; -Кесте толтыру; -Үш қадамды сұхбат; -Болжау; -Қос жазба күнделігі; -Кубизм;

Оқушы дебатқа қатыса отырып, мынадай коммуникативтік құзырлылықтары қалыптасады: қарсылас топпен қатынасқа түсе отырып, сөйле

8 слайд
Оқушы дебатқа қатыса отырып, мынадай коммуникативтік құзырлылықтары қалыптасады: қарсылас топпен қатынасқа түсе отырып, сөйлеу шеберлігіне – нақты сөйлеу, дәлелді сөйлеу, ықшамды сөйлеу, мағыналы сөйлеу, әдепті сөйлеу, көркем сөйлеу, іс-қимылмен өз ойын жеткізе білуге дағдыланады; жазу шеберлігі де дамиды: негізін бөле жазу, қажетті ойды таба жазу, салыстыра жазу; қарсыласын тыңдау шеберлігі: мұқият тыңдау, сынай тыңдау, тұжырымдамалары мен жауаптарын салыстыра тыңдау, сұрыптай тыңдау, оның алдын-ала айтатынын жорамалдай тыңдау; таңдау және табу: дебатқа сай алынған тақырыпқа қажетті , оның мазмұнын ашатын мәліметтер мен мағлұматтарды жіктей білу, керектісін теріп алу; қарастырылып отырған мәселеге өзіндік баға беру, мағлұматты жеткізу: ойынға дайындық кезінде жинақталған мәліметтерді орнымен айта білу, жеткізу шеберлігі пікірлер мен мақал-мәтел, нақыл сөздерді дұрыс пайдалана білуі.

8 слайд

Оқушы дебатқа қатыса отырып, мынадай коммуникативтік құзырлылықтары қалыптасады: қарсылас топпен қатынасқа түсе отырып, сөйлеу шеберлігіне – нақты сөйлеу, дәлелді сөйлеу, ықшамды сөйлеу, мағыналы сөйлеу, әдепті сөйлеу, көркем сөйлеу, іс-қимылмен өз ойын жеткізе білуге дағдыланады; жазу шеберлігі де дамиды: негізін бөле жазу, қажетті ойды таба жазу, салыстыра жазу; қарсыласын тыңдау шеберлігі: мұқият тыңдау, сынай тыңдау, тұжырымдамалары мен жауаптарын салыстыра тыңдау, сұрыптай тыңдау, оның алдын-ала айтатынын жорамалдай тыңдау; таңдау және табу: дебатқа сай алынған тақырыпқа қажетті , оның мазмұнын ашатын мәліметтер мен мағлұматтарды жіктей білу, керектісін теріп алу; қарастырылып отырған мәселеге өзіндік баға беру, мағлұматты жеткізу: ойынға дайындық кезінде жинақталған мәліметтерді орнымен айта білу, жеткізу шеберлігі пікірлер мен мақал-мәтел, нақыл сөздерді дұрыс пайдалана білуі.

Көңіл қойып, тыңдағандарыңызға рахмет!

9 слайд
Көңіл қойып, тыңдағандарыңызға рахмет!

9 слайд

Көңіл қойып, тыңдағандарыңызға рахмет!