Материалдар / Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
LOGO Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау

1 слайд
LOGO Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау

1 слайд

LOGO Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау

«Оқытушыны бағалағанда олардың іске қатысы жоқ сөздеріне қарап емес, олардың егістерінің бетіне шыққан жемістеріне, яғни

2 слайд
«Оқытушыны бағалағанда олардың іске қатысы жоқ сөздеріне қарап емес, олардың егістерінің бетіне шыққан жемістеріне, яғни оқушыларына қарай бағалау керек» Ы.Алтынсарин

2 слайд

«Оқытушыны бағалағанда олардың іске қатысы жоқ сөздеріне қарап емес, олардың егістерінің бетіне шыққан жемістеріне, яғни оқушыларына қарай бағалау керек» Ы.Алтынсарин

Оқушының оқу жетістіктерінің деңгейін анықтау және білім беру стандарттары мен оқу бағдарламаларында жоспарланған оқ

3 слайд
Оқушының оқу жетістіктерінің деңгейін анықтау және білім беру стандарттары мен оқу бағдарламаларында жоспарланған оқыту нәтижелеріне сәйкестігін айқындау. Жобаның мақсаты: Болжам: Білім алушылардың оқуға, өзіндік іс-әрекеттерге, күнделікті жүйелі жұмыстарға деген ынталары артады; Оқушы табыстарының негіздері ретінде сыни ойлауын және өзін-өзі бағалау қабілеттерін дамытады; Сыртқы және ішкі бақылау негізінде оқу жетістіктерінің өсу динамикасы қадағаланады. 

3 слайд

Оқушының оқу жетістіктерінің деңгейін анықтау және білім беру стандарттары мен оқу бағдарламаларында жоспарланған оқыту нәтижелеріне сәйкестігін айқындау. Жобаның мақсаты: Болжам: Білім алушылардың оқуға, өзіндік іс-әрекеттерге, күнделікті жүйелі жұмыстарға деген ынталары артады; Оқушы табыстарының негіздері ретінде сыни ойлауын және өзін-өзі бағалау қабілеттерін дамытады; Сыртқы және ішкі бақылау негізінде оқу жетістіктерінің өсу динамикасы қадағаланады. 

4 слайд

4 слайд

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;

5 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

5 слайд

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

6 слайд

6 слайд

 Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді. Кездеске

7 слайд
 Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді. Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау:

7 слайд

 Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді. Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау:

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:

8 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:

8 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:

Бағалаудың әдістері:

9 слайд
Бағалаудың әдістері:

9 слайд

Бағалаудың әдістері:

Қалыптастырушы бағалау тәсілдері:

10 слайд
Қалыптастырушы бағалау тәсілдері:

10 слайд

Қалыптастырушы бағалау тәсілдері:

Жиынтық бағалау тапсырмалары:

11 слайд
Жиынтық бағалау тапсырмалары:

11 слайд

Жиынтық бағалау тапсырмалары:

12 слайд

12 слайд

Критериалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін: Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құр

13 слайд
Критериалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін: Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құру. Оқушы үшін: Берілген бағалау критерийлерін түсіну, қолдану, жұмысын бағалай білуі. Ата-ана үшін:  Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалауы.

13 слайд

Критериалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін: Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құру. Оқушы үшін: Берілген бағалау критерийлерін түсіну, қолдану, жұмысын бағалай білуі. Ата-ана үшін:  Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалауы.

Негізгі әдебиеттер тізімі: 1. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» Дербес білім беру ұйымы Педагогикалық өлшеулер орталығы

14 слайд
Негізгі әдебиеттер тізімі: 1.     «Назарбаев Зияткерлік мектептері»  Дербес білім беру ұйымы Педагогикалық өлшеулер орталығы. « Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» Мұғалімдерге арналған әдістемелік ұсыныстар. 2.     Шакиров Р. Х., Буркитова А. А., Дудкина О. И «Оценивание учебных достижений учащихся» Методическое руководство. Бишкек 2012г 3.     Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар. 2018 ж 4. Мұғалімге арналған нұсқаулық, 2016ж, 12-б.  5. www.bilim.idhost.kz  6. Сайт:www.uchkopilka.ru  

14 слайд

Негізгі әдебиеттер тізімі: 1.     «Назарбаев Зияткерлік мектептері»  Дербес білім беру ұйымы Педагогикалық өлшеулер орталығы. « Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» Мұғалімдерге арналған әдістемелік ұсыныстар. 2.     Шакиров Р. Х., Буркитова А. А., Дудкина О. И «Оценивание учебных достижений учащихся» Методическое руководство. Бишкек 2012г 3.     Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар. 2018 ж 4. Мұғалімге арналған нұсқаулық, 2016ж, 12-б.  5. www.bilim.idhost.kz  6. Сайт:www.uchkopilka.ru  

Министірлікпен келісілген курстар тізімі